Oh la la, mies oli ostanut yllärinä naistenpäivän kunniaksi mulle tuon Betty Brightin, hän tykästyi lähes neonpinkkiin väriin

Testailin sitä uudestaan äsken ja koostumus on kyllä niin kuiva että tarvitsen jotain kiiltoa päälle. Tosin kiitollisuuspusujen myötä puna kului sievästi ja jätti kivan yleisilmettä raikastavan pinkin stainin huulille, ehkä tätä voisi käyttää stainin tapaan. Minua jäi vielä kiehtomaan tuo Ronnie Redin väri, samaa vaikutelmaa voisi saada kerrostamalla hot pinkkiä ja kylmää punaista.
Millainen tämä (Cream soda) on? Osaatko verrata sävyä muihin MAC:in samansävyisiin puniin, esim. Stay by me, Amber glow?
Mulla on Amber Glow ja se on enemmän vaalean persikkaista hilettä kuin oikeastaan punaa. Cream Soda muistutti minusta Narsin Sex Appealia, mutta oli jauhoisempi.
Lis. Uuden swatchauksen perusteella sanoisin että on se sittenkin ruskeampi persikka kuin Sex Appeal.
Niin ja eh, tuota, se Ronnie Red sitten tuli minun kanssani kotiin tänään. Siinä on
aivan mieletön kesto, jää huulille stainiksi tuntikausiksi ja hyvin lähellä mun huulteni normaalia sävyä, paljon tummempana vain. Huulilla se ei ole edes kovin kylmä vaan jotenkin tosi luonteva väri, joka kyllä vaatii kyllä enemmän poskipunaa kuin huomaamattomampi puna jottei vedä kasvoja aivan olmiksi.