Kirjoittaja Aihe: MAC  (Luettu 225055 kertaa)

Poissa Manna

• Tukkaguru
Vs: MAC
« Vastaus #240 : 18.08.14 - klo:15:12 »
^^Tässä hyvä youtube-ohjelinkki, jolla olen itse onnistunut joka kerta! Taitaa mennä tässä videollakin juurikin noin miten Painted Ladykin kuvaili.

Kiitos Painted Lady ja Reese ohjeista - nyt muistankin miksi en ole aiemmin irroittanut nappeja ;)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 24.08.14 - klo:19:53 »
Olikos Artificially Wild tulossa Suomeen?
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 16.09.14 - klo:19:58 »
Artificially Wild on Stockalla, samoin Novel Romance (ihanan cheesyt kuvat) ja Simpsonit. Voih se Simpsonien poskipuna Pink Sprinkles näytti melko täydelliseltä, mutta oli tietysti jo loppu.
« Viimeksi muokattu: 16.09.14 - klo:20:02 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 16.09.14 - klo:21:56 »
Kävinkin jo hakemassa kokoelmasta kaksi likaisenväristä luomiväriä, hillityn oliivinvihreän Marshin ja likaisenlämpimänruskean Natural Wildernessin. Minulla ei ole mitään vastinetta kummallekaan sävylle omassa kokoelmassani - ja molemmat sopivat näköjään minulle erittäin hyvin! Näissä on myös ihana koostumus, ovat siis Satin-tyyppiä ja onnistunutta sellaista, luomella kaunis hohde ja hyvä pigmentti.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #244 : 16.09.14 - klo:22:49 »
Mäkin pyörähdin tänään katsomassa uudet kokoelmat, mutta jouduin toteamaan, että eipä ollut mulle mitään. Ostin kuitenkin Gingerly-poskipunan ja Meltdown-huulipunan. En edes tajua, miksi halusin Gingerlyä kokeilla, koska pelkästään rasiaan katsomalla kyseinen puna menee kategoriaan eitodellakaanmunväri, mutta onneksi testasin! Tällä tulee sellainen luonnollinen flushed-efekti, josta olen lähiaikoina alkanut tykätä.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #245 : 22.09.14 - klo:15:48 »
Luin Karkkipäivä-blogista, että Tampereella haetaan työntekijöitä MACin myyntipisteelle. Iloisia uutisia tamperelaisille ja etelärannikkoa pohjoisempana asuville kosmetiikkaintoilijoille.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #246 : 26.09.14 - klo:15:02 »
Viitsiskö joku Helsingin MAC pisteellä käydessään kysyä että onko niillä Cream color basea sävyssä Luna?
Kävin siellä kesäkuun lopussa ja lupasivat toimittaa mulle Ouluun kunhan saavat sitä mutta vielä ei oo kuulunu.

Toinen mitä haluaisin on Lightscapade mutta sillon niillä ei ollut sitäkään..

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #247 : 10.10.14 - klo:13:28 »
Onko Helsingin ständillä yleensä kaikki vakkarikokoelmaan kuuluvat tuotteet? En ole koskaan käydessäni jaksanut oikeasti rueta katsomaan mitään, mutta nyt olen oikeasti menossa jahtaamaan uutta huulipunaa. Kiinnostaisi erityisesti Retro Matte -koostumus.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 10.10.14 - klo:18:36 »
Saakohan Stockalta Russian Red -huulipunaa?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 10.10.14 - klo:20:41 »
Se on vakivalikoimaa, eli jos ei ole loppu niin kyllä saa. Ihana puna  :-*. Pitääkin ottaa käyttöön syksyä piristämään...

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #250 : 11.10.14 - klo:12:28 »
Sekosin ensimmäisellä kunnon vierailullani ständillä ja ostin Magenta-huultenrajauskynän ja Flat Out Fabulous -huulipunan (olen siis rahaton, joten olisin voinut olla ostamatta mitään). Arvoin viimeiseen asti FOFin ja Heroinen välillä, mutta loppujen lopuksi Heroine oli mun makuun turhan violetti. Jos tuon Magentan olisi saanut huulipunana niin se olisi ollut täydellinen. FOF oli sitä lähimpänä, joten ostin sitten sen. Yhdessä niistä tulee varmaan just hyvä. :-*
« Viimeksi muokattu: 11.10.14 - klo:20:17 kirjoittanut SSpiegel »

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 05.11.14 - klo:00:34 »
Mikä puna tämä mahtaa olla? Kävin MACin pisteeltä kysymässä, mutta eivät osanneet kertoa, onko se ollut joku kausituote.  Tumma, matta, ei hampaita keltaiseksi tekevä puna tuntuu mahdohttomalta löytää  :P

« Viimeksi muokattu: 05.11.14 - klo:00:36 kirjoittanut Eiffe »

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #252 : 05.11.14 - klo:01:32 »
Kuvassa on Rihannan kokoelma Mac:ille viime vuodelta. Vaihtoehtoja ovat : Heaux, Riri Boy, and Riri Woo
Veikkaisin Heauxia, jolle kuvanmuokkaus on tehnyt tepposet.

http://www.caughtinadaze.com/2013/07/review-and-swatches-riri-hearts-mac.html
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #253 : 05.11.14 - klo:01:38 »
Jos alkuperäistä postausta on uskominen, kyseessä on tosiaan Heaux. Rebel on varmaan todellisuudessa enemmän tuon värinen, mutta taitaa olla koostumukseltaan Satin. Kelpaisi kyllä mullekin, jos tuollainen huulipuna olisi oikeasti olemassa.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #254 : 05.11.14 - klo:01:56 »
Nyx Soft Matte Lip Cream, Copenhagen voisi olla myös vaihtoehto: http://33.media.tumblr.com/aaebed1508d05d7430c15a938cb6ff33/tumblr_nch8125GHj1rpg70co1_500.jpg
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent