Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 560110 kertaa)

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #735 : 08.03.08 - klo:16:25 »
Potion 9 on kyllä hyvää tavaraa, tukasta tulee jotenki niin jämäkkä, ja kun on ensin hieronut sen muualle hiuksiin niin ainakin ite saan sillä hyvin otsatukan laitettua lopuksi, kun normisti otsatukka hapsottaa jonkun verran, niin se oikeen ojenee tuolla. Myöskin on erittäin riittoisaa, en ymmärrä miten saatte koskaan käytettyä 500ml ;D Ite avasin 50ml pakkauksen ennen joulua, edelleen se on käytössä, ja vielä on reippaasti jäljellä. Tuo 50ml paketti tuli mukana kun osti 150ml paketin.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #736 : 08.03.08 - klo:16:53 »
^Mistä nettiputiikista tuota Potion ysiä lähtee halvimmalla?  :)

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #737 : 08.03.08 - klo:16:55 »
^^ mulla taas on sellanen tunne että toi mun 150ml tuubi menee parissa kuukaudessa... mulla menee kyllä kaikki muutkin hoitoaineet aika vauhdilla. Ehkä pitäis olla säästeliäämpi kun järkyttävän kallista toi potion 9 (oliskohan ollu 35e) ::)
Mutta ei hinnan väliä jos nyt löytyi vihdoin se oikea jätettävä  :D

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
« Vastaus #738 : 08.03.08 - klo:17:06 »

Mää löysin tarjouksesta yhdestä paikasellisesta kampaamosta silloin, mutta vissin HairStorella on ollut nyt tarjouksessa tuo 500ml, mutten kyllä nähnyt tuola nettisivuilla sitä ollenkaan, onko sitten vain tietyissä liikkeissä ??? Normaalihintaan on kyllä tosi kallista. Ulkomaalaisista nettikaupoista en osaa sanoa, kun en koskaan ole tilannut :)

-Ansku-, mää taas laitan sitä korkeintaan 2 herneen verran, ja ei kulu! :D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #739 : 08.03.08 - klo:17:20 »
Mulla sama kuin Zirulla, että Potion 9 vain kestää! Ja mullakin on ennen joulua muistaakseni ostettu ja avattu se 50 ml ja edelleen siitä puolet jäljellä :D Käytin pitkissä hiuksissa 2-3 herneen verran ja nyt yhden, kun on polkkatukka. Mulle on tulossa toinen 50 ml puteli ja melkein mietin pitäisikö hakea se 500 ml, mutta tajusin, ettei tosiaankaan, kun ei tuo 50 ml:kään kulu nopeasti. Ja yleensä mun hiukset kaipaa vielä jätettävää paljon! Tuota riittää pieni määrä ja se on tosi kosteuttavaa ja toimii hyvin mun hiuksissa. 500 ml pönikkää harkitsen sitten, kun hiukset yli puolen selän ja jos niitä tulee vielä noin hyvään tarjoukseen.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #740 : 08.03.08 - klo:17:24 »
^ ehkä mullekin sitten riittäisi vähempi...  ::)  :D Jotenkin jäänyt vaan tavaksi laittaa latvasuojia ja hoitoaineita runsaalla kädellä että menee varmasti joka paikkaan  :D

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #741 : 08.03.08 - klo:18:01 »
eBaystä puoli litraa Potion ysiä postikuluineen saa ainakin 55 dollarin hintaan, nykyisellä dollarin kurssilla siis noin 37 euroa. Mun pitää myös kohta alkaa tehdä hintavertailua, sillä täällä päin ei ikävä kyllä ole Hairstoren myymälää lähimaillakaan. Netissähän tuota loistotarjousta (19 € / 500 ml) ei ikävä kyllä näyttänyt olevan.

Mun tukka vetää Potion 9:ä ihan mielettömiä määriä. Sillä tavalla ihmeellinen aine, etten saa sillä lähmätukkaa millään annostuksella. Liian iso annostus tekee sellaisen koppuraisen kiharan, mutta harjaamisella kihara muuttuu luonnollisemmaksi ja kivaksi.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #742 : 09.03.08 - klo:14:19 »
Osaako joku verrata Potion 9:ä Redkenin All Soft Soft Endsiin?

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #743 : 09.03.08 - klo:15:55 »

Entisessä Perfumebayssa (nykyisin Beauty Encounter) on 150 ml Potion 9 11.99 USD eli n. 8 euroa. http://www.beautyencounter.com/brands-s-sebastian-sebastian-potion-9-wearable-treatment.html

Tuolla on postarit 19.99 USD ekalta tuotteelta ja seuraavilta 2.50 USD/kpl, eli jos oot muutakin tilaamassa (tuolta saa esim. parilla kymmenellä dollarilla litraisia Joicoja, L'anzoja ym.) tai kimpassa jonkun kanssa niin ei nuo postarit minusta niin pahat ole. Itse tilasin eilen tuolta just L'anzan litran Daily Revitalizerin (22 USD) ja Tigin 750 ml:n Dumb Blonde -hoitiksen (14.50 USD), olisi himottanut Joicon litranen Moisturizer-tehis joka oli 16 USD mutta en viitsinyt laittaa tilaukseen mukaan ettei tulliraja ylity.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #744 : 13.03.08 - klo:13:56 »

Entisessä Perfumebayssa (nykyisin Beauty Encounter) on 150 ml Potion 9 11.99 USD eli n. 8 euroa. http://www.beautyencounter.com/brands-s-sebastian-sebastian-potion-9-wearable-treatment.html

Tuolla on postarit 19.99 USD ekalta tuotteelta ja seuraavilta 2.50 USD/kpl, eli jos oot muutakin tilaamassa (tuolta saa esim. parilla kymmenellä dollarilla litraisia Joicoja, L'anzoja ym.) tai kimpassa jonkun kanssa niin ei nuo postarit minusta niin pahat ole. Itse tilasin eilen tuolta just L'anzan litran Daily Revitalizerin (22 USD) ja Tigin 750 ml:n Dumb Blonde -hoitiksen (14.50 USD), olisi himottanut Joicon litranen Moisturizer-tehis joka oli 16 USD mutta en viitsinyt laittaa tilaukseen mukaan ettei tulliraja ylity.

Jep, täältä mä tilasin oman 150ml:seni. Jos joku tilaa niin mä voin sit vaikka lähteä kaveriksi koska tuolta on paaaljon shopattavaa edullisten hintojen takia, yritän vaan hillitä tilausintoa just noiden postareiden takia :) Tosin niistä huolimatta viime tilauksessa tuli huomattava säästö, ostin kolme tuotetta ja postareineen lähes 70% tuli säästöä kuin mitä olisi Suomesta ne samat ostanut..
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #745 : 13.03.08 - klo:18:35 »
Onko joku käyttänyt Joicon rekkua jätettävänä? Onko siinä mitään järkeä?

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #746 : 13.03.08 - klo:19:04 »
En mä rekkua käyttäisi, mä uskon että paremman hyödyn siitä saat irti nimenomaan tehohoitona. K-Pakin poishuuhdeltavaa varmaan voisi tietysti kokeilla, itse nyt en ole kokeillut mutta joku muu ehkä on (ja voi kertoa kokemuksiaa), ja onhan poishuuhdeltavissa kuitenkin enemmän samoja ominaisuuksia jätettävän kanssa kuin tehiksissä ellei ne nyt sit satu olemaan jotain silikonipommi"tehiksiä".. esim. Tigin O&H:n hoitoaine toimii hyvin jätettävänä. Mut niin, mitään kummempia faktoja ei ole esittää, on vaan tällaista mututietoa.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #747 : 13.03.08 - klo:21:00 »
Minä en kyllä käyttäisi rekkua enkä myöskään K-pak pikahoitista jätettävänä. Rekku on ensinnäkin niin puuromaista ja epätasaista, että ei varmaan menisi hiuksiin tasaisesti. Toisekseen, siitä saa tosiaan varmaan parhaimman hyödyn irti ihan tehiksenä. Se on niin paksuakin, että varmaan aika hyvän lähmän saisi aikaan. Pikahoitis taas on jotenkin niin lirua ja sellaista, että en sitäkään laittaisi. Kuvittelisin senkin lähmäävän helposti, vaikka koostumus onkin ohut ja vetinen. O&H tosiaan toimii jätettävänä, mutta en uskoisi, että nuo kaksi yllämainittua toimivat.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #748 : 13.03.08 - klo:21:11 »
Sanokaas te jotka inceistä jotain ymmärrätte onko matrixin instacure leave in treatment mistään kotosin. Eli: aqua, dipropylene glycol,amodimethicone,propylene glycol,panthenol,polyquaternium,diazolidinyl urea,quaternium22,methylparaben,propylparaben,peg/ppg-4/12 dimethichone,benzalkonium chloride,polysorbate20.. Siinä nyt ensimmäisiä.. Silikonia vissiin jonkun verran mut siihen jää mun ymmärrykseni. ::) en tiiä pitääkö lista laittaa kokonaan vai onko noita loppuja niin vähän ettei oo suurta merkitystä... ?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #749 : 13.03.08 - klo:21:13 »
^ Minusta tuo soveltuu ennemminkin latvasuojaksi, ei niinkään jätettäväksi koko päähän. Latvasuojaksi kyllä ihan hyvä, löytyy silikoneja ja kosteuttavia aineita ihan sopivasti. Mutta ainakin minulle tuossa olisi ihan liikaa silikonia koko päähän laitettavaksi.