Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 560117 kertaa)

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #495 : 17.04.07 - klo:17:29 »
^Tulipa lisää marmatuksen aihetta mieleen Nuage suihketta koskien. Siinä on tosi huono suihku, tulee kovalla paineella eikä leviä hiuksiin tasaisesti. Tuo pumppu (vai mikä lie) vuotaa, joten pullo ja kädet tulee märiksi kun tuota laittaa.

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 17.04.07 - klo:17:36 »
Tulipas mieleeni että onko tossa Herbinassa alkoholia? Joskus käytin tota pullollisen, mutta incin alkupäässä ollut alkoholi kuivatti hiuksiani...  :( Mietin vain, että jospa olisivat uudistaneet ton tuotteen kun sitä täällä näin paljon kehutaan...  :)

Joo, se on uudistunut. Siinä vanhassa versiossa oli alkoholia, ja se haisikin ihan viinalle. :-X Uudessa versiossa alkoholia ei ole, ja muistaakseni tuo UV-suojakin tuli sitten uutena juttuna siihen.
1c M ii, tjsp

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #497 : 17.04.07 - klo:20:38 »
Tulipas mieleeni että onko tossa Herbinassa alkoholia? Joskus käytin tota pullollisen, mutta incin alkupäässä ollut alkoholi kuivatti hiuksiani...  :( Mietin vain, että jospa olisivat uudistaneet ton tuotteen kun sitä täällä näin paljon kehutaan...  :)

Joo, se on uudistunut. Siinä vanhassa versiossa oli alkoholia, ja se haisikin ihan viinalle. :-X Uudessa versiossa alkoholia ei ole, ja muistaakseni tuo UV-suojakin tuli sitten uutena juttuna siihen.

Hyvä juttu että ovat uudistaneet! Iik, olenkohan haissut sitten viinalle!  ;D Jos ei vaikka tänä kesänä sitten (poikkeuksellisesti) kärventäis hiuksiaan auringossa...  :D
2c F ii

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #498 : 17.04.07 - klo:20:41 »

Herbinassa UV-suoja? Se pitääkin vilkaista sitten. Just mietin, että mistä löytäisin UV- suojallisen jätettävän. Koska toi on uusiutunut? En ole tainnut Herbinan juttuja vilkuilla aikoihin.
Only death is real.

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #499 : 17.04.07 - klo:21:05 »
Iik, olenkohan haissut sitten viinalle!  ;D

No ei kai se haju sillei hiuksiin jää(nyt). :P Muistan vaan, kun mulla oli sitä vanhaa versiota joskus 1½ vuotta sitten, että pahaa teki suihkutella. Mulla on ehkä vähän herkkä nenä ton "viinan hajun" suhteen. ;D

Herbinassa UV-suoja? [...] Koska toi on uusiutunut?

Tuosta suihkeestakin on juttua meidän Herbina-ketjussa, jossa on näköjään tuota alkotonta hoitosuihketta ihasteltu suht uutena tulokkaana vajaa vuosi sitten. Ja tosiaan edellissyksynä vielä oli myynnissä vain sitä vanhaa, alkoholillista versiota. En tiedä, ovatko ne vanhat ihan kokonaan jo kaupoista loppuneet, mutta varmuuden vuoksi voi tietty vilkaista vielä ennen kassalle menoa pullon incistä, ettei siinä heti veden jälkeen ole sitä alkoholia.
1c M ii, tjsp

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #500 : 19.04.07 - klo:19:45 »
Mä olen nyt testaillut uusia tuotteitani. Vihdoinkin löysin miracle mistiä yllättäen paikallisesta halpahallista. Mielestäni sumutinjärjestelmä tässä on todella hyvä; helppo levittää laajoille alueille. Mutta ihan kuin hiukset olisivat rasvoittuneet nopeammin tätä käyttäessä. Pitää jatkaa kokeiluja.

All soft ends ei tehnyt mitään erikoista tai sitten odotukset oli liian korkealla. Clear Moisture Moist Ends taas toimii tähän turkkiin todella hyvin. Pituudet ovat ihanan pehmeät ja kiiltävät mutta silti jäntevät. Kiilto voi kyllä johtua silikonista, joka on incissä toisena.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Varis

• Vieras
« Vastaus #501 : 19.04.07 - klo:21:25 »
Musta on kanssa tuntunut, että Miracle Mist saa hiukset rasvoittumaan nopeammin ja tuotteella olen saanut kevyet lähmähiukset ajoittain. En tuota ole käyttänytkää vastapestyihin hiuksiin, vaan pesupäivän aamuna olen hillinnyt suihkeella esim. hiusten sähköisyyttä. Nyttemmin kun pakkaset on olleet ja menneet tuote on käyttämättömänä. En hirveästi pidä muutenkaan suihkittavista jätettävistä, niitä on vaikeampi hallita. Voidemaiset saa taas laitettua juuri sinne minne haluaa.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 19.04.07 - klo:21:33 »
^ Minulla vähän lähmää myös. Varsinkin otsikseen jos erehtyy suihkauttamaan, niin aika nopsaan lässähtää. Tuo kuitenkin niin kivasti kiiltoa, että menköön.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 24.04.07 - klo:20:49 »
Olen nyt testaillut Jenkkilästä ostamaani CHI'n Keratin Mistiä ja se on kyllä aivan ihanaa ainetta! Todella kevyttä ja jättää hiukset ah niin silkkisiksi! Incikin on aika hyvännäköinen, laitoin sen juuri tänne. En nyt tiedä tekeekö ruusuvesi hiuksille mitään mutta on tuossa silkkiaminohappoja, vehnäproteiinia ja pantenolia ainakin, eikä mun silmään sattunut silikonia. On myös montaa yrttiä ja luonnonainesta, kuten nokkosta, kamomillaa, levää, aloe veraa, laventelia ja rosmariinia, tosin incin loppupäässä.

Puteli näyttää tältä:

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #504 : 24.04.07 - klo:22:57 »
Eikös Supervixen käynyt just vähän aikaa sitten Jenkeissä, olisikohan ostanut sieltä reissun aikana? Jotenkin tuosta sanamuodosta "jenkkilästä ostamaani" viittaa mun mielestä enemmän siihen että osti paikan päältä kuin että olisi tilannut netistä.

Olen käytellyt nyt jonkin aikaa Joicon vanhan sarjan K-pak jätettävää suihketta. Todella hyvänoloinen tuote hiuksilleni, tätä saa suihkia ihan huoletta hiuksiin kymmeniä suihkauksia eikä koppuroita yhtään, hiukset tuntuvat vain tosi pehmoisilta ja hyväkuntoisilta. Tykkään oikein paljon. Olen käyttänyt tätä yhtäaikaa Redkenin All Soft Soft Endsin kanssa ja nämä tuntuvat sopivan hyvin yhteen. Harmi että tuli ostettua vain yksi pullo tätä suihketta, pitää katsoa onko K-pakin uudistuneessa sarjassa jätettävää suihketta vai ei.
« Viimeksi muokattu: 24.04.07 - klo:22:59 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 24.04.07 - klo:23:42 »
Olen käytellyt nyt jonkin aikaa Joicon vanhan sarjan K-pak jätettävää suihketta.

Mikäs toi tollanen on? En ole kuullutkaan...
1c M ii, tjsp

Poissa Pippi

• HAIRahtanut
« Vastaus #506 : 25.04.07 - klo:00:01 »
^Mulla on kaapissa K-pakin Strengthening Tonic, jota en ole oikeastaan edes kokeillut suihkeen sisältämän denaturoidun alkoholin (listassa kolmantena) takia. Oiskohan sama tuote kyseessä? Putelin kyljessä lukee (suora lainaus kirjoitusvirheineen): "Vahvistus-neste. Selvittää ja hoitaa. Helpottaa käsiteltävyyttä ja antaa kevyen tuen.Suihkuta kosteisiin hiuksiin ja muotoile".

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #507 : 25.04.07 - klo:00:33 »
^Juu, juuri tuo sama tuote kyseessä. Mua epäilytti kans tosi paljon se alcohol denat ja ihmettelin, miten muuten niin hyvässä K-pak sarjassa on tuollainen tuote, mutta nyt kun olen käyttänyt sitä niin se ei ole tuntunut yllättäen kuivattavan hiuksia vaan on tuntunut oikein hyvältä. En sitten tiedä miten toimisi pitkäaikaisessa käytössä, mulla on vain yksi pullo niin tuskin ehtii ainakaan paljoa tuhoja tekemään sinä aikana kun on käytössä. Niin kauan kuin toimii hyvin niin käytän tyytyväisenä, vaikka sisältääkin alcohol denatia. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 25.04.07 - klo:00:38 »
Aijoo... Oon kai jotenkin mieltänyt tuon enemmänkin muotoilutuotteeksi. :) En tosin ole ikinä sitä itse kokeillut, mutta kun on ollut puhetta täällä, niin en niinkään hoitoaineena ole sitä ajatellut. Mä kun en muotoilujuttuja juurikaan käytä, niin omassa mielessäni helposti kaikki vähänkään muotoiluominaisuuksia sisältävät tuotteet isken siihen kategoriaan. :D
1c M ii, tjsp

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #509 : 25.04.07 - klo:00:42 »
^Mullekin oli ostaessa vähän epäselvää että kumpi tuo on, muotoilutuote vai hoitoaine. Oon nyt kuitenkin ajatellut sen olevan jätettävä hoitoaine kun purkissa lukee että selvittää ja hoitaa ja se on vahvistava tuote. En noita muotoiluominaisuuksia ole tuossa kyllä huomannut, vaikka suihkisi kuinka paljon tuota hiuksiin niin hiukset ovat kyllä saman tuntuiset kuin ilman mitään muotoilutuotettakin. Sama juttu mulla oli Sebastianin Potion 9 -jätettävän kanssa, täältä lukiessani vasta tajusin että siinä on jotain muotoilevaakin ominaisuutta mukana, en kyllä huomannut sitä koskaan käytössä ollenkaan vaikka käytin pari tuubia.