Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 570483 kertaa)

Poissa Eleven

• HAIRahtanut
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #615 : 04.01.08 - klo:21:36 »
Sain lahjaksi TIGIn Superficialin ja Bonacuren Moisture Kickin, olen pitänyt paljon molemmista. Superficial pehmittää mukavasti, tuoksu on ihana ja annosteleminen helppoa; Moisture Kickin vaikutuksista en osaa sanoa tarkkaan, koska vaikka sen käyttämisen jälkeen hiukset ovat kyllä kosteutetun tuntuiset, tämä saattaa olla shampoon ja hoitoaineen tulosta. Haju ei ole yhtä hyvä ja suihkutellessa aine tuntuu vähän liian lirulta tähän tukkaan, mutta lopputulokseen olen silti tyytyväinen. Silikonisia molemmat, mutta lähmäämistä en ole havainnut vaikka melko lähelle päänahkaa olen tuotteita laittanut.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #616 : 04.01.08 - klo:21:56 »
Missä noita KC Professionalsin tuotteita myydään? Koetin katsoa niiden sivuilta, mutten löytänyt tietoa. Saako niitä siis jostain muualtakin kuin kampaamosta?

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #617 : 04.01.08 - klo:21:58 »
En minä ainakaan ole nähnyt muualla kuin kampaamoissa. Saako niitä muualtakin?  ??? joku Stocka nyt on eri asia.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 04.01.08 - klo:22:01 »
^ Turussa on ainakin Hairlekiinissä.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #619 : 04.01.08 - klo:22:02 »
^ No joo siis tietysti tuollaisista kampaamotuotteita myyvistä liikkeistä löytyy. Hämää vaan kun Hermione sanoi että marketista saisi?
« Viimeksi muokattu: 04.01.08 - klo:22:04 kirjoittanut Ilyasviel »

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #620 : 04.01.08 - klo:22:13 »
^Tsori! Aikaisempi kommenttini oli vähän harhaanjohtava. KC:tä ei saa marketista, vaan on kampaamosarja, vaikkakin hinnoiltaan lähentelee markettia. Aikaisemman suihkeeni ovat olleet marketista, joten vertailupohja on sieltä. Yritän kirjoittaa seuraavalla kerralla vähän enemmän auki sitä mitä ajattelen! Näin netin välityksellä on aikas vaikeaa edelleen lukea ajatuksia ;)
« Viimeksi muokattu: 04.01.08 - klo:22:21 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 04.01.08 - klo:22:19 »
^ Ahaa, okei, ei mitään. :D Voi kun olisikin saanut marketista..

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 04.01.08 - klo:23:08 »
Mulla on kanssa tuota KC 4R suihkittavaa ja tykkään, hoitavan tuntuista tällaiseen luonnonkiharaankin, ei lähmää yhtään. Nyt olen vaan käytellyt muita välillä kun yritän saada jämiä loppumaan.

Tampereella tätä saa ainakin Desilasta edullisesti, siellä on tuosta merkistä aika usein jotain 3kpl 12€ -tyylisiä tarjouksia.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 04.01.08 - klo:23:29 »
Miulta löytyy 4R:ltä omenashampoo ja omenasuihke. Oi että, se tuoksu! Noita ei vaan taida saada enää, pullot ainakin ihan eri näköisiä nykyään.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 04.01.08 - klo:23:30 »
Alkaa kiinnostamaan nämä KC 4R -jätettävät kun tätä vauhtia kehutaan :) Jääkö Color Saven vadelmatuoksu tai Moisture Mistin meloninhaju hiuksiin?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #625 : 05.01.08 - klo:10:45 »
^Ei jää. Hetkeksi jää kylppäriin leijumaan tuo tuoksu, mutta hiuksiin asti ei oikeastaan ehdi. Harmi sinänsä, hyviä tuoksuja kun ovat.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 05.01.08 - klo:11:17 »
Mistä tietää että tuote on jätettävä hoitoaine eikä latvasuoja? Selasin hairstoren sivuja ja siellä luki niin monessa että hiuksiin jätettävä hoitoaine suojaa latvoja niin eikös se oo sillon latvasuoja eikä jätettävä hoitoaine ???. Mä oon ihan pyörällä päästäni :o. Tai että latvasuoja kosteuttaa tukkaa niin samallahan se hoitaa myös  ::). Onko ees olemassa jätettävää hoitoainetta jossa ei olisi korjaavia ainesosia? Tarvin jätettävän hoitoaineen koska mulla on jo latvasuojia. Onko goldwell kerasilk ultra rich care treatment latvasuoja vai hoitoaine? Alonzo luminescene creme reconstruct on varmaankin latvasuoja  ???.. äääh...

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #627 : 05.01.08 - klo:11:23 »
Yleensä jätettäviksi hoitoaineiksi mielletään kai hiuksia koseuttavat, korjaavat tai muuten vain hoitavat tuotteet, jotka samalla yleensä myös suojaavat hiusta. Latvasuojista puhuttaessa taidetaan taas tarkoittaa esim. hyvin silikonisia tuotteita, jotka eivät varsinaisesti hoida hiusta, mutta suojaavat sitä mm. mekaaniselta rasitukselta ja kuumuudeelta.
2c F ii

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 05.01.08 - klo:11:28 »
Jaa joo no nyt alko selviimään  :). Eli siis silikoonista ettimään, mulla noi on aika vähäsilikoonisia. Etsin sitten ihan väärää tuotettakin jopa. Kiitos  :)

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #629 : 05.01.08 - klo:11:32 »
^Siis jos etsit jätettävää, etsi hoitavia. Jos latvasuojaa, etsi silikonisia. Näin päin.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.