Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 582289 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #90 : 28.02.06 - klo:20:22 »
Olen käyttänyt nyt pari päivää tuota Matrix Essentials Instacure - suihketta. Tuntuu tosi hyvältä! Ensinnäkin tuosta tulee tosi tasaisesti tuota suihkua, tuoksu on hyvä ja sitä on tosi kiva suihkutella tukkaan pesujen välissä antamaan kiiltoa ja pehmeyttä. Erittäin edullinen ostoskin oli, kun sai 5 eurolla 400ml, Haistoren Outletista. :) Hyvä ostos oli.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 28.02.06 - klo:21:15 »
Minäkin liityn kasvattajien kerhoon  :) Eli jätettäviin hoitoaineisiin liittyen: Mikä olisi paras latvahoitoaine, joka OIKEASTI

Anteeksi häiriö, en uutena jäsenenä osaa näköjään vielä käyttää lähetä -nappia  ;D  Eli olisin vailla hyvää jätettävää latvahoitoainetta, joka oikeasti hoitaisi latvoja. Suurin osa latvahoitoaineista tekevät hiuksesta kyllä terveen näköisen mutta eivät oikeasti hoida. Pitemmällä aikavälillä kyllä huomaa, että latvat alkavat hapsottaa, vaikka kuinka hoitaisi niitä. Kokemuksia mm. Bonacuren latviksesta, siitä vanhemmasta violettituubisesta. Aine oli ihan ok, mutta ei täysin vakuuttanut. Hiukseni ovat luonnonkiharat ja karheat ja latvojani leikkuutan säännölisesti, ettei pahempaa damagea ehdi syntyä.

Yhdistin peräkkäiset viestisi! Tervetuloa joukkoomme :) T: ChaosBlack
« Viimeksi muokattu: 01.03.06 - klo:11:00 kirjoittanut ChaosBlack »

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #92 : 28.02.06 - klo:21:39 »
Bonacurellahan onkin latvasuoja joka on eri asia kuin latvahoito. Latvasuojan tarkoitushan on vain suojata latvoja mekaaniselta rasitukselta lähinnä ja siihen tarkoitukseen on silikonipommit juuri omiaan. Latvahoitoa taas en osaa suositella kun itselläkin se on hakusessa, lähinnä hoitavia suihkeita laitan ja sitten latvasuojan paremman puutteessa.
Joku voidemainen olisi tarpeen, Redken AS Soft Ends on melko monen suosikki (ainakin ollut) joten sitä varmaan seuraavaksi kokeilen ellen törmää johonkin kiinnostavampaan.
Ja sitten mitkä on itselläkin harkinta (hankinta ;D) listalla on Tigin O&H hoitis jota voi myös käyttää jätettävänä (ja tehiksenä) ja Joicon Alltima joka soveltuu myös jätettäväksi (pikahoitis tämäkin)

puppe

• Vieras
« Vastaus #93 : 26.03.06 - klo:13:10 »
Mikä olisi hyvä jätettävä hoitoaine ohuille, helposti rasvoittuville lyhyille hiuksille?

Poissa Angus

• Hiushörhö
« Vastaus #94 : 26.03.06 - klo:16:24 »
Minulla on lyhyt ja rasvoittuva tukka ja mulle sopii ainakin Sebastiani Potion 9. Tuo selvästi rakennetta, koska se on tavallaan myös muotoilutuote. Jos käyttää vähän kerrallaan, ei latista, vaan tuo selvästi tuuheutta. mutta jos laittaa liian paljon kerrallaa, tulee helposti likaiset hiukset.
Hiukset: 2a M ii

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #95 : 28.03.06 - klo:17:49 »
Menin sit äskettäin ostamaan L'orelilta absolut repair jätettävän. Pyysin kampaajaa valitsemaan blondatuille hiuksilleni parhaan jätettävän, ja tämän valitsi kaikista redkeneistä plus muista... Ammattikoululla opettajanakin nainen on, joten uskalsin luottaa hänen suosituksiinsa. Noh, katsotaan... Vähän jänskättää kyllä, kun tässä ketjussa oli vähän epäsuosiollista kommenttia tuotteesta. Eipä ollut kyllä kallis, reilu 10e.

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 28.03.06 - klo:18:48 »
Menin sit äskettäin ostamaan L'orelilta absolut repair jätettävän. Pyysin kampaajaa valitsemaan blondatuille hiuksilleni parhaan jätettävän, ja tämän valitsi kaikista redkeneistä plus muista... Ammattikoululla opettajanakin nainen on, joten uskalsin luottaa hänen suosituksiinsa. Noh, katsotaan... Vähän jänskättää kyllä, kun tässä ketjussa oli vähän epäsuosiollista kommenttia tuotteesta. Eipä ollut kyllä kallis, reilu 10e.

Toivottavasti sulla toimii, koska itselleni olen kokenut tuon aika turhaksi aineeksi. Välillä kyllä toimii ihan hyvin, mutta useimmiten jättää sellaisen kovan silikonisen tunnun. Voi kyllä olla, etten ole löytänyt sopivaa annostusta. Raportoi sitten lisää, kun olet testaillut.  :)

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 02.04.06 - klo:01:22 »
Kerronpas tännekin, että olen ihan lovena PM The Conditioneriin  :-*  Aluksi koostumus tuntui oudon tahmaiselle, mutta epäilen, että kyse olikin vain pikkupullon aineen kuivumisesta. Pullon ostettuani huomasin, että joku oli selvästi kokeillut siitä  >:(. Nyt puolentoista viikon kokemuksen jälkeen totean aineen riittoisaksi, koostumuskaan ei ole enää tönkkö ja tukkani kiiltää kivasti ihan latvoja myöten. Olen käyttänyt The Conditioneria joka pesun jälkeen yhdessä Andrew Collinge suihkittavan kanssa, erittäin hyvin pelittävät tähän tukkaan yhdessä.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 02.04.06 - klo:18:40 »
Oon varmaan ChaosBlackin kanssa ainoa hiushullu, joka tykkää siitä Bonacuren kosteuttavasta suihkeesta! ;D Mulla on ollut se taas vakikäytössä ja tykkään siitä kyllä tosi paljon. Oon pessyt hiukset saman sarjan shampoolla (vanhan sinisen pullon kosteuttava shampoo, jossa on jotain vihreitä palleroita seassa) ja hoitikseksi oon laittanut vain sitä suihketta. Selvittää hyvin ja antaa kiiltoa. Tuoksut on tosin voimakkaat, mutta jotenkin hyvällä tavalla perinteisen kampaamomaiset.

Vulpes

• Vieras
« Vastaus #99 : 02.04.06 - klo:19:25 »
Oon varmaan ChaosBlackin kanssa ainoa hiushullu, joka tykkää siitä Bonacuren kosteuttavasta suihkeesta! ;D
Äläs nyt, kyllä meitä vielä löytyy :D Eli tykkään siitä myös, ihan hyvä silikoninen silottaja mun hiuksille. Harmi vaan että se uusi Moisture Kick haisee aivan kamalalta :-X Vanhan tuoksusta tykkäsin, onneksi on sitä melkein täysi pullollinen vielä..

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 02.04.06 - klo:21:59 »
Ohoh, meillähän on sitten kerho koolla! ;D Mullakin on vielä sitä vanhaa ja uutta suihketta en ole päässyt edes testailemaan. Täällä Hair Prof -kampaamokauppa aina välillä mainostaa sitä uutta isoa pulloa (oiskohan 400 tai 500 ml) suht edulliseen hintaan (kympin verran yleensä).

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 02.04.06 - klo:22:25 »
Mun mielestä tuo BC-suihke on ok, siitä vanhasta tosin pidin enemmän. Just passeli suihke selvittämiseen ja silottamiseen. Ostin tuon Moisture Kickin (400ml, 9.95e) yhtään inciä vilkaisematta, ja siinä kyllä sitä silikonia on enempi kuin vanhassa. Tuoksu on tosiaan aika voimakas, mutta niin oli vanhassakin versiossa!

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #102 : 02.04.06 - klo:22:46 »
Mulla on vielä sitä vanhaa Bonacuren pikakosteuttavaa suihketta pari putelia, ja se on kyllä loistotuote. Toimii mun hiuksissa kun nyrkki silmässä :D. Pienen putelin verran kokeilin sitä värjättyjen hiusten suihketta ja sekin oli ihan ok, tuoksuikin ihanalle.
« Viimeksi muokattu: 02.04.06 - klo:22:58 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #103 : 03.04.06 - klo:08:41 »
Oon varmaan ChaosBlackin kanssa ainoa hiushullu, joka tykkää siitä Bonacuren kosteuttavasta suihkeesta! ;D
Äläs nyt, kyllä meitä vielä löytyy :D Eli tykkään siitä myös, ihan hyvä silikoninen silottaja mun hiuksille. Harmi vaan että se uusi Moisture Kick haisee aivan kamalalta :-X Vanhan tuoksusta tykkäsin, onneksi on sitä melkein täysi pullollinen vielä..

Hih, kappas muitakin löytyy tosiaan :) Vanha suihke oli tosiaan paremman tuoksuista, mutta onneksi uudenkaan haju ei jää mulla hiuksiin. Ja toimii ihan kivana siloittelijana. Mulla on sitä 400ml puteli niin ainakin riittää pitkäksi aikaa :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #104 : 03.04.06 - klo:09:28 »
Mun mielestä tää uus BC-kosteuttava suihke on ihan susi, vertaan siis tosi vanhaan täsmähoito suihkeeseen, joka myös kosteuttaa(sinertävääkin myös). Ton jälkeen sarja on uudistunut ilmeisesti ainakin kaksi kertaa. Mulla on myös pari matkakokoista värjättyjen hiuksten suihketta uudesta sarjasta, en oo vielä ehtinyt testaamaan.