Kirjoittaja Aihe: MAC  (Luettu 225177 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: MAC
« Vastaus #45 : 21.01.13 - klo:22:07 »
Jaa, minä haluan nuo huulet  :D.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 21.01.13 - klo:22:09 »
Onko Ruby woosta joku retro -versio vai onko tuo osa nimestä vain mennyt multa ohi?  Se taitaa olla tummempi kuin noissa kuvissa, mutta ihana kuitenkin.
Tännekin kelpais muhkeammat huulet.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 21.01.13 - klo:22:16 »
^On toki. Se on ehkä mun käytetyin luomiväri. Käytän sitä melkein päivittäin sisänurkassa ja kulmaluulla häivyttämisen lisäksi. Siitä saattaisi olla myös poskipäille hohdetta tuomaan  :) Lisäksi sitä voi käyttää liikkuvalla luomella yksinään ja esim ihan jonkun perusruskean kaverina (tai vihreän tai lilan jne).

Shroom on myös minunkin suosikkejani :) Käytän paljon sekä kulmaluulla että luomella.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 21.01.13 - klo:22:20 »
^^ Ei ole mitään eri versiota,vaan ihan perus puna. Jostain syystä (ehkä siksi, että se on paljon kuivempi kuin muut mattapunat) useilla nettisivuilla koostumukseksi on kerrottu "retro matte".

Se taitaa olla tummempi kuin noissa kuvissa, mutta ihana kuitenkin.

Minun mielestäni taas Ruby Woo saattaisi olla vaaleampi kuin noissa kuvissa.  :D

Nuo huulet kelpaisi minullekin.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 22.01.13 - klo:11:35 »
Olen aivan rakastunut luomivärikomboon jossa Nylon on sisänurkassa, liikkuvalla luomella Rice Paper ja ulkonurkassa All That Glitters. Todella nätti valoisan persikkainen tausta siniharmaisiin silmiin, tähän kaveriksi vielä oikein viisto Blacktrack rajaus ja reilusti mustaa ripsaria.
Raitoja käpälään!

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #50 : 01.02.13 - klo:21:28 »
Tuleekohan tuo Archie's Girls -kokoelma Suomeen? Siinä näyttäisi olevan taas houkuttelevan sävyinen poskipuna, Cream Soda...

Amber Glow jäi Stockkalta saamatta, joten päädyin ostamaan sen eBaysta. Käteen swatchattuna näyttää aivan upealta, mutta kasvoille sudittuna sävy ei pahemmin erotu, on sen verran vaalea  :-[

[edittiä vv] Kiitos tiedosta, DN :)
« Viimeksi muokattu: 01.02.13 - klo:22:16 kirjoittanut Supermess »
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 01.02.13 - klo:22:09 »
Mulla Amber Glow taas toimii nätisti persikkaisena poskipunana, tosin kimalletta on mun makuuni vähän enemmän kuin toivoisin. Kiva kun ei tarvitse varoa annostelua niin paljon kuin yleensä poskipunien kanssa  :)
Raitoja käpälään!

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #52 : 01.02.13 - klo:22:09 »
^^ Tulee maaliskuussa. :)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 01.02.13 - klo:22:22 »
Strength-kokoelma tulee huomenna Helsingin Stockmannille. Jospa minä saisin vihdoin sen havittelemani huultenrajauskynän.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 02.02.13 - klo:20:55 »
Kävin tsekkaamassa Strengthin, mutta mikään ei niin kovin viehättänyt. Back to MACkasin sen sijaan cremesheenin Pure Zen ja se on mukavan kostea huulilla, oikein hyvä nudepuna mulle ensitestin perusteella. Ei korostanut huulten kuivuuttakaan.
Raitoja käpälään!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 02.02.13 - klo:22:07 »
Minulle tarttui Strengthista Embrace Me huultenrajauskynä, jonka olen missannut jo parista aikaisemmasta kokoelmasta,  sekä Pink Pigeon huulipuna. Mattena tuossa on aivan loistava pysyvyys. Molempiin hankintoihin olen enemmän kuin tyytyväinen.

Riina

• Vieras
« Vastaus #56 : 04.02.13 - klo:12:21 »
Ostin Streght-kokoelmasta Pink Pigeonhuulipunan ja Ebrace Me-huultenrajauskynän. 

Huulipunista myös Party Parrot olisi kiinnostanut, mutta tänään maanantaina 11 maissa todella moni tuote oli jo loppuunmyyty. Harmi sinänsä, koska en saanut kokoelman myyntiintulemisesta ei tiedotettu minulle sähköpostitse. OLisin muuten mennyt heti, kun kokoelma olisi myynnissä. Sain tiedon sattumalta täältä Juurikasvusta ja sen jälkeen täytyikin lähteä laukkaamaan Stokkalle lounastunnin aikana...

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 05.02.13 - klo:12:39 »
Minäkin varasin Pink Pigeonin - ja sen taupesävyisen poskipunan, käyn hakemassa tänään tai huomenna  :l. Toinenkin poskari on aika kivan näköinen, saapa nähdä...
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 05.02.13 - klo:14:02 »
Pink Pigeon on aivan ihana. Melkein kuin Show Orchid, mutta siitä puuttuu se siniseen taittava hohde, joka Show Orchidissa on. Muutenkin olen viime aikoina ihastunut mattapuniin.

Tuota taupensävyistä poskipunaa minäkin harkitsin, olisi aivan loistava väri kasvojen muotoiluun. Etenkin vahvemmissa meikeissä. Mutta minulla on jo vähän sen kaltainen puna (Personal Style, muutaman vuoden takaisesta kokoelmasta), niinpä jätin sen vielä ainakin toistaiseksi kauppaan. Sitäpaitsi, ei minulla edes ole mitään poskipäitä, joiden alaosia voisi varjostaa.  :-\

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #59 : 05.02.13 - klo:14:53 »
Eilen saapuivat hartaudella odottamani meikit, ja tänään käytin meikkiin jo kaikkia :) Tosi tyytyväinen olen kaikkiin, sävyt ovat todella ihania, luomivärit ovat mukavan runsaspigmenttisiä ja huulipunan sävy on juurikin toivomani "harjoittelusävy". Ymmärrän nyt vallan mainiosti miten näihin voi jäädä koukkuun ja kerryttää kunnon kokoelman  ;D
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein