Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 560902 kertaa)

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #105 : 03.04.06 - klo:17:52 »
Se ikivanha täsmähoitosuihke oli kyllä hyvä, mutta enemmän tykkäsin juuri tuosta sinisestä kosteuttavasta suihkeesta, paras suihke tähän mennessä mitä olen kokeillut  :-*
Harmi kun menivät uudistamaan sen, en ole sitten tohtinut sitä Moisture Kickiä ostaa. Ehkä pitäisi kokeeksi joskus hankkia.
Tykkäsin myös siitä kosteuttavasta shampoosta missä oli niitä vihreitä palleroita, sitä minulla oli tosin vain matkakoko josta korkki hajosi heti ekalla reissulla  :-\

~vail~

• Vieras
« Vastaus #106 : 07.04.06 - klo:17:14 »
Mä en ole vielä jätettävien kokeilujani tänne raportoinutkaan. Huonoimmista alkaen:

Dove värjättyjen jätettävä voide - pumppupullossa: Paha haju, ei tehnyt mitään.
Fructis Force Anti Split-Ends - pumppupullossa: Raikas tuoksu, eipä juuri tee muuta kuin tahmaa. Ei toimi kuin ihan kuivimmissa ja harottavimmissa latvoissa ja niissäkin liimaten
Sunsilk suihke - mintunväri/kirkas pullo: Kevyt, ei tehnyt mitään
WWW silkkitipat: Jos haluaa rasvoittuvan-lookin niin ihan sopiva siihen
Bonacure suihke - vanha malli, kirkas pullo: Kevyt, ihan ok päivittäiseen pesujen väliseen suihkimiseen
Bonacure Sun After Sun Treatment voide - Vanha, keltainen putkilo: Kevyt, ei tee yhtään mitään. Ei kuivata mutta ei kyllä kosteutakaan. Aivan ihmeellisen turha tuote
XZ Muumisuihke: Ei tee mulle mitään, ei ole takkuja mitä selvitellä
Bonacure latvasuoja - vanha malli, harmaa putkilo: Paha haju, melko tahmaava, ehdottomasti vain latvoihin eikä muualle hiuksiin
VO5 Miracle Mist - suihke: Paha haju, ihan ok. Vakikäytössä mulla, mutta ei riitä yksinään ilman voidemaista
Goldwell Kerasilk Instant Fluid - voide pumppupullossa: Ihan ok, uutta ei tule kyllä ostettua. Menettelee latvoissa kuitenkin paremmin kuin BC (parempi tuoksukin).
L'Anza leave-in protector: Ensin ei vakuuttanut mua, mutta kun opin käyttämään sopivan vähän niin todella jämäköittävä, hyvä
Redken All Soft Soft Ends: Aivan ihana, pehmentävä eikä tahmaa mun hiuksia millään annostuksella. Voin käyttää kaikkialle hiuksiin ja latvoihin jopa kuivana päivän mittaan jos on tarvetta.

Nyt on tilauksessa Magic Bullet, sitä odotan innolla. Samoin Andrew Collingen suihke tulee testattua varmasti tässä keväällä vielä.

Vaahtojätettäviä en ole testannut - jotenkin kaikki puhe siitä mahdollisesta karheudesta kammottaa mua. Ja tuo Soft Ends ( :-*) on jo löytänyt tien mun sydämeen, joten en lähitulevaisuudessa varmaan tule kokeilemaankaan kuin voidemaisten ja suihkeiden erilaisia kokoonpanoja :)

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #107 : 07.04.06 - klo:19:52 »
Mikä olisi hyvä ja kohtuuhintainen jätettävä paksuille, värjätyille ja latvoista kuiville hiuksille? Aion tilata synttärilahjaksi itselleni tuolta Lookfantasticista jotain. Onko silikonittomista jätettävistä mihinkään?
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #108 : 10.04.06 - klo:10:25 »
Mulle on nyt muodostunut tietty käytäntö näiden jätettävien kanssa, eli pesun jälkeen laitan aina voidemaista jätettävää, joka on useimmiten Soft Endsiä. Alkaakin Soft Ends -purkissa pohja häämöttää, vaikka aluksi mietin, että mitenhän saan sen käytettyä. ;D Lisää on kyllä saatava, on se niin hyvää. Se jossain vaiheessa ostamani Sunsilk jäi kyllä käyttämättä, aika lähmäistä tavaraa.

Aamuisin kun kostutan hiukset saadakseni ne jotenkin kuosiin käytän veden lisäksi jotain suihkutettavaa jätettävää, joka tällä hetkellä on Andrew Collingen Perfect Endings. Se on ollut tuossa käytössä oikein hyvää, kuten myös MOPin Conditioning Mist. Tilasin kuitenkin juuri Storelta Magic Bulletia, toivottavasti toimii.

Vaahtomaisten jätettävien kanssa en ole oikein tullut sinuiksi ja Color Endurance onkin vähän jäänyt turhaksi.  :-\

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #109 : 11.04.06 - klo:09:24 »
Minulla ei kauheasti jätettäviä vielä ole kokeiltuna, mutta laitanpa tähän niistä muutamista arvioni.

Miracle Mist: En oikein osaa sanoa tästä paljon, kun tuntuu että ei paljoa edes vaikuta. Vähän se kai tasoittaa pörröjä ja antaa kiiltoa ja voisi ehkä vähän kosteuttaakin. Todella keskitasoista, ei huonoa, mutta ei kauhean hyvääkään. En luultavasti osta uudestaan.

Joicon k-pak vaahto: Tästä tykkään tosi paljon, paras jätettävä tähän mennessä. antaa ihanasti kiiltoa ja silottaa, muta ei lätsäytä yhtään. Hoitotehosta en ole ihan varma, mutta parempi selvästi kuin mistissä. Miinusta tulee kuitenkin huonohkosta riittoisuudesta, tuommoinen 300ml pullo ei riitä paljoa sen pidempään kuin 150ml miracle mist

Tigin O&H: olen käyttänyt tätä hoitsikkaa myös muutaman kerran jätettävänä, ja toimii siinäkin tosi hyvin. Hoitotehoa tuntuu löytyvän, ja vaikka ei varsnaisesti kiillota tai silota, pehmittää paljon. Ei kuitekaan mikään maata mullistava tulos.  En siksi viitsi käyttää usein, kun ajaa paremmin tehtävänsä ihan hoitoaineena.

Magic bullet on myös tulossa(kuten aika monelle muullekkin täällä). Mielenkiintoista sitten nähä miten toimii kenelläkin.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 11.04.06 - klo:17:55 »
Minulta myös ääni Bonacuren kosteuttavalle - mikään muu jätettävä ei tee tukasta niin pehmeää ja kiiltävää kuin se. Tosin uuden version haju on entistä kamalampi.

K-pakin vaahtojätettävä tahmaa ja karhentaa ihan millä annostuksella tahansa. Miracle Mist ei tee juuri mitään, Luxxress tekee latvoista rasvaiset ja Bonacuren latvasuoja on nykyään niin limaista tököttiä, ettei sitä meinaa saada käsistä millään. O&H tekee jätettävänä hiuksista pehmeät mutta kiillottomat.

Mitähän mä kokeilisin seuraavaksi?
« Viimeksi muokattu: 19.04.06 - klo:19:05 kirjoittanut Syaani »
1a F ii

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #111 : 11.04.06 - klo:18:26 »

Mitähän mä kokeilisin seuraavaksi?

Oletkos kokeillut Goldwellin Kerasilk instant fluidia?. Ei mikään huippuhyvä, muttei maailman huonoinkaan. Ei tee latvoista ainakaan limaista, niinkuin Bonacure. Entäs Joicon Color endurancen hoitovaahto, on paaljon parempi kuin K-pakin vaahto, joka ei mullekaan oikein tahdo käydä. Sitten tietysti Soft endsiä suosittelen, jos et kaihda silikoneja.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 11.04.06 - klo:18:48 »
Oletkos kokeillut Goldwellin Kerasilk instant fluidia?

Hei tuohan jäi mun listasta! Se sopii itse asiassa mulle paremmin kuin Bonacure, mutta olin jo ehtinyt unohtaa. Soft Endsiä olen välillä katsellut sillä silmällä, joten se voisikin olla seuraava.
1a F ii

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #113 : 11.04.06 - klo:19:34 »
Syaani, täältä tulee kans ääni Soft Endsin kokeilulle. Ihan parasta, käytin tänään taas pitkästä aikaa.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #114 : 11.04.06 - klo:20:07 »
Syaani, täältä tulee kans ääni Soft Endsin kokeilulle. Ihan parasta, käytin tänään taas pitkästä aikaa.

Jeap, Soft Endsiä parempaa en ole löytänyt! Hyvä latvasuoja.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #115 : 12.04.06 - klo:09:43 »
Soft Ends on tosiaan parhautta.  :-*

Poissa Lara

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #116 : 12.04.06 - klo:10:41 »
Redkenin All Soft Soft Ends on todellakin hintansa väärti, mutta jos kaipaa jotain silikoonittomampaa, niin kannattaa ehdottomasti kokeilla Phyton Phyto9. Ei tuo niin paljon kiiltoa ja silosuutta kuin Soft Ends, mutta ainakin kolme kertaa enemmän pehmeyttä ja kosteutta. Oma tuntuma on, että Soft Ends tuntuu hyvältä silloin kun sitä on tukassa, mutta Phyto9 parantaa tukan kuntoa niin, että tukka on alkanut tuntua terveemmältä muutoinkin. Aivan mainio jätettävä, hieman hintava ja pieni puteli, mutta mitä sitä ei pehmeän tukan eteen tekisi...

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 12.04.06 - klo:13:33 »
^ Mistä tuota Phytoa voisi etsiskellä, ja muistatko Lara hintaa?
1a F ii

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #118 : 12.04.06 - klo:13:47 »
Syaani, Lookfantasticista saa ainakin Phyton tuotteita, ja tuota 9:äkin näyttäisi olevan. Miltä se muuten haisee/tuoksuu, onko voimakas tai johonkin verrattavissa?

Tilasin sitten Magic Bulletin taas kokeiluun, josko olisivat edes hieman miedontaneet tuoksua sitten edellisen pullon...
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Lara

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #119 : 12.04.06 - klo:13:58 »
Itse tilasin Phyto9n HQHairista, hinta näkyy siellä nettisivuilla.

Haistelin tuubiani äskön pienen tovin ja tulin siihen tulokseen, että ei se tuoksu miltään. Se on ihan hajuton tai ehkä joku apteekin perusvoiteen hienoinen häivähdys saattaa olla. On kyllä hyvää ainetta. Kosteuttaa mun kuivaa pehkoa mahtavasti ja ei tee mun lyhykäiseen tukkaani semmosta ylisliipattua lookkia kun noi silikoonijätettävät tuppaa tekemään.