Kirjoittaja Aihe: MAC  (Luettu 226853 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: MAC
« Vastaus #60 : 05.02.13 - klo:16:11 »
^Siitä se lähtee!  :D Olitkos se sinä, joka se Satin taupen tilasi? Sopiko sävy sinulle?

Mä intouduin tilaamaan sokkona prolongwear concealerin, kun ootte sitä kehunu täällä. Otin sävyn NC15, koska tarkoitus on peittää punaisuutta eikä tuon vaaleampaa saanut. Onko kenelläkään sekä tuota että Clarinsin jotain meikkivoidetta sävyssä 103? Mun iho on todella vaalea ja pelkään, että ko. peitevoide on liian tumma, koska macin meikkivoiteet ovat yleensä huonoja sävynsä puolesta mulle. Ne ovat aivan liian keltaisia mun iholle, mutta ovatko nuo peitevoiteet yhtä tummia ja keltaisia myös? Menin vielä ottamaan sen keltapohjaisen..

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 05.02.13 - klo:17:56 »
^Juu minähän se olin  :D Sävy sopii minulle tosi hyvin, vaikka tuossa meikkien tuloa odotellessa ehtikin välillä iskeä pieni epäilys! Huoli oli onneksi turha  :) Nyt kun vain talous sallisi hankkia lisää MAC:iä, jonkinlaista wishlistiä alkaa jo muodostua...
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 05.02.13 - klo:21:42 »
^Loistavaa. Onneksi sävy oli sulle just hyvä  :)

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 06.02.13 - klo:19:23 »
Niimpä, kiitos SH :)
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 08.02.13 - klo:17:09 »
Mitäs Maciltä kannattais nyt ostaa, kun on noita Stockan aleseteleitä? Tilasin sen pro longwear concealerin, mutta olikos niillä joku toinenkin todella hyvä peitevoide tms? Cleanse off oilinkin tilaisin täysikokoisena, koska mulla on siitä matkakoko ja se puhdistaa mukavasti silmämeikin. Tuleeko mieleen mitään tuollaisia vastaavia hyviä tuotteita Maciltä? Pohjustaja meikille on myös ja fix+, joten niitä en vielä tarvi uusia. Pitäisiköhän hankkia lisää siveltimiä. Paljonkos 239 nykyään maksaa?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 08.02.13 - klo:18:37 »
^ Minulla on aika samanlainen ongelma. En muistanut ottaa seteleitä mukaan hakiessani Strength-kokoelman tuotteet. Nyt olenkin yrittänyt miettiä pääni puhki mitä kivaa ostaisi. En oikein tarvitse mitään muutakaan, mutta olisi sääli jättää hyvät alesetelit käyttämättä.  ;)

Onko sinulla jo siveltimistä 138, entäs siveltimenpesuaine? Peitevoiteista minä olen tykännyt eniten Studio Finish:sta. Muita lemppareita on primer (Spf 50) ja 109 sivellin.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 08.02.13 - klo:20:57 »
Mina ostin juuri MACilta pari aivan ihanaa tuotetta josta olen ollut aivan seonneen innoissani!

Eli kyseessa on huulipuna Peach Blossom, Mineralize Skinfinish Soft and Gentle ja luomivarit Naked Lunch, Swiss chocolate ja Omega. Aivan ihania kaikki ja nailla saa niin kauniin hempean meikin aikaiseksi, etta ei paremmasta valia.  :ts Huulipuna on ihana haalea persikkainen vaaleanpunainen, sellainen "parempi kuin omat huulet"-savy. Soft & Gentle sopii aivan loistavasti tuomaan hieman varia ja hehkua kasvoille, yksi kauneimmista highlightereista mita olen omistanut ja nuo luomivarit ovat kaikki upeita laadultaan. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 08.02.13 - klo:21:08 »
Jaksaisitko swatchata nuo luomivärit, erityisesti Omega kiinnostaisi!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 08.02.13 - klo:21:23 »
http://aijaa.com/azvsVM

Kuva otettu tosi keltaisessa valossa, mutta siina on siis oikealta vasemmalle
Kid, Swiss Chocolate, All that Glitters, Naked Lunch & Woodwicked

Muoks, eli muistinkin vaarin tuon luomivarin nimen, kyseessa onkin savy KID eika Omega! Anteeksi kovasti sekoilemisesta :)
« Viimeksi muokattu: 08.02.13 - klo:21:26 kirjoittanut Twinkley »
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 08.02.13 - klo:23:35 »
Onko sinulla jo siveltimistä 138, entäs siveltimenpesuaine? Peitevoiteista minä olen tykännyt eniten Studio Finish:sta. Muita lemppareita on primer (Spf 50) ja 109 sivellin.

Kaikki muut löytyy paitsi tuo peitevoide.  :D  Haluatko kertoa siitä lisää ja tai vertailla sitä johonkin toiseen?
Kehu myös tuota suojakertoimellista primeria. Mulla on ollut se jo turhan monta vuotta enkä vieläkään osaa arvostaa sitä. Kestääkö sulla pohja pidempään sen kuin jonkun silikonipohjustajan kanssa? Mitä pohjaa käytät?

Onkos Nea vielä tykkäillyt natural and radiance -pohjustajasta?

Kellään kokemusta pro eye make up removerista?
« Viimeksi muokattu: 08.02.13 - klo:23:41 kirjoittanut SH »

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 09.02.13 - klo:00:04 »
^ Damn. Ajattelin, että edes tuo 138 olisi sellainen, jota et ole vielä hankkinut.  ;) Onko siulla Silver Dusk Iridescent powderia?

KOlen tykännyt Studio Finishistä, koska se on voidemaista ja helppo häivyttää. Se on pigmenttisempää ja kuivempaa kuin MUFEn Camouflage Cream muttei niin kuivaa kuin Laura Mercierin Sercret Camouflage. Koska siinä on suojakerroin 35, niin se sopii hyvin pigmenttihäiriöitten peittämiseen. Minä käytän sävyä NC15, joka on ehkä vähän vaaleampaa kuin MACin NC15 meikkivoiteet Full Coveria lukuunottamatta.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 09.02.13 - klo:08:59 »
^Saako sitä Suomesta!?! Silver duskia siis. Ei ole, kun oon luullut sitä pro-tuotteeksi. Onko sulla Silver dusk? Onko mainio tuote?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 09.02.13 - klo:09:56 »
Twinkley, kiitos! Luulen, että yksi tuollainen pehmeä keskiruskea on lisättävä valikoimaan, Kid näyttää hyvältä. Pitää käydä tyyppäämässä iholle...
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 09.02.13 - klo:10:03 »
Mua houkuttaa All that glitters. Onko sille dupea esim. UD:lta? Mä oon viileä vaalea, mutta käytän lämpimiäkin sävyjä. Onko tuo saanut kenenkään silmiä punoittamaan?

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #74 : 09.02.13 - klo:10:10 »
Pikainen googlettaminen kertoi, että All that glittersin dupe olisi UD:n Sidecar. Ja ainakaan mulla tuo ei saa silmiä punoittamaan :) Mutta toisaalta en ole vielä sellaiseen sävyyn törmännytkään joka saisi mun silmät punoittamaan...