Kirjoittaja Aihe: MAC  (Luettu 225061 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: MAC
« Vastaus #150 : 12.05.13 - klo:10:12 »
Minulla fluidlinet tuntuvat kestävän hyvin, mutta ainokainen paint pot:ini on kyllä kuivahtanut (Soft Ochre).
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 12.05.13 - klo:10:25 »
Mulla on kaikki fluidlinet ja paintpotit pysyneet loistavassa kunnossa. Muutama fluidline pitää kyllä pian ihan oikeasti jo vaihtaa :D mutta odotan ehkä joulukokoelmia (jos tulisi jotain kivoja settejä) ensin :D

Ostin Ruotsista Baking Beauties-kokoelman In for a treat pearlmatte powderin. Se oli iholla niin nätti  <3 Koostumus oli aivan ihanan pehmoinen myös!

SH: Hihi, kyllä mä vähän sorruin Suomessakin Temperature Risingiin :D Nuo poskipunat olivat vain NIIN ihanat! Täällä lisää niistä (swatchit yms):
http://fashionedinfinland.blogspot.fi/2013/05/mac-ripe-for-love-blush-hot-nights.html

Pitäisi vielä kirjoitella PRO Longwear bronzereista (tosi kiva pehmoinen koostumus!), mulla on Nude on board. Löytyy siis tätäkin ihan Suomesta.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 12.05.13 - klo:10:44 »
^Oliko Ruotsissa vielä In extra dimensionia? Eikö tarttunut yhtään poskipunaa mukaan?
Odotan innolla postauksia myös noista muista ostoksista  :)
Pääsitkö vertaamaan Sun dippediin tuota Nude on boardia?

Mulla on fluidlinet pysyneet hyvinä, mutta joku paint pot oli vetäytynyt reunoista. Inglotin duraline onneksi elvyttää kuivahtaneet.
« Viimeksi muokattu: 12.05.13 - klo:11:01 kirjoittanut SH »

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 12.05.13 - klo:15:04 »
^ei ollut. Uusin kokoelma oli temperature rising ja vanhempi tuo baking beauties.

Sun Dipped näytti hieman tummemmalta kuin Nude on board, ja nude on ehkä vähän lämpimämpi/ kultaisempi. Hyvin lähellä toisiaan ja laatu on  <3 :l <3. Minulle olisivat sopineet molemmat värit varmaan ihan yhtä hyvin!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #154 : 12.05.13 - klo:16:21 »
Mulla on vain yksi paint pot, pysynyt jo vuosia kuin uutena. Neljästä fluidlinesta yksi kuivui, sellainen mustanpunainen LE-tuote jota käytin eniten.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 12.05.13 - klo:16:57 »
Minulla on kaikki paint potit kuivuneet enemmän tai vähemmän. Fluidlineihin sen sijaan ei ajan hammas ole purrut. Tai kyllä sen huomaa, kun aloittaa uuden purkin, että sisältö on pehmeämpää, mutta mitään käyttökelvottomaksi muuttumistakaan ei ole tapahtunut. Ei ne paint potitkaan pilalla ole, vaikka pinta olisikn vähän kova tai värikakkara irronnut purkin seinistä. Jos sen kovemman pintakerroksen kaapii pois, niin alta löytyy ihan tuoretta tavaraa.

Eiih! Nean kuvien jälkeen alkoi himottamaan tuo Hot Nights. Toivottavasti se on loppuunmyyty, kun menen huomenna standille. En nimittäin tarvitsisi enää yhtään poskipunaa.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #156 : 12.05.13 - klo:18:28 »
Onkos kenelläkään sisäpiirin tietoa siitä, tuleeko All About Orange -kokoelma Suomeen? Tuossa näyttäisi taas olevan jotain todella houkuttelevia poski- ja huulipunasävyjä tarjolla...

Mun viimeisin MAC-ostos on Mineralize Rich Lipstick Style Surge, ja vaikka naurettavan tyyris hinta kirpaisikin, niin eipä ostos kaduta yhtään! Todella kaunis, lämpimän korallinen sävy, joka kirkkaudestaan huolimatta "sulautuu" huulille täydellisesti. Suosittelen  :) 
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 12.05.13 - klo:18:46 »
^ hope not :D Olisin 6 huulipunaa (neon orange mulla on jo) ja 3 poskipunaa rikkaampi/köyhempi ;)

Painted Lady: Hot Nights on pigmenttisistä poskipunista pitävälle kyllä ihan  :l

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 12.05.13 - klo:19:09 »
Painted Lady: Hot Nights on pigmenttisistä poskipunista pitävälle kyllä ihan  :l

Sitä minä vähän pelkäänkin.  :D Olen huomannut, että kauneimman lopputuloksen saa yleensä niillä kirkkaamman sävyisillä ja pigmenttisimmillä poskipunilla. Pitää vaan osata laittaa väriä tarpeeksi kevyellä kädellä. Toisaalta nopeaan arkimeikkiin on helpompi käyttää vaaleampia ja murretumpia sävyjä, joilla pelleposkien riski on pienempi. 

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 12.05.13 - klo:19:14 »

Sitä minä vähän pelkäänkin.  :D Olen huomannut, että kauneimman lopputuloksen saa yleensä niillä kirkkaamman sävyisillä ja pigmenttisimmillä poskipunilla. Pitää vaan osata laittaa väriä tarpeeksi kevyellä kädellä. Toisaalta nopeaan arkimeikkiin on helpompi käyttää vaaleampia ja murretumpia sävyjä, joilla pelleposkien riski on pienempi. 

Juurikin näin :D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 12.05.13 - klo:19:31 »
Älkää nyt muakin saako innostumaan tuosta. Onko ne sinipohjainen fuchsia vai jotain ihan muuta?

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 12.05.13 - klo:19:43 »
Vadelmainen, kylmäpohjainen :) Todella, todella, todella pigmenttinen  :3 Ei todellakaan mikään kiireaamujen pelastaja  ;D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 12.05.13 - klo:19:46 »
^Se on kyllä jännä kuinka erilaiselta nuo pigmenttiset kuitenkin ihan vaalealla iholla voivat näyttää tosi raikkailta. Ensin luulisi, että ovat ainoastaan tummalle iholle sopivia, mutta niistä voikin tulla kevyesti laitettuna jopa luonnollinen puna vaaleilla poskilla. Ehkä juju on siinä, että lopputulos on ikään kuin läpikuultava ja siksi luonnollista punaa imitoiva.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 12.05.13 - klo:21:36 »
^Tuo on kaikki ihan totta, mitä kirjoitit.

Minun ensimmäinen poskipuna oli Frankly Scarlet, joka on enkä runsaspigmenttisin puna, johon olen ikinä törmännyt. Myös väri on "aika" vahva punainen. Ostin tuon, kun minulla ei ollut mitään hajua erilaisista koostumuksista tms. ja väri miellytti silmää. Myyjä vähän toppuutteli, kun osoitin, että toi ois kiva. Suostui kuitenkin testaamaan poskiin ja taisi yllättyä vähän itsekin miten hyvältä se tällaisella vaalealla iholla näytti. Tuon kanssa saa olla kyllä tosi varovainen ja puna on pakko sipaista poskiin kämmenselän kautta.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 12.05.13 - klo:22:10 »
^Oih, Frankly scarletia oon himoinnut jo vuosia.