Kirjoittaja Aihe: Hyvät aurinkosuojalliset päivävoiteet/silmänympärysvoiteet  (Luettu 43155 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Kokeiluun tulo Gerneticin SPF 20 päivävoide - olen käyttänyt myöS Dermalogican 30 SPF-voidetta. Gerneticin tuotteet ovat todella kalliita ja niitä ei löydä mistään netin kautta. Ainoastaan kosmetolgeilta.

Pakko testailla useita, kun ihon tukkeutuminen on noiden kanssa iso riski.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Seitti_

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Aurinkosuojallista silmänympärysvoidetta olen myöskin vailla, täältä on saanut kyllä oikein hyviä vinkkejä! Tällähetkellä eniten kiinostaisi diorin hydraction sarjan voide sekä clarinsin Sun Wrinkle Control Eye Contour Care SPF 30.

Olen joskus kuullut huhuja että aurinkosuojallista voidetta kannattaisi käyttää vain päivisin sillä se saattaa ärsyttää ihoa kokoajan käytettynä? oletteko huomanneet moista?  ??? Mielelläni kun haluaisin pärjätä vain yhdellä sy voiteella. Kysymys kuuluukin että oletteko käyttäneet näitä myös iltaisin ja onko tullut ärsytystä?

Poissa Magia

• Tukkaguru
^ Aurinkosuojallisia voiteita ei tosiaan suositella yöksi käyttöön, ihan turhahan niitä aurinkosuojia sinne vällyjen välissä oloa varten on ladata. Ostaa sitten kaksi voidetta, toinen yöksi ja toinen päiväksi. Muistaakseni siihen oli jokin muukin syy kuin pelkkä ihoärsytys, mutta en nyt satu muistamaan..

Truce

• Vieras
Mikä olisi paras päivävoide kun iho on roakuurin takia todella herkkä ja palaa helposti? Rahatilanne on aika heikko nyt ja olisi pakko löytää aurinkosuojallinen tuote :/ Mieluiten sellainen mitä voisi silmänympärysihoonkin käyttää.

Aura

• Vieras
Onko millään merkillä suojakertoimellista silmänympärysgeeliä?

Kaupoista olen etsinyt, googlaillut ja täällä kahlannut ketjuja läpi, mutta sellaista ei vielä ole tullut vastaan. Silmäluomeni ovat rasvoittuvat, joten kesäkäytössä ohuinkin voide tuntuu rasvoittavan liikaa ja edes jonkinlainen suojakerroin olisi toki kesäisin tarpeen.

Poissa Herya

• Tukkaguru
^ Mulla on toiminut hyvin Clarinsin Sun Wrinkle Control Eye Contour SPF 30, vaikka se onkin hurjan paksua niin imeytyy tosi nopeasti ja tekee mattapinnan  :). Mulla on siis myös rasvoittuvat silmäluomet, mutta en kyllä sitä ihan luomeen ole käyttänyt.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
^ Minulla oli ennen käytössä tuo sama tuote, mutta tuntui himpun verran liian kevyeltä. Ilmankos, sillä kouluttaja kertoi, että tuota suositellaan käytettäväksi oman silmänympärysvoiteen päällä. Eli oma tuote antamaan kosteutusta ja tuo antamaan suojaa.
Eli on kyllä kivan kevyt tuote, jos sy-iho ei ole kuiva ja tahtoo vaan suojausta. Muuten suosittelen kokemuksen syvällä rintaäänellä alle kosteuttavaa sy-voidetta. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
Mä käytän superkuivalle sy-iholleni tällä hetkellä Biothermin Hydra Detox -sy-geeliä (lopetettu tuote) ja tuota Clarinsin aurinkosuojaa ja tuntuu toimivan hyvin. Yöksi sitten voidemainen tuote.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Herya

• Tukkaguru
Selailin netistä vähän apteekin tarjontaa ja törmäsin tähän aurinkovoiteeseen http://www.eucerin.fi/1194 varsinkin tuo että pitäisi kiillon poissa alkoi kiinnostamaan. Kenelläkään kokemusta tuotteesta vielä?  ;)

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
Silmäluomeni ovat rasvoittuvat, joten kesäkäytössä ohuinkin voide tuntuu rasvoittavan liikaa ja edes jonkinlainen suojakerroin olisi toki kesäisin tarpeen.

Tuossa yllä onkin jo tullut hyviä tuotesuosituksia, mutta yksi idea voisi olla käyttää suojakertoimellista meikkivoidepuuteria. Tämä siis jos muutenkin käytät kesäisin meikkiä ja jos olet hakemassa tuotetta päivittäiseen käyttöön, etkä nimenomaisesti rannalla tms. jolloin jonkinasteinen vedenkestävyys olisi tarpeen.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Mun tarttis löytää kesäks suojakertoimellinen päivävoide, joka olisi täysin öljytön. Korresilla vissii oli niitten voiteissa suojakertoimet, että ehkä niistä joku ajais aurinkovoiteen aseman kasvoilla  ::) Mutta olisikohan muita. Saa muutenkin antaa suosituksia hyvistä. Mulla on tällainen pintakuiva sekaiho.
Pitää varmaan muutenkin joku aurinkorasva ostaa ettei pala, ku mulla on jotain espanjalaista lasten aurinkovoidetta, joka haisee niin kamalalle etten kyl voi käyttää sitä. On neiti taas tehny tosi fiksun ostoksen  ;D

Tilasin just Clarinsin aurinko sy-voiteen, et saa nähä onko hyvä. Ainakin on täällä kehuttu ellen ihan väärin muista heh.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
^ Mä tykkään ihan älytttömästi tosta Clarinsin sy-voiteesta, koska se on SK30 ja sopii hyvin rannalle kun on vedenkestävä.

Poissa Pippi

• HAIRahtanut
Osaisiko joku suositella miehen iholle sopivaa suojakertoimellista kosteusvoidetta? Kertoimet saa olla kovatkin, kun koko päivän joutuu ilman suojaa auringossa olemaan.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Minkä takia tuotteen pitäisi olla erikseen miehille markkinoitu?  :) Kaupoista löytyy monia hyviä hajustamattomia aurinkosuojia, mm. Lorkulla, LV:lla ja muilla. Tuo Clarinsin sy-voide spf 30 on myös tietääkseni ainakin täysin hajustamaton, joten ei pitäisi olla mitään estettä sopivuudelle.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Pippi

• HAIRahtanut
Hmm, viittasin siis tuolla "miehelle sopivalla" kosteusvoiteisiin yleensä, en nimenomaan miehille tarkoitettuihin tuotteisiin. Ajattelin vain, että miehelle saa olla paksumpi voide, kun ihokin on paksumpi, eikä tarvitse miettiä päälle tulevia meikkejä tms. Aurinkosuoja saisi olla mielellään kosteusvoiteessa mukana, jotta rasvan muistaisi kanssa joka aamu laittaa (tiedän erillisen aurinkovoiteen unohtuvan helposti.).