Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 562712 kertaa)

-Ansku-

• Vieras
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #750 : 15.03.08 - klo:14:21 »
Joo eli suihkepullo toi tosiaan on ja käytin sitä aikoinaan kaks pulloa parturi kun sitä suositteli "kevyenä mutta hoitavana".. Ja vedeltä se tosiaan mustakin tuntui ja hoitavaa vaikutusta en liiemmin huomannut. Mulla on vaan niin oudot hiukset että en oo vielä törmännyt mihkään mikä mun hiuksia lätsäyttäis vaikka olis kuinka paljon silikonia tai mitä vaan.. Ja toinen outo homma on että mikään muu jätettävä paitsi potion 9, ei oo mun hiuksissa oikeen näkynyt tai tuntunut, tai tehnyt hiuksista eri näköisiä. Siis nää on ikipörröset näköjään aina jos ei käy raudalla läpi tai annan kuivua itsestään kiharoille. No onko PM:n awapuhi moisture mist yhtään parempi aine? Kun tykkään että on joku suihkutettava mitä voi laittaa aamuisin reilusti hiuksiin. Mä käytän muutenkin päivittäin jätettäviä.   :)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #751 : 15.03.08 - klo:15:16 »
No onko PM:n awapuhi moisture mist yhtään parempi aine? Kun tykkään että on joku suihkutettava mitä voi laittaa aamuisin reilusti hiuksiin.

Mulla on ollut myös tuota Awapuhi Moisture Mistiä, mutta en loppujen loppuksi lämmennyt sillekään. Huomattavasti parempi se oli kuin Matrixin Instacure eli pehmentävämpi, mutta Awapuhi tuntui edelleen liian vetiseltä verrattuna vaikka Bonacuren Moisture Kickiin tai Paul Mitchellin Color Protectiin. Asettaisin Awapuhin Instacuren ja Moisture Kickin välimaastoon tehoiltaan. Awapuhissa oli ainakin se hyvä puoli, että sitä saattoi ruiskia tukkaansa paljon ilman, että tuli tahmalettiä!

jean

• Vieras
« Vastaus #752 : 15.03.08 - klo:15:29 »
Onko joku käyttänyt Joicon rekkua jätettävänä? Onko siinä mitään järkeä?

Minä kokeilin. Ei paljoa tuntunut auttavan. Ja sitten se hirveä haju kävi koko ajan nenään. En suosittele.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #753 : 15.03.08 - klo:16:27 »
^^ Mun helposti pörrööntyvää luonnonkiharaa tuo PM awapuhi moisture mist tuntui hyvin pehmentävältä, mutta tuntui pahentavan hiusten pörrööntymistä. Edelleen ehdottomasti paras suihke tähän tukkaan on KC moisture mist, joka silottaa ja kosteuttaa. Olen kokeillut sitä kuiviin hiuksiin vain laittamalla suihkauksen-pari joten en tiedä miten se toimii reilusti kuiviin hiuksiin laitettuna. VO5 Miracle mist on myös sellainen josta monet on pitäneet tosi paljon ja sen kokeileminen ei ainakaan tule kalliksi. Se lähmää kuitenkin helpohkosti (ainakin mulla), mutta silottaa hyvin. Tosin tuo VO5 on kai ollut huonosti saatavilla viime aikoina eli ei ehkä löydy helposti, vaikka ihan marketeista saakin.

Tuota Matrixin suihketta mullakin oli joskus ja se oli tosiaan aika mitään sanomatonta. Samoin Bonacuren Moisture kickiä käytin joskus pullon. Se ainakin silotti hyvin tukkaa, muttei muistaakseni kuitenkaan hirveän helposti lähmännyt.

^Mä en tuosta Miracle Mististä ole koskaan innostunut mutta KC:n Moisture Mistin hyväksi on tosiaan todettava että se tasoittaa pörröisyyttä mukavasti ja onhan siinä INCIkin hyvä :) En ole huomannut lähmäävää vaikutusta vaikka suihkin toisinaan hyvin reilusti, toimii sekä kosteissa että kuivissa hiuksissa ja joskus käytän sitä selvitykseenkin. Eikä sekään tule kalliiksi, omani ostin hintaan 4,90 eli senkään kokeileminen ei varmasti ole rahasta kiinni kun lähes markettihinnoilla lähtee.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #754 : 15.03.08 - klo:19:40 »
Minkäs hintasta toi KC:n Moisture Mist on? Se voisi olla hyvä jos kerta kosteuttaa. Tota Awapuhia oon saanu laittaa ihan reilusti mutta hinta on vähän kallis (suomesta kun kaikki ostan) Kun mulla on pullo jo kohta lopussa ja pullo on ollu mulla ehkä reilun kuukauden  ;D
Mä en tolle Bonacuren Moisture Kickille lämmennyt kun sitä käytin aikoinaan pullollisen. Tai olihan se ihan ok että voi olla että vaadin vähän liikoja suihkutettavilta hoitiksilta  ;D
kummassa on parempi inci, eli Bonacure vai KC?  :)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #755 : 15.03.08 - klo:20:02 »
^ Juuri edellisessä viestissä Auringonkukka sanoi hinnan, eli 4.90€.. ;)

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #756 : 15.03.08 - klo:20:10 »
^ no niimpä niin, sokeus iski  8)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #757 : 02.04.08 - klo:21:21 »
Olin tuossa viime viikolla niin kipeä, ettei hiustenhoito ollut päällimmäisenä mielessä, hyvä, että jaksoi raahautua ees suihkuun pesemään hiukset sampoolla, saatika sitten, että olisi jaksanut hoitiksia tai jätettäviä laittaa. Huomasin kyllä kuumehoureissani, että hiukset eivät selvästikään kiiltäneet niin paljon kuin normaalisti, kun laitan jätettävää joka päivä.

Tämän hetken suosikki on Nexxuksen Luxxtress, joka antaa hyvän kiillon, pehmeyttä ja jäntevyyttä samalla. En olisi tätäkään tuotetta löytänyt ilman juuresten mainioita suosituksia ;D.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #758 : 02.04.08 - klo:21:46 »
Onko muillakin tuo sebastian potion 9 oranssin väristä? En ole päässyt omaani vielä kokeilemaan kunnolla mutta kun kuiviin latvoihin sitä levitin se imeytyi hetkessä ja tuli ihanan sileet ja pehmoiset latvat. Odotan jännityksellä että pääsen huomenna testailemaan saunan jälkeen  :D

Hyvä homma. Kerkesin jo kuvittelemaan että mokoma olisi mennyt pilaantumaan ennenku kerkesi mamin luokse ;)
« Viimeksi muokattu: 02.04.08 - klo:22:28 kirjoittanut Hemppa »

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #759 : 02.04.08 - klo:22:10 »
^Täällä ainakin on oranssia
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #760 : 02.04.08 - klo:22:12 »
Oranssia sen kuuluukin olla :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #761 : 02.04.08 - klo:22:43 »
Oli kyllä melko ylläri minulle tuo Potion ysin väri, se on juuri samanväristä kuin yksi muinoin käyttämäni pesuaine!  :D
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #762 : 03.04.08 - klo:15:21 »
Mulla toimii Tigin Afterparty parhaiten.  :-* On tosi riittosaa ja ei tee raskaaks tai tahmaseks tukkaa vaikka on jämäkkää voidetta. Ihanan ilmavaks teke raskaat hiukset, vaikka levittäisi kuivaankin tukkaan. En vaihda ikinä tätä mihinkään muuhun jätettävään, koska mun tukka ei oo ikinä "kyllästyny" tähän kun taas moni muu jätettävä teki jonkun ajan kuluttua.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #763 : 03.04.08 - klo:15:28 »
^ En tiedä tiesitkö, mutta sehän on oikeasti siloittava muotoilutuote, eikä jätettävä. Voihan sitä toki käyttää jätettävänäkin, itse käyttäisin ennemmin kyllä vain latvasuojana, koska se on niin silikonista, ettei kyllä juurikaan hoida. :) Mutta hiuksethan eivät tunnetusti koskaan kyllästy silikoniin, sehän on selvä. ::)

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #764 : 03.04.08 - klo:18:08 »
^Jaa.. kyllä tossa purkissa lukee että elvyttävä silottava ja virkistävä hiuksiin jätettävä kevyt hoitovoide. Et miten nyt sitten otta..
Silikonia saa nyt ollakkin, kun kyseessä on jätettävä. Päänahkaan tosin sitä en laita. Mutta kyllä mun tukka on kyllästyny muihin silikonia sisältäviin jätettäviin hoitsikoihin.

Ja tosta muotoilusta et tästä ei kyllä saa muotoilutuotetta sitten millään, kuhan silottaa ja laskee "irtohiukset" muiden hiusten tasolle, ja tekee ilmavat "erotellut" hiukset.

:)
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.