Kirjoittaja Aihe: Gatineau  (Luettu 865 kertaa)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
Gatineau
« : 09.05.08 - klo:20:44 »
En löytänyt haulla tästä merkistä kokemuksia. Mulle viimeksi liikkeessä suositeltiin ja kehuttiin kovasti Serenite-sarjan kasvorasvoja, vahvistaa kuulemma hyvin herkkää ihoa.

Millaisia kokemuksia tästä merkistä?

Poissa Minako

• HAIRahtanut
Vs: Gatineau
« Vastaus #1 : 09.05.08 - klo:21:19 »
Mä tilasin joku aika sitten Mansikkalasta Moderactive-puhdistusmaidon, joka on tarkoitettu sekaiholle. Kun sain putsarin kotia vilkaisin inciä ja järkytyin, siinä on mineraaliöljy ekana tai tokana >:( En oo sitten uskaltanut kokeilla koko putsaria, välttelen mineraaliöljyä sisältäviä tuotteita kun ne tuntuu aiheuttavan ihon tukkeutumista ja näppyjä.

Poissa Armada

• HAIRahtanut
Vs: Gatineau
« Vastaus #2 : 22.05.08 - klo:20:19 »
Olen ostanut kaksi Gatineau-tuotetta ja molemmat oli pettymyksiä. Toinen oli joku silmänympärysvoide jossa geelissä lillui pieniä voidepallosia. Vaikka voidetta laittoi kuinka ohuelti ja taputteli kuinka huolellisesti tahansa tai oli taputtelematta, voide rullaantui silmänympärysiholta heti kun sille alkoi laittaa meikkiä. Käytin loppuun silmänympärysnaamiona.

Toinen oli joku punaisuutta vähentävä voide couperosaiholle. Ensiksikin punaisuuden väheneminen perustui voiteen valkeaan väriin ja toiseksi siitä tuli karmeita paiseita nenänympärystä täyteen. (syykin selvisi kun INCI:n katsoi) Noiden kahden esimerkin perusteella en tosiaankaan aio enää laittaa rahojani merkkiin, vaikka kosmetologini mielestä minun "kannattaisi satsata näihin laadukkaisiin tuotteisiin".  ::)