Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 560186 kertaa)

Liisukka

• Vieras
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #75 : 16.02.06 - klo:00:07 »
Toisaalta Hanzku, jos se toimii eikä lätsäytä, ja tukka tuntuu hyväkuntoiselta, niin mikä ettei käyttäisi. Syväpuhdistajaa vaan kehiin aina välillä.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 16.02.06 - klo:10:44 »
Hanzku, mistäs löysit tuota ainetta?? Näitä pituuksia kun ei saa sileiksi ilman silikonia... ::)

Poissa Ava

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #77 : 16.02.06 - klo:15:03 »
Mun mielipiteitä jätettävistä.

Kampaamotuotteet

Loreal Intense Repair

Tähän mennessä lemppari. Olen käyttänyt monta purkkia, vaikka hyvin silikonista onkin. Kesyttää pörrön hyvin. :) Harmi vaan, että tilalle tuli toi Absolut Repair. Saa nähdä, tekeekö Soft Ends parempaa jälkeä kuin tämä.

Loreal Absolut Repair

Aivan erilaista kuin Intense Repair. Tahmaa ja kovettaa hiukset. En osta uudelleen. Tuntuu, ettei purkki lopu ikinä. Haluaisin jo siirtyä Soft Endsiin.  ::)

Joico Altima

Haju on karsea ja lopputulos on hyvin samanlainen kuin Absolut Repairilla eli koppura ja limainen.

Joico CE-vaahto

Aika mitäänsanomatonta ainetta mun hiuksille. En osaa sanoa, pysyykö väri sen paremmin, kun suora- ja kevytvärit haalistuu parissa pesussa pituuksista. En osta uudelleen ellei nyt ihan ihmeitä tapahdu ennen purkin loppumista.  :D

Tigi O&H-hoitis

Vaikka tykkäänkin tuoksusta noin huuhdeltavan hoitiksena, niin en haluaisi sen jäävän hiuksiin. Olen välistä laittanut pienen määrän latvoihin ja toimii hyvin.

Loreal Liss Repair

Aika samanlainen efekti tuli tällä kuin Absolutilla ja Altimalla. En siis hommaa uudelleen.

Markettitavarat

VO5 miracle mist vanhempi

Hyvä takkujen selvittäjä, kun harjaan hiukset märkänä auki (tiedän, että jollain menee nyt kylmät väreet..).  ;D
Kesyttää myös hieman lentäviä karvoja ja tuo hieman kiiltoa. Hommasin tilalle ton AC:n Perfect Endingsin, kun sitä on täällä kehuttu. En ole vielä vaan ehtinyt testata.

Dove Repair-jätettävä

Tosi saippuamainen haju, joka jäi leijailemaan. Ei oikein vakuuttanut muutenkaan, vaikka laittoi kuinka paljon. Käytin tuubin väkisin loppuun.

Fructiksen jätettävät

Käytin pariakin eri ainetta näistä muutamia vuosia sitten. Eivät vakuuttaneet, mutta paremman puutteessa silloin tällöin pystyi käyttämään.

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 16.02.06 - klo:19:46 »
Hanzku, mistäs löysit tuota ainetta?? Näitä pituuksia kun ei saa sileiksi ilman silikonia... ::)

Olisitko sattumalta Seinäjoelta? Löysin sen yhdestä uudesta kampaamosta täältä Seinäjoelta. Nimi ei jäänyt mieleen, mutta se on asemaa vastapäätä Istanbul-kebab-paikan vieressä....  Että täältä päin olevat osaa sinne suunnistaa. Se 15 ml puteli makso 3e. Ei paha. Isommassakin koossa oli.

Edit. Täytynee jatkaa käyttöä ja katsoa kuinka hiukset tykkää. On nimittäin sen verran mukava tunne tuo pehmeys, etten heti lopeta. Eikä ees lässäytä. Tietääpähän vaan käyttää niitä syväpuhdistavia jatkossa..
« Viimeksi muokattu: 16.02.06 - klo:19:49 kirjoittanut Hanzku »

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 16.02.06 - klo:19:51 »
Nope... Seinäjoelle en pääse, mutta kai noita muualtakin löytyy? Eikä yhtään paha hinta, täytyy katsoa jos löytyisi Turusta tai Helsingistä. Vaikka silikoninen onkin niin taitaa olla karhean tukan silottamiseen oiva tuote, tekisi kyllä mieli kokeilla... :)

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 16.02.06 - klo:20:25 »
Eiköhän niitä sieltäkin löydy!

Mä oon huomannu saman, ei tosiaan tämä pää taltu ilman silikonia. Hetken jo luulin että tämä olis ollu se ihmeaine, mut kai mä koko ajan alitajunnas tiesin, että pakkohan siinä on sitä silikonia olla...  :)

rihkamatyttö

• Vieras
« Vastaus #81 : 18.02.06 - klo:16:19 »
Meikällä on tää vielä hakusessa. Suihkittaviin en oikein usko, monet niistä sisältää alkomahoolia, kuivattaa pirusti mun tukkaa. Teidän juttujen perusteella olin yks päivä menossa ostamaan redkenin all softia, mutta tutkailin sitte sen inci-listaa, ja jätin ostamatta kun siinä tuntu olevan niin paljo silikonia. Etsintä jatkuu...

Poissa wilvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #82 : 19.02.06 - klo:05:37 »
Tulikin jo aiemmin mainittua, että ALTima on tällähetkellä suosikkilistallani. Muita kokeiltuja jätettäviä hoitoaineita on monia, mutta ALTima on ainoa, mikä on mut tähän mennessä vakuuttanut toimivuudestaan.

Andrew Collingen Perfect Endings Essential Moisturiser oli ihan ok kamaa. Nykyään Miracle Mist on mulla korvannut tuon, mun päässä nuo tuntuvat hyvin samantyyppisiltä. Eli suomeksi: ei mainittavaa vaikutusta. Käytän noita suihkeita lähinnä pesujen välillä ja hiusten selvitykseen.  :)  Samaan luokkaan minulla menee myös tuo John Friedan Sheer Blonde Healthy Attitude. Sitäkin tuli käytettyä pullollinen, ilman sen kummempia valituksia tai ahaa-elämyksiä.

Joskus tuli käytettyä Vitapointe hoitoainetta, mutta se ei mulla toiminut ollenkaan. Se sai hiukset tuntumaan likaisilta ja tahmeilta, vaikka kuinka vähän laittoi. Tavallaan todella ihmeellistä ainetta, koska näin yleensä mun hiukset imee kaiken kookoksesta rypsiöljyyn.

Latvasuojana käytän ihan Sunsilkin Care & Repairia.

Tänään kävin katselemassa hoitoaineita HQssa, ja mukaan tarttui Nexxus Headress. En ole vielä  kokeillut, mutta sen voin sanoa, että on voimakkaan hajuista ainetta.
« Viimeksi muokattu: 19.02.06 - klo:19:45 kirjoittanut wilvi »

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 19.02.06 - klo:23:29 »
Mun epäkiitolliset hiukset eivät suostu ymmärtämään hyvän päälle, tai sitten en vieläkään saa annostuksia kohdalleen. K-pakin jätettävä tekee hiuksista tahmeat ja Luxxtress ei näytä vaikuttavan mitenkään. Olen kokeillut laittaa kumpaakin ainetta erikseen, yhdessä, vähän, paljon - eikä mitään.

Sen sijaan kun tälle kuontalolle näyttääkin Bonacuren Moisture Kick -jätettävää suihketta, hiuksista tulee heti sileät ja pehmoiset.

Ja tuo Luxxtressin tuoksu - se haisee minusta ihan hyttysmyrkylle.
1a F ii

runx

• Vieras
« Vastaus #84 : 22.02.06 - klo:19:27 »
WWW jätettävä keratiinihoito yllätti positiivisesti! Lainasin siis tätä kaverilta, kun kävin siellä saunomassa. Ei näyttäisi olevan silikonistakaan.

stinttapo

• Vieras
« Vastaus #85 : 22.02.06 - klo:19:50 »
Mulla on toiminu vallan mainiosti MiracleMist, joten toistaseks en oo harkinnu vaihtamista parempaan. Haluttais kyllä kokeilla NG jätettävää, ihan vaan niitten helmiäisten takia, mutta toisaalta just ne helmiäiset kammottaa...Ja eihän tossa NG:n jätettävässä tainnu kauheesti mitään hoitavia aineksia olla... Mutta siis lähinnä Party-käyttöön..saa ny nähä jos raaskis ostaa..
Niin joo ja sit se V05:n FadeDefy vai mikä lie, sitä vois koittaa...
Niin ja tietysti jotain parempia kampaamotuotteitakin ihan mielelläni koittasin, jos rahatilanne ois kivempi...

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #86 : 23.02.06 - klo:01:01 »
ruuttasin eilen mistiä lanza leave-innin ja detanglerin sekoituksen päälle, jota käytän jätettävänä, ja kyllä vaan toimii :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 23.02.06 - klo:20:15 »
Jätän usein muutamaksi viikoksi värjäyksen jälkeen huuhdeltavat hoidot pois, ja käytän jätettävää  hoitsikkaa. Tämä tuote onkin mulle todella tärkeä. Markettipurkeissa olen pitkälti pysynyt, koska silikonia on (saa ja pitääkin olla) kaikissa toimivissa tuotteissa. Olen toki kokeillut myös mm. L'anzan leave-in:ia, Bonacuren kosteuttavaa pikahoitoa ja Lifetexin aurinkosuojasuihketta. Tällä hetkellä hyllystä löytyy Miracle Mist, Doven voidemainen jätettävä värjätyille hiuksille, ProSysteme Volumizing Spray ja Bonacuren vanha latvis. Kaikki nämä ajavat asiansa oikein hyvin.

Oletteko muuten huomanneet jätettävien kanssa efektiä, joka nopeuttaa hiusten kuivumista?

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 23.02.06 - klo:21:36 »
Mulla on ollut jätettävänä Joicon integrity ja ALTima
Ekoilla kerroilla Altima teki kunnon lähmät tähän tukkaan kun en tajunnut vähentää annostusta.
Nyt myöhemmin on toiminut ihan kohtuuhyvin joten ostan lisää.
Integrity on ihan loistavaa.Selvittää hyvin eikä ole ainakaan lätsäyttänyt vielä.
Kuivaan tukkaankin suihkittuna toimii hyvin.Harmi vaan että sain pullon käytettyä loppuun muutamassa kuukaudessa :-[
Miinusta pullon hankalasta muodosta ja tuoksusta.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #89 : 24.02.06 - klo:09:07 »
Oletteko muuten huomanneet jätettävien kanssa efektiä, joka nopeuttaa hiusten kuivumista?
Mä oonkin ihmetellyt kun mun hiukset kuivuu niin nopsaan nykyään. Mä jo pelkäsin että ne on vaan niin kärsineet että kuivuvat jotenkin sen takia niin nopsaan..vaikka ei ne kyllä siltä näytä, mutta...