Kirjoittaja Aihe: MAC  (Luettu 225056 kertaa)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
MAC
« Vastaus #30 : 15.01.13 - klo:14:12 »
Apres Chic saatiin myyntiin jo perjantaina - itse sain tekstarin asiasta. Oletko Missy ilmoittautunut MAC Finlandin sähköpostilistalle? Sen kautta tiedotus näköjään toimii (ainakin välillä...)

[edittiä v] Voi ei, I feel your pain... Odottelin itsekin malttamattomana Juuresten kommentteja kokoelmasta, mutta hiljaistapa tässä ketjussa on ollut. Toivottavasti oma tilaukseni onnistui - kävin tilaamassa Amber Glown reilusti ennen kuin kokoelma vihdoin saatiin perjantaina  myyntiin, en tiedä kuinka aikaisin ottivat tilauksia Helsingin päässä vastaan.
« Viimeksi muokattu: 15.01.13 - klo:14:42 kirjoittanut Supermess »
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Missy

• Tukkaguru
MAC
« Vastaus #31 : 15.01.13 - klo:14:16 »
^Kun kävin silloin aiemmin kyselemässä kokoelmasta ja se display puuttui, niin ne vielä erikseen otti mun numeron ja sanoi että tekstari tulee kun kokoelma esillä. No eipä tullut.

Niin siis email-listalla en ole, puhelinnumeroa se pyysi.

Eikä edes juuresrumpu toiminut.  >:D  ;)
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: MAC
« Vastaus #32 : 16.01.13 - klo:16:21 »
MAC-ketjua on taas arkistoitu, arkistoitu ketju löytyy nimellä MAC III kosmetiikka-arkistosta.

Tämän ketjun aloitusviestinä on edelleen viesti josta löytyy hintatietoja ym perustietoa MACista.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 16.01.13 - klo:20:02 »
^^ Mulle Haute Altitude! En saa jotenkin laitettua yksityisviestiä, laitan heti kun saan sen lähtemään.
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 16.01.13 - klo:22:33 »
Suprmess: Kannattaa ehkä soitella Stockalle ja kysyä ovatko tilanneet. Maciltä ei nimittäin oteta tilauksia ennen kuin kokoelma on esillä. Siellä on kai sellainen periaate, että kaikilla on mahdollisuus "mennä kaupoille " yhtäaikaa, mikä tarkoittaa käytännössä varmaan sitä, että eivät voi myydä tuotteita eteenpäin ennen kuin ovat esillä ständillä, jotta sinnekin jää myyntikappaleita. On mahdollista, että sulle ei ole edes tehty sitä tilausta ennen kuin poskipuna on ollut jo sold out elleivät ole sitten päivittäin soitelleet ja kyselleet.

Eikö se kulmakarvakokoelma ja Strenght nyt sitten tule tänne ollenkaan?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 17.01.13 - klo:11:39 »
Eikö se kulmakarvakokoelma ja Strenght nyt sitten tule tänne ollenkaan?

Jostain (Specktrasta?) luin, että Strenght olisi "online only"-kokoelma, missä tapauksessa se ei todennäköisesti tule Suomeen ollenkaan. Muistelen lukeneeni myös, että kulmakarvakokoelman ilmestymispäivä olisi vasta maaliskuussa. Samasta lähteestä luin, että ne uudet kynät tulee vakkarikokoelmaan. Toivottavasti lähteeni on väärässä, koska haluaisin vihdoin saada sen Strenght-kokoelman pinkin rajauskynän. Olen missannut sen jo kahdesti.

Aprés Chic-kokoelmasta mukaan tarttui vain Stereo Rose (jonka senkin olen missannut aikaisemmista kokoelmista). Luomiväreissä oli kyllä kivoja värejä, mutta silmäni ei oikein tykkää MES-koostumuksesta. Harmi, koska Mineralize-luomivärit on yleensä todella kauniita moniulotteisuudessaan. Huulipunat oli pieni pettymys ennakko-odotuksiin nähden. Haute Altitude osottautui vähän turhan lämpimäksi sävyksi. Hot Chocolate oli mielenkiintoinen, mutta olisi todennäköisesti jäänyt minulla käyttämättä.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 17.01.13 - klo:14:48 »
^Onko Stereo roseja vielä jäljellä? Mä pihistelin joskus vuosi pari sitten, kun se tuli Suomeen, mutta tilasin sen nyt. Strengthistä haluaisin myös sen pinkin rajauksen jos tarkoitat Embrace me:ta. Senkin kanssa olen aiemmin pihistellyt.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 17.01.13 - klo:15:17 »
En osaa sanoa mitä tuotteita standilta löytyy enää tässä vaiheessa. Kävin hakemassa omat ostokseni viime perjantaina heti aamulla. Sen jälkeen onkin ollut muita murheita. Ajattelin kuitenkin nyt tilanteen rauhoituttua kirjoittaa omat fiilikseni tästä kokoelmasta, kun muuten kommentointi on ollut aika vähäistä.

Juuri tuota Embrace me:ta tarkoitin. Jos Strenght ei tule Suomeen, niin toivottavasti tämä tulee myöhemmissäkin kokoelmissa tai ehkä jopa vakkarivalikoimaan.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 19.01.13 - klo:08:46 »
Viikko sitten lauantaina oli Helsingissä jo loppuunmyydyt ainakin Stereo Rose ja Amber Glow.

Oho, kävin tänään Stockalla muissa asioissa ja olivat jostain kätköstä kaivaneet lisää tuotteita ja sain nyt ostettua toiseksi viimeisen Amber Glown.
« Viimeksi muokattu: 19.01.13 - klo:16:43 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 21.01.13 - klo:16:36 »
Paljonkos Studio Moisture Tint maksaa Stokkalla, onko tietoa?

Edit. 33.50€.
« Viimeksi muokattu: 24.01.13 - klo:15:07 kirjoittanut Missy »
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 21.01.13 - klo:18:10 »
Osaisiko joku verrata MAC:in Vanillaa ja Shroomia? Mulla on nyt Vanilla sellasessa pohjustus- ja "ei luomiväriä"-käytössä, laitan siis siis sitä esim. ohuelti koko liikkuvalle luomelle. Shroom tummien sävyjen häivytykseen houkuttaisi, mutta onko siitä mihinkään muuhun?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 21.01.13 - klo:19:34 »
^On toki. Se on ehkä mun käytetyin luomiväri. Käytän sitä melkein päivittäin sisänurkassa ja kulmaluulla häivyttämisen lisäksi. Siitä saattaisi olla myös poskipäille hohdetta tuomaan  :) Lisäksi sitä voi käyttää liikkuvalla luomella yksinään ja esim ihan jonkun perusruskean kaverina (tai vihreän tai lilan jne).

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 21.01.13 - klo:19:43 »
Kiitos SH :) Tuohan kuulostaa tosi hyvältä! Pitäispä muutenkin mennä tutustumaan tarkemmin tarjontaan. Viimeksi lähdinkin tyhjin käsin kun oli vähän tympeää palvelua, mutta se johtui varmaan ruuhkasta.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #43 : 21.01.13 - klo:21:06 »
Heyho MAC:in käyttäjät!
Mulle saisi suositella jonku tämän tapaista huulipunaa ja rajauskynää.

En tiedä onko neideillä huulissaan yhtään samat sävyt, mutta no, kuitenkin. Mattapunaa siis etsiskelen! :)
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 21.01.13 - klo:22:05 »
^ Ruby Woo Retro matte huulipuna ja Cherry rajauskynä. Rajauskynäksi sopisi varmaan myös Brick tai Red Enriched Cremestick liner, jos haluaa punaa tummemman rajauksen.
« Viimeksi muokattu: 21.01.13 - klo:22:08 kirjoittanut Painted Lady »