Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 582282 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #720 : 25.02.08 - klo:17:12 »
Tampereen Desilassa tuo suihke maksoi 4 euroa. Se oli käsittääkseni ihan normihinta eikä mikään alennus.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #721 : 25.02.08 - klo:19:54 »
Sebastian Potion 9 ovat enemmän korjaavia kuin kosteuttavia, vaikka kyllähän nekin kosteuttavat paremmin kuin jos ei käyttäisi mitään jätettävää.

Kyllä Potion 9 mun mielestä on enemmän kosteuttava kuin korjaava. Muutama proteiinia näyttää sisältävän, mutta ennen niitä on iso kasa kosteuttavia ja hiuksia siloittavia/pehmentäviä öljyjä. Potion 9 on paikkaavuudeltaan kyllä tosi onneton jos vertaa Lanzan Leave-in Protectoriin. Huomaa myös hiuksissa.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #722 : 25.02.08 - klo:22:58 »
Jaa a, mitäköhän sitä nyt sit ostais  :D ei tästä nyt oikeen varmuutta saa mutta olisko se sitten toi Sebastian Potion 9 se paras vaihtoehto.. Olisin kaivannut jotain TOSI kosteuttavaa ja hyvää tuotetta kun rakennepaikkaavat on jo hommattu ja yritän saada nää kuivat, karheat, harottavat ja katkeilevat latvat siihen kuntoon ettei tarvis joka kk leikata senttiä pois. (niin kun taas eilen tarvi) mietin tossa että tarvinkohan mä jonkun kosteuttavan hoitiksen kokoelmiini lisäksi kun nyt käytössä jätettävissä Joico k-pak leave-in protectant, PM Awapuhi Moisture Mist, Matrix instacure leave-in Treatment ja lisäksi tietysti latvasuojia. Poishuuhdeltavina O&H mitä pesun jälkeen laitan vielä latvoihin.. Niin ja hiuksia pesen 2-3 krt viikossa. Suoristusrauta on vähän liiankin ahkerassa käytössä eli noin neljänä päivänä viikosta... Eli mun hiukset tosiaan kaipaisi jotain extra mahtavaa hoitoa   8)

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #723 : 25.02.08 - klo:23:35 »
^KC 4R moisture mist ei kuivata vaan kosteuttaa, ja sitä saa Suomesta tosi useasta kampaamosta.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #724 : 26.02.08 - klo:09:34 »
Eli mun hiukset tosiaan kaipaisi jotain extra mahtavaa hoitoa   8)

Harmi, ettet voi/halua tilata ulkomailta netistä, sillä todella hyvä kosteuttava jätettävä on Nexxuksen Luxxtress, siis just sellainen extraupean kosteuttava ;)

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #725 : 28.02.08 - klo:11:45 »
Täytyy mainostaa täälläkin "hajusteettomat tuotteet" ketjussa mainitsemaani Nu Skinin Moisture Mist suihketta.

Kevyen tuntuista ainetta, ei lähmää kun ei ole öljyjä eikä silikoonia.
Ensin tuntui, että on liiankin kevyttä,..tuntui, että sitä pitää suihkia vähän väliä.

Ei tietty pehmitä latvoja sillä lailla kuin öljyisemmät aineet...eikä tietty korvaa niitä, mutta
uskon, että nimenomaan kosteutukseen oivallista ainetta, sillä  kattokaas, kuinka rikas inci humektanttien osalta ( vain muutamia niistä korostaen )
Eikä oo mitään pahiksia!!

Ingredients:
Water (Aqua), Aloe Vera Gel, Glycerin, Propylene Glycol, Sodium PCA, Lactic Acid, Citric Acid, Hyaluronic Acid, Sodium Lactate, Niacinamide, Glycine, Inositol, Urea, Fructose, Octyl Methoxycinnamate, Polysorbate 20, Methylparaben, Diazolidinyl Urea, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Sodium Benzoate.
2aFii

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #726 : 28.02.08 - klo:11:51 »
Ja jotenkin epäilyttää tollaset 5 euron hoitoaineet ja muut "halvat" kampaamotuotteet kun niitä tuli joskus osteltua ja suurin osa on ollut sellaisia että kaapin perälle on jäänyt..

Hinta ei kyllä kerro tuotteen hoitotehoista yhtään mitään. Suurin osa halvoista kampaamotuotteista on huonoja, mutta melkein yhtä suuri osa niistä kalliimistakin on huonoja. Hinnan sijaan kannattaa tuijottaa sitä mitä tuote sisältää eli inckiä. Tuossa KC-suihkeessa on rutkasti parempi inci kuin vaikka jossain Tigin suhikittavassa, jossa hinta on moninkertainen.

Lanzan Noni fruit detangler on kyllä myös ihan jees kosteuttava suihkittava, mutta sisältää pajon silikonia, ja maksaa Suomessa tooosi paljon...mielestäni noi kaksi on suunnilleen samaa tasoa.

Pippuri, mistä tota Nu Skinia saa, ja paljonko kustantaa? On ihan jees incki, käytettäväksi vaikka jonkun toisen tuotteen rinnalla...

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #727 : 28.02.08 - klo:14:21 »
^Mä tilasin ton NaPCA moisture mistin tallaiselta saitilta.

http://www.sariy.mynuskin.com/

Voi alkaa itse jälleenmyyjäksi, jolloin hinta VAIN 10.38 tai Sarin kautta 15.74.Eipä ollut paha tuokaan sillä se puteli on 250 ml.
Mä tilasin sen eka kokeilu- putelin ton Sarin kautta...ja oli tosi ystävällistä palvelua!

Edit: täällä tuotteesta tarkempaa tietoa:
http://www.nuskin.com/corp/product/customized/napca_moisturemist.shtml
« Viimeksi muokattu: 28.02.08 - klo:14:26 kirjoittanut pippuri »
2aFii

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #728 : 02.03.08 - klo:14:07 »
Mä kans liityn Potion 9:n ylistäjiin. Tuolla saa kyllä niin ihanan hoidetun, mutta jämäkän tuntuiset hiukset. Mulla on tällä hetkellä latvat melko kuivassa kunnossa, mutta jo ekan käyttökerran jälkeen huomasi selkeän eron. Latvat ei hapsota ollenkaan, vaan on ihanan sileät ja kosteutetut ilman klähmää  :-*. Uskallanpa väittää, että on parempaa kuin Soft Ends. Onneksi tuli ostettua tämä 500 ml:n pumppupullo, josta varmaan riittää maailman tappiin asti.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #729 : 08.03.08 - klo:16:15 »
Potion 9 kotiutui tänne ja tuntuu aika mainiolta jo ensimmäisillä kokeiluilla  :) Silotti mukavasti latvat ja ihana tuoksukin lisäksi.   :-*

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
« Vastaus #730 : 08.03.08 - klo:16:25 »
Potion 9 on kyllä hyvää tavaraa, tukasta tulee jotenki niin jämäkkä, ja kun on ensin hieronut sen muualle hiuksiin niin ainakin ite saan sillä hyvin otsatukan laitettua lopuksi, kun normisti otsatukka hapsottaa jonkun verran, niin se oikeen ojenee tuolla. Myöskin on erittäin riittoisaa, en ymmärrä miten saatte koskaan käytettyä 500ml ;D Ite avasin 50ml pakkauksen ennen joulua, edelleen se on käytössä, ja vielä on reippaasti jäljellä. Tuo 50ml paketti tuli mukana kun osti 150ml paketin.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #731 : 08.03.08 - klo:16:53 »
^Mistä nettiputiikista tuota Potion ysiä lähtee halvimmalla?  :)

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #732 : 08.03.08 - klo:16:55 »
^^ mulla taas on sellanen tunne että toi mun 150ml tuubi menee parissa kuukaudessa... mulla menee kyllä kaikki muutkin hoitoaineet aika vauhdilla. Ehkä pitäis olla säästeliäämpi kun järkyttävän kallista toi potion 9 (oliskohan ollu 35e) ::)
Mutta ei hinnan väliä jos nyt löytyi vihdoin se oikea jätettävä  :D

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
« Vastaus #733 : 08.03.08 - klo:17:06 »
^Mistä nettiputiikista tuota Potion ysiä lähtee halvimmalla?  :)

Mää löysin tarjouksesta yhdestä paikasellisesta kampaamosta silloin, mutta vissin HairStorella on ollut nyt tarjouksessa tuo 500ml, mutten kyllä nähnyt tuola nettisivuilla sitä ollenkaan, onko sitten vain tietyissä liikkeissä ??? Normaalihintaan on kyllä tosi kallista. Ulkomaalaisista nettikaupoista en osaa sanoa, kun en koskaan ole tilannut :)

-Ansku-, mää taas laitan sitä korkeintaan 2 herneen verran, ja ei kulu! :D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #734 : 08.03.08 - klo:17:20 »
Mulla sama kuin Zirulla, että Potion 9 vain kestää! Ja mullakin on ennen joulua muistaakseni ostettu ja avattu se 50 ml ja edelleen siitä puolet jäljellä :D Käytin pitkissä hiuksissa 2-3 herneen verran ja nyt yhden, kun on polkkatukka. Mulle on tulossa toinen 50 ml puteli ja melkein mietin pitäisikö hakea se 500 ml, mutta tajusin, ettei tosiaankaan, kun ei tuo 50 ml:kään kulu nopeasti. Ja yleensä mun hiukset kaipaa vielä jätettävää paljon! Tuota riittää pieni määrä ja se on tosi kosteuttavaa ja toimii hyvin mun hiuksissa. 500 ml pönikkää harkitsen sitten, kun hiukset yli puolen selän ja jos niitä tulee vielä noin hyvään tarjoukseen.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos