Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 560109 kertaa)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #465 : 30.03.07 - klo:10:40 »
^Voihan se olla noin, että aine kuivuu nopeammin alkoholin ansiosta. Mutta kyllähän se alkoholi hiuksiakin kuivattaa.. Vai onko joku saanut vastakkaisen kommentin denaturoidusta alkoholista?

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 30.03.07 - klo:13:00 »
Alkoholi voi toimia myös muiden aineiden liuottimena.
Itse en käyttäisi aineita, joissa on paljon kuivattavaa alkoholia, INCIlistan loppupäässä se tuskin haittaa.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

petomaani

• Vieras
« Vastaus #467 : 01.04.07 - klo:13:21 »
Kosteuttaa ja antaa kiiltoa; Herbinan hiuksiin jätettävä suihke. On ainakin minulla toiminut.  :-*

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #468 : 01.04.07 - klo:16:56 »
Tarvisin uutta suihkutettavaa ja voidemaista jätettävää, vaihtoehtoja on niin paljon ettei tässä oikein osaa päättää. Sebastianin potion 9:ä tekis mieli kokeilla, L'Anzan hair repair leave-in kiinnostais myös... Mutta viimeksi mainittua en saa hankittua mistään nettiputiikista kun ei ole luottokorttia. Varmaan siis päädyn potion 9:ään (hinta on kyllä huikea hqhairissakin). Suihkittavista saatan hommata Redkenin AS Addictive hair transformerin. Nexxun Luxxtressia saattaisin hankkia jos vain saisin jostain helposti.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #469 : 02.04.07 - klo:11:17 »
Sheppa, jos sulla on Electron, niin Lanzaa voit tilata esim ukhairdressers.comista.
Siellä käy Visa Electron ja Lanzat on aika edullisia. Katsopa tuolta nettiiostaminen-osiosta, siellä on kokemuksia ko. putiikista.

Mä olen aivan rakastunut Lanzan hair repair leave in protectoriin. :-*
Sopii mun hiuksille täydellisesti, antaa kiiltoa,jämäkkyyttä, pehmeyttä, ihan kaikkea mitä hiukseni tarvitsevat.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #470 : 02.04.07 - klo:12:04 »
Sebastianin potion 9:ä tekis mieli kokeilla, L'Anzan hair repair leave-in kiinnostais myös...

Toi Sebastianin Potion 9 on kyllä aivan mahtavaa kamaa mun hiuksille :-* Sillä saa volyymia, kiharoita ja kiiltoa. Tulee ihan erilaiset hiukset, kun laittaa Potion 9:ä tai L'Anzan hair repair leave-in protectoria: Sebastianilla tulee kuohkeat ja jämäkät kiharat, L'Anzalla littanat ja pehmeät.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #471 : 02.04.07 - klo:14:29 »
Mä olen aivan rakastunut Lanzan hair repair leave in protectoriin. :-*
Sopii mun hiuksille täydellisesti, antaa kiiltoa,jämäkkyyttä, pehmeyttä, ihan kaikkea mitä hiukseni tarvitsevat.

Sama juttu.. En ole käyttänyt vasta kuin vähän aikaa tuota, mutta hyvältä tuntuu. Hiukset on kivemman tuntuiset kuin minkään aikaisemman jätettävän jälkeen ja aika montaa olen sentään kokeillut. Tuo tuntuu tosiaan tekevän hiuksille jotain! Kiillosta en tiedä, mutta jämäkkyyttä ainakin tulee ihanasti  :-*.

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #472 : 02.04.07 - klo:16:15 »
^Millainen tuoksu tuossa on? En ole käyttänyt L'anzan tuotteita ennen, enkä tiedä yhtään että minkätuoksuisia ne ovat. Se tuoksu on kuitenkin tärkeä, ainakin mulle  :D

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #473 : 02.04.07 - klo:18:06 »
Nyt pistit kyllä pahan... Yritin kovasti tuoksutella tuota, mutta en keksi mitään, millä sitä voisi kuvailla. Tulee ehkä joku kosteusvoide mieleen, saattaa siinä hiukan kookostakin olla siinä tuoksussa. Minusta se tuoksu on melko mieto ja ainakin minun nenään miellyttävä. Ei mitään tigimäistä siis.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #474 : 02.04.07 - klo:20:09 »
Kiitti paljon Tarabel ja Ellen! L'Anza kuulostaa kyllä tosi hyvältä. Tilaus pitää tehdä suht pikaisesti kun jätettäväpuoli on huonossa jamassa... Selailenpa nettiostamista tarkemmin :)
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #475 : 03.04.07 - klo:16:15 »
Millainen tuoksu tuossa on?

L'Anzan Hair Repair Leave-in Protector tuoksuu mun mielestä banaanille, hyvin vienosti banaanille. Se sampoohan tuoksuu kookokselle ja huuhdeltava hoitis banaanille, ainaki mun nenän mukaan :D

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #476 : 03.04.07 - klo:18:43 »
Nexxus Headressista on tullut mun uusi lempparijätettävä! Aivan ihanaa ainetta, tuntuu tällä hetkellä paljon toimivammalta kuin entinen lempparini Potion 9. Headress tekee hiuksista tuuheat ja ryhdikkäät eikä tarvitse pelätä lähmätukkaa, vaikka laittaisi reilumminkin. Harmi ettei sitä saa Lookfantasticista.
1bFii

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #477 : 03.04.07 - klo:19:04 »
Millainen tuoksu tuossa on?

L'Anzan Hair Repair Leave-in Protector tuoksuu mun mielestä banaanille, hyvin vienosti banaanille. Se sampoohan tuoksuu kookokselle ja huuhdeltava hoitis banaanille, ainaki mun nenän mukaan :D

Oho! Minun purkistani ei banaaninhajua saa edes hyvällä tahdolla. En tiedä onko syy nenässä vai purkin sisällössä.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #478 : 04.04.07 - klo:09:04 »
Tein viikonloppuna täältä saadun ohjeen mukaisesti Miracle Mist ja Altima sekoitusta suihkepulloon ja tuli todella hyvä jätettävä. On selvästi parempi kuin kumpikaan tuote yksinään. Harvoin olen saanut jätettävällä noin hyvää ja sileää tulosta.
2aMii

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #479 : 04.04.07 - klo:11:37 »
Tein jo toisen oman seoksen jätettävää.
Tälläkertaa pullona BC moisture kick, koska siinä on hyvä suihku.
Seos: Tigi O&H (isosta lekasta noin 5-6 pumppausta,
Pullon pohjalla sentti moisture kickiä,
vettä täyteen ja pienenpieni loraus öljyä.

O&H johdosta tuoksu on hyvä. Mä tykkään
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...