Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 567002 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #795 : 23.04.08 - klo:20:17 »
^Kiitos linkeistä.

Ostin tänään Cutrinin My Code Linen Double Serumin, pitkille hiuksille tarkoitettu. Tuossa on kahta eri ainetta (samanlainen mekanismi kuin Lumenen Mix It Up meikkivoiteessa). En nyt yhden kerran jälkeen osaa vielä mitään kovin kattavaa sanoa, kun tukka on vielä märkäkin. Mutta vaikuttaa hyvältä tuotteelta, tukka tuntuu pehmeältä. Hoitotehoista en osaa vielä sanoa. Tässä vaiheessa tuntuu, että tää toimii mulla paremmin kuin Redkenin Soft Ends tai Sebastianin Potion 9.

Carmela

• Vieras
« Vastaus #796 : 29.04.08 - klo:10:14 »
Itse en ole löytänyt yhtäkään tarpeeksi kosteuttavaa jätettävää, joten keksin tehdä näin; Laitoin suihkupulloon (sisälsi aiemmin Nutri Gloss-suihkittavaa) nokareen Redkenini All Soft Heavy Creamia ja tilkan vettä. Sekoitin tasaiseksi ja täytin sitten pullon kokonaan vedellä. Tätä kun olen suihkinut hiuksiin pesun jälkeen, on tulos ollut uskomattoman pehmeä ja kosteutettu!!!! :D

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #797 : 29.04.08 - klo:10:20 »
Itse en ole löytänyt yhtäkään tarpeeksi kosteuttavaa jätettävää...

Oletko kokeillut Nexxuksen Luxxtressia, sillä siitä ei kosteuttava jätettävä mielestäni parane? Se selvittää, kiillottaa ja pitää kutrit aloillaan/kurissa, aivan upeaa ainetta :-*.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #798 : 29.04.08 - klo:17:54 »
Jos joku ihan nopeeta vastaa että onko tuo nexxus luxxtress suihkutettava? Avokkini on tällä hetkellä amerikassa ja soitti sieltä että täällä näitä nexxukseja on mutta ei kuulemma ollut kun suihkutettavana tuo luxxtress ja siinä oli erilaisia tekstejä kuin se pullo mitä kattelin netistä? Siinä kuulemma luki new että onkohan uusi koostumus tai jotain? Mutta siis onko tuo mistä kaikki puhuu siis suihkutettava??

Kiitos Realicer :)
« Viimeksi muokattu: 29.04.08 - klo:18:01 kirjoittanut Hemppa »

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #799 : 29.04.08 - klo:18:00 »
^ On suihkittava, muuta en osaa vastata.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #800 : 02.05.08 - klo:11:24 »
Nyt tuntuu siltä, että olen löytänyt HG jätettäväni. Olen kokeillut mm. Sebastianin Potion 9 ja Redkenin Soft Endsiä. Mutta ehdottomaksi lemppariksi on nyt noussut Cutrinin My Code kaksiosainen jätettävä. Siinä on siis hoito ja kiilto eri osissa (sama systeemi kuin Lumenen Mix It Up meikkivoiteessa). Tukka jää pehmeäksi, kiiltäväksi, hoidetun tuntuiseksi. Mun tukalle sopii tosi hyvin.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #801 : 02.05.08 - klo:11:53 »
^ Minkälainen inci tuossa on, lähinnä hoitavassa puolessa?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #802 : 02.05.08 - klo:14:40 »
^Laatikko on yli 100 km päässä, joten en pysty katsomaan... Muistelisin, että auringonkukansiemenöljyä on, sekä muita kosteuttavia ainesosia. Äh, en oikein pysty auttamaan kun en muista mitä se on syönyt.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #803 : 02.05.08 - klo:15:57 »
Jos joku ihan nopeeta vastaa että onko tuo nexxus luxxtress suihkutettava? Avokkini on tällä hetkellä amerikassa ja soitti sieltä että täällä näitä nexxukseja on mutta ei kuulemma ollut kun suihkutettavana tuo luxxtress ja siinä oli erilaisia tekstejä kuin se pullo mitä kattelin netistä? Siinä kuulemma luki new että onkohan uusi koostumus tai jotain? Mutta siis onko tuo mistä kaikki puhuu siis suihkutettava??

Joo o uusi koostumus alkoi kuulemma näin water, amodimethicone... Onkohan avokkini katsellut ihan väärää putelia vai onko tuo sitten uudistuneena  tuommoista. Olisi vaan maksanut n. 6 euroa mutta sanoin ettei ostaisi.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #804 : 02.05.08 - klo:16:07 »
Hemppa, voisikohan kyseessä olla Humectress Luxe suihkittava jätettävä? Nexxusin tuotteiden INCI:t löytyy tuolta nettisivuilta, ja tuon INCI:ssä on heti veden jälkeen amodimethicone.

http://www.nexxus.com/hair_care_brands/signature_line/styling_products_hairspray_humectress_leave_in_spray_3.html

Tässä vielä linkki Luxxtressin INCI-listaan:

http://www.nexxus.com/hair_care_brands/phyto_organics/conditioner_luxxtress_leave-in_hair_moisturizer_3.html
« Viimeksi muokattu: 02.05.08 - klo:18:30 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #805 : 02.05.08 - klo:16:17 »
^Hmmm oiskohan se muuten sanonut luxe  ::). Voi hyvinkin olla mahollista. Pitääpä kysyä vielä jos muistaa mitä siinä luki.

Retro

• Vieras
« Vastaus #806 : 02.05.08 - klo:18:28 »
Magia, voin käydä näpyttelemässä tuon My coden hoitavan osan incin tuonne jätettävien INCI-ketjuun.

Edit. Näpytelty.
« Viimeksi muokattu: 02.05.08 - klo:18:43 kirjoittanut Retro »

Poissa Teresa_82

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #807 : 03.05.08 - klo:14:25 »
Nyt tuntuu siltä, että olen löytänyt HG jätettäväni. Olen kokeillut mm. Sebastianin Potion 9 ja Redkenin Soft Endsiä. Mutta ehdottomaksi lemppariksi on nyt noussut Cutrinin My Code kaksiosainen jätettävä. Siinä on siis hoito ja kiilto eri osissa (sama systeemi kuin Lumenen Mix It Up meikkivoiteessa). Tukka jää pehmeäksi, kiiltäväksi, hoidetun tuntuiseksi. Mun tukalle sopii tosi hyvin.

Täytyypä kokeilla tuota kunhan Potion 9 loppuu, se on ollut ihan ok muttei mikään mullistava tuote minulle.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #808 : 03.05.08 - klo:14:32 »
^Itse ihastuin tuotteessa eniten siihen, että tukka jää pehmeäksi. Harvat tuotteet jättää mun tukkaa pehmeäksi, kun yksittäinen hius on niin paksu (ja siten jäykkä). Tuoksu on aika huomaamaton, levitysvaiheessa hento kukkainen. Tuoksu ei jää hiuksiin.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #809 : 03.05.08 - klo:22:05 »
Onko tuo Glissin latvasuoja se, mikä on sellaisessa pienehkössä tuubissa joka seisoo korkillaan?