Olen käyttänyt muutaman pakkauksen KC:n Caramelia, sillä saa vaaleaan hiukseen kauniisti hiukan punakultaista väriä mutta vasta pitkällä vaikutusajalla. Syvempää strawberryblondia olen tavoitellut mixaamalla sekaan värejä Honey ja Mandarin mutta varsinkin Mandarinin kanssa täytyy olla todella tarkkana ettei saa aivan porkkananoranssia tukkaa. Se nimittäin tarraa auringon vaalentamiin raitoihin sekunnissa ja on melkoisen paljon pigmenttisempää kuin nämä vaaleammat värit.
Ostin kerran puolivahingossa myös Latten mutta se on minun hiuksissani ruma harmaabeige ja taittaa kaiken lämpimyyden pois vaikka kuvauksen mukaan sen pitäisi nimenomaan olla lämmin. Viileille vaaleille se varmaan sopisi hyvin.
Uusi kokeilu on ärtsynpunainen Pepper, ostin matkakokoisen tuubin kokeiluun Stockan kampaamomyyjän houkuttelemana ja katsotaan mitä keksin sillä tehdä, sekoitanko shampooseen vai hoitoaineeseen tms. Ensimmäinen kokeilu oli sekoittaa sitä tippa Carameliin ja hyvin lyhyen vaikutusajan jälkeen hiuksissa on jännä vaaleanpunainen sävy.