Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 560112 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #765 : 02.04.08 - klo:22:12 »
Oranssia sen kuuluukin olla :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #766 : 02.04.08 - klo:22:43 »
Oli kyllä melko ylläri minulle tuo Potion ysin väri, se on juuri samanväristä kuin yksi muinoin käyttämäni pesuaine!  :D
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #767 : 03.04.08 - klo:15:21 »
Mulla toimii Tigin Afterparty parhaiten.  :-* On tosi riittosaa ja ei tee raskaaks tai tahmaseks tukkaa vaikka on jämäkkää voidetta. Ihanan ilmavaks teke raskaat hiukset, vaikka levittäisi kuivaankin tukkaan. En vaihda ikinä tätä mihinkään muuhun jätettävään, koska mun tukka ei oo ikinä "kyllästyny" tähän kun taas moni muu jätettävä teki jonkun ajan kuluttua.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #768 : 03.04.08 - klo:15:28 »
^ En tiedä tiesitkö, mutta sehän on oikeasti siloittava muotoilutuote, eikä jätettävä. Voihan sitä toki käyttää jätettävänäkin, itse käyttäisin ennemmin kyllä vain latvasuojana, koska se on niin silikonista, ettei kyllä juurikaan hoida. :) Mutta hiuksethan eivät tunnetusti koskaan kyllästy silikoniin, sehän on selvä. ::)

Poissa Mindy

• Hiushörhö
« Vastaus #769 : 03.04.08 - klo:18:08 »
^Jaa.. kyllä tossa purkissa lukee että elvyttävä silottava ja virkistävä hiuksiin jätettävä kevyt hoitovoide. Et miten nyt sitten otta..
Silikonia saa nyt ollakkin, kun kyseessä on jätettävä. Päänahkaan tosin sitä en laita. Mutta kyllä mun tukka on kyllästyny muihin silikonia sisältäviin jätettäviin hoitsikoihin.

Ja tosta muotoilusta et tästä ei kyllä saa muotoilutuotetta sitten millään, kuhan silottaa ja laskee "irtohiukset" muiden hiusten tasolle, ja tekee ilmavat "erotellut" hiukset.

:)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #770 : 03.04.08 - klo:18:14 »
Purkeissa voi lukea ihan mitä vaan, koska ilmeisesti sitä ei kovin tarkasti säädellä. Monissa denaturoitua alkoholia sisältävissä tuotteissakin lukee, että ei kuivata.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
« Vastaus #771 : 03.04.08 - klo:18:17 »
No mulla se toimii näin. Käyttäisin vaikka hammastahnaa tai kekkilän kukkavahaa jätettävänä hoitona jos se toimisi mun tukkaan.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #772 : 03.04.08 - klo:18:19 »
Juu, tottakai saa käyttää tuotteita ihan oman hiustenhoitofilosofian mukaan. En minä sillä. Huomautin vaan, että purkin tekstin perusteella ei aina voi päätellä tuotteen todellista sisältöä ja sopivaa käyttötarkoitusta. :)

Itse en miellä lähinnä silikonista koostuvia tuotteita hoitotuotteiksi, muttei se multa ole pois, jos ne jollakulla muulla toimivat.

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #773 : 03.04.08 - klo:18:34 »
After party ei ole jätettävä hoitoaine. Latvasuojana voi käyttää ja se (kiitos silikonien) saa hiukset pehmeiksi, kiiltäviksi ja terveemmän näköisiksi, mutta tämä on vain kosmeettista. Itselleni luottotuote, mutta en pidä missään nimessä hoitavana.

Kiitos juurikasvun olen aivan koukussa Sebastianin potion 9:n. Se on yksi parhaista jätettävävistä joita olen kokeillut. Hiukset tuntuu ihanan pehmoisilta ja "jänteviltä".
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Kotikisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #774 : 03.04.08 - klo:19:00 »
Mitä suosittelisitte Tigin Protein Sprayn tilalle? Tuo alkaa loppumaan, enkä ole vieläkään löytänyt yhtä hyvää korvaavaa tuotetta.  :( Joicon Integrityä olen kokeillut, mutta ei vedä vertoja Tigille.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #775 : 04.04.08 - klo:09:24 »
^Jaa.. kyllä tossa purkissa lukee että elvyttävä silottava ja virkistävä hiuksiin jätettävä kevyt hoitovoide. Et miten nyt sitten otta..

Minunkin mielestäni Tigin After-Party on kyllä lähinnä siloittava muotoiluvoide, jota purkin kyljessä olevan ohjeen mukaan käytetään kuiviin hiuksiin. Jätettävän hoitoaineen miellän kosteisiin hiuksiin laitettavaksi tuotteeksi, joka hoitaa hiusta. After-Party kuuluu kyllä minullakin suosikkituotteisiin, mutta nimenomaan siloittavana ja kiiltoa tuovana viimeistelytuotteena, yhdessä Girl Toys seerumin kanssa. ;)
1c F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #776 : 04.04.08 - klo:11:21 »
Mikä olisi hyvä suihkittava jätettävä, joka kosteuttaisi. KC:n Moisture Mist multa löytyy, mutta se tuntuu korputtavan kun se sisältää keratiinia. Vähän sama juttu KC:n värihiusten suihkeen kanssa, kun siinäkin on keratiinia. Hakusessa siis kosteutta suihke/voide joka ei sisällä keratiinia. Potion 9 löytyy myös, mutta siinäkin on keratiinia...

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #777 : 04.04.08 - klo:11:37 »
^Nexxus Luxxtress täyttää kaikki kriteerit ;)

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #778 : 04.04.08 - klo:11:55 »
Olen kokeillut L'anzan hair repair leave in protectoria nyt kerran, ja se tuntuu aivan ihanalta aineelta! (Tosin kokeilin myös Joicon IH:ta samalla kertaa, eli en tiedä oikein mikä vaikutti mihinkin ::)) Mietin vaan sitä kun täällä on lähiaikoina hehkutettu tuota Potion 9:ä todella paljon, eli millä tavalla nämä eroavat toisistaan? Potion ja Protector siis..

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #779 : 04.04.08 - klo:12:06 »
^ L'anzan Leave-In Protector on selvästi rakennepaikkaava ja runsaasti keratiinia sisältävä jätettävä, Sebastianin Potion 9 on enemmänkin kosteuttava, vaikka sekin jämäköittää hiuksia kiitettävästi.