Kirjoittaja Aihe: MAC  (Luettu 226673 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: MAC
« Vastaus #315 : 28.02.16 - klo:09:52 »
^^Suosittelen soittamaan sinne ständille. Myyjillä on kuitenkin kokemusta joka ikisestä niiden omasta meikkivoiteesta ja osaavat kertoa saatavuuden. Voit myös esittää samalla lisäkysymyksiä. Yleensä ne on suhtautunut hyvin puhelimessa palvelemiseen, kun olen soitellut ja kysellyt milloin mitäkin :) Voit myös pyytää laittamaan tuotteet varaukseen niin toisen on helpompi hakea.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #316 : 28.02.16 - klo:11:17 »
Niin mun täytyy varmaan tehdä. Mistä sinne löytää puhelinnumeron?

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 28.02.16 - klo:11:30 »
Kisumirri, jos päätät soittaa sinne ja laittaa tuotteet varaukseen, laita mulle yv:tä ja sovitaan yksityiskohdista :)

Stokkan asiakaspalvelusta saa varmaankin puhelinnumeron: https://stockmann.com/fi/CustomerService/Asiakaspalvelu

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #318 : 28.02.16 - klo:15:57 »
Tehdään niin  :) Menee kuitenkin viikko-pari vielä. Täytyy ensin saada pankkitilille täytettä ;D

Edit. Googletin hieman. Onko Pro longwear meikkivoiteesta olemassakaan sävyä nw13? Niiden omilla sivuilla ei ole sitä, mutta on sellainen ainakin ollut joskus kun näin kuvia.
« Viimeksi muokattu: 28.02.16 - klo:18:05 kirjoittanut Kisumirri »

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 01.03.16 - klo:17:06 »
Muistanko mä nyt ihan väärin, että joku olisi täällä aiemmin kertonut, että muihin Stockan toimipisteisiin voi tilata tuotteita Helsingin keskustan pisteestä?

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 05.03.16 - klo:22:37 »
^ Pitäsi toimia ellei sitten viime kysymän (pari vuotta sitten) ole muuttunut. Mulle on esim. Tapiolaan tarjouduttu tilaamaan useampaakin merkkiä Helsingin keskustan myymäläst ja MAC-tiskillä Helsingissä tilattu LE tuotteita toisesta pisteestä.
Raitoja käpälään!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 07.03.16 - klo:07:09 »
^^Verkkokaupan myötä tuo tilailu on saattanut loppua. Beautyihin ei saanut tilata Macia enää verkkokaupan ilmestymisen jälkeen.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 17.08.16 - klo:12:05 »
Onko kenelläkään kokemusta MACin persikan värisestä CC puuterista? Mulla on sarjan violetti puuteri ja vaikka tykkään siitä, kaipaisin enemmän sinisen peittoa kuin keltaisuuden taittoa. Ajattelin käydä kokeilemassa sitä persikan väristä puuteria, mutta hiukan arkailen onko se väriltään liian tumma kalkkilaivan kapteenille. Kokeilemallahan se selviää, mutta muuttaako se väriä kasvoilla?
Raitoja käpälään!

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 13.04.17 - klo:15:53 »
On tullut uusi Next To Nothing Face Color, mikä on ilmeisesti tarkoitettu monikäyttöiseksi. Eli voi käyttää meikkivoiteen alla, päällä, sekoitettuna meikkivoiteeseen tai yksinään tasoittamaan kasvojen sävyä. On tavallaan kuin sävyitetty kosteusvoide, mutta vähä kevyempi ehkä(?) Sain näytteen ja tuntuu yllättävän hyvältä kasvoilla, mutta vaalein sävy on (tietenkin) liian tumma eli mitään syytä ostaa  :-\ Koskakohan MAC tajuas että voi niitä vaaleitakin sävyjä tehdä  ::)

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #324 : 17.04.17 - klo:15:57 »
Ostin Waterweight-meikkivoiteen sävyssä NC15. Sävy on juuri hyvä. Ihoni on pintakuiva, peitettävää ei ole juurikaan: lähinnä punoitusta ja satunnaisia näppylöitä. Pysyvyys aurinkosuojan (Cosrx aloe vera) päällä on ihan nappi. Levitys on helppoa ja lopputulos näyttää iholta. Olen päätynyt laittamaan kevyen puuteroinnin päälle, jottei tarvitse käyttää puuteria tämän päällä ja kaunis pinta säilyy. Nenällä tämä ei oikein pysy, kuten eivät muutkaan meikkivoiteet, eli siihen laitan punaisuuden neutraloijaa, reippaammin puuteria, meikkivoidetta ja puuteria, niin pysyy ainakin paremmin....

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 29.05.17 - klo:15:11 »
Vannoin jo, etten osta luomivärejä ennen kuin olen saanut kulutettua nykyistä kokoelmaani, mutta sorruin kuitenkin ja ostin viikonloppuna MACIltä luomivärin Vex. Tämä on harmahtava hohtava väri, joka shiftaa sekä vihreään että pinkkiin. Itsessään Vex ei mun luomellani näytä juuri miltään, mutta se suorastaan herää eloon kun sen yhdistää toiseen väriin. En ole saanut Satin Taupea ikinä aiemmin toimimaan itselläni, se on mulla hirveä aina hirveä itkusilmälook, mutta nyt olen kaksi päivää peräkkäin yhdistänyt menestyksellä värit Vanilla, Vex ja Satin Taupe. Tällä combolla mun siniharmaavihreät silmät näyttää oikein sievän harmailta ja kirkkailta.
Raitoja käpälään!

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #326 : 04.06.17 - klo:20:29 »
Stockan -20% tarjouksen houkuttelemana hengailin MACin tiskillä lauantaina ja silmiin osui prep+prime highlighterit. Vaalean persikansävyn houkuttelemana ostin Bright Forecastin ja hei tää on hyvä! Mulla on sinivioletit silmänaluset kelmeänkalpeassa naamassa ja liian vaaleat, keltaiset tai pinkit peitevärit ei toimi. Parhaiten toimii ihonvärinen tai asteen tummempi persikka/oranssi. Olen käyttänyt aiemmin esim. Giorgio Armanin voimakkaan oranssia correctoria sekoitettuna johonkin vaaleampaan ja Bobbi Brownin porcelain peach -correctoria. Tämä on parempi!
Raitoja käpälään!

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 08.09.19 - klo:11:17 »
Onko tietoa toimiiko Bac-to-MAC vielä Helsingissä? Tyhjensin yhden Mixing Medium-pullon niin voiko sen palauttaa ständille yhtenä tuotteena? Onko kokemusta?
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 09.09.19 - klo:13:37 »
Viime vuoden lopulla tai tämän vuoden alussa olen mielestäni vienyt yhden erän palautukseen, eli sanoisin että toimii. Tämän uudempaa tietoa minulla ei kuitenkaan ole.
Raitoja käpälään!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #329 : 16.09.19 - klo:19:48 »
^^ Ainakin Kuopion Sokoksella toimii.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”