Kirjoittaja Aihe: MAC  (Luettu 225183 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: MAC
« Vastaus #120 : 09.04.13 - klo:10:16 »
Mä kävin eilen katsomassa nuo fluidlinet. Tuote sinänsä vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta se Dirty Blonde oli niin pehmeä, tumma ja lämmin että en tiedä saisiko sillä näin vaalealle ja värittömälle luonnollisia kulmia aikaiseksi. Veluxe brow linerit unohdin tsekata mutta ne taitaakin olla permanent.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Attache©

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • -5$@IHERB: KOR535
« Vastaus #121 : 09.04.13 - klo:12:30 »
Olen kokeillut uusia kulma-fluidlineja muutamana päivänä ja ajattelin laittaa kokemuksia, kun
olitte kiinnostuneita. Minulla on dirty blonde ja toinen tummempi sävy. Mielestäni DB on aika punertava kuitenkin ja jälki, jonka noilla saa aikaiseksi, ei ole kovin luonnollinen. Pysyvyys on tietysti todella hyvä, mutta levityksen koen itse olevan hankalaa. Jollain tavalla tulos on suttuinen ja väri tarraa karvoihin rumasti.. Olen käyttänyt MUS:n brow trio:a nesteen kera ja sen levittäminen on helpompaa.
Tummempi sävy ei ole punertava, mutta vaalealle iholle aika tumma taasen.
| GHD |
| Nexxus KeraPhix, Luxxtress, Humectress |
| Tigi Oatmeal&Honey |
| KC Color Mask |
| Nubian Heritage |

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 13.04.13 - klo:15:44 »
Hong Kongin kentältä ostin SFF meikkivoiteen värissä NW13, testeriä ei vielä ollut mutta myyjä oli vakuuttunut että NW10 on liian vaalea. Tajusin vasta jälkeenpäin että näytin varmaan tavanomaista punaisemmalta koska olin saanut yliannostuksen aurinkoa pari päivää aikaisemmin ja olisi ehkä kannattanut luottaa omaan arviooni. Ei tämä NW13 punainen silti ole, kallellaan enemmän neutraaliin joten ei toivottavasti ihan hutiostos ollut. Kunhan tästä aikaerorasituksesta toivun niin pääsen testaamaan kunnolla. Onko kukaan ehtinyt tarkistaa tulivatko nämä uudet värit myyntiin myös Stockalle?
Raitoja käpälään!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 13.04.13 - klo:21:34 »
Voihan kökkö. Archie´s girl sydänpuutereita oli tullu Stockalle, mutta mitään ilmoa ei tullut ja se persikkainen meni ohi. Ehtikö kukaan saamaan sellasta? Jossain blogissa tosin luki, että ne molemmat sävyt olis aiemmin ilmestyny yksinään.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 13.04.13 - klo:21:45 »
^En tiennytkän, että nuo saatiin sittenkin Suomeen. Missähän kokoelmissa nuo olisi ilmestyneet aikaisemmin? Muistaakseni MAC in Lillyland (talvella 2010) oli ensimmäinen kokoelma, jossa oli Pearlmatte-puutereita. Sen jälkeen pearlmatte-puutereita ei kai ole ollut kuin alle viidessä(?) kokoelmassa.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 14.04.13 - klo:08:34 »
^Sullekaan ei siis tullut viestiä? Veronica´s blushia oli vielä eilen.
Ei ne tuollaisenaan ole ilmestyneet, vaan toinen poskipunana ja toinen jonain face powderina. Esim. Veronica´s blushista luki jossain, että sydämet olisivat Frankly scarlet -poskipunaa.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 14.04.13 - klo:10:55 »
No eipä tullut mitään vietiä kokoelman tydentymisestä. Jäin siihen luuloon, ettei noita puutereita tullut ollenkaan Suomeen.

Ihan varmasti on ilmestynyt samalaisia värejä aikaisemminkin. Mutta eikö noissa pearlmatteissa ole omanlaisensa koostumus? Frankly Scarlethan on ihan matta, mutta perlmatteissa on kai jonkinlaista hohtoakin?

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 18.04.13 - klo:09:57 »
Voi harmi, NW13 on ei ole tarpeeksi keltainen mulle vaan jättää ihon aavistuksen harmaaksi.

Mä olen aivan ihastunut cremeblend-poskipunien koostumukseen, ainakin kuivaihoisten kannattaa kokeilla jos tuntuu että poskipuna katoaa kasvoilta päivän aikana.
« Viimeksi muokattu: 20.04.13 - klo:18:05 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #128 : 21.04.13 - klo:08:37 »
Olisiko kenelläkään kokemusta Veluxe Brow Linereista? Pieni googlettelu kertoi että noiden kynien pitäisi jättää puuterimainen jälki, ja noista löytyisi erikseen punahiuksisille tarkoitettu sävy! Mun kulmakarvat ovat luonnostaan todella säälittävät (pari hassua todella vaaleaa karvaa rivissä), joten kulmakarvojen meikkaus on mulle aina tosi haasteellista. Jälki on yleensä lisäksi todella luonnotonta, kun kynät ovat usein niin vahamaisia ja mun pitää käytännöllisesti katsoen piirtää itselleni kulmakarvat. Lisäksi oikeanlaista sävyä on vaikea löytää. Nuo siis kuulostaisivat lupaavalta! Poikkeuksellisesi pääsen myös paikan päälle MACin ständille katselemaan, koska tiedossa on pieni Helsingin reissu  :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 25.04.13 - klo:22:23 »
Tuosta Veluxe Brow Linereista lähtee väriä reilusti, minä tykkään mutta ei varmaan kaikille sovi. Värinä minulla deep dark brunette. Minulla siis puuttuu välistä karvoja kokonaan->väritän ne kohdat. Värin täytyy siis tarttua kunnolla ihoon :) En koko kulmia ehkä (ainakaan noin tummalla) uskaltaisi värittää. Luonnollisempi tulos tuli niistä puuterimaisista kulmaväreistä.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 26.04.13 - klo:08:48 »
Kiitos Nea :) Pitääpä siis tutkailla siellä ständillä noita ja vaikka kysyä että kumpi olisi parempi, kynä vai puuterimainen kulmaväri!
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #131 : 26.04.13 - klo:18:30 »
Kokeilin standilla Brow Lineria kädenselkään, ja ainakin mä vakuutuin. Loistavan tuntuinen, puuterinen mutta silti hyvin ihoon tarttuva koostumus. Ikävä kyllä ainoa mulle sopiva väri oli loppu, mutta mikäli käsitin oikein, nämä ovat tulleet jäädäkseen valikoimaan. Toukokuun alussa tulee kuulemma standille lisää tavaraa (Helsingissä, siis).

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 04.05.13 - klo:13:16 »
Eikö In extra dimension tule Suomeen ollenkaan? Odotin niin Fiery impact poskipunaa.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #133 : 04.05.13 - klo:21:17 »
Kävin ostamassa Face and Body -meikkivoiteen ja hämmästyksekseni sopivin sävy oli N1 eikä C1. Olen siis selvästi keltapohjainen, mutta silti N1 oli inasen parempi. Kasvoille levitettynä kumpikin sopi ja sävyero oli todella minimaalinen, mutta kun iholle laittoi levittämättä meikkivoideläiskän, N1 tuntui sulautuvan ihoon ja C1 näytti kovin keltaiselta. Olisi jännittävä selvittää, mikä olisi sopivin sävy muissa MACin meikkivoiteissa.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 04.05.13 - klo:21:49 »
^Macin keltapohjaiset on mun mielestä todella keltaisia.