Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 557196 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #945 : 12.03.09 - klo:07:49 »
Minsku, älä turhaan pelkää sitä Canopya ja sen pientä silarimäärää. Suihke ei tosiaankaan tunnu yhtään silikoniselta, on ihanan kevyen tuntuista ja häviää hiuksiin tehokkaasti. L'anzan jätettäväkään ei mun mielestä tunnu yhtään silarimaiselta, vaikka onhan siinäkin vähän silikonia. Käsitteletkö joka päivä hiuksia lämmöllä vai miksi etsit lämpösuojallista jätettävää?

Jos haluat välttämättä välttää aivan kokonaan silikoneja, niin voisitko ajatella kokeilevasi jätettävän ja öljyn/voin yhdistelmää? Mie tykkäsin siitä ennen, eli ensin ihan normijätettävää alle ja jokaisen suoristusraudan vedon alle laitoin hiukan kaakaovoita, joka jämäköitti hiuksia samalla hyvin ja antoi ihanaa kiiltoa. Tällainen järjestely on tietenkin hiukan vaivalloisempaa kuin lämpösuojallisen jätettävän käyttö, mutta oli mun mielestä ihan vaivansa arvoinen ennen kuin löysin Canopyn.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #946 : 12.03.09 - klo:09:27 »
Jeps joka päivä tulee suoristeltua vähintäänkin päällimmäisiä hiuksia, joten tartten kyllä ehdottomasti jonkun kätevän suojan. Sitä silikonia välttelen siis siksi, että siitä tulee heti ihan kauheat kutinat. Tuota öljy ja voijuttua voisinkin testata heti tänään, kaapista löytyykin just kaakaovoita. Epäilyttää vaan, että osaanko annostella oikein vai tuleeko puhtaasta tukasta kovinkin rasvaisen näköinen.

Edit. Kokeilin jo :D Tottakai annostelin kaakaovoita liikaa, tuli rasvaletti, mutta jotenkin ihmeellisesti se liika rasva katosi suoristaessa. Nyt tukka ei näytä rasvaiselta, kiiltää vaan kivasti. Kuivannäköiset latvatkin ovat poissa. Taisi nämä mun etsinnät päättyä tähän, kiitos vain vinkistä!
« Viimeksi muokattu: 12.03.09 - klo:09:47 kirjoittanut Minsku »

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #947 : 12.03.09 - klo:15:53 »
Kuku, minullakin tuo suklaa-vanilja -suihke tuntuu lähmäävän aika herkästi hiukset, ja siis minun tukkani ei ihan pienestä lähmäänny. Tosiaan jos vähänkin liikaa laittaa niin heti on lähmätukka. Mulla on se pullo kaapissa, ja välillä yritän vähän suihkia että saisin sen joskus loppuun.
Itselläni paremmin toimii Herbinan marja spa -suihke, joka tuo enemmän kiiltoa ja myös mielestäni tuoksuu paljon paremmalta kuin suklaa-vanilja!

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #948 : 16.03.09 - klo:16:28 »
^ okei  :D En taida ostaa tuota.

Onkos sitten tuo herbinan jätettävä hyvää? 
Vai olisko Andrew Collingen Perfect Endings suihke parempi? :)
« Viimeksi muokattu: 16.03.09 - klo:16:43 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #949 : 24.03.09 - klo:08:33 »
Kiva kun noita hiushärpättimiä on niin paljon ettei edes muista mitä omistaa :D eilen koin taas ahaa-elämyksen löytämällä Elvital ReNutrion Jätettävän meidän kylppärin peilikaapista kaikkien puteleiden takaa.. Ai mulla oli tällainenkin? ;D

En muista miksi se on sinne jäänyt ja tietysti tungin sitä päähäni heti kun löysin.. Ja en vieläkään muista miksi se oli sinne jäänyt, silotti kivasti, tukka on liukas mutta ei lähmäinen vaikka jätettävää lorahtikin aika paljon.. Siloitin sillä vielä pintapörröjä kun olin föönannut tukan. Minusta tuo on ihan hyvää kaupan jätettäväksi, itseasiassa parempaa kuin useat kokeilemani kampaamojätettävät.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #950 : 24.03.09 - klo:09:03 »
Onko olemassa jätettävää hoitoainetta, joka täyttäisi kaikki seuraavat kriteerit:

- ei silikonia
- hajusteeton tai mahdollisimman mieto tuoksu, jotta sitä ei edes meinaa huomata
- uv-suoja
- kosteuttavaa
- suihkittava

Jos tällainen löytyy, niin mikä olisi tämä aine nimeltään?  ;)
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #951 : 24.03.09 - klo:09:08 »
No dääm :D

kookosöljy:

-ei silikonia
-hajusteeton
-kosteuttava

Mutta ei ole kyllä suihkittava ja sisällä uv-suojaa.. No melkein ;)

Ps. on muuten paras tuote kiiltotippana!

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #952 : 24.03.09 - klo:09:15 »
Toi uv-suoja on tosi tärkeä olla ja tosiaan suihkittava olisi parempi. Voidemainen voisi sopia ehkä, jos ainoastaan tuosta suihkittavuudesta tuo jää kiinni...

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #953 : 24.03.09 - klo:09:35 »
^^ Hmm.. No miten olisi KC 4R suihkittavat? Color save spray tai moisture mist? Ovat silikonittomia, kosteuttavia, UV-suoja.. Suihkittavia.. Ja hajukaan ei pysy hiuksissa kun sen suihkimisen ajan..

http://www.miraculos.fi/tuoteselain?Pid=showSubcategory2&subCategory=1&subCategory2=41

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #954 : 24.03.09 - klo:09:39 »
Hahahaa, mullahan on jo tota KC Moisturea kotona. Eli hyvä minä, lähempänä tuota oli kuin luulinkaan. Ehkäpä se sitten siirtyy kesää odottelemaan.  ;D Eikä edes ole hinnalla pilattu. En muistanut yhtään, että tuossa on se UV-suojakin.

tänään olen unohtanut myös bussikortin ja pankkikortin kotiin, joten erittäin hatara pää nyt mulla...

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #955 : 24.03.09 - klo:09:43 »
^^ no eipä minullekkaan tullut heti mieleen :D No hyvä, että joku keksittiin :)

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #956 : 29.03.09 - klo:13:50 »
Nyt tarvitsisin apua. Äitini osti kirpparilta minulle Joicon K-pak styling smoothing balm for damaged hair. Tämä on siis jätettävä 150ml tuubi. Outoa tässä on se, että tuubi ei näytä joicon beigeiltä vaan se on helmiäisvalkoinen. Haju on myös outo, haisee vanhentuneelta. Haluaisin vain tietää onko ennen joicot myyty valkoisissa purkeissa ja kuinka kauan siitä on aikaa?
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #957 : 29.03.09 - klo:13:58 »
^ Onko se tällainen? http://www.hairsupermarket.com/p/1748 Tuo on ainakin vanhaa sarjaa, mulla on tuollainen kun tilasin tuolta Hairsupermarketista halvalla. Valkoinen tuubi vaikka ainakin mun näytöllä tuo näyttää jotenkin harmaalta. Ja haju ei ole mikään erityisen hyvä mutta ei kuitenkaan voimakas.

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #958 : 29.03.09 - klo:20:09 »
^Juu juuri tuota :ts Se haisee minulla kyllä todella oudolta aivan vanhalta. Voi olla, että luonnostaan sellainen haju? Kuinka vetelää se on sinulla? Täytyykö tuubia puristaa paljon jotta saat sen ulos sieltä? Minulla kun ei tarvitse kuin kääntää se toisin päin niin johan sieltä valuu kaikki ulos. Eli siis todella löysää. No vaikka se vanhaa olisi niin kai se silti vähän hoitaa. :D
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #959 : 29.03.09 - klo:20:19 »
Taitaa olla ihan ominaishaju, mun mielestä mikään noista vanhan sarjan Joicoista mitä mulla on ei haise kovin hyvälle. Aika löysää tavaraa on, suurinpiirtein yhtä löysää kuin K-pak hoitis (uutta sarjaa siis). Ei tuo mun puteli mitenkään vanhentuneelta vaikuta.