Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 549441 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #870 : 15.09.08 - klo:20:21 »
^^ Kumpikaan noista alkohoileista ei tosiaan ole kuivattava vaan ovat rasva-alkoholeja. Cetearyl alcohol estää kosteuden haihtumista muodostamalla kalvon.

Edit. Typo.
« Viimeksi muokattu: 15.09.08 - klo:20:41 kirjoittanut Stationery »
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #871 : 15.09.08 - klo:20:39 »
^ ja ^^ Tämän siitä saa kun yrittää osata lukea inciä ;D Pitäis vaan luottaa teidän viisaampien suosituksiin. Pahoittelen :-[
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #872 : 18.09.08 - klo:10:49 »
Oon pidempään haikeena haaveillut Potion 9:stä, kun olen siitä foorumilla paljon lukenut. Eilen satuin Kampin Hairstoreen ja sain puoli-ilmaiseksi 500ml tönikän. Anyway, mun hiukseni ovat niin itsepäiset ettei tosikaan. Tänään pestyäni (cwc) hiukset laitoin sulkevaksi moisture definition lightia (joka tuntui ihanalta myös!) ja jätettäväksi Potion 9. Enpä olisi ikuna uskonut että se riittää myös muotoiluun, siis tälle mun haahuilevalle kuontalolle (lyhyt viisto polkkamalli)! Ainoastaan hiukan lisää tyvikohotusta ja erottelua, niin on täydellinen. Ja uskoisin että kun saan sen Catfightini, niin hommaon sitä myöten selvä. Olen kyllä ikikiitollinen juuresten kokemuksien, neuvojen ja vinkkien jakamisesta! Alkaa tosiaan tuotteiden suhteen HG:t erottua loistokkaasti akanoista  :D
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Hannele~

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #873 : 18.09.08 - klo:14:50 »
Mitä olet Miiu tykännyt B&B jätettävästä? Minä odottelen myös samaista tuotetta LF:sta, tosin mukana on joku aerosolikin niin saattaapi kestää tilauksen tuleminen... Aikaisemmin olen käyttänyt Lanzan jätettävää, joka onkin huippuhyvä, mutta halusin nyt kokeilla jotain uutta. :D
Alennusta iherb.com:ssa koodilla JAH753

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #874 : 18.09.08 - klo:17:39 »
^ Oon kokeillu vasta kahdesti, mutta ainakin näiden kokemusten oon ollu tyytyväinen. Tukka on ollu oikein pehmoinen ja tuntuu että se on ehkä vähän pitänyt haiveniani ojennuksessa. Ei kuitenkaan ole latistanut ollenkaan, vaikka varsinkin ensimmäisellä kerralla länttäsinkin sitä päähäni melkoisen määrän. Mulla on hiukset ihan ok kunnossa, että en tiedä mitä tekee jos hiukset on kovin huonossa kunnossa. (Ei sillä et epäilisin sun tulan kuntoa)

Mulla olis kysymys liittyen jätettävien laittamsi järjestykseen. Eli kannattaako moisture mistiä suihkia tukkaan ennen vai jälkeen b&b:n jätettävän?
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #875 : 23.09.08 - klo:09:13 »
Minä kaipailisin vinkkejä kuiviin hiuksiin laitettavista jätettävistä tms. jolla latvat saisi edes hieman siedettävämmän näköisiksi. Eli tällä hetkellä laitan kosteisiin hiuksiin jotain suihkutettavaa jätettävää, tämän jälkeen Lanzan Leave-in protectoria tai PM:n Conditioneria sekä vielä lopuksi Redkenin Velvet Whipiä latvoihin. Tästä huolimatta latvat ovat karkean tuntuiset kuivuttuaan, vaikka latvojen tasauksestakaan ei ole kuin reilu viikko. Latvat alkavat vielä päivän mittaan hapsottaa jotenkin epäsiistin näköisesti, joten ajattelin nyt kokeilla vielä kuiviin hiuksiin jotain jätettävää. Mutta mitä? Öljyt eivät jotenkin omille hiuksille sovi, saan aina hieman likaisen näköisen lopputuloksen, joten jotain muita vinkkejä kaipaisin.
2aMii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #876 : 23.09.08 - klo:09:56 »
Nyt tarttis vähän apua. Luonnonkiharaan kuivaan pitkään tukkaan tarttis löytää jotain kivaa jätettävää voidetta. Mulla on ollut Bonacuren latvasuojaa ja kaipaisin nyt jotakin joka jättää samaan tapaan sileäksi mutta hoitaisi vielä samalla. :) Saa myös tehdä aavistuksen raskaamman tuntuiseksi latvat, kun nyt jää vähän höttöiseksi.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #877 : 23.09.08 - klo:10:04 »
Oon pidempään haikeena haaveillut Potion 9:stä, kun olen siitä foorumilla paljon lukenut.
....

Onkohan kyse Sebastianin Potion 9? Voiko se olla niin suosittua täällä, kun hajusteet on ihan ekoilla riveillä...

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #878 : 23.09.08 - klo:10:10 »
^ Jep Sebastianin Potion 9. Mä en kyllä huomannut niitä hajusteita kuin vasta puolen välin tietämillä, silikonin jälkeen...
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #879 : 23.09.08 - klo:10:25 »
^ Katoinkin tuon INCI-listan Faqista, ja hajusteet olivat kohdillaan ihan vikoilla riveillä. Näin varmaan jotain omiani, kun Sokoksella kattelin pulloa ja jostain syystä hylkäsin ostoslistaltani heti.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #880 : 23.09.08 - klo:10:59 »
Winnie: Ootko kokeillut ihan jotain kiitoseerumia latvoihin? Esim mä käytän kuiviin hiuksiin Tigin Girl Toysia ja pysyy latvat nättinä seuraavaan pesuun asti.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #881 : 23.09.08 - klo:11:39 »
^ Kiitos vinkistä. En ole tosiaan kokeillut ja tuo Tigin Girl Toys ei tullut edes mieleen. Jotain sillkitipoja mietin, mutta niitä ei ole tullut oikein vastaan missään. Pitääkin lisätä tuo GT ostoslistalle.  :)
2aMii

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #882 : 04.11.08 - klo:12:27 »
Onko Herbinan Marja Spa suihkeen Hydro...wheat protein.. jokin.. ??? Siis se ainesosa, joka on toisena incissä, niin rakennepaikkaava? :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #883 : 04.11.08 - klo:13:06 »
^^
GT on juuri oiva haluamaasi tarkoitukseen.
Itse olen joskus aikoja sitten feikannut sillä vaalennettuja luonnonkiharia hiuksia siistimmän näköiseksi.
Ihana tuote. Nyt käytän kyllä enään kiillon lisäämiseen tai pörröjen siloittamiseen.  :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Orange

• Vieras
« Vastaus #884 : 07.11.08 - klo:10:14 »
Potion 9 oon nyt käyttänyt monta puteloa. Muistan, että kun olin teini-ikäinen äiti osti meille tuota ja silloinkin oli kyllä tosi hyvä tuote. Useampi vuosi meni välissä ja unohdin sen kokonaan mutta nyt siis säännöllisessä käytössä.

Tällä hetkellä mieluisin jätettävä on kuitenkin Tigin O&H. En aluksi edes uskaltanut kokeilla, ajattelin että tulee lähmähiukset, mutta onneksi uskalsin. Hiuksista tulee mukavan pehmeät ja helpommin käsiteltävät kuin Potion 9 jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 17.11.08 - klo:14:26 kirjoittanut Orange »