Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 582380 kertaa)

Retro

• Vieras
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #810 : 04.05.08 - klo:14:19 »
^XZ:iä en ole kokeillut, mutta tuo Glissin latvasuoja on kyllä todella hyvää tavaraa. Hinta-laatu -suhde kohdillaan. :)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #811 : 25.05.08 - klo:23:22 »
Olen jo jonkin aikaa käyttänyt MOPin Leave-In Conditioneria ja tykkään. Ei lähmää hiuksia, levittyy hyvin, tuoksuu ihanan hedelmäiselle, siloittaa tukan ja tuntuu hieman hoitavankin. Lisäksi tuollainen 200 ml:n puteli kestää varmaan ikuisuuden, kun tätä riittää ihan pienen pieni nokare. Ei nyt mikään HG tuote, mutta ihan pätevä perusjätettävä perustukalle.
1b M ii

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #812 : 29.05.08 - klo:20:29 »
Nyt tuntuu siltä, että olen löytänyt HG jätettäväni. Olen kokeillut mm. Sebastianin Potion 9 ja Redkenin Soft Endsiä. Mutta ehdottomaksi lemppariksi on nyt noussut Cutrinin My Code kaksiosainen jätettävä. Siinä on siis hoito ja kiilto eri osissa (sama systeemi kuin Lumenen Mix It Up meikkivoiteessa). Tukka jää pehmeäksi, kiiltäväksi, hoidetun tuntuiseksi. Mun tukalle sopii tosi hyvin.

Mäkin taisin löytää HG:ni tosta cutrinin kaksiosaisesta jätettävästä. Kiitos vaan vinkistä  :). Kuinka käytät sitä? Purkissa lukee että voi sekottaa yhteenkin tai käyttää erikseen. Itse käytän erikseen kun levitän ensin hoitovoidetta joka paikkaan tukkaan ja sitten kiiltovoidetta vain hieman latvoihin. Ekan kerran kun koitin tuotetta taisin laittaa hiukka liikaa kun sain kauheen  lähmätukan, niinpä koitin vähemmällä niin tuli oikein bueno. Ihana kiilto ja pehmeys  :-*. Tykkään tosi paljon purkista. Helppo kun on molemmat samassa, kun yleensäkin käytän ainakin kahta jätettävää. Helppo ottaa matkallekin mukaan. Hakkaa kyllä kaikki muut kokeilemani jätettävät ihan helposti ja niitä on paljon mitä olen kokeillut.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #813 : 29.05.08 - klo:22:19 »
Mun tukalleni toistaiseksi mukavin löytö (tai uudelleen löytäminen!) Loreal Elvitalin jätettävä hoitoaine katkeileville ja kuiville hiuksille! Ostin sitä eilen putelin ja suihkun jälkeen levittelin tukkaani. Jälki oli pehmeää ja kiiltävää, siloista. Voi olla, että silikonia tuote on pullollaan, mutta en kyllä sitä jätä nyt kun tulos oli noin makea :)
Muistin virkistykseksi kuva, mitä putelia tarkoitan..
http://images.ciao.com/ide/images/products/normal/345/product-2329345.jpg

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #814 : 29.05.08 - klo:23:40 »
^Mullakin ollut tuota. Tykkäsin aluksi mutta sitten alkoi latvat menemään ihan oudoiksi koviksi ja karheiksi niin heitin sen menemään. Parhain marketin jätettävä on mielestäni se doven violetti pumppupullo jonka nimi on näköjään nyt ihan hukassa  ::)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #815 : 30.05.08 - klo:21:27 »
Nyt tuntuu siltä, että olen löytänyt HG jätettäväni. Olen kokeillut mm. Sebastianin Potion 9 ja Redkenin Soft Endsiä. Mutta ehdottomaksi lemppariksi on nyt noussut Cutrinin My Code kaksiosainen jätettävä. Siinä on siis hoito ja kiilto eri osissa (sama systeemi kuin Lumenen Mix It Up meikkivoiteessa). Tukka jää pehmeäksi, kiiltäväksi, hoidetun tuntuiseksi. Mun tukalle sopii tosi hyvin.

Mäkin taisin löytää HG:ni tosta cutrinin kaksiosaisesta jätettävästä. Kiitos vaan vinkistä  :). Kuinka käytät sitä? Purkissa lukee että voi sekottaa yhteenkin tai käyttää erikseen. Itse käytän erikseen kun levitän ensin hoitovoidetta joka paikkaan tukkaan ja sitten kiiltovoidetta vain hieman latvoihin. Ekan kerran kun koitin tuotetta taisin laittaa hiukka liikaa kun sain kauheen  lähmätukan, niinpä koitin vähemmällä niin tuli oikein bueno. Ihana kiilto ja pehmeys  :-*. Tykkään tosi paljon purkista. Helppo kun on molemmat samassa, kun yleensäkin käytän ainakin kahta jätettävää. Helppo ottaa matkallekin mukaan. Hakkaa kyllä kaikki muut kokeilemani jätettävät ihan helposti ja niitä on paljon mitä olen kokeillut.

Kiva kuulla että muutkin on ihastuneet tuohon. Mäkin teen niin, että ensin levitän 3-4 pumppausta sitä hoitavaa ja hieron tukkaan, ja sitten 3-4 pumppausta sitä kiiltojuttua hieron hiuksiin. Mulla on tosi paksu tukka lähes peppuun saakka. Kuinka paljon sä laitat sitä? Purkki on just ihanan pieni, siis tosi kätevä matkoilla kun ei vie paljoa tilaa eikä paina. Ihan tosi hyvä tuote kyllä!

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #816 : 01.06.08 - klo:20:07 »
Ostin VO5 Perfect Lengths jätettävän. Tykkään.  :) Selvittää hiukset hyvin, siloittaa ja pehmentää. Pakkauksessa mainittiin jotain kiillosta ja hileistä mutta onneksi en ole epämääräisiä hileitä huomannut, ne kun yleensä vain tarttuvat vaatteisiin ja ihoon. Silikoniakin löytyy, mutta se on tälle tukalle hyvä juttu.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #817 : 01.06.08 - klo:20:29 »
Tuo Cutrinin My Code kuulostaa mielenkiintoiselta. Voisin ostaa seuraavaksi tuota, kun Sebastianin Potion 9 joskus loppuu (kestää kyllä ikuisuuden). Voisiko joku laittaa vielä Cutrinista kiiltopuolen incin näkyville, hoitopuolen inci täällä jo olikin. :)
2c F ii

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #818 : 02.06.08 - klo:12:18 »
pinkpepper, mulla on niin ohut tukka melkeen bsl pituus, että riittää hyvin vähän alle kaksi pumppausta hoitoa ja yksi pumppaus kiiltoa, kun käytän tuota kiiltoa vain latvasuojana. Testasin sitä myös miehen pitkään tukkaan ja toimi siinäkin aivan loistavasti  :)

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #819 : 02.06.08 - klo:17:49 »
Miulla tällä hetkellä jätettävä miksaukseen kuuluu L'Anzan Leave-In Protector (joskus lisänä myös Tigin O&H hoitista), Tigin Ego Boost sekä suihkeena KC:n Moisture Mist. Hiukset tuntuu pehmeiltä ja latvat näyttää hyvältä. Saa nähä millaisen miksauksen saa kehitellä viikonlopun värinpoisto-operaation jälkeen.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

petomaani

• Vieras
« Vastaus #820 : 02.06.08 - klo:18:10 »
Parhain marketin jätettävä on mielestäni se doven violetti pumppupullo jonka nimi on näköjään nyt ihan hukassa  ::)

Mullakin on ollut "jotain" Doven jätettäviä käytössä, mutta valitettavasti ne sitten eivät tehneet tukalle oikeestaan mitään. Nyt on alkanut tuntua, että ennen niin mahtava BC:n kosteuttava ja hiuksiin jätettävä suihke ei enää toimi, tekee hiuksista koppuraiset  ??? Tarttee ettiä joku muu kosteuttava suihke näin kesätukan hoitoon.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #821 : 19.06.08 - klo:10:38 »
Mä olen nyt jonkin aikaa käyttänyt yhdistelmää L'Anzan Leave-In Protector ja L'Anzan Neem Plant Silk Serum. Jälkimmäisessähän on ensimmäisenä silikonia, ja se tuntuu lähinnä kiillottavan ja silottavan hiusten pintaa. On siinäkin mun(kin) incinlukutaidolla hoitaviakin ainesosia.

Mulle tuntuu ainakin yhdistelmä sopivan. Ostin tuon Silk Serumin, kun kaipasin tuon rakennepaikkaavan jätettävän päälle myös jotain silottavaa ja hiuksia suojaavaa.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #822 : 19.06.08 - klo:17:13 »
Help!

Tarvitsen apua joltain INCI-lukutaitoiselta. MITÄ tämä tuote oikein sisältää? Kyseessä siis Lifetex Sun Vitamin Shake jossa kaksi osaa nestettä ja pulloa ravistetaan ennen suihkutusta. (Luulin et tää on huonoa, korkeintaan keskitasoa..)Mutta tällä saan kiiltävimmät hiukset mitä koskaan millään jättävällä!!  :o Myös upean pehmeät ja keveät hiukset, aivan täydelliset. Tälläisiä en ole saanut lähellekään Tigillä, Lanzalla tai Nexxulla tms. muilla hoidoilla  joita olen huippuina pitänyt. Mun uusi suosikki jätettävä on siis LIfetex (uskomatonta mutta totta) Enkä yhtään silikonia löytänyt tuosta INCIstä.. What?  ???

Pullon kyljessä kerrotaan vaikuttavina aineina olevan mm. macadamia -pähkinäöljy, ja sen tuolta INCIstä jo bongasinkin panthenolin, A-ja E vitamiinien lisäksi.

LIFETEX: sun vitamin shake

INGREDIENTS: AQUA, ISODODECANE, ISOPROPYL ALCOHOL, PARFUM, PANTHENOL, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, TOCOHPHERYL ACETATE, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, CETRIMONIUM CHLORIDE, POLYQUATERNIUM-6, POLYSORBATE 20, SODIUM COCOAMPHOACETATE, BENZYL SALICYLATE, HEXYL CINNAMAL, BUTYLPHENYL METHYPROPIONAL, LIMONENE, CITRONELLOL, LILALOOL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOALDEHYDE, CINNAMYL ALCOHOL, EUGENOL, GERANIOL, RETINYL PALMITATE, TOCOPHEROL, LINOLEIC ACID, PABA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, BYTYLPARABEN.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #823 : 19.06.08 - klo:17:34 »
^Eikös tuo isopropyl alcohol ole ainakin kuivattava alkoholi. Tässä on sivu mistä voit tarkistaa mitä nuo aineet oikein on http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32006D0257:FI:NOT

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #824 : 19.06.08 - klo:22:23 »
^^ Näyttää sisältävän vettä, kuivattavaa alkoholia (= isopropyl alcohol), hajustetta (= parfum) ja säilöntäainetta (= phenoxyethanol) - näin tiivistetysti. Ei vaikuta kovin lupaavalta incinsä puolesta, jos vaikuttavat aineet tulevat säilöntäaineen ja hajusteen jälkeen. En usko vaikuttavan hiusten kuntoon suuntaan, enkä toiseen, mutta jos hyvältä tuntuu niin anna mennä! :)

Todennäköisesti a- ja e-vitamiineilla ei ole hiukseen mitään vaikutusta, ovat vaan markkinointikikka.
« Viimeksi muokattu: 20.06.08 - klo:15:45 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.