Kirjoittaja Aihe: MAC  (Luettu 225059 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: MAC
« Vastaus #90 : 17.02.13 - klo:19:25 »
Mäkin oon ihan lovena Something specialiin. Se on mun käytetyin voidemainen poskipuna ja laitan sitä usein myös jonkun poskipunan alle. Päivät on usein pitkiä ja puuterimainen tai voidemainen ei yksinään välttämättä kestä koko päivää tarpeeksi näkyvänä.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 03.03.13 - klo:19:07 »
Archie's Girls -kokoelma laitetaan esille kuulemma ensi viikolla Stockan kauneuspäivien alussa.

Olen aikaisemminkin katsellut Lightscapadea mutta tänään taas kerran kirottuani Pearl cream color basen kanssa aamulla päätin että NYT on viimein hetki hankkia se. Onko teillä vinkkejä miten saisin tuon pearlin toimimaan paremmin? Se ei vaan levity mun kuivalla ihollani nätisti millään, ei pensselillä eikä sormilla, ei meikkivoiteen alle eikä päälle, ei vaan mitenkään toimi. Harmittaa koska se on muuten niin kaunis kultahelmiäinen.
Raitoja käpälään!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 03.03.13 - klo:20:29 »
Tuleekohan tässä kuussa muita kokoelmia kuin tuo Archie's Girls (ja ehkä se kulmakarvavärikokoelma)? Tuo Archie's Girls on taas sellainen kokoelma, etten todennäköisesti osta siitä mitään. Koko teema on vähän meh, kun Justus ei ole sarjakuvana oikein ikinä iskenyt. Sinisen pearlglide-kynän voisin ostaa, mutten LE-pakkauksen lisähinnalla.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 07.03.13 - klo:11:10 »
Onkohan Archie's Girls tullut tänään Helsinkiin?

Edit. Olihan se, mukaan tarttui Ronnie Red-huulipuna. Sävy vaikuttaa täydelliseltä 'pinkish rediltä' ja koostumuskin saanut tosi hyviä arvosteluita.
« Viimeksi muokattu: 07.03.13 - klo:14:42 kirjoittanut Missy »
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 07.03.13 - klo:14:51 »
Harmi, kun Suomeen ei tullut sydänpuutereita ollenkaan, mutta säästyypähän rahat.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 07.03.13 - klo:16:19 »
^ Vaikkei noita sydänpuutereita tullutkaan Suomeen, niin standilla oli kuitenkin niillenkin hinnat esillä. Onkohan ne hintalaput painettu ennen kuin oli tiedossa, ettei näitä saada Suomeen vai miksiköhän niillekin kuitenkin on hinnat.

Muuten kokoelma on suloinen, vaikkei useimmat yksittäiset tuotteet niin kiinnostakaan. Aikani standilla pyörittyäni päädyin aiemmista aikeistani poiketen ostamaan Bettyn poskipunan. Katselin sillä silmällä myös Bettyn luomiväripalettia, mutta totesin, että miulta löytyy dupet kaikille paletin sävyille. Olen aika tyytyväinen siihen, että maltoin olla ostamatta lähes samoja värejä, joita minulla jo ennestään on. Päätinkin koota tyhjään MACin nelikkoon oman versioni tästä paletista.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 07.03.13 - klo:19:29 »
Testasin huulille Betty Bright-huulipunaa ja se taittui minulla huulilla yllättäen enemmän barbie pinkkiin kuin toivomaani koralliin. Koostumuskin oli kuiva ja levittyi rumasti. Ronnie Red vaikutti jännältä väriltä, ei viininpunainen mutta ei pinkkikään, jotain siltä väliltä.
Raitoja käpälään!

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 08.03.13 - klo:11:52 »
Aikani standilla pyörittyäni päädyin aiemmista aikeistani poiketen ostamaan Bettyn poskipunan.

Millainen tämä (Cream soda) on? Osaatko verrata sävyä muihin MAC:in samansävyisiin puniin, esim. Stay by me, Amber glow?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 08.03.13 - klo:12:09 »
^ Minulla ei ole noita mainitsemiasi punia, joten en osaa verrata niihin. Temptalian mukaan Amber Glow on enemmän oranssi / ruskea. Pystyn vertaamaan tätä vain Peachesiin, joka on tummempi ja ehkä hieman oranssimpi.  Väittäisin, että Cream Sodalla on vaikea tehdä mitään pelleposkia, vaikka väriä irtoaakin napista ihan hyvin.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 08.03.13 - klo:18:21 »
Oh la la, mies oli ostanut yllärinä naistenpäivän kunniaksi mulle tuon Betty Brightin, hän tykästyi lähes neonpinkkiin väriin  ;)

Testailin sitä uudestaan äsken ja koostumus on kyllä niin kuiva että tarvitsen jotain kiiltoa päälle. Tosin kiitollisuuspusujen myötä puna kului sievästi ja jätti kivan yleisilmettä raikastavan pinkin stainin huulille, ehkä tätä voisi käyttää stainin tapaan. Minua jäi vielä kiehtomaan tuo Ronnie Redin väri, samaa vaikutelmaa voisi saada kerrostamalla hot pinkkiä ja kylmää punaista.

Millainen tämä (Cream soda) on? Osaatko verrata sävyä muihin MAC:in samansävyisiin puniin, esim. Stay by me, Amber glow?

Mulla on Amber Glow ja se on enemmän vaalean persikkaista hilettä kuin oikeastaan punaa. Cream Soda muistutti minusta Narsin Sex Appealia, mutta oli jauhoisempi.

Lis. Uuden swatchauksen perusteella sanoisin että on se sittenkin ruskeampi persikka kuin Sex Appeal.
Niin ja eh, tuota, se Ronnie Red sitten tuli minun kanssani kotiin tänään. Siinä on aivan mieletön kesto, jää huulille stainiksi tuntikausiksi ja hyvin lähellä mun huulteni normaalia sävyä, paljon tummempana vain. Huulilla se ei ole edes kovin kylmä vaan jotenkin tosi luonteva väri, joka kyllä vaatii kyllä enemmän poskipunaa kuin huomaamattomampi puna jottei vedä kasvoja aivan olmiksi.
« Viimeksi muokattu: 09.03.13 - klo:19:23 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 11.03.13 - klo:14:56 »
^OK, kiitos. Mulla on ja sekä Amber glow että Sex appeal, mutta joku himotus ajaa hankkimaan kaikki vaaleat ja nudet poskarit... Ehkä kuitenkin pärjään ilman CS:ää.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 11.03.13 - klo:15:00 »
^ Hehe, mullakin on sekä Amber Glow että Sex Appeal ja etsin aina vain lisää koska ne ovat niin nättejä ja helppoja käyttää. Shu Uemuran M30 on myös samaa värimaailmaa, hiukan enemmän pinkkiin päin kallellaan ehkä kuin Sex Appeal.

Päivitys
Mä olen epäilyksettä MAC slut. Kävin (tietysti) katsomassa ne uudet mineralize huulipunat ja meikkivoiteet lauantaina ja sain näytteen meikkivoiteesta NC15 värissä (ei liian keltainen, ei liian pinkki, kauniin vaalea!) ja ihastelin kädelle kokeiltuina myös punien koostumusta. En tajunnut katsoa joko Studio Fix Fluid NW15 on saatavilla, se olisi myös jännä ainakin swatchata. Melkein harmittaa etten ole punan tai meikkivoiteen tarpeessa tällä hetkellä. Ostin sen sijaan viimein tarjolle tulleen lyhyen poskipunasiveltimen 129SH:n ja tykkään  <3. Mun lempisiveltimet puuterimaisille tuotteille on aika löysiä ja tämä on mun kasvoille sopivan pieni ja miellyttävän lepsu.
« Viimeksi muokattu: 17.03.13 - klo:17:50 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 18.03.13 - klo:15:23 »
^Millaisilta nuo huulipunat vaikutti? Paljon meikkivoiteella oli hintaa, muistatko?

Onko MACilla hyviä eyeliner-kyniä? Tarvitsisin uuden, kestävän ja syvänmustan eyelinerin, ja jostain syystä MACin kyniä en ole vielä testannut.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 18.03.13 - klo:17:04 »
^ MACilla on useita erilaisia rajauskyniä. Esim. Kohl Power Pencil sävyssä Feline on syvän musta. Koska minun silmät on aika pienet, niin en käytä tuota sisärajauksiin vaan ripsien tyvessä ylärajauksiin. Ainakin minulla tämä on kestänyt hyvin tässä käytössä.

Päivitys
Mä olen epäilyksettä MAC slut. Kävin (tietysti) katsomassa ne uudet mineralize huulipunat ja meikkivoiteet lauantaina ja sain näytteen meikkivoiteesta NC15 värissä (ei liian keltainen, ei liian pinkki, kauniin vaalea!) ja ihastelin kädelle kokeiltuina myös punien koostumusta. En tajunnut katsoa joko Studio Fix Fluid NW15 on saatavilla, se olisi myös jännä ainakin swatchata. Melkein harmittaa etten ole punan tai meikkivoiteen tarpeessa tällä hetkellä. Ostin sen sijaan viimein tarjolle tulleen lyhyen poskipunasiveltimen 129SH:n ja tykkään  <3. Mun lempisiveltimet puuterimaisille tuotteille on aika löysiä ja tämä on mun kasvoille sopivan pieni ja miellyttävän lepsu.

Minä en vielä ole ehtinyt uusia punia ja meikkivoidetta katsomaan. Tuo uusi huulipunakoostumus on saanut paljon kehuja blogeissa. Toivottavasti löydän jonkun kivan sävyn (joita minulla ei ole ennestään kymmentä samanlaista). Myös tuo uusi meikkivoide kiinnostaa, kun mikään viimesiksista meikkivoidekokeilusta ei tuottanut hyvää tulosta.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 18.03.13 - klo:21:02 »
En huomannut kysyä meikkivoiteen hintaa, punat olivat aika kalliita, olisivatko olleet 22 euroa tai jotain sitä luokkaa. Minusta niiden pigmentin määrä muistutti sheen supremeja mutta koostumus oli vähemmän rasvainen ja levittyi ainakin käden iholle todella ohuesti.
Raitoja käpälään!