Kirjoittaja Aihe: MAC  (Luettu 225063 kertaa)

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
MAC
« Vastaus #15 : 11.01.13 - klo:07:39 »
MAC:n meikeillä on sen verran kulttimaine että tekisi itsekin mieli kokeilla niitä. Opiskelijabudjetilla eläjänä kuitenkin hinta kiinnostaa. Osaisiko joku ystävällisesti kertoa, paljonko luomiväreillä, poskipunilla, MSF:llä ja geelirajauksilla on hintaa tällä hetkellä? Katsoin ketjun alussa olevaa hinnastoa, mutta hinnat ovat varmaan nousseet siitä vähän? :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa SH

• Tukkaguru
MAC
« Vastaus #16 : 11.01.13 - klo:08:29 »
^Vähän, mutta varsin maltillisesti  :) En muista hintoja, mutta luomiväri ehkä 16,5. Poskipuna maksimissaan 23 eur, saattaa olla alhaisempikin siis. Hinta riippuu siitäkin onko poskipuna esim pro lonwear -koostumuksella vai ihan perus tai mineralize. Geelirajaus on varmaan alle 18 eur.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
MAC
« Vastaus #17 : 11.01.13 - klo:11:22 »
Kiitos SH:)

Nyt kun vain osaisin päättää että mitä kaikkea noista hankkisin  ;D Operaatiota vähän hankaloittaa se, että en pääse MAC:n ständille Helsinkiin tai Turkuun tutkimaan tuotteita, vaan ajattelin vain tilata tuotteet Stockmann Beautyn kautta. "Varmoja" valintojani ovat kuitenkin luomiväreistä Naked lunch ja Satin taupe ja poskipunista Well dressed  :) Nuo tuntuvat olevan sen verran suosittuja ja hyviä sävyjä että ei luulisi hirveästi vikaan menevän!
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa SH

• Tukkaguru
MAC
« Vastaus #18 : 11.01.13 - klo:13:23 »
^Satin taupe on ihan järjettömän suosittu, mutta mun silmät se saa näyttämään väsyneiltä ja itkuisilta eli pomminvarma ostos se ei ole. Toisaalta se saattaa myös olla sävy, jota iman et halua elää kunhan olet testannut ja päässyt makuun.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
MAC
« Vastaus #19 : 11.01.13 - klo:13:45 »
Niinhän se on että kaikki ei sovi kaikille  :P Ajattelin luottaa siihen, että se on hyvä sävy minulle, mutta kiitos varoituksesta  ;D

Poissa Reese

• Tukkaguru
MAC
« Vastaus #20 : 11.01.13 - klo:17:26 »
^Satin taupe on ihan järjettömän suosittu, mutta mun silmät se saa näyttämään väsyneiltä ja itkuisilta eli pomminvarma ostos se ei ole. Toisaalta se saattaa myös olla sävy, jota iman et halua elää kunhan olet testannut ja päässyt makuun.

Sama. Olen ostanut sen jopa kahteen eri kertaan kokeiluun muutaman vuoden välein, kun en ekasta kerrasta ilmeisesti uskonut, että se ei vaan sovi mulle yhtään, mutta niin siinä taas kävi että myyntiin meni jälkimmäinenkin kappale heti eka kokeilun jälkeen. Swatcheissa ja muilla näyttää hyvältä, mulla ihan karsealta.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
MAC
« Vastaus #21 : 11.01.13 - klo:21:47 »
Mulla on vähän sama kuin Mindiellä, haluaisin ensimmäistä kertaa elämässäni kokeilla MACin meikkejä, mutta mistä ihmeestä sitä voisi aloittaa? Mitkä ovat ne macin must-tuotteet?

Mulla on tiedossa lähitulevaisuudessa ihan shoppailumatka Helsinkiin, joten ajattelin MACin tuotteita käydä vilkuilemassa. Ilmeisesti Stockalta löytyy oma ständi? (niin siis viimeksi olen Helsingissä ihan pyörimässä käynyt yli kaksi ja puoli vuotta sitten ja silloin ei meikit juurikaan innostaneet, joten tietoni ovat melko rajalliset :D)
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
MAC
« Vastaus #22 : 11.01.13 - klo:22:00 »
^Kyllä, Helsingin keskustan Stoccalla on MAC:n standi. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
MAC
« Vastaus #23 : 11.01.13 - klo:22:22 »
Mulla on vähän sama kuin Mindiellä, haluaisin ensimmäistä kertaa elämässäni kokeilla MACin meikkejä, mutta mistä ihmeestä sitä voisi aloittaa? Mitkä ovat ne macin must-tuotteet?

En tiedä miten yleisesti nämä on must have tuotteita, mutta omasta mielestäni ainakin seuraaviin kannattaa tutustua:
Poskipunat. Valikoima on runsas, mutta suosittuja sävyjä on esim. Dollymix, Peachykeen, Well dressed.
Huulipunat, kuten Russian Red ja Ruby Woo (punaisia), Viva glam V (ja kaikki muutkin VG punat) ja jokunen muu.
Fluidlinet. Blacktrack mustaa geelirajausta haluaville.
Luomivärit.
Strobe cream tai -liquid antamaan iholle hohtoa.

Poissa SH

• Tukkaguru
MAC
« Vastaus #24 : 12.01.13 - klo:08:27 »
Myös siveltimet on ihan parhautta etenkin 224, 239 ja 217 silmämeikkkiin. Fix+ on raikastava viimeistelysuihke, joka on kovin pidetty myös. Itse rakastan Macin ripsentaivuttimia myös.
Kannattaa antaa myyjän testata niitä sävyjä suoraan kasvoille. Kolmen tuotteet ostosta taitaa saadakin meikin. Kannattaa melkein soittaa etukäteen, sillä ständillä voi olla kauhea ruuhka ja käynti osoittautua jopa pettymykseksi jos menee pahimpaan ruuhka-aikaan, joilloin vihaisen näköiset asiakkaat odottavat kärisimättöminä vuoroaan eivätkä osoita ymmärrystä ulkopaikkakunnalta tulleelle shoppailijalle.  ;D Toki sinne voi mennä koska vaan, mutta eniten saat irti jos myyjällä on aikaa sinulle ja voitte testailla meikkejä suoraan kasvoille. Voisi olla ideaa mennä vaikkapa pelkällä pohjalla ja ripsivärillä sinne.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
MAC
« Vastaus #25 : 12.01.13 - klo:18:59 »
^Noi macin siveltimet on kyllä pakko katsastettava (nimimerkillä Sivellinhamsteri)! Hyvä kun muistutit! :)
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Missy

• Tukkaguru
MAC
« Vastaus #26 : 15.01.13 - klo:10:19 »
Onko nyt oikeasti niin ettei Aprés Chicistä ole kuulunut mitään vai oonko mä tippunut loopista?  ??? Amber Glow-poskari kiinnostaisi nähdä IRL.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
MAC
« Vastaus #27 : 15.01.13 - klo:10:54 »
^ Sunnuntaina oli ainakin Apres chic jo esillä, ja osa tuotteista myös jo sold out. Poskipunia taisi silloin kyllä vielä olla.

Poissa Missy

• Tukkaguru
MAC
« Vastaus #28 : 15.01.13 - klo:12:55 »
^Just... Se siitä, "ilmoitellaan kyllä, kun kokoelma tulee esille". Pitäkööt tunkkinsa.  >:D

Edit. Onko joku hankkinut sitä Amber Glow'ta, onko millainen?

Edit2. Loppuunmyyty, kuinka yllättävää.  ::)
« Viimeksi muokattu: 15.01.13 - klo:13:29 kirjoittanut Missy »
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
MAC
« Vastaus #29 : 15.01.13 - klo:14:11 »
Kävin sitten tänään tilaamassa ensimmäiset MACini  :) Tilaukseen meni siis Naked lunch, Satin taupe ja All that glitters luomivärit, Well dressed poskipuna ja Hue huulipuna. En yleensä oikein osaa käyttää huulipunaa, mutta ajattelin että Hue olisi hyvä "harjoittelupuna/-sävy". Tulisivat nyt vaan pian että pääsisin kokeilemaan!  ;D