Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 567380 kertaa)

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #840 : 18.07.08 - klo:23:15 »
Vähän tässä sivusilmällä kattelen seuraavaa suihkutettavaa hoitista. Aiemmin on ollut Bonacuren Moisture Kick ja se on periaatteessa ihan hyvä, mutta ihan täys silareita... Jotain "oikeempaa" olisi siis haussa  ;D
Tämmösiä vaihtoehtoja oon löytänyt:
http://www.lookfantastic.com/hair/mop/conditioner/mop-pear-detangler.html
http://www.lookfantastic.com/hair/joico/k-pak-reconstruct/joico-k-pak-liquid-reconstructor-for-fine,-damaged-hair.html
http://www.lookfantastic.com/hair/joico/daily-care/joico-daily-care-leave-in-detangler-for-all-hair-types.html

Mä en tarkalleen osaa sanoa millainen suihkittavan tarviis olla, mutta mulla on melko pitkät, vaalennetut, lasimaiset, helposti lähmiintyvät hiukset... Eli jotain "raikasta ja kevyttä" joka auttaisi takkujen selvittelyssä ja poistaisi sähköisyyttä olisi tarvis varsinkin talvella lisätä suihkeen muodossa.
Osaisko joku vähän ohjata oikeeseen suuntaan?

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #841 : 18.07.08 - klo:23:53 »
^ Entäs KC Professionalin Moisture Mist? Siitä on ainakin ollut puhetta foorumilla, ja monet ovat siitä tykänneet. Hintakaan ei ole paha, 6-7 euroa.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #842 : 19.07.08 - klo:00:08 »
Voisi olla oikein harkitsemisen arvoinen :)

Olisi kuitenkin myös kiva kuulla kommentteja noista muista  :D
« Viimeksi muokattu: 19.07.08 - klo:10:53 kirjoittanut Tease »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #843 : 23.07.08 - klo:02:28 »
^Mulle tuli raikkaasta ja kevyestä suihkeesta mieleen vielä Paul Mitchellin Awapuhi moisture mist, joka on itselläni parhaillaan käytössä ja on todellakin kevyttä ja raikasta. Tätä ei voi suihkia hiuksiin liikaa, ei mene lähmäisen näköiseksi. Hintakaan ei taida olla kovin paha, omani ostin tarjouksesta reilulla kympillä ihan Suomesta, varmaan Lookfantasticista saa kohtuu edullisesti?

Sotken siis vaan lisää sun ajatuksia eri vaihtoehdoilla.  :D
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #844 : 23.07.08 - klo:09:23 »
^Minultakin ääni tuolle Awapuhille; tuoksuu hyvältä eikä sitä saa lähmäämääm millään konstilla. Käytän tuota aamulla saamaan tukan pörröt ojennukseen. :)

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #845 : 23.07.08 - klo:15:10 »
Eiku hyvä vaan, en olisi tullut tuota ajatelleeksikaan! Miltä tuo tuoksuu? Onko kosteuttavaa tms?

Paikalla ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #846 : 23.07.08 - klo:15:23 »
^Tuoksuu sellaiselle puhtaanraikkaalle ja on kosteuttava. Voi käyttää myös iholle. Mulla on kanssa ollut tuota Awapuhia ja tykkäsin. Pelkästään ei riittäisi tälle pehkolle jätettäväksi (tykkään voidemaisista jätettävistä kun tukka on luonnonkihara ja kuiva) mutta juuri aamuvirkistykseen hyvä.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #847 : 23.07.08 - klo:15:30 »
Tuota suihkittavaa voisi kyllä kokeilla, kunhan vanha loppuu  :)
Vähän oon kanssa harkinnut, josko talvipakkasten ajalle hankkisin jonkun voidemaisen jätettävä. Oonko saanut oikean käsityksen, että L'anzan hair repair formula leave-in protector olisi keveämpää kuin Potion 9?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #848 : 23.07.08 - klo:17:41 »
Nyt kysymys Goldwellin poistuvan sarjan, siis Moisture Definitionin hoitosuihkeesta. Sitä saisi halvalla, mutta INCIn alcohol denat. paistaa silmään. Onko kenellä kokemusta ja muistikuvaa tämän toimivuudesta?
MD sarja oli muuten mainio, ja harmittaa sen pois jääminen.. Hamstraisin sitä mielelläni nyt kun jotain vielä on saatavilla, mutta mitään korppusprayta en tietenkään haluaisi ostaa.

Edit. Kiitos Emi-lyn varoituksesta, jätän ilolla ostamatta... Luulin vain tuota yhtä hyväksi kuin muita saman sarjan tuotteita. Pity  :P
« Viimeksi muokattu: 23.07.08 - klo:20:07 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #849 : 23.07.08 - klo:17:53 »
^ Mun mielestä toi hoitosuihke on aivan hirveää litkua! Haisee ihan alkoholille ja tuntuu jopa kuivattavan. Ei auta edes hiusten selvittämisessä. :P
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #850 : 23.07.08 - klo:21:12 »
Moisture Definitionin voidemaisessa jätettävässä ei ole alcohol. denatia. Se on mielestäni ihan ok-tasoinen tuote, tosin silikonia on paljon, mutta on myös kosteuttavia aineita.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #851 : 23.07.08 - klo:23:13 »
^Sitä ei vaan enää taida näkyä missään. Kuten ei enää juuri muitakaan tämän sarjan tuotteita...Tuo spray on HS:n liikkeessä vain 2 € kpl, mutta muita ei juurikaan ole.
 Harmi, että en hamstrannut aikanaan sitä jättiputelia shampoota ja hoitoainetta. No, onpa aika kokeilla muita merkkejä!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #852 : 24.07.08 - klo:00:30 »
Kävin tässä taannoin HS:llä ja huomasin tuon kahden euron tarjouksen. Siinäkin taisi olla se mutta, että on voimassa vain, jos ostaa monta tuotetta...  ::) Onneksi ei tehnyt edes mieli ostaa mitään, eikä suihkekaan houkutellut alkoholin takia.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #853 : 04.09.08 - klo:20:27 »
Olen löytänyt parhaan jätettävän kuiville ja kärsineille hiuksilleni! Olen aikaisemminkin hehkuttanut karitevoita jätettävänä, mutta nyt keksin sekoittaa sitä O&H-hoitsikan kanssa. Sekoitan pienen määrän käsissä, ja lähmin tukkaan. Tulee pehmeät ja pörröttömät hiukset, kun kiharat pysyvät hyvin kasassa eivätkä hajoa.

Aikaisemmin olen blandannut O&H:a vedellä aina kun käytän sitä jätettävänä, mutta näköjään moinen ei olekaan tarpeen, vaan paksut hiukseni imasevat tehokkaasti kaikki aineet. Olen myös kokeillut sekä kuivaan että kosteaan tukkaan, eikä ole lähmännyt.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #854 : 05.09.08 - klo:17:11 »
Mulla O&H lähmäsi kun sitä yhtenä aamuna vähän sipaisin otsatukkaan. Näytti kyllä hetken hyvältä, mutta parin tunnin päästä oli aika likaisen näköinen otsis...