Kirjoittaja Aihe: MAC  (Luettu 226939 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: MAC
« Vastaus #270 : 27.02.15 - klo:15:34 »
^Molempia saa Suomesta.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 27.02.15 - klo:15:37 »
Kiitos Painted Lady! :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #272 : 05.03.15 - klo:06:28 »
Mä en ole piiiitkään aikaan seuraillut MACin kokoelmia, mutta nyt innostuin tuosta Cinderella collectionista. Onko joku tietoinen, että tulisiko se Suomeen?

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 06.03.15 - klo:12:27 »
Törmäsin tutun kautta MACin ombré-poskipuniin. Kiva idea sinänsä, mutta miten mahtaa toimia käytännössä?

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #274 : 11.03.15 - klo:09:56 »
Mä nyt sain ihmeellisen fiksaation tuohon Cinderalla collectionin luomiväripalettiin, ja klikkasin sen Ebaystä tulemaan. Aika moni  noista sävyistä olisi kyllä ihan vakiovalikoimaan kuuluvia, mutta halvemmaksi toi paletti taisi tulla kun ostaa ne erikseen :D Toivottavasti en ihan huijarille rahojani antanut, en kovin paljoa käytä Ebaytä... :P

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 15.03.15 - klo:10:01 »
^Helsiinkiin ja verkkokauppaan tuo tuli tällä viikolla. Verkosta se tosin on jo loppu. Olisin ehkä joutunut tilaamaan sen myös jos olisin ehtinyt.
Manna: Nuo poskipunat ovat aivan valoittavia ja todellakin toimivat käytännössä. Spring forecastissa vuosia sitten tuli pari samaa sävyä kuin Toledossa, mutta ne vanhat ovat parempia laadultaan. Nuo uudet vähän jakaa mielipiteitä.

Onko niitä 28 (?) luomivärin paletteja Helsingissä tai muualla myynnissä? Onko koskaan Suomessa ollutkaan? Mulle on vähän epäselvää olivatko ne vakivalikoimissa vai ei. Niitä oli kai muutama erilainen esim. Neutral cool ja warm.

Poissa Sarastus

• HAIRahtanut
« Vastaus #276 : 15.03.15 - klo:15:39 »
^Tällä hetkellä on Stockan verkkokaupassa ostettavissa tuota luomiväripalettia (Cinderella Eyeshadow Stroke of Midnight -luomiväripaletti).

Edit. Ei kun eipä mitään, vasta kassalle mentäessä valitti, ettei tuotetta ole varastossa.
« Viimeksi muokattu: 15.03.15 - klo:15:41 kirjoittanut Sarastus »

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #277 : 18.03.15 - klo:18:38 »
Meitsin Tuhkimo-paletti tuli ja onhan tää kyllä ihana  :l Varmasti tulee käytettyä. Kaikki sävyt ovat just mun tyylisiä, eli klassisia hillittyjä perusvärejä. Ja aika neutraaleja, ei selvästi kylmiä taikka lämpimiä. Toi tummin sävykin on lähinnä joku munakoison sävyinen eikä ihan musta. Mustat luomivärit jäävät mulla aina käyttämättä...

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #278 : 18.03.15 - klo:18:40 »
^Tuo Cinderella-paletti vaikuttaa kyllä todella hyvältä neutraalien luomivärien rakastajalle, hyvän näköinen kokonaisuus! Saako kysyä miltä ebay-myyjältä tilasit tuon?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #279 : 19.03.15 - klo:13:45 »
Mikäli mä nyt luen tätä Ebayn tilausvahvistusta oikein niin myyjä on cyfagnes. Paketti tuli kirjattuna kirjeenä ja hyvin pakattuna nopeasti perille.

Tänään tein ekan meikin tolla, ja se on kyllä ehkä kivoin paletti joka mulla on ollut. Värit ovat tosiaan kivan neutraalit ja meikki on raikas ja tyylikäs. Esim Urban Decayn Naked paletteihin olen vähän ollut pettynyt niiden sävyjen lämpimyyden takia...

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 19.03.15 - klo:14:01 »
Minäkin vähän myönnän tuota vilkuilleeni, siinä kun on monta sellaista MAC-perussävyä, jota minulla ei satu olemaan.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #281 : 19.03.15 - klo:21:17 »
Möh, mua nyt harmittaa kun hoksasin niin myöhään tsekata tuon Cinderella-paletin ja se on jo loppuunmyyty Stockalla ja Stockan verkkokaupassa. :( Tuo vaikuttaa tosi hyvin mulle sopivalta paletilta ja olisin ostanut sen ehdottomasti jos olisin hoksannut sen ajoissa. Pitää koettaa kuikuilla jos sitä vielä saisi jostain järkevällä hinnalla. Ostaisin mieluummin ihan paletin kuin soloina nuo sävyt, koska solonappeja ei koskaan oikein tule käytettyä.

Mullakin on Urban Decayn paletit jäänyt jotenkin vähälle käytölle, paleteissa ei ole tarpeeksi vaaleita sävyjä mun käyttöön ja moni sävy on vain sellainen ettei ne oikein sovi mulle tai vierastan niitä muuten. Käytän Naked 2 -paletistakin aina tyyliin 5 sävyä ja muut jää käyttämättä.  ::)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 14.04.15 - klo:15:47 »
Nyt osui ja upposi MAC is Beauty -kokoelma, pitkästä aikaa sellainen kokoelma, että varpaat menee kippuraan innosta. Ostin jo sen kapean valkoisen kasvosiveltimen eilen ja jäin vielä miettimään paria muuta juttua. Geelirajauksissa on ihania värejä ja hiukan väittelen itseni kanssa tarvitsenko turkoosia Blue Peepiä vai en. Kesäväriksi sitä ajattelin, mutta tuleeko todella käytettyä niin paljon että kannattaisi ostaa? Tuskin, ikävä kyllä. Huulipunista huomion kiinnitti Barbie-kokoelmassakin ollut Real Doll -huulipuna, täytyy käydä kokeilemassa huulille onko se Candy Yum Yumin viaton pikkusisko niin kuin toivon.
Raitoja käpälään!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 14.04.15 - klo:17:34 »
^Olin ihan innoissani myös tosta Real Dollista, vaikka ei kai se niin ihana olekaan kun mitä sillon Barbien aikaan luuli  ;D Ostin sen silti, koska se himotti vuosia  8) Blue peep mulla on myös ennestään ja se on tosi kiva keväällä ja kesällä raikkaaseen huulipunaan yhditettynä. Kertoisitko lisää tuosta siveltimestä ja mihin meinasit sitä käyttää?

Onko Conceal & correct jäänyt vakivalikoimaan? Unohdan aina kysyä peitetuotteiden perään, kun käyn tiskillä.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 14.04.15 - klo:20:56 »
Blue Peep jäi vielä kauppaan, olen enemmän klassisen tumman kissarajauksen käyttäjä ja arvelen että se jäisi kaappiin pölyttymään sitten kuitenkin. Testasin Real Dollia huulille ja mokoma oli minulle liian kylmä, joten vaelsin perusvärien pariin ja löysin yllättäen sieltä upean, ihanan ja täydellisyyttä hipovan Pink Nouveaun. Huulipunavärien etsiminen on minulle aina ihan kauheaa, ja teen aivan valtavasti hutiostoksia joten olen tosi tyytyväinen tästä löydöstä. Olen kavahtanut aikaisemmin punan koostumusta (satin), mutta tämä tuntuukin huulilla tosi hyvältä! Vaaleankellervä iho ja tummapigmenttiset huulet ovat vaikea yhdistelmä punien kannalta ja tässä on juuri sopiva balanssi räikeän (Candy Yum Yum, Lickable, Ronnie Red, Impassioned) ja siistin huolitellun MLBB värin (Lovelorn, Pink Pearl Pop) välillä. Tykkään!

En tiedä mitä varten tämä 137 kasvosivellin "oikeasti" on, mutta se on minulle juuri passeli, koska minulla on pienet kasvot ja lisäksi kalpea iho. Tällaisella löysällä täsmäsiveltimellä saan poskipunan, varjostukset ja korostukset levitettyä täsmällisesti oikeaan kohtaan ja tarpeeksi ohuelti. Tällä saa hyvin mm. puuterin silmien alle höyhenenkevyesti, hohdepuuterin poskiluulle jne. Nappasin sen saman tien kun silmät osuivat siihen standilla.
Raitoja käpälään!