Kirjoittaja Aihe: Hyvät aurinkosuojalliset päivävoiteet/silmänympärysvoiteet  (Luettu 43943 kertaa)

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
Olisi oikeastaan kiva, jos tavallisia aurinkovoiteita myytäisiin myös pienemmissä tuubeissa (joskus niitä saakin, mutta liian harvoin). Minulla silmänympärykset ovat muuta ihoa kuivemmat muttei viitsisi vain sy-aluetta varten ostaa jotain jättituubia.

Poissa Vuhi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Tässä vähän mietin.. Kun on päivävoiteita, joissa on suojakerroin ja sitten sitä aurinkovoidetta, jota parin tunnin välein pitää lisätä, mutta päivävoidetta vain kerran. Eikös se "häviä" jo parin tunnin päästä?

Poissa Jessie

• Tukkaguru
Ostin Eucerinin Sensitive Skin Q10 Active Anti-Wrinkle Eye Creamin, jossa on suojakerroin 15. Ihan kiva, että on edes jonkinlainen kerroin, mutta käytän tuosta suojakertoimesta huolimatta lisäksi arskoja.

Inc: Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Ether, Cetearyl Alcohol, Methylpropanediol, Butyl Methoxydibeonzoylmethane, Glyceryl Stearate Citrate, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Ubiquinone, Biosaccharide Gum-1, Bis-Ethylhexyloxyphenyl Methoxyphenyl Triazine, Glyceryl Stearate, Synthetic Beeswax, Carbomer Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Trisodium EDTA, 1,2-Hexanediol, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol Ch. -B

Tässä vaikutti olevan paras hinta-laatusuhde, mitä nyt keväällä tuli etsittyä ja vertailtua helposti saatavilla olevia suojakertoimellisia sy-voiteita. Cliniquen sy-voide on himotuslistalla, mutta rahatilanne ei vielä anna ihan periksi.
« Viimeksi muokattu: 27.05.15 - klo:16:58 kirjoittanut Jessie »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
^Kiva kun vinkkasit tästä, kiitos! :) Suojakertoimellisia silmänympärysvoiteita on tosiaan älyttömän huonosti saatavilla ja esim. Cliniquen ja Shiseidon sy-voiteet on niin hinnakkaita ettei kukkaro anna myöten hankkia...

Itse voisin vinkata iHerbistä löytyvästä Mineral Fusion Brightening Eye Creamista jossa on SPF 16:
http://www.iherb.com/Mineral-Fusion-Brightening-Eye-Cream-SPF-16-1-0-oz-28-g/60015
Olen ehtinyt tuota nyt muutaman kerran käyttää ja tuntuu toimivan hyvin meikinkin alla.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
Kiehlsiltä löytyy suojaketoimellinen silmänympärysvoide Clearly Corrective Dark Circle Perfector SPF30. Hinta Stockmannilla 34€. Itse laitoin tilaukseen Kiehlisin korkean suojakertoimensa vuoksi.
« Viimeksi muokattu: 31.05.15 - klo:10:21 kirjoittanut Magda »
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa millamagia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Myydäänkö tuota Kiehl's silmänympärysvoidetta myös nettikaupassa?

Poissa garme

• HAIRahtanut
Ostin joskus talvella uuden pullon Devitan suojakertoimellista päivävoidetta, vaikka uusi koostumus ei erityisemmin vakuuttanutkaan, kun se tosiaan oli sellaista rakeista. Nyt kun avasin tuon uuden putelini, se ei ollut ollenkaan rakeista ja levittyi kivasti iholle ilman kuoriutumista. Kesä pelastettu?
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
Kävin apteekissa tänään tutkimassa valikoimaa. Tarvitsisin mahdollisimman ohuen ja miellyttävän sk-voiteen jokapäiväiseen käyttöön. Acolla näytti olevan kaksi versiota, joista sk20 mainostettiin kevyenä mattavoiteena. Onko tästä kellään kokemusta? Hinta saisi olla alle 20e, mutta jos on joku ihan helmi, niin voin maksaa vähän enemmänkin. Aiemmin olen kokeillut mm. Cliniquen voiteita, mutta niistä mulla alkaa silmät kirvellä ja valua. Muuten käytän kasvoille esim. Humektania, Hydrolania, Korresin voiteita (talvemmalla) ja aikoinaan Acon sinistä pumppupullovoidetta.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Ole Henriksen Truth revealed super creme spf 15 – Raikas tuoksu mutta koostumus liian paksu ja liian kiiltävän pinnan jättävä jotta olisi sopinut mulle päiväkäyttöön. Hieman hitaasti imeytyykin. Heti alussa aika valkoinen voide, mutta valkoisuus häviää imeytyessä.

Lancome hydra zen neurocalm spf 15 – Hieman jo edellistä parempi: vähemmän rasvainen ja  paremmin imeytyvä. Silti liian paksu mun sekaiholle, varsinkin näin kesällä.

Itse en näitä ostanut, vaan molemmat (15 ml:n pikkukoot) sain toiselle henkilölle sopimattomina tuotteena. Koska en voiteita itse valinnut, niin se osaltaan selittää tuotteiden sopimattomuutta myös mulle. Koska kumpikaan ei ihastuttanut kasvoilla, niin käytinpä molemmat pois käsien selkämyksille aurinkosuojana ehkäisemään kesäisiä maksaläiskiä. En tiedä onko kiittäminen rasvoja vai sitä ettei auringosta ole päässyt nauttimaan aiempien kesien lailla, mutta eipä läiskiä käsissä näy!

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
Avasin nyt Kate Somervillen Daily Deflector Waterlight Broad Spectrum SPF 50 aurinkosuojavoiteen(joka enemmänkin päivävoide), ja yllätyin ihan totaalisesti miten pehmeän ihon se jätti. :o Eikä yhtään niin valkoinen pinta jäänyt kasvoille, mitä odotin. Hamittaa vaan etten ehdi tätä kokonaan käyttää kun ensi kesäksi mulla on vielä Replenix Sheer Physical Sunscreen Cream SPF50, joka tämän lisäksi menee huonoksi ensi kesän jälkeen. :/

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Tälle keväälle ensimmäiset kokeilut itselleni uusista suojakertoimellista päivävoiteista:

MyChelle sun shield unscented broad spectrum SPF 28 (all/combination) - Hetken näyttää valkoiselta iholla mutta imeytyy kuitenkin kohtalaisen nopeasti. On kuitenkin sen verran paksuhkoa että jo sen vuoksi ei ole minulle mieluinen. Ympäri vuoden kun T-alue on rasvoittuva ja kesällä vielä rasvoittuvampi, niin mitä ohuempi aurinkosuojavoide on niin sen parempi minusta.

Murad essential-c day moisture broad spectrum SPF 30 PA+++ - Arvostan sitä että jopa tämän pikkukoko (21 ml) oli sinetöity eli tuubin suulla oli repäistävä suoja. Tämä onkin koostumukseltaan sellaista ohuempaa mitä juuri toivonkin, joten näistä kahdesta Murad vie ehdottomasti voiton. Tuntuu sopivan meikinkin alle hyvin. Jo tämä pikkukoko kestää varmaan vielä hyvän aikaa joten ehkä alkukesästä sitten pitää harkita täysikokoisen ostamista.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Minulta loppuu aurinkosuojallinen päivävoide. Tällä hetkellä käytössä on Herbinan Energy spf 15, mutta haluaisin tilalle jonkin tuoksuttoman version ja mielellään sellaisen, jota myydään apteekissa tai marketissa. Paula's Choicelta on näytetuubi, mutta ne tuotteet ovat tämän hetkiselle budjetille liian kalliita. Onko suosituksia?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

grace

• Vieras
^ Mä ostin marketista LV:n päivävoiteen spf 15. Vaikutti ihan ok:lta, kun parina päivänä viime viikolla testasin. Hintaa taisi olla 5,50 eur.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Mä ostin tuon vastaavan LV:n voiteen kans, kotona tosin vasta huomasin sen sisältävän alcohol denatia. Nyt vaan toivon, ettei kasvot siitä kiukkuunnu pahemmin, kunhan pääsen testailemaan. Nimittäin YR:n Sensitive Vegetal Anti-Redness Cream SPF20 sisältää alkoholia myös ja aiheutti kutinaa ja semmosta pistelyä, että käyttelen sen nyt pois kaula/dekolteevoiteena.

Kädelle testattuna tuo LV tuntuu kyllä hyvältä kaikin puolin. Kunhan vaan sopis kasvoillekin. Mä kun fanitan ihan kunnolla LV:tä!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
^ Mulla on tuo YR:n Sensitive Vegetal spf 20, ja oli mennyt täysin ohi alcohol denat... Onhan se näemmä siellä, mutta ei ensimmäisten joukossa...
Taidan käytellä sen kädenselkämysvoiteena, kun on vähän liian paksua kasvojen iholle kesäisellä säällä...

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii