Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 556771 kertaa)

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #900 : 23.01.09 - klo:11:06 »
Sunsilkin sininen jätettävä (tuuheuttava) on mun mielestä oikeastaan melko hyvää kamaa. En tosin tue sunsilkkia sen hajusteiden ja silarin määrän takia, mutta tällä sain oikeasti jopa hieman volyymiä mun littanaan tukkaani.

Haluaisin niin kovasti sen tigin suoristavan hoitoaineen, mutta suomessa maksavat aivan naurettavan paljon. Kaverilla olisi joku linkki mistä saisi halvalla. Pitänee kysäistä... Joku brittiläinen sivusto se oli.
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #901 : 23.01.09 - klo:13:00 »

Ja toi Bonacuren kosteuttava suihke on kyllä täyttä kuraa... Sisältää veden jälkeen kolmea silikonia....  >:(

Totta, mutta ainakin minun pörrööntyville takkuhiuksilleni tuo on vaan positiivinen asia jätettävässä.  ;D Muuten olisi hiusten selvitteleminen täyttä tuskaa, kun ne tuppaavat menemään sellaiseen solmuun pestessä.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #902 : 23.01.09 - klo:13:45 »
Mun päänahkaa ärsytti kamalasti muuten niin mahtava A'kinin jätettävä, joten siirryin taas Nexxuksen Luxxtressin pariin, vaikka se nyt ei kamalan luomua olekaan. Nyt oon tehny CO-pesuja, hiukset tuntuvat kovin pehmeiltä ja littanilta, ja siihen taitaa vaikuttaa myös tuo jätettävä, joka on mielestäni todella raskas ja hoitava. Mutta eipä tuo littanuus haittaa, kun hiukset ovat kuitenkin nutturalla aina töissä.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #903 : 23.01.09 - klo:18:52 »
Sunsilkin sininen jätettävä (tuuheuttava) on mun mielestä oikeastaan melko hyvää kamaa. En tosin tue sunsilkkia sen hajusteiden ja silarin määrän takia, mutta tällä sain oikeasti jopa hieman volyymiä mun littanaan tukkaani.

Joo mäkin tuen vielä näitä sunsilkin jätettäviä  :D Pari pulloo liilaa jätettävää (daring volume) olen käyttänyt ja nyt toinen pullo oranssia summer intense-jätettävää menossa. DV:n incissä ei ollut oikein mitään hoitavaa, mutta SI on vähän tanakampaa. Ja minun mielestäni noiden incit ei ees ollut niin silikonisia. Dimethiconol muistaakseni n. 10. sijalla. Itseassa SI voisi olla HG latvoilleni ja kuiville pintahiuksilleni jos tuoksu olis vähän miedompi.  ::)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #904 : 23.01.09 - klo:20:12 »
Joo tosiaan sunsilkin tökötit aiheuttaa tömmöselle tavalliselle tallaajalle pahemman luokan migreenikohtauksen  ::)
20 vuotta hiukset päässä!

Nennu

• Vieras
« Vastaus #905 : 24.01.09 - klo:13:07 »
Olisiko mielipiteitä tai kokemuksia tällaisesta kaappien kätköjen "aarteesta", kuin Bio Compound?

Muistan tuon olleen joku lapsuusajan "HG"  ;) kun oli permanentatut, kuivat hiukset. Olen sitä nyt kokeillut päähän ja enpä nyt oikein tiedä, tekeekö oikeastaan mitään...

Inci ei ole kamalan pitkä, mitäs sanotte: Aqua, Stearalkonium Chloride, Sodium Chloride, Stearamine Cocamide, DEA Diethanolamine, Ammonium Hydroxide, Hydrochloric Acid, Fragrance FD&D, Blue No.1 (Cl 42090)
(Pilkkuvirheitä saattaa olla, koko listassa oli ihan oikeasti pilkku vain veden jälkeen, sitte loput yhteen pötköön)  :D

kaisu

• Vieras
« Vastaus #906 : 26.01.09 - klo:22:59 »

Törmäsin vapaa valinnassa sellaiseen kuin Vival Hiusvoide. Tuubi maksoi 1,83e mutten sitten kuitenkaan uskaltanut vaikkei hinta paha ollutkaan. :) Onko kellään mitään käsitystä millanen juttu on kyseessä? Haku ei nimittäin löytänyt kuin INCIn ja sehän oli tällainen:

Petrolatum, Paraffinum Liquidum, Aqua, Polysorbate 40, Sorbitan Palmitate, Lanolin, Cetyl Alcohol, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone

Rautaa vai roskaa?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #907 : 26.01.09 - klo:23:07 »
^ Aika kakkaa.. Mineraaliöljyjä, hajustetta ja vahvoja säilöntäaineita. Miten ihmeessä tuossa on kahta mineraaliöjyä enemmän kuin vettä.. ::) En kyllä suosittelisi.

Lynnei

• Vieras
« Vastaus #908 : 27.01.09 - klo:18:08 »
Haluaisin niin kovasti sen tigin suoristavan hoitoaineen, mutta suomessa maksavat aivan naurettavan paljon. Kaverilla olisi joku linkki mistä saisi halvalla. Pitänee kysäistä... Joku brittiläinen sivusto se oli.

Häh, onko Tigillä joku suoristava jätettävä? Tai siis, mikä niistä puteleista luokitellaan suoristavaksi?

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #909 : 28.01.09 - klo:10:36 »
Olisiko mielipiteitä tai kokemuksia tällaisesta kaappien kätköjen "aarteesta", kuin Bio Compound?

Muistan tuon olleen joku lapsuusajan "HG"  ;) kun oli permanentatut, kuivat hiukset. Olen sitä nyt kokeillut päähän ja enpä nyt oikein tiedä, tekeekö oikeastaan mitään...

hihiii... mä käytin useamman putelin teininä-varhaisaikuisuudessa tota. Ja ihme ja kumma, se oli tosiaan ihan hyvä selvittäjä kuiville, permanentuille  latvoille! Mut silloin ei ollutkaan kokemuksia kuin Cutrinista, Wellasta ja Goldwellista...ja hiukset karmeessa kunnossa. ;D
Piti ihan naapurikaupungin kampaamosta asti roudata tota!
Vieläköhän sitä on markkinoilla? Ois kiva textata!
2aFii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #910 : 28.01.09 - klo:10:41 »
^ Mä myös käytin sitä yhden purkillisen verran parin muun jätettävän kanssa. En kyllä osaa sanoa juuta tai jaata tuohon, käytin loppuun ja olisin varmaan ostanut lisää jos olisin raaskinut.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #911 : 28.01.09 - klo:10:44 »
Mulla olisi tuota varastoissa ihan avaamaton kappale. Ei ole edes mikään vuosikausia vanha. Tilasin tuon joskus ehkä vuosi sitten Hairstoren alesta. Ei vaan ole tullut uudelleen testattua ts. ollut niin paljon muitakin tuotteita, että tuo on täysin unohtunut. Joskus nuorempana tuo oli tosi hyvää jätettävää ja nostalgisissa tunnelmissa tuon hankin. Silloin ainakin selvitti hiukset tosi hyvin. Halvalla lähtis jos joku haluaa fiilistellä...  ;)
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #912 : 28.01.09 - klo:11:47 »
^Voi vitsi, mä ihan innostuin!
On se jännää kun jollain tuotteella on tollanen nostalginen vaikutus. Olen monesti miettinyt, että mikä se sininen jätettävä oli, jota nuoruudessa käytin, Kun en nimeä muistanut, yritin googlettaakin sitä eri hakusanoilla, mutta ei vaan löytynyt.
Jos ei olis ollut Vilman kirjoittamaa inciä saatavilla, olisin suoralta kädeltä ostanut sen, kun muistikuvat on tuotteesta niin hyvät.
Mä käytin sitä nimittäin useamman vuoden ajan. Oli silloin paras jätettävä mun, ja useamman kaverinkin mielestä ;D

Tarkempi incin tutkiminen sai mut järkiini...hajusteitakin ( saan oireita ) näyttää olevan ;)
2aFii

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #913 : 28.01.09 - klo:23:24 »
^tuosta tulikin mieleen, että mä en ainakaan edes tiennyt mistään jätettävistä ennenkuin joskus lukioaikojen lopulla...
Että tehän olette olleet varsin edistyksellisiä!

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #914 : 29.01.09 - klo:10:04 »
Amilo, jaa no tiedäpä tuosta edistyksellisyydestä... Mutsin sisko on kampaaja ja sieltä suunnalta tuota tuli käytettäväksi ekan kerran.  ::)
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!