Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 570480 kertaa)

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #1200 : 25.01.13 - klo:08:45 »
^Mie oon ainaki välillä suihkinu sitä kuiviinki hiuksiin (vähän vähemmän kyllä kun märkiin) ja ihan hyvin on toiminu. Ei oo ainakaa miulla lähmänny :)
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #1201 : 25.01.13 - klo:08:46 »
^^ Minäkin olen voinut käyttää sitä kuiviin hiuksiin ilman lähmää. Moisture Mistin hienojakoinen suihke on tässä(kin) tapauksessa tosi hyvä juttu, koska sen ansiosta pullo ei räkäise yhteen kohtaan tukkaa suurta määrää ainetta ja suihkeen määrän säätely on siten helpompaa.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1202 : 25.01.13 - klo:10:06 »
Jihuu, It's a 10 Miracle leave in product saapui tänään ja pääsee saunan jälkeen testiin.

edit. Tuo tuote on todellakin hintansa arvoinen. Harja suurinpiirtein juoksi kostean hiuksen läpi. Jätti hiukset pehmeiksi, sileiksi, kiiltäviksi.. Jopa pahimmat hamppulatvat näyttävät siedettäviltä ilman latvasuojaa  :l Plussaa myös erittäin miedosta ja nopeasti haihtuvasta tuoksusta.

BC:n Moisture Kick on kuraa tämän rinnalla. Laitoin jo toisen putelin tilaukseen  :)
« Viimeksi muokattu: 25.01.13 - klo:20:18 kirjoittanut Melly »
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1203 : 26.01.13 - klo:16:38 »
It's a 10 Miracle Leave in product on jo yhden kerran jälkeen HG jätettävä. Pehmentää, siloittaa, poistaa sähköisyyden, poistaa takut, antaa kiiltoa.. In love  :l Ei lähmää, seuraavana päivänäkin laitosta hiukset ovat kauniin näköiset  :)
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #1204 : 04.02.13 - klo:15:44 »
Kiitoksia kokemuksista Liselle ja helka. Ostin tuon Moisture Mistin, ja mukavasti tuntuu toimivan. Odotin jotain järkyttävää tuoksua, mutta mun nenään se on aika "peruskosmetiikkatuoksu", eli ei herätä kummempia intohimoja suuntaan tai toiseen. Tämä on taas näitä loistavan hinta-laatusuhteen tuotteita! :)

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #1205 : 04.02.13 - klo:23:15 »
Miekii pelkäsin vähän sitä moisture mistin tuoksua. Varsinkin, kun joku muistaakseni sano, että se tuoksuu vesimelonilta (?) enkä voi sietää vesimelonia! ;D Tuoksu on miun mielestä ihan hyvä ja sopivan mieto. On kyllä tosi hyvä tuote
2aM

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1206 : 05.02.13 - klo:15:40 »
Moisture Mist tuoksui ennen vesimelonilta. Olin pettynyt, kun tuoksu ei ole enää sama.

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #1207 : 05.02.13 - klo:20:50 »
^ahaa, se on muuttunu. ilmankos se ei häiritse ;D
2aM

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #1208 : 07.02.13 - klo:00:01 »
Häh? Mun nenään Moisture Mist haisee aivan karmealle ja kemialliselle, jollekin palaneen muovin (?) ja liuottimen yhdistelmälle, ja jää leijumaan hiuksiin inhottavan pitkäksi aikaa :-X En voi sietää vesimeloniesanssin löyhkää, mutta sekin melkein olisi parempi kuin tuo kitkerä nykylemu.
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1209 : 09.02.13 - klo:12:49 »
Kylläpä hajuaisti voi olla erilainen! Mun nenään Miisture Mist ei tuoksu paljoakaan miltään. Hyvin kevyt makeahko tuoksu leijailee, kun sitä suihkuttaa, mutta katoaa tosi nopsaan.

Ostin kuitenkin ennakko-odotuksista huolimatta uuden Very sensitive no nothing moisture mistin. Suihku on hyvä, ei liukasta lattiaa, enkä ole vielä saanut lähmättyä tukkaakaan. Korppukuivalle ja käsitellylle pehkolleni silarit on ihan toimiva juttu. Sellainen tietynlainen välitön pehmeyden tunne tästä puuttuu, verrattuna alkuperäiseen Moisture Mistiin (kosteaan tukkaan suihkittuna). Lopputulos on kyllä ihan yhtä hyvä, ellei jopa parempi. Selvittää hyvin, ja jättää kosteutetun tunteen. Tuoksu on perus-tuoksuton raaka-ainetuoksu (perusvoidemainen).

No nothing -idea on tosi hyvä, mutta ihmetyttää vaan se silarien käyttö, kun tuoksusarjoissakaan ei kaikissa tuotteissa ole silikoneja, ja ovat kuitenkin toimivia! Näissä on silaria ihan kaikissa tuotteissa (värihiuksen sh ja ha, moisture sh, ha ja jätettävä).
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1210 : 17.03.13 - klo:16:11 »
Ostin tämän ketjun innoittamana monien kehuman Moisture Mistin, ja kyllä on hyvää ainetta. Pitkästä aikaa voi sanoa että lempparituote on löytynyt, tukasta tuli pehmeä ja sileä, eikä aine tuoksu mielestäni oikein miltään. :)

Elivon omppusuihke taas oli tässä päässä todella huonoa, tukka jäi oudon korppuiseksi ja hoitamattoman oloiseksi, ja outona juttuna hiuksista katosi kaikki kiilto johonkin. Oliskohan sen UV-suojan takia vai miksi... Harmi, sillä suihkeen inci vaikutti ihan hyvältä.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Mehiläinen

• Vieras
« Vastaus #1211 : 27.03.13 - klo:18:52 »
Tuli paketissa Giovannin Direct Leave in Weightless Moisture jätettävä ja kylläpä mun hiukset imee sitä paljon! Oli pakko päästä heti testaan, niin laitoin kuiviin hiuksiin ensin ihan pikkunokareen, sitten taas lisää, ja lisää ja lisää ja ei näistä latvoista kyllä lähmäisiä saa! Hiukset vissiin aika kuivat, huh :D Tuoksu mun mielestä IHANA! Tekee pehmeät hiukset :)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1212 : 30.03.13 - klo:18:35 »
Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Oil Elixir Express Repair- jätettävä hoitoaine vaikuttaa hyvältä. Sisältää kyllä silikonia, mutta ei ole lätsäyttänyt hiuksia, kuten esimerkiksi VO5 hoitosuihke aikoinaan teki. Tuoksu on ihana. Laitan jätettävän yleensä käsien kautta hiuksiin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #1213 : 02.04.13 - klo:21:23 »
Pakko kehua paria Elvitalin jätettävää! Se värjätyille hiuksille tarkoitettu voide ei aluksi vakuuttanut, tuntui karheuttavan. Tiedä mikä mun hiuksia vaivasi ekoilla käyttökerroilla, nyt kun oon jatkanu käyttöä niin asiat on ihan päin vastoin: jos en laita sitä suihkun jälkeen niin hiukset tuntuu ihan kauhealta piikkisian hännältä :D Ja suihke tuntuu myös tosi hoitavalta ja pehmeyttävältä. Suosittelen!
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1214 : 14.04.13 - klo:14:49 »
Ostin pähkäilyjen jälkeen Innersense Sweet Spirit -jätettävän, josko siinä olisi se HG lopultakin. Minä ja hiukseni vaadimme jätettävältä todella paljon, että katsotaan...

Tuon sai iHerbistä reilusti halvemmalla, 13,60 dollaria.

Ei kellään satu olemaan kokemuksia?