Blue Peep jäi vielä kauppaan, olen enemmän klassisen tumman kissarajauksen käyttäjä ja arvelen että se jäisi kaappiin pölyttymään sitten kuitenkin. Testasin Real Dollia huulille ja mokoma oli minulle liian kylmä, joten vaelsin perusvärien pariin ja löysin yllättäen sieltä upean, ihanan ja täydellisyyttä hipovan Pink Nouveaun. Huulipunavärien etsiminen on minulle aina ihan kauheaa, ja teen aivan valtavasti hutiostoksia joten olen tosi tyytyväinen tästä löydöstä. Olen kavahtanut aikaisemmin punan koostumusta (satin), mutta tämä tuntuukin huulilla tosi hyvältä! Vaaleankellervä iho ja tummapigmenttiset huulet ovat vaikea yhdistelmä punien kannalta ja tässä on juuri sopiva balanssi räikeän (Candy Yum Yum, Lickable, Ronnie Red, Impassioned) ja siistin huolitellun MLBB värin (Lovelorn, Pink Pearl Pop) välillä. Tykkään!
En tiedä mitä varten tämä 137 kasvosivellin "oikeasti" on, mutta se on minulle juuri passeli, koska minulla on pienet kasvot ja lisäksi kalpea iho. Tällaisella löysällä täsmäsiveltimellä saan poskipunan, varjostukset ja korostukset levitettyä täsmällisesti oikeaan kohtaan ja tarpeeksi ohuelti. Tällä saa hyvin mm. puuterin silmien alle höyhenenkevyesti, hohdepuuterin poskiluulle jne. Nappasin sen saman tien kun silmät osuivat siihen standilla.