Kirjoittaja Aihe: Hyvät aurinkosuojalliset päivävoiteet/silmänympärysvoiteet  (Luettu 44773 kertaa)

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
Estee Lauder Day Wear Plus (sk15) on ehdoton ykkönen! Muuntuu iholla omaan sävyyn (sävyttää vain aavistuksen). Todella miellyttävä koostumus ja riittoisa. Iho pysyy pitkään hyvännäköisenä. Onhan tällä vähän hintaa, mutta on sen arvoinen. Ainoa miinus on, että suojakerrointa sais olla vieläkin enemmän.

Komps komps  :ts
Tätä olen nyt käyttänyt reilu puolitoista vuotta, kesää talvea. Hirmuisen riittävä purnukka, miellyttävä tuoksu ja tekee ainakin tästä naamasta todella tasaisen värisen.
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Pisama-tyttö

• Haiven
  • *
Onko kukaan kokeillut Eucerin AQUAporin active spf15 -kasvovoidetta. Pitäisi kuulemma olla kuivalle iholle, hajusteeton, väriaineeton ja alkoholiton. En itse ymmärrä noista inceistä juurikaan, niin voisiko joku kertoa, onko tuossa mineraaliöljyjä tai silikonia?

Eucerin AQUAporin active spf15
Aqua, Glyserin, Butylmethoxydibenzoyl Methane, Ethylhexyl Salicylate, Octocrylene, Alcohol Denat., Glyseryl Glucoside, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Hydrogenated Coco-Glycerides, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cetearyl Alcohol, Tocopherol, 1,2-Hexanediol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Sodium Citrate, Citric Acid, Trisodium EDTA, Cyclomethicone, Ethylparaben, Phenoxyethanol, Parfum, Tapioca Starch

Kyllähän tuolla muuten ainakin mainitaan alkoholi useasti ja parfum myös... Mutta miten tosiaan silikonien ja mineraaliöljyjen laita?
Keskiruskeat vähän kulta-kupariin taittuvat vyötärö-pituiset, 9,5cm paksut ja 1c-tyypin hiukset. Hiusongelmina kuivat ja haaroittuvat latvat. Tavoitteena sama pituus terveemmillä latvoilla.

keksi

• Vieras
^silikonia tossa on ihan viimeisten joukossa, eli tosi vähän, tuskin tukkii ihoa. Mineraaliöljyä ei ole. :)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
^^
Alkoholi oli kuitenkin aika alussa.  :-X Miltäköhän tuntuu nassussa?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Itse aion hankkia tuon Aquaporin kesäksi. Inci ainakin näyttää ihan ookoolta. Toivottavasti myös toimisi kivasti.

Poissa Pisama-tyttö

• Haiven
  • *
Oma iho on (ainakin tällä hetkellä) niin kuiva, että taidan vielä jatkaa metsästystä. Kuivattava alkoholi ei nyt tunnu parhaalta ajatukselta.. Tässä Louis Widmer Moisturizing Day Cream UV 8 – Päivävoide UV 8. Saisko tästäkin pyytää mielipiteitä incin suhteen? Nykyään minulla on pintakuiva iho, joka palaa herkästi, ja olen entinen aknepotilas. Eli kosteuttava ja ei tukkiva suojallinen päivävoide on hakusessa, ettei nassu pala heti ekoilla kevätauringoilla! Myöskään aknen come-back ei ole toivottavaa! ;)

Miedosti hajustettu:
Aqua, Glyceryl Stearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyglyceryl-4 Isostearate, Propylene Glycol, Glycerin, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Sorbitol, Sodium Cetearyl Sulfate, Cetyl Alcohol, Dibutyl Adipate, Dimethicone, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Parfum, Myristyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Retinyl Palmitate, Decyl Glucoside, Sorbic Acid, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Citronellol, Collagen Amino Acids, Disodium EDTA, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Propylparaben, Geraniol, Linalool, Cinnamyl Alcohol, Anise Alcohol, Limonene, Citric Acid, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, BHT, Benzyl Benzoate.

Hajusteeton:
Aqua, Glyceryl Stearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyglyceryl-4 Isostearate, Propylene Glycol, Glycerin, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Sorbitol, Sodium Cetearyl Sulfate, Cetyl Alcohol, Dibutyl Adipate, Dimethicone, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Myristyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Retinyl Palmitate, Decyl Glucoside, Sorbic Acid, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Collagen Amino Acids, Disodium EDTA, Propylparaben, Citric Acid, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, BHT.
Keskiruskeat vähän kulta-kupariin taittuvat vyötärö-pituiset, 9,5cm paksut ja 1c-tyypin hiukset. Hiusongelmina kuivat ja haaroittuvat latvat. Tavoitteena sama pituus terveemmillä latvoilla.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Kehun taas täällä jo aiemmin manittua Cliniquen City Block Sheer-suojaa. Mulla on tuo sekä 15 että 25-suojakertoimella varustettuna. Todella kevyt koostumus, silti kosteuttaa ja tasoittaa ihoan sävyä hyvin. Perustuu kokonaan mineraalifilttereihin, joten on turvallinen myös silmien ympärillä, ja toimii hyvin jopa meikinpohjustajana.
Suosittelen kokeilmaan, tuubi 40 ml ja pelkille silmänympäryksille käytettynä kestää ikuisuuden!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Mulla on ollut nyt käytössä alle parisen viikkoa Kimberly Sayer Ultra Light Organic Facial Moisturiser - SPF25, joka imeytyy todella hyvin, on kevyttä, ei jätä kasvojen ihoa valkoiseksi, tuoksuu raikkaan sitruunaiselta, on luonnonmukaista, ei jätä kasvoja kiiltäväksi, pitää rasvaisuutta kurissa, on hygieenisesti pakattu pumppupulloon ja pullo on todella iso, 150 ml, eli mieskin voi huoletta lätkäistä sitä kasvoihinsa. Jopas oli tiiviisti sanottu ;D.

Ääk, tämä kuulosti jo liian hyvältä! Onko vielä käytössä sulla vai oletko löytänyt jotain parempaa? Mistä olet tätä ostanut/tilannut?

edit. noniiin se siitä eipä tarvinnut kauaa miettiä, tilauksessa on ;D Tilasin samasta paikasta kuin ilmeisesti sinäkin jos olet ellit:in -ellie-, eli Ecoriumista.
« Viimeksi muokattu: 11.03.10 - klo:16:59 kirjoittanut jeba »

Poissa lindaw

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Cliniquen Superdefense SPF 25 on ollut luottotuotteeni jo muutaman vuoden ajan. Combination oily/oily -ihotyypin voide imeytyy nopeasti ja kosteuttaa ihan sopivasti ihoani (normaali/sekaiho).

Ostin muutama viikko sitten Shiseidon silmänympärysvoiteen suojakertoimella 25. Se ei ole varsinainen kosteusvoide, mutta kosteuttaa silti ihan hyvin omia ei-kuivia silmänymäryksiäni. Ainoat miinukset tulevat voimakkaasta tuoksusta ja hieman hankalasta levittyvyydestä.
1c M ii

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
^^Laitahan jeba kokemuksiasi sitten kun olet tuota Kimberly Sayeria testaillut :) ! Olen kyttäillyt sitä Ecoriumissa ja Lovelulassa jo pidempään - en vain ole uskaltautunut tilaamaan, sillä vielä yksikään testaamani aurinkosuojallinen tuote ei ole imeytynyt ihooni kunnolla ja tai toiminut aiheuttamatta tukkeumia. Käytän öisin akneihon hoitovoiteita (skinoren ja avitcid) ja aion testata jossain vaiheessa happokuorintoja - jokin todella toimiva uv-suoja päivisin olisi siis paikallaan. Myös ihotautilääkärien vinkit vanhenemisen merkkien ehkäisemiseksi sisältävät aina ensimmäisenä listassaan uv-suojan päivittäiseen käyttöön.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
Mulla on ollut nyt käytössä alle parisen viikkoa Kimberly Sayer Ultra Light Organic Facial Moisturiser - SPF25, joka imeytyy todella hyvin, on kevyttä, ei jätä kasvojen ihoa valkoiseksi, tuoksuu raikkaan sitruunaiselta, on luonnonmukaista, ei jätä kasvoja kiiltäväksi, pitää rasvaisuutta kurissa, on hygieenisesti pakattu pumppupulloon ja pullo on todella iso, 150 ml, eli mieskin voi huoletta lätkäistä sitä kasvoihinsa. Jopas oli tiiviisti sanottu ;D.

Ääk, tämä kuulosti jo liian hyvältä! Onko vielä käytössä sulla vai oletko löytänyt jotain parempaa?
Mä olen ajatellut kysyä elleniltä ihan samaa, kun olen suunnitellut tuon Kimberly Sayerin tilaamista. Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta :) Joten miten on ellen-muru, vieläkö on käytössä vai onko tämä sinulle enemmän kesätuote? Tai nyt kevääksi/kesäksi sitä itsellenikin ajattelin. Miten meikki levittyy ja pysyy tämän päällä?

Poissa Arnella

• Tukkaguru
Tutkin eilen Tarjoustalossa Eveline Cosmeticsin voiteita, joista löytyy suojakerroin 15. Oliivi sy-voiteesta löytyikin haulla vähän kokemuksia, mutta kiva olisi kuulla lisää jos löytyy. Ajattelin tuon sy-voiteen käydä hakemassa, kun tuo aurinko on taas taivaalle ilmestynyt. Biothermin 30-kertoimen sy-voide saa vielä odotella kesää.

Onkohan kukaan kokeillut Evelinen päivävoiteita, joista myös löytyy SPF 15? Voisin ehkä ottaa kokeiluun, kunhan Lumenen Vitamin C on lopussa.
1bMii, vaalennettu.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Ääk, tämä kuulosti jo liian hyvältä! Onko vielä käytössä sulla vai oletko löytänyt jotain parempaa?
Mä olen ajatellut kysyä elleniltä ihan samaa, kun olen suunnitellut tuon Kimberly Sayerin tilaamista. Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta :) Joten miten on ellen-muru, vieläkö on käytössä vai onko tämä sinulle enemmän kesätuote? Tai nyt kevääksi/kesäksi sitä itsellenikin ajattelin. Miten meikki levittyy ja pysyy tämän päällä?

Anteeksi, en ole yhtään huomannut, että tästä voiteesta on kyselty. Tuo voide on mulla edelleen käytössä, enkä ole edes etsinyt toista voidetta, koska tuo Sayerin voide on sen verran hyvä aurinkosuojallinen tuote, ettei tarvetta toiselle voiteelle ole. Ei ole pelkästään kesäkäytössä, vaan ihan voi jo nyt käyttää ja ainakin mun rasvaiselle iholle tuo voide on oikein sopiva, ei ole liian kevyt tai paksu.

Meikki (käytän mineraalipohjaa) levittyy voiteen päälle ihan hyvin, koska pohja ei ole ylettömän nihkeä. Meikki pysyy voiteen päällä hyvin, tai mie en ainakaan ole huomannut, että meikki "sulaisi" voiteen päällä jotenkin nopeammin. Voiteesta tulee iholle mukava satiinipinta, iho ei kiillä ylettömästi, mutta ei ole sellainen puuterimattakaan. Kaiken kaikkiaan oikein hyvä aurinkosuojallinen päivävoide, ainakin rasvoittuvalle iholle. Sopii varmaankin myös kuivemmalle iholle, jolloin voiteen annostusta voi lisätä ja voide kosteuttaa myös.

Ecoriumista olen tosiaan tilannut ja tuotetta saa kyllä Love Lulastakin. Kannattaa huomioida, että on iso pullo, joten voide tulee säilyttää huolellisesti valolta ja lämmöltä suojattuna, ettei vain pilaannu ennen kuin on kerinnyt käyttää koko pullon loppuun.

En huomannut, että olisin sannut epäpuhtauksia voiteesta, ja yleensä kyllä huomaan heti, jos voide tukkii mun herkästi tukkeutuvaa ihoa.

Oli pakko testata ihan ajatuksen kanssa voidetta ja levitinkin aika suuren määrän voidetta kasvoille äsken. Selvästi ihosta tuntee, että voidetta on laitettu, mutta iho ei ole kuitenkaan liian rasvainen tai nihkeä. Painelin toista poskea paperilla ja toiseen en koskenut mitenkään ja molemmat posket tuntuvat yhtä hyviltä, joten vaikka voide ei olekaan sieltä kevyimmästä päästä, tuntuu se silti humahtavan ihoon helposti.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
^Kiitos ellen, en ehkä enää voi olla tuota tilaamatta :D.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Tutkin eilen Tarjoustalossa Eveline Cosmeticsin voiteita, joista löytyy suojakerroin 15. Oliivi sy-voiteesta löytyikin haulla vähän kokemuksia, mutta kiva olisi kuulla lisää jos löytyy. .

Mulla on tuo Evelinen sy-voide ollut käytössä nyt puolisen vuotta ja olen tykännyt siitä tosi paljon. Voide imeytyy hyvin ja kosteuttaa kunnolla, mutta on kuitenkin niin kevyttä, ettei saa silmiä turpoamaan. Tuoksu on myös tosi mieto. Olen tuota käyttänyt päivisin suojakertoimen vuoksi ja yöllä sitten toista sy-voidetta. Meikki levittyy myös ihan nätisti tuohon päälle.

Voin kyllä suositella tätä lämpimästi, iso 30 ml:n tuubi ja edullinen hinta. Eikä sisällä mineraaliöljyjä, eikä silikonia. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.