Kirjoittaja Aihe: MAC  (Luettu 225062 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: MAC
« Vastaus #225 : 01.03.14 - klo:09:37 »
Onko kukaan saanut tietoa että MACin kevätkokoelmat olisivat tulleet esille Stockalle? Mainoslehtisessä esiteltiin niitä ja mietin aikovatko odottaa esillelaiton kanssa kauneustapahtuman alkuun saakka.
Raitoja käpälään!

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 06.03.14 - klo:18:38 »
^ Tänään olivat tulleet ständille :)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 07.03.14 - klo:13:06 »
^Tänään?! Piipkääk, täytyy vikkeästi mennä käymään. Mitään meiliä ei ole tullut  :(
Raitoja käpälään!

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #228 : 07.03.14 - klo:13:35 »
^Helsingistä meilejä ei kuulemma enää tule. Google oli meinaan deletoinut heidän tilin roskapostina..

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 14.03.14 - klo:11:20 »
^ Voihan perhana. No täytyy vaan olla itse aktiivisempi sitten. Toin kotiin sen ihastuttavan laventelin sävyiseen"illuminate" irtopuuterin ja pyysin samalla näytteen Lustre Dropsista, siinä pronssisen kultaisessa värissä. Tänään sekoitin meikkivoiteeseen tuota Lustre Dropsia ja wau. Sääli että se on niin tumman pronssinen ja toinen vaihtoehto on niin vaaleanpunainen, vaikuttaa aivan mahtavalta tuotteelta.

Lisäys
Keväthuumassa ja navakassa tuulessa kävelin töiden jälkeen Stockalle pyytämään näytettä myös Pink Rebelistä. Tiskillä oli tungosta ja ajankulukseni ruuhkassa swatchailin sitä niin ahkerasti että päätin ostaa sen kuitenkin saman tien. Ja mikä loistava päätös se olikaan! Heti kotiin päästyäni puhdistin vanhan meikkipohjan pois ja ryhdyin testaamaan.

Sekoitin ensin Lumenen CC-voiteeseen pisaran pinkkiä hohtoa. Ihan nätti mutta hiukan liian beige lopputulos ja inasen verran tumma niin kuin tuo CCkin on.

Seuraavaksi yhdistin Nars Siberiaan kaksi pisaraa Pink Rebeliä, levitin kosteallla duo-fibre siveltimellä ja wow potenssiin 2. Iho on kuin photoshopattu. Sitten poskipunaksi kevyesti lisää Pink Rebeliä ja mikä ettei, heitetään luomillekin siitä samasta pisarasta... ta daa! Valmis meikki! Nätti, vaalea, romanttinen. Huikea monikäyttötuote!
« Viimeksi muokattu: 14.03.14 - klo:17:49 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 14.03.14 - klo:18:45 »
^Minulla on sitä vanhempaa Pink Rebeliä (vähemmän pinkki kuin nykyinen versio) ja se on ehdoton suosikkini nestemäisistä / voidemaisista (tai mistä tahansa ei-jauhemaisista) korostustuotteista. Minulla oli melkein saman värinen MUFEn Luminizer, mutta tykkään Lustre dropista paljon enemmän. Meikkivoiteeseen en sitä vielä ole sekoittanut, mutta taidanpa kokeilla heti huomenna.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #231 : 02.07.14 - klo:18:21 »
Miten toimii macin tilaaminen Helsingistä Ouluun? Soitanko sinne että mitä haluan(mistä löytyy numero?) ja he lähettää vai pyydänkö Oulusta tilaamaan?

Saako tätä merkkiä mistään nettikaupasta?

Lullah

• Vieras
« Vastaus #232 : 02.07.14 - klo:23:00 »
^MACin tuotteita voi tilata Helsingistä mille tahansa Stockmannille, kunhan myyjälle kertoo mitä tahtoo tilattavan :)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 03.08.14 - klo:19:31 »
Osbourne-kokoelma tulee Stockalle ensi viikolla! Ihanaa, se Kelly Yum Yum-huulipuna on ollut mulla himotuslistalla jo pitkään ja Sharonin Duchess luomiväripakettiakin olen katsellut sillä silmällä.
Raitoja käpälään!

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 10.08.14 - klo:15:04 »
Millä keinolla olette saaneet luomiväriennapit irti rasiasta? Mun pitäisi siirtää viisi luomiväriä paletteihin ja en saa nappeja irti pohjasta... Hermot menee ;D
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 10.08.14 - klo:15:39 »
^Minä olen irroittanut napit youtubesta löytämilläni ohjeilla, eli:
1. Napin pidike irti kotelosta veitsellä tai ruuvimeisselillä. Veitsen saa työnnettyä kotelonja pidikkeen väliin siitä edestä, mihin kansi napsahtaa kiinni.
2. Suoristusraudalle pala leivinpaperia ja pidike nappeineen siihen vähäksi aikaa lämpenemään.  Muovi pehmenee niin, että pohjaa voi painaa esim. sillä ruuvimeisselillä niin, että napin saa pihdeillä tai sormin irti pidikkeestä. Minä olen käyttänyt pihtejä, etten polta sormia.

Jos ei ole suoristusrautoja, niin silitysrauta toiminee tässä myös.

Leivinpaperin, veitsen, pihtien ja lämpölähteen lisäksi kannattaa varata kynsilakanpoistoainetta, isopropanolia tms. liiman poistamiseen pannusta ja pehmeä, tasainen alusta.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 10.08.14 - klo:18:25 »
^^Tässä hyvä youtube-ohjelinkki, jolla olen itse onnistunut joka kerta! Taitaa mennä tässä videollakin juurikin noin miten Painted Ladykin kuvaili.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 11.08.14 - klo:09:32 »
Ärsyttää että taas MAC sössii. Ei ole näkynyt Osbourneja vieläkään :#
Raitoja käpälään!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 11.08.14 - klo:22:48 »
^Yllätys  :D. Mitäs muuta sieltä on tulossa lähiaikoina? Viestejä uutuuksista ei tule enää. Tuliko Moody blooms?

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 12.08.14 - klo:10:19 »
Huhu kertoi että huomenna tulevat Osbournet. Moody Blooms oli myynnissä mutta ainakin suosituimmat loppuivat nopeasti.
Raitoja käpälään!