Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 574913 kertaa)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #825 : 20.06.08 - klo:08:03 »
^Niin mä vähän arvelinkin.. Ei Lifetex:illa koskaan ole ollut mitään oikeasti hoitavia tuotteita.. Pintasiloitukseen kyllä näyttävät toimivan erinomaisesti.
Ihmettelen vieläkin tätä massiivista kiiltoa, mikähän ainesosa sen saa aikaan, kun silikonejakaan ei näytä olevan? Tuskin ainakaan tuo macadamia -pähkinäöljy  ;)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #826 : 20.06.08 - klo:15:39 »
Olen täysin ihastunut Tallinnan löytööni, Nivean Brilliant Brunette jätettävään voiteeseen. Tuo ihanaa kiiltoa ja runsautta. Tuoksuu kookokselle. On vielä silikoniton, niinkuin kaikki Nivean hiustuotteet. :-*
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

kivi

• Vieras
« Vastaus #827 : 21.06.08 - klo:14:51 »
^ Minäkin pidän Nivean hiustuotteista. Harmillista, kun niitä ei saa Suomesta  :(.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #828 : 22.06.08 - klo:09:44 »
^ Minäkin pidän Nivean hiustuotteista. Harmillista, kun niitä ei saa Suomesta  :(.

Minä itseasiassa laitoin taannoin maahantuojalle viesti, että saisivat ne myyntiin täälläkin. Ja haastan kaikki Juurekset tekemään saman, josko ne saataisiin Suomeen. ;) Vastasivat ihan asiallisesti, mutta vastaus oli, että niiden tuomisesta Suomeen ei ollut silloin suunnitelmia. Harmi.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

kivi

• Vieras
« Vastaus #829 : 22.06.08 - klo:14:04 »
^ Minäkin laitoin maahantuojalle viestiä tuossa kevättalvella  :D.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #830 : 14.07.08 - klo:22:37 »
Voisiko joku suositella hyvää voidemaista ja silikonitonta jätettävää? Potion 9 on kai silikoniton, vai muistanko väärin..? Haluaisin kyllä löytää jonkun hieman halvemman, kun tuosta ei nyt näytä olevan mitään tarjouksia missään.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #831 : 14.07.08 - klo:22:40 »
^ Phyto 9:ssä ei muistaakseni ollut silikonia, en kyllä mene vannomaan, minulla ei ole purkkia enää jäljellä. En nyt kyllä tiedä, onko ainakaan halvempi kuin Potion 9, mutta hyvä kyllä. Miksi muuten haluat nimenomaan silikonittoman jätettävän? En minäkään kovin silikonista jätettävää halua, mutta kun lähes kaikissa jätettävissä on ihan incin loppupuolella silikonia vähän, eikä se pieni määrä ole ainakaan minulle yhtään haitaksi.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #832 : 14.07.08 - klo:22:45 »
^No joskus tekee vain mieli viettää täysin silikonitonta päivää.. :) Onhan mun lempi-jätettävässä (L'anzan Leave in Protector) silikonia ja se ei ollenkaan haittaa, päinvastoin siinä on sitä just sopivasti, mutta joskus tekee vaan mieli silikonitonta. Kiitti vinkistä, pitää käydä tsekkaamassa tuo Phyto 9.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #833 : 15.07.08 - klo:00:08 »
^ Todella hyvä, voidemainen, kosteuttava ja silikoniton jätettävä on A'kinin Lavender & Anthyllis 24 hour Intensive Moisture Leave-In Conditioner (onpas nimihirviö). Iso 150 ml:n tuubi ei ole kamalan kallis riippuen mistä tilaa ja kestää pitkään, koska tuotetta ei tarvitse käyttää paljoa. On siis halvempi ja mielestäni paljon parempi kuin esim. Phyto 9.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #834 : 15.07.08 - klo:12:07 »
^Huomasin että tuo Phyto 9 on aika tyyristä tavaraa. Mistä nettikaupasta tuota A'kiniä saa? En löytänyt ainakaan LF:stä, HQ:sta tai Mansikkalasta..

Edit. OK, suuntaan siis sinne ketjuun selailemaan! :)
« Viimeksi muokattu: 15.07.08 - klo:12:49 kirjoittanut Mimii »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #835 : 15.07.08 - klo:12:40 »
^ Se osoite on todennäköisesti luonnonmukaisissa hiustuotteissa, mutta itse en löytänyt sitä enää. Olen käynyt niillä sivuillakin, mutta en muista osoitetta. Tuosta ketjusta kuitenkin pitäisi löytyä muutakin tietoa. :)

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #836 : 15.07.08 - klo:12:58 »
Mistä nettikaupasta tuota A'kiniä saa?

Ellen oli ainakin tilannut täältä http://www.supplementsplus.co.uk/product/list/manufacturer/16

pindu

• Vieras
« Vastaus #837 : 15.07.08 - klo:17:57 »
osaisitteko kertoa marketeissa myytävästä Wellan balsamspraysta onko tuotteessa minkäänlaisia hoitotehoja,
tässä inci:

Aqua, alcohol denat, styrene/vp copolymer, propylene glycol, quaternium-80, cetrimonium chloride, polyquaternium-11, peg-40 hydrogenated castor oil, parfum, isopropyl alcohol, panthenol, polysorbate 20, butylphenyl methylpropional, hexyl cinnamal, limonene, aloe barbadensis, sodium laureth-40 sulfate,
hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, alpha-isomethyl ionone, citronellol, phenoxyethanol, linalool,
geraniol, sorbic acid, retinyl palmitate, methylparaben, tocopherol, linoleic acid, paba, ethylparaben, citric acid, butylparaben, isobutylparaben, propylparaben, sodium sulfite, potassium sorbate, ascorbic acid, sodium benzoate

Alussa näyttäisi ainakin alcohol denat komeilevan,.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #838 : 15.07.08 - klo:18:52 »
^ Mun inci-tärkeysjärjestyksessä veden jälkeen tuleva alkoholi kumoaa kaiken mahdollisen hyvän listassa myöhemmin olevan. Incistä löytyy vielä toinenkin kuivattava alkoholi, hajuste ylhäällä listassa, hirveästi säilöntäaineita, hoitavat aineet, joita yleensä arvostan löytyy alkoholien, hajusteiden, säilöntäaineiden jälkeen ... Need I say more? Mulla jäisi kaupan hyllylle...
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #839 : 15.07.08 - klo:20:01 »
Phyto 7 on myöskin erittäin hyvä jätettävä, voi käyttää kuiviinkin hiuksiin ja ei tahmaa ollenkaan, eikä sisällä silikonia. Kosteuttaa ja pehmentää. On vaan melkein yhtä kallis, kuin phyto 9.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...