Kirjoittaja Aihe: MAC  (Luettu 243357 kertaa)

Poissa viceversa

• Tukkaguru
Vs: MAC
« Vastaus #330 : 20.09.19 - klo:10:33 »
Manna, toimii! Varmistin reilu kk sitten käydessäni, koska purkkeja taas kertynyt.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 31.07.20 - klo:20:15 »
MAC on jotenkin vähän menettänyt puhtia viime aikoina. Itseäni kiinnostelee vähemmän, koska a) painotan nykyisin mahdollisimman paljon CF merkkejä (en täysin kyllä  :-[ ) ja en enää ollenkaan siedä MACin huulipunatuoksua - huulipunavalikoima oli itselleni se tärkeä vetovoimatekijä.

Mutta kevään julkaisuista minusta aivan ihana on ollut nuo Glow Play -poskipunat. Ostin heti julkaisun aikaan kaksi - ja nyt olen täydentänyt vielä alennusmyynneistä kolmella uudella. Ei nämä ehkä ihan kaikkia puhuttele, sillä monissa sävyissä pigmenttiä ei ole valtavasti. Itse tykkään osittain juuri siksi, sillä muutamaa sävyä voi huoletta sutia naamaan vaikka missä valaistusolosuhteissa ja tulos on silti maltillinen ja kaunis. Muutama tosi pigmenttinenkin sävy löytyy. Mielestäni nämä sulautuvat ihoon ihan poikkeuksellisen kauniisti - ja kevyesti hohtavien sävyjen hohde on aivan ihanaa, ei yhtään over-the-top. Todella, todella ihana kasvojen raikastaja! Sävyissäkin ihan kiva skaala.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Paikalla elly

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 22.10.20 - klo:19:03 »
Löytyi vähän huonosti keskustelua MAC:n meikkivoiteista, mutta kokeillaan kysyä silti. :) Millaisia kokemuksia teillä on Studio Fixistä? Face & Body kiinnostaa myös, mutta huolestuttaa hieman miten kevyt se oikein on. Vaikea tehdä valintaa, kun kaksi mielenkiintoisinta tuotetta on näin eri päistä ominaisuuksiensa puolesta.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 22.10.20 - klo:20:52 »
Olen testaillut tuota reilun kokoisen samplen. Todella peittävä (omaan makuuni aivan liian peittävä ja maskimainen), kestää erittäin hyvin - ja vaikka tätä kai mainostetaan rasvaiselle tai sekaiholle, ei se omalla pintakuivuuteen taipuvaisella ihollani näyttänyt tai tuntunut pahalta. Ehkä yksi parhaista kokeilemistani peittävistä pohjista (ei kuitenkaan parhaiten tuntemani meikkipohjakategoria). Jos hakee reilua peittoa, niin ehdottomasti kokeilemisen arvoinen pohja.

Face & Body on kyllä täysin erilainen - jos meikkaa vaihtelevalla tavalla, niin minusta vaikka molempien näiden omistaminen voi olla ihan perusteltua. F&B yksi omia suosikkejani. On varsin kuultava, mutta jossain määrin kerrostettavissa. En kyllä enää kerrostettuna pidä tämän ulkonäöstä - sanoisin, että peittoa kaipaavan kannattaa joko katsella muita tuotteita tai lisätä peittoa paikallisesti hyvällä peittarilla.

Paikalla elly

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 23.10.20 - klo:07:13 »
Kiitos vastauksestasi Lila, tämä selvensi asiaa paljon. Ihoni on tällä hetkellä hyvässä kunnossa, joten kovin suurelle peittokyvylle ei ole tarvetta. Silti hieman mietityttää, että riittäisikön F&B kaunistamaan ihoa, mutta kokeilemallahan se selviää. Tällä hetkellä käytössäni olevat tuotteet ovat varmaankin puolipeittäviä ja lopputulokseltaan kuultavia. Voi itseasiassa olla, etten ole koskaan kokeillutkaan todella peittävää meikkipohjaa. Ehkei Studio Fix ole mitä etsin, vaikka kuinka haluaisin kokea tuon kehutun tuotteen taian. Levitätkö tuon F&B:n sormilla vai siveltimellä/sienellä? :)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 24.10.20 - klo:23:25 »
Siitä on aikaa, kun mulla oli pullo Studio Fixiä. Sen muistan, että se oli hyvin peittävä. Kannattaa pyytää näyte, minulla muuttui kasvoilla tummemmaksi eikä yksinään sopinut. Käytin sitä lopulta enemmän tai vähemmän hyvällä menestyksellä kuultavampaan pohjaan sekoiteltuna. Tuoksu oli myös hiukan erikoinen, mieleen tuli vesipohjainen maali tai liima, mutta ei se jäänyt pitkäksi aikaa iholle.

Tämän jälkeen on tullut uusia värejä, jotain ”välivärejäkin” on lisätty, joten luultavasti sopivan sävyn löytäminen on helpompaa  :)
« Viimeksi muokattu: 24.10.20 - klo:23:35 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Paikalla elly

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 23.11.20 - klo:08:05 »
Mä päädyin hankkimaan F&B:n ja muutaman kokeilukerran jälkeen voisin sanoa, että IHANA tuote. Koostumus oli epäilyttävän ohut, mutta riitti tasoittamaan ihon väriä oikein kauniisti. Mukavaa vaihtelua öljyisten luonnonkosmetiikan meikkivoiteiden jälkeen. Hieman jäin vielä miettimään, että onkohan C1 mulle oikea sävy. Se ei ole niin mittavasti väärä, ettenkö voisi käyttää tätä pulloa pois, mutta uskoisin tarvitsevani hieman oliivisempaa pohjasävyä. Tämän pitäisi olla keltapohjainen, mutta silti kaulaan verrattuna tuntuu taittavan liian oranssiin. Vaikea kyllä sanoa, että löytyykö F&B:sta sopivampaa sävyä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 23.11.20 - klo:12:28 »
F&B:n heikkous on minusta juuri nuo sävyt. Minulla on C3 joka on hivenen oliivinen taitoltaan, mutta aika tumma. Ohuen koostumuksen ansiosta pystyn käyttämään melko pitkään, mutta en ihan vaaleimmillani näin sydäntalvena ja alkukeväästä. Varmaan paras vaihtoehto itselleni olisi tuo + sarjan valkoinen sävyn taittoon vaaleammaksi talvikausina. Puuh...