Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.09.10 - klo:00:27
501186 viestiä 2373 aihetta kirjoittanut 2279 jäsentä
Uusin jäsen: Juditti
Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
 |  Hiuksista  |  Permanentti ja muut erikoiskäsittelyt  |  CHI Transformation System (CHI -suoristuskäsittely) « edellinen seuraava »
Sivuja: « 1 2 3 4 5 6 7 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: CHI Transformation System (CHI -suoristuskäsittely)  (Luettu 21757 kertaa)
-Mansikka_
HAIRahtanut
Poissa Poissa

« Vastaus #90 : 06.03.10 - klo:21:44 »

^^^hei joko se tehtiin?
Viimeiset vanhan permiksen jäämät ärsyttää ja kokemuksia olisi kiva kuulla.
tallennettu
Laureen
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #91 : 07.03.10 - klo:21:43 »

^En ole ihan varma, oliko kysymyksesi osoitettu mulle mutta vastaan kuitenkin Hymyilee Kävin Hiusboxissa kyselemässä silkkisuoristuksesta, ja siellä oltiin sitä mieltä, että mun hiukset eivät ole riittävät kiharat silkkisuoristukseen. Suoristus kuitenkin kuluttaa hiuksia niin paljon, että siitä olisi aiheutunut mun hiuksille enemmän haittaa kuin hyötyä. Hiusboxin mukaan silkkisuoristus käy parhaiten tosi kiharalle hiuslaadulle. Hyvä tietysti, että olivat rehellisiä. Silti mä kyllä edelleen haaveilen tuosta suoristuksesta, koska olisi vain niin ihanaa, jos hiukset olisivat silkkisen sileät...
tallennettu
-Mansikka_
HAIRahtanut
Poissa Poissa

« Vastaus #92 : 07.03.10 - klo:22:54 »

^Joo sinuita kysyin unotui laittaa vaan että keltä kysyin Onnellinen
Minulle sanottiin Aki Korpisella että voidaan tehdä ihan millaselle käkkärälle vaan,oli isoa taikka pientä yms.
Kovasti juuri mietityttää tuo että kuinka kauheaan kuntoon hiukset siitä voi mennä
Ehkä jään haaveilemaan sitten vain...
tallennettu
Laureen
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #93 : 07.03.10 - klo:23:07 »

^Aijaa! Hassua, että siellä kerrottiin niin eri tavalla kuin Hiusboxissa. Mitenköhän asia mahtaa sitten oikeasti olla?

Mun hiukset on tällä hetkellä oikeastaan lähinnä laineikkaat (olivat ennen paljon kiharammat), tosin jotkin yksittäiset hiukset ovat kyllä melkein afromaisen kiharia. Jotenkin tykkäisin, että hiukset olisivat ihan kunnolla kiharat tai sitten aivan piikkisuorat. Nyt ne ovat vain tällaiset pörröisen laineikkaat Miettii
tallennettu
-Mansikka_
HAIRahtanut
Poissa Poissa

« Vastaus #94 : 08.03.10 - klo:10:56 »

Joo sama ongelma täälläkin.
Osa hiuksista on suoria ja osa käkkärää,vaikea laittaa.
Suoristus ei pysy ollenkaan millään aineella aina ne käkkärät sieltä esiin tulee.
Heitän tukan aina yöksi letille niin saan edes ne suorat osiot samanlaisiksi kun käkkärät osiot.
Omaa silkkistä suoraa hiusta on jo solisluihin asti,ikuisuushän tässä menee kasvatella sitä pois ja kiharat on solisluista vyötäröön asti.
tallennettu
tupe14
Haiven
*
Poissa Poissa

« Vastaus #95 : 30.03.10 - klo:20:39 »

Onko kukaan tehnyt itse CHI-suoristusta? Mistähän noita aineita saisi hankittua ja täytyykö suoristimen ja kuivaajan olla juuri CHI:n? Huh?
tallennettu
Paka2011
Hiushörhö
Poissa Poissa

« Vastaus #96 : 01.04.10 - klo:20:42 »

Suomesta niitä ei saa tietenkään hankittua kuin ammattilainen joten vaihtoehdoksi jää ulkomaiset nettikaupat. Mutta tämä on mielestäni sellainen käsittely joka on parasta jättää ammattilaisen tehtäväksi sillä siinä on monta vaihetta ja tarvitset montaa ainetta. Ilman kunnollisia ohjeita voi olla myös hankalaa. Niitä aineita on erivahvuisia ja jos et osaa arvioida hiusten kuntoa oikein voi tuloksena olla mitätön suoristus tai pilalle mennyt hamppu. Hiukset tulisi käsitellä ensin myös CHI Infra tuotteilla ennen suoristuksen aloitusta (pesu, hoito ja jätettävä suoja) ja tässä suoristusvaiheessa on kaksi ainetta Solution Phase 1 ja Bonder Phase 2.

Mitä tulee niihin laitteisiin niin ne pitäisi olla CHI:n omat sillä käsittely perustuu ionien toimintaan ja se fööni ja rauta ovat ionisoivia. Hiusten varaukset täytyy muuttaa negatiivisiksi jotta positiivisesti varautuneet silkkiaineet tarttuvat hiukseen. Jos hiusten varaukset ovat miten sattuu niin aine myös tarttuu sen mukaisesti eli osa hiuksista voi hylkiä ainetta kun on samat varaukset (vrt. magneetin toiminta) Voin sanoa, että ei halvaksi tule jos koko systeemin aineineen ja laitteineen meinaa hankkia (voipi mennä yli pari sataakin euroa). Hiukset tulee suoristaa myös järjestelmällisesti ja huolellisesti osioissa ja muutenkin tämä koko käsittely vaatii mielestäni ammattitaitoa joten en suosittele, että itse lähtee sitä tekemään riskien vuoksi. Jos joku täällä on koko ruljanssin itse suorittanut ja onnistunut siinä niin ok, mutta minä pysyn mielipiteessäni, koska kaikki eivät välttämättä kotona sitä pysty kunnolla suorittamaan.
tallennettu

Kolmannen vuoden kampaajaopiskelija
Sivuja: « 1 2 3 4 5 6 7 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: