Kirjoittaja Aihe: China Glaze  (Luettu 17503 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: China Glaze
« Vastaus #30 : 13.11.12 - klo:18:00 »
Cirque du Soleil -kokelma on pieni pettymys. Olisin niin halunnut pitää tästä kokoelmasta ja tilata useamman lakan, mutta kun ei niin ei. It's a Trap-eze! on ihan kiva, mutten lakkaisi sillä omia kynsiäni. Whirled away (isoja mustia ja valkoisia glitter-paloja kirkkassa pohjassa) toi pullokuvien perusteella minulle mieleen tällaiset askartelusilmät::) ;D

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 14.11.12 - klo:17:08 »
Mä kyllä ihan innostuin tosta Cirque du Soleilista, tilaukseen lähti kaikki muut paitsi Hanging in the Balance, Igniting Love, Bend Over Backwards ja Running in Circles... mietin kyllä It's a Trap-ezen kohdalla että tarviinko sitä nyt ihan oikeasti (en), koska mulla on Smitten Polish Confection, joka on vähän samanlainen. Myös Whirled Awayn voisi korvata Cover Band Sticks 'n Stones, mutta onhan nuo glitterit ihan eri kokoisia noissa kahdessa, joten sekin on nyt sitten tulossa...  ::)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 06.12.12 - klo:17:49 »
Olen tänä syksynä ostanut kaksi uutta gliiter-lakkaa tämän syksyn kokoelmista (I'm not a lion ja GlisteningSnow) ja yhden viime joulun kokoelmasta (Tinseltown), lisäksi minulla on Ruby Pumps ja Tinsel muutaman vuoden takaa. Näissä uusimmissa ChG:n glittereissä on jännä himmeä pinta, joka itsessään on oikein nätti, mutta vaatii aivan järjettömän määrän päälyslakkaa tasaisen kiiltävän pinnan aikaansaamiseksi. En muista, että etenkään Tinsel tai Ruby Pumps (joita en ole vähään aikaan käyttänytkään) olisi vaatinut enempää kuin yhden kerroksen Seche Viteä päälleen.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 06.12.12 - klo:23:55 »
Mullakin on i'm not lion (tätä muuten suosittelen hankkimaan, se on ihan ainutlaatusen upea), ja se pinta on kieltämättä ihan erilainen kuin joku ruby pumps, se on niin kuin hiekkaa, mun mielestä kylläkin aika hieno.

Olen nyt ihastunut viime kesän neonkokoelmaan, voi luoja miten upea i'm with the lifeguard on, yksi mun kaikkien aikojen suosikkilakkoja ehdottomasti. Harmi vaan, että rusketuksen häipyessä se näyttää liian kalmalta.

Himoitsen kans atlantista, ja emerald sparklea.

Cirque de soleilista en oikein välittänyt mistään lakasta.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #34 : 18.01.13 - klo:21:25 »
http://obsessivecosmetichoardersunite.blogspot.fi/2012/10/china-glaze-wicked-collection-for.html

Tämän vertailun perusteella mun on ostettava tänä keväänä Make a Spectacle ja Snow Globe <3 Aivan upeita mustan lakan päällä ja ihan erilaisia! Mä oon nyt hullaantunut tuommoisiin lakkoihin, jotka sopii parhaiten just mustan lakan päälle, näkyy parhaiten nuo kaikki värit. Oijoi.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos