Kirjoittaja Aihe: MAC  (Luettu 226679 kertaa)

Poissa Reese

• Tukkaguru
Vs: MAC
« Vastaus #165 : 19.05.13 - klo:15:40 »
Saako Helsingin ständiltä neljän pannun tyhjiä paletteja ja niihin pro paneja? Ihan kuin olisin joskus kuullut näiden tulleen valikoimiin, mutta nyt jäin miettimään että olenko vaan kuvitellut koko jutun. Tarvitsisi antaa siskolle ostoslista..

Edit. Kiitos alas :)
« Viimeksi muokattu: 19.05.13 - klo:18:43 kirjoittanut Reese »
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 19.05.13 - klo:17:38 »
Kyllä nykyään saa paletit ja täyttönapit Helsingistä  :)
Raitoja käpälään!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 19.05.13 - klo:18:12 »
^Paljonko ne napit maksaa? Onko joka sävyä? Entä jotain extrasävyjä?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 19.05.13 - klo:19:00 »
^Napit maksaa nykyisin muistaakseni 14 €. Kaikkia normaaleja sävyjä löytyy, muttei PRO sävyjä eikä tietenkään LE-sävyjä.

Ostin muuten sen Hot Nights-poskipunan. Aivan upea sävy vaalealla iholla. Käytän levitykseen 116 sivellintä, jolla saan yllättäen kevyemän lopputuloksen kuin 131:lla. Olen huomannut joskus aiemminkin, että 131 tuntuu nappaavan väriä ihan hirveät määrät ja sillä on vaikeampi saada sellaista hentoa tulosta. Voi tietysti olla, että olen huoltettomampi sen siveltimen kanssa ja siksi väriä tarttuu siveltimeen nelinkertainen määrä 116:een verrattuna.

Kummastakin tämän kuun kokoelmasta oli suurin osa tuotteista loppuunmyyty. Uusia kokoelmia ei tule ennen heinäkuuta. Mitä ihmettä Stockmannilla on ajateltu, kun näitä kokoelmia on tilattu. ???

Poslipunan lisäksi ostin vakkarikokoelmasta VEX-luomivärin (pannun ;)) enkä nyt voi tajuta miten olen selvinnyt ilman sitä näin pitkälle. Siitä tuli heti yksi suosikkisävyistäni.

Toinen uusi ostos oli Mineralize Rich-huulipuna sävyssä Elegant Accent. Oikein nätti hieman lämpimämpi roosa. Koostumuskin on tosi miellyttävä. 

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 19.05.13 - klo:19:28 »
^Mullakaan ei taida jostain syystä olla Vexiä. Mihin yhdistät(te) sitä? Mun pitäis myös hankkia uusi Shroom. Pannu olisi edukkaampi, mutta kuinkahan kätevä se on. Lisäksi se tyhjä paletti maksaa. Minkäs hintainen se muuten on?
Laitoin myös tilaukseen tuon Hot nightsin teidän innoittamana, vaikka aluksi ajattelin sen olevan turhan ärtsy.

Loppuunmyyty ja sitten sanoivat kuitenkin, etä tämä kokoelma on nyt pitempään esillä. Joo, paitsi kaikki loppuneet kerätään pois telineestä. Olisi varmaan ihan jees, että tuotteita olisi myös kesäkuulle.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 19.05.13 - klo:19:31 »
Mulla on Vex mutta ihan käyttämättä! Tosiaan, mihin yhdistelette sitä? Jos vaikka intoutuisin käyttämään taas :D

Hot Nights on <3 Kiva kun saitte sen!

Ostin myös uuden Shroomin, vanhaa vähän jäljellä mutta tuo on eniten käyttämäni sävy  :l
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 19.05.13 - klo:20:06 »
Vielä en ole ehtinyt käyttämään Vexiä kovin monessa meikissä, kun vasta tällä viikolla sen osti. Olen kokeillut komboja eri harmaiden (Copperplate, Silver Ring, Keep Your Cool), Mustan, Satin Taupen, Patinan ja Smutin kanssa. Seuraavaksi voisi laajentaa kokeiluja vihreisiin, pinkkeihin ja ruskeisiin.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #172 : 19.05.13 - klo:23:39 »
Uusia kokoelmia ei tule ennen heinäkuuta.

No voi kökkö, All About Orange ei sitten ilmeisesti tule Suomeen - sen julkaisuhan pitäisi olla kesäkuun alkupuolella  >:(
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 20.05.13 - klo:11:36 »
Mikä olisi hyvä huultenrajauskynä Ronnie Redin kanssa? En yleensä rajaa huulia mutta tämä nähtävästi kaipaisi rajausta jotta lopputulos olisi siistimpi. Voi olla muultakin merkiltä kuin MACiltä.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 23.05.13 - klo:14:59 »
Kävin tosiaan tuossa alkuviikosta pienellä Helsingin reissulla ja tietysti sieltä MAC:in ständiltä tarttui muutama tuote mukaan  ;D Ostin luomivärit sävyissä Woodwinked ja Wedge, huulipunat sävyissä Patisserie ja Shy Girl sekä poskipunan sävyssä Pink Swoon. Olisin halunnut ostaa myös Studio Finish peiteaineen sävyssä NC15, mutta tuo sävy oli loppu  :P

Tämän päivän meikkiin käytinkin jo Woodwinkediä, Wedgeä sekä Shy Girliä ja pakko sanoa että tykkään tosi paljon kaikista noista! Woodwinked muuttuu iholla hauskasti kupariseksi, ja sopii todella hyvin yhteen mun värityksen kanssa. Wedgen ostin lähinnä kulmakarvoihin käytettäväksi, ja sävy on mulle aivan nappi  :-* Tulee tosi nätin sävyiset ja luonnollisen näköiset kulmakarvat. Ja Shy Girl on aivan ihana persikkainen, kullanhohtoinen sävy, sopii tosi hyvin persikkaisen/kuparisen silmämeikin pariksi  :)

Pitää yrittää tehdä huomenna sellainen meikki että pääsisin testaamaan myös Pink Swoonin ja Patisserien.
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 16.06.13 - klo:13:50 »
Minä sitten ostin kulmakarvakokoelmasta Dirty Blonde Fluidlinen - ja tussin.

Tussista en ole niin vakuuttunut, voi olla, että se toimii parhaiten jos on vähän harvat kulmakarvat. Sillä on vaikea piirtää iholle saakka, kun karvastossa on tuuheutta.

Mutta tuo Fluidline - aivan mahtava  :o. Miksi näitä ei ole vakiokokoelmassa? Tuolla saa uskomattoman siistit kulmat - ja kestää ihanasti!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #176 : 16.06.13 - klo:14:10 »
Toimiikohan tuo rasvaisella iholla hyvin? Mietin tässä juuri yksi päivä uuden kulmavärin ostamista, voisin ehkä hankkia tuon. Tai sitten sellaisen kynän, ne puuteriset kulmakynäthän vissiin jää vakiosti kokoelmaan?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 16.06.13 - klo:16:01 »
Uskoisin, että kestää rasvaisellakin iholla. Minunkaan ihoni ei ole enää talvikuiva. Olen pyörinyt sängyssä päiväunilla, hionut ja siklannut tuolia ja leikkinyt pikkukissan kanssa - kulmat ovat edelleen täydellisesti paikoillaan!

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #178 : 16.06.13 - klo:18:46 »
Hieno juttu! Taidankin sitten seuraavaksi ostaa tuon, on vissiin ainakin riittoisaa. Nuo kynät kun tuppaavat kulumaan niin nopeasti.
Miten sä levität tuon kulmiin?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 16.06.13 - klo:21:39 »
Minulla on pieni ja jämäkkä luonnonkarvainen vinokärkisivellin, se toimii tosi hyvin. Taitaa olla ihan Duroyn perusmallistoa. Samalla siveltimellä voi viedä väriä tasaisemmin pohjaan - ja piirtää erilaista viivaa, häivytyskin onnistuu kivasti karvojen kasvusuuntaan nopeasti sutimalla.