Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 560101 kertaa)

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #255 : 23.11.06 - klo:18:23 »
Minunkin on pakko tilata tuota L'Anzan jätettävää, kun sunnuntaina pistän tilauksen menemään. Niin täydelliseltä kuulostaa, toivottavasti myös toimii yhtä loistavasti.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 23.11.06 - klo:18:54 »
Kata: En oo Fudgen suihketta kokeillut mutta noin yleensä ottaen kyseisen sarjan tuotteet ei oo vakuuttanut (paitsi scyscraper lakka on aivan loistavaa). Kauanko käyttelit sitä ennenkuin lopputulos huononi?

En nyt muista ihan tarkkaan että kuin kauan niitä käyttelin, useemman kuukauden... Sen jälkeen välillä aina kokeilin, muttei vaan enää sopinut. Kampaaja mulle aikoinaan suositteli Fudgeja, siks kun tukka oli suht. huonossa kunnossa ... Käytin niitä jonkun aikaa ja jotain ne tuntu tukalle tekevän, tukasta tuli ihan hyvä aikoinaan noilla, sitten lakkas vaan toimimasta, eikä oo sen jälkeen enää toimineet ... Oisko sitten siksi, kun niiden pitäs olla rakennepaikkaavia tuotteita, siis taitavat perustua silikoneihin jne. mutta kuitenkin, niin mun tukka ei tykkää yhtään nykyään mistään rakennepaikkaavista, ei esim. Joicon K-Pakeistakaan!
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #257 : 23.11.06 - klo:19:05 »
Mun polkkamittaiseen raidoitettuun (ja taipuisaan, eli pinnalta pörrööntyvään) tukkaan Tigin Fast-fixx on ollut ihan riittävä, mutta pidempänä ja raidoittamattomana vannoin l'anzan leave-in protectoriin. Tykkään enemmän voidemaisista jostain syystä, mutta tuote se tietysti on joka viime kädessä ratkaisee (ei sen muoto).

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 23.11.06 - klo:19:12 »
Mulle taas tuo Fast-Fixx ei tosiaan tehnyt juurikaan mitään, pörrötti vaan entisestään ja hiukset jäi kaikkea muuta kuin sileiksi. minä myös tykkään lanzan leave-in protectorista antaa tosi paljon kiiltoa hiuksiin ja kutrit on ihanan pehmeät  :) tässä on todellakin hinta-laatu suhde kohdallaan!

doomsower

• Vieras
« Vastaus #259 : 24.11.06 - klo:18:28 »
Tuli tuo Goldwellin Silk Fluid ja piti tietty heti laittaa tukkaan. Tuli mahtavan sileät ja liukkaat hiukset! Tuntui että tukka voisi imeä tuota vaikka kuinka paljon, mutta tuokin määrä riitti tekemään kivan tuntoisen. Laitoin neljä "ruuttausta".  ;D

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 24.11.06 - klo:18:34 »
Tuli tuo Goldwellin Silk Fluid ja piti tietty heti laittaa tukkaan. Tuli mahtavan sileät ja liukkaat hiukset! Tuntui että tukka voisi imeä tuota vaikka kuinka paljon, mutta tuokin määrä riitti tekemään kivan tuntoisen. Laitoin neljä "ruuttausta".  ;D
Mä laitan kanssa neljä pumpunpainallusta. Tykkään tosta ihan älypaljon! Bonacuren latvasuojaan tottuneelle toi on kyllä ihanan helposti levittyvää eikä juutu käsiin kiinni. Ja enpä ole muun latvasuojan kanssa huomannut että latvat tuntuisi oikeasti hyvältä, mutta tota kun olen käyttänyt niin olen ihan hokannut että hei, mun latvathan kiiltää aika nätisti. Levittelen tota ihan latvoihin, eli noin 5cm hiusten latvaan.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 24.11.06 - klo:18:42 »
Mulle taas tuo Fast-Fixx ei tosiaan tehnyt juurikaan mitään, pörrötti vaan entisestään ja hiukset jäi kaikkea muuta kuin sileiksi. minä myös tykkään lanzan leave-in protectorista antaa tosi paljon kiiltoa hiuksiin ja kutrit on ihanan pehmeät  :) tässä on todellakin hinta-laatu suhde kohdallaan!

Luulen että mun pidemmässä tukassa tuo fast-fixx olisi lähinnä vain hajuste, mutta nyt lyhyt tukka saa siitä vähän silikonia ja tuoksua, eikä paljon muuta tarvitsekaan.

l'anzan hyvä puoli on myös se, että se on _todella_ riittoisaa. kampaaja neuvoi laittamaan herneen kokoisen määrän (ja varoitti hieromasta liikaa käsiin), ja se melkein riittikin puolipitkälle tukalleni.

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #262 : 24.11.06 - klo:19:27 »
Tilasin tämän ketjun innoittamana L'Anzan Leave-in protector -jätettävän, voidemaisen hoitoaineen. Olen ehtinyt kokeilla sitä nyt muutaman kerran ja se on aivan uskomattoman hyvä tuote!  :-* :-* Se kosteuttaa pitkiä, latvoista kuivia hiuksiani ja tekee niistä sileät ja silkkisen pehmeät ja ennenkaikkea hillitsee sähköisyyttä. Plussaa myös ihanasta, pehmeän voidemaisesta, silikonittomasta koostumuksesta ja todella miedosta ja miellyttävästä tuoksusta, unohtamatta myöskään varsin edullista hintaa. Tätä lisää!

Häh? Mun viimeisessä Leave-in protectorissa oli kyllä pari-kolme ihka aitoa silikonia. Oks sulla ton tuubin  INCI?
Hm, Löysin Jättettävien hoidoaineiden INCI-ketjusta yhen INCIn ja siinä on Dimethicone Copolymer/Dimeticone (Dimeticonum), mutta se ei kyllä oo sama INCI kun mun viime tuubissa oli. Täytys vissiin kipasta jossain katsomassa miltä nykyyään näyttää. Ootko Nadine varma että sun on silikooniton?

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 24.11.06 - klo:20:50 »
Tilasin tämän ketjun innoittamana L'Anzan Leave-in protector -jätettävän, voidemaisen hoitoaineen. Olen ehtinyt kokeilla sitä nyt muutaman kerran ja se on aivan uskomattoman hyvä tuote!  :-* :-* Se kosteuttaa pitkiä, latvoista kuivia hiuksiani ja tekee niistä sileät ja silkkisen pehmeät ja ennenkaikkea hillitsee sähköisyyttä. Plussaa myös ihanasta, pehmeän voidemaisesta, silikonittomasta koostumuksesta ja todella miedosta ja miellyttävästä tuoksusta, unohtamatta myöskään varsin edullista hintaa. Tätä lisää!

Häh? Mun viimeisessä Leave-in protectorissa oli kyllä pari-kolme ihka aitoa silikonia. Oks sulla ton tuubin  INCI?
Hm, Löysin Jättettävien hoidoaineiden INCI-ketjusta yhen INCIn ja siinä on Dimethicone Copolymer/Dimeticone (Dimeticonum), mutta se ei kyllä oo sama INCI kun mun viime tuubissa oli. Täytys vissiin kipasta jossain katsomassa miltä nykyyään näyttää. Ootko Nadine varma että sun on silikooniton?

Piti kipaista heti kylppäriin tarkistamaan viime talvena ostamani leave-in protectorin inci ja sekin on kyllä täysin silikoniton. Eikai ne ole muuttaneet tuota?  ???

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #264 : 24.11.06 - klo:21:44 »
Minunkin on pakko tilata tuota L'Anzan jätettävää, kun sunnuntaina pistän tilauksen menemään. Niin täydelliseltä kuulostaa, toivottavasti myös toimii yhtä loistavasti.
ÄÄÄH, mäkin haluun tuota!! MIstä tilailette? Saako jostain electronilla?
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #265 : 24.11.06 - klo:23:28 »

Piti kipaista heti kylppäriin tarkistamaan viime talvena ostamani leave-in protectorin inci ja sekin on kyllä täysin silikoniton. Eikai ne ole muuttaneet tuota?  ???

Mä tosiaan lopetin Leave-in Protectorin käytön juuri silikoonien takia. Siinä oli ainakin Dimetthicone, Cyclomethicone ja vissiin joku muukin.. Täytys käydä ens viikolla  jossain lukemassa nykyinen inci.

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #266 : 27.11.06 - klo:01:18 »

Ei mulla kyllä leave-in protectorin inci:ssä silikoneja ollut, pelkkiä hoitavia aineita vaan. Toivottavasti tuotetta ei ole menty muuttamaan...

Edit: joo, puusilmä ilmoittautuu... Syynäsin Leave-in  protectorin  inci:ä oikein huolella ja huomasin, että onhan siinä  dimethiconea (muita silikoneja en kyllä huomannut), mutta se on veden jälkeen vasta kymmenentenä ja sitä ennen on vaikka millä mitalla kaikenlaisia hyviä aineita. Verrattuna muihin kokeilemiini jätettäviin tuo L'Anza ei tunnu yhtään silikoniselta muovitahnalta ja hiuksetkin jäävät luonnollisen ilmavan tuntuisiksi. Sen takia en varmaan silikonia osannut inci:stäkään etsiä.
« Viimeksi muokattu: 27.11.06 - klo:20:35 kirjoittanut Nadine »
1bMii

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #267 : 27.11.06 - klo:13:39 »
Dimethiconea leave-in-protectorista kyllä löytyy. Ei kyllä inci-listan alkupäästä, mutta kuitenkin. En kyllä itse tuota pelkäisi ollenkaan.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 27.11.06 - klo:19:06 »
Tosiaan Lanzan leave in protector:ssa on silikonia, mutta vasta aivan loppupäässä.  :) Hyvää ainetta täytyy sanoa! Lähtee latvapörröt pois  :-*
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 29.11.06 - klo:10:37 »
Täältähän sainkin monta hyvää vinkkiä, mitä seuraavaksi hankkisinkaan ;D

Kokeilin joskus yhtä jätettävää, Dovea.. Hiukset jäivät kauhean lähmäisiksi ja haisivat pahalle. Yh. Hiusten selvittämiseen olen käyttänyt BC:n suihkutettavia :)