Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72913 kertaa)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
Vs: e.l.f.
« Vastaus #105 : 10.01.11 - klo:19:32 »
Nonpareil Boutiquesta tilasin taas kerran Elfejä. Tyytyväinen olenkin ostoksiini. Studio-linjan kabuki on ihanan pehmeä ja kauniin mustavalkoinen. Muut siveltimet ovat näitä halpoja, eli 1,25 dollaria maksoivat kipale: Professional Eye Shadow Brush ja Professional Defining Eye Brush. Etenkin ensimmäisestä tykkään, pistin sillä rajaukset silmiin ja hyvältä näyttää vaikka sutaisin huonossa valossa vanhan meikin päälle. En ole koskaan hifistellyt siveltimillä, mutta uskon että kyllä nämä ovat reilusti enemmän kuin hintansa arvoisia.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Nestis

• Vieras
« Vastaus #106 : 15.01.11 - klo:19:16 »
Onko teillä kokemuksia elf:in ripsareista? Ostin mm. Earth And Water Mascara Duo -ripsarin, jossa toisessa päässä normaali ripsari ja toisessa vedenkestävä. Normaali on ihan kamalaa kökköä, mutta vedenkestävä on ok-materiaalia, yllättäen. Sen ajattelin käyttää, ettei mene tämä huikea vajaan parin euron tuote hukkaan :)

Edit: Seuraavana päivänä: No nyt kun kokeilin sitä normaalia ripsaria, niin täähän onkin ihan ok! Mitä mä oikein viimeksi tein kun ei tullut hyvää jälkeä... Eli ripsistä tuli tosi pitkät ja erotellut, olen hämmästynyt - positiivisesti  :ts
« Viimeksi muokattu: 16.01.11 - klo:15:08 kirjoittanut Nestis »

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 18.01.11 - klo:17:16 »
Jee, vihdoin 11.12. tehty tilaus saapui!
Paketista löytyi cream eyeliner (metallic olive), luomiväri (mystic moss), studio stipple brush ja ilmaisena kynsilakkana glitter glam.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 24.01.11 - klo:23:29 »
Uusia kokemuksia:

Mineral Eyeliner sävy Coffee
- kiva yksinkertainen pakkaus, väriä pyöritellään ylös. Pigmenttinen. Tahtoo lisää  ;D

Healthy Glow Bronzer Powder sävyssä Luminance
- ei ole aurinkopuuteri nimestä huolimatta, enempi hohtopuuteri. Saa laittaa varovasti, koska tässä on jotain kimalteita mukana. Pitää vielä testailla paremmin, mutta nyt ainakin tykkään.

Studio Mist & Set-suihke
- kätevä pieni pullo, oli pikkuisen vuotanut. Tehosta vaikea sanoa, koska käytän hyvää primeriä kasvoille, joten normaaliin verrattuna en ainakaan mitään erityistä huomannut.

Poissa cocos

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #109 : 17.02.11 - klo:15:19 »
Löysin kyseisen sivuston vasta tänään! Pari tuntia meni selaillessa ja wishlistillä on tällä hetkellä varmaan 40 tuotetta! Aika moni tuote on nyt out of stock... Pitää odotella seuraavaa tarjousta ja karsia siihen mennessä näistä varmaan puolet pois!

Silmät:

- Eyelid Primer          
- Waterproof Eyeliner Pen Black          
- Waterproof Eyeliner Pen Ash          
- Brightening Eye Color Brownstone / Nouveau Neutrals / Drama /  Ethereal

Huulet:

- feather proof moisturizing lip liner Bark
- lluscious liquid lipstick Maple Sugar / Cherry Tart  /  Brownie Points /    Ruby Slipper      
- Lipstick - Seductive /  Rosy Raisin / Barely Bitten   
- Lip Primer and Plumper clear/natural (onko tästä kokemuksia?)

Kynsilakat:
- Sävyt Nude, Chocolate,  Hot Pink, Mango Madness, Plum,  Dark Red, Mint Cream
- Nourishing Cuticle Pen    

Kasvot:

- Mineral Light Foundation (mietin otanko vaaleimman vai sen toisen sävyn)
- Mineral Infused Face Primer      
- Christmas Face Mist Spray 

- Healthy Glow Bronzing Powder Warm Tan /   Matte Bronze / Luminance      
- Natural Radiance Blusher Glow /  Shy

Siveltimet:

- Foundation Brush             
- eye crease brush         
- Eye Shadow Brush         
- Concealer Brush         
- Blushing, Bronzing and Blending Brush
- Kabuki Brush
- Defining Eye Brush

Ja lihavoidut ovat siis niitä, jotka himottaa eniten :)
1c F ii

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #110 : 03.03.11 - klo:11:22 »
Mun kokemuksia e.l.f.:stä :

Wet Gloss Lash And Brow Clear Mascara Oikein kiva, käytin molemmat puolet kulmageelinä ja toimi siinä hommassa tosi kivasti.

Eyelid Primer Tää on tosi ohut koostumukseltaan ja laadukkaampiin tuotteisiin tottuneena, tää tuntuu ihan turhalta.

Shimmering facial whip Tää tuo tosi paljon kimallusta, joskus käytän poskipäillä korostuksena. :) Oon myös tehny itse sävyttävää kosteusvoidetta, jossa 2/5 kosteusvoidetta, 2/5 meikkivoidetta ja 1/5 tätä ja tulee ihanan heleä iho! Mulla on sävy Golden Peach.

Super Glossy Lip Shine Spf 15 Tässä oli tahmea koostumus, josta ite tykkäsin tosi paljon. Kesti suht kauan huulilla, mutta hieman hankala levittää tasaisesti.

Hypershine Lip Gloss Aika vähäsen oli aina tuotetta yhessä putkilossa. Pigmenttiä tosi vähäsen ja itse en kauheesti tykännyt mintun tuoksusta.

Natural Radiance Blusher Tosi hankala pakkaus, jonka kanssa oon tapellu vaikka kuinka monta kertaa. ;D Yllätyin pienestä pakkauksesta, mutta tässä on niin paljon pigmenttiä että se kompensoituu sillä. Sävy Flushed on kiva juhlakäyttöön! Pitää varovaisesti käyttää, itse sain ekoilla levityskerroilla aikamoiset posket aikaseksi.  ::)

Healthy Glow Bronzing Powder Mulla on sävy Luminance, jota käytän korostustuotteena. Tosi pehmeä koosutmus ja kuluu tosi nopeesti, mut ei haittaa kun on niin halpa. Ihanaa hehkua tuo poskipäille. :)

Nail Polish Mulla on sävyt Glitter Glam ja Mint Cream. Oon ollu niihin tosi tyytyväinen! Hintaansa nähden kestää tosi hyvin kynsillä ja aika suuret pakkaukset. Tarvii kyllä muutaman kerroksen että peittyy, mutta se ei mua ainakaan haittaa.

Nourishing Cuticle Pen En oo kauheen ahkerasti käyttäny, mutta pari kertaa laitoin tosi kuivuneelle keskisormen kynsinauhalle ja aika nopeesti se siitä pehmeni. Olis parempi jos tässä ois joku nappula jota painaa ja sieltä sitten tulis tuotetta, tää nykyinen vähän hankala.

Mineral Lipstick Levittyy aivan ihanasti!  <3 ei ehkä kestä kauheen kauaa, mut mua ei haittaa se yhtään. Yleensä mun huulet kuivuu semmosissa superpitkäkestoisissa huulipunissa. Sävyt on nettisivuilla kyllä tosi epämääräsen näköset, joutuu googlettaa "oikeita" kuvia joissa näkyy sävyjä.

Mineral Concealer Aika riittoisaa. Ei kyllä mitään superpeittävää, mutta käytin tätä voidemaisen peiteaineen kiinnittäjänä ja tuomaan extrapeittoa.

Mineral eyeshadow Tositosi kimaltelevaa. Itse en kauheasti pidä jauhemaisista luomiväreistä, joten tääkään ei ollut lemppari. Oli kiva bilekäyttöön. :)

Studio Cream Eyeliner Ihana  <3 Mä oon tosi kömpelö eyelinerien kanssa, mutta tällä saan jo kerralla hyvän lopputuloksen! Siveltimellä joka tulee mukana on tosi helppo mun  mielestä levittää. Plussaa vedenkestävyydestä. :)

Studio Lip Stain Oon tosi pettyny... Ei pysyny yhtään niin kauan kuin kuvittelin, pigmenttiä todella vähän ja kiilto oli ihme lirua.

Studio Mineral Infused Face Primer Itse haen primeriltä ihohuokoisten peittoa ja että pitäisi kasvoja mattapintaisena pidempään. Ei mun mielestä tehnyt kumpaakaan.. Siloitti ihoa kyllä kivasti meikkivoidetta varten.

Studio Makeup Mist & Set En tiedä kuvittelenko vaan vai kestääkö meikki oikeesti kauemmin.  ;D No mut oon tykänny tästä aika paljon, tuntuu et poskipuna ei katoa päivän mittaan ja kasvot ehkä hitusen mattapintaisemat kuin ilman tätä. :)

Studion meikkisiveltimet Blush Brush ja Stipple Brush Oon oikein tyytyväinen näihin! Poskipunasiveltimellä ihana levittää poskipunaa ja tosi pehmeä. Stipple siveltimellä levitän sävyttävää kosteusvoidetta tai ohutta meikkivoidetta ja toimi isiinä hyvin. On ehkä vähän "löysä", mutta mua ei kyllä haittaa. Ihania  <3

"Normipuolen" meikkisiveltimetOn kyllä tosi hyviä, varsinkin luomivärisiveltimet. Saattaa olla hieman karheita, mutta mulle sopii tosi hyvin! :)

Mun mielestä tosi hyvä hintalaatusuhde ja tuun tilaamaan jatkossakin! Erityisesti kiinnostais Studio Blush and brozer compact ja HD powder. :)
« Viimeksi muokattu: 22.05.11 - klo:17:11 kirjoittanut cenadra »
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #111 : 03.03.11 - klo:13:43 »
^Argh, mä tilasin just kaks noita Studio Cream Eyelinereita, enkä tietystikään hoksannut, että ne on vedenkestäviä... :-[ Kuinka helposti nuo sitten lähtee esim. kasvojen pesun yhteydessä? Itse en koskaan ole tottunut mitään silmämeikinpoistoaineita käyttämään ja muutenkin inhoan niitä, joten mietinpä tässä, että menikö nyt ostokset ihan huti. :(

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #112 : 03.03.11 - klo:15:48 »
^ Nou hätä! Mä ainakin oon saanut pestyä ihan kasvoputsarilla pois. Ehkä vähän tarkemmin saa pestä, mutten ole tarvinnut mitään muita aineita siihen. Kuten cenadra totesi, niin samat kokemukset mullakin tuosta; suti toimii todella hyvin ja on helppo käyttää, siistiä jälkeä saa tällainen satunnaiskäyttäjäkin!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #113 : 03.03.11 - klo:15:49 »
^Jess, kiva kuulla! :D Odottelenkin jo innolla, että paketti saapuisi ja pääsisin kokeilemaan... ;D

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #114 : 04.03.11 - klo:00:03 »
Juuh, mä tosiaan en ole koskaan kokeillut pestä ihan normaalisti kasvojenpesun yhteydessä, aina ottanut vedenkestävällä silmämeikinpoistoaineella samalla kun vedenkestävät ripsaritkin. Mutta esim. vesisateessa  se pitää aivan upeesti.  :)

Mäkin odottelen aina e.l.f.:n paketteja innolla, että pääsisin kokeilemaan. Joskus sieltä löytyy ihan huipputuotteita!
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 11.03.11 - klo:11:43 »
Elf:in Mineral Infused Face primer ei taida paljoa auttaa muuta kuin ihon silottelussa. Lisäksi tämä kesti vain reilun kaksi kuukautta käytössä, käytin n. 3 kertaa viikossa. Syynä on se, että pumppu on aika huono. Kerralla tulee triplasti enemmän ainetta kuin on tarpeen. Melkein fiksuinta ja säästeliäintä olisi aina kiertää pumpun korkki auki, ja siitä putken päästä ottaa tarpeellinen määrä ainetta.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #116 : 11.03.11 - klo:19:24 »
Noniin, tänään kotiutui ensimmäinen paketti. ;D Cream eyelinerit sävyissä black ja coffee - toimivat oikein hienosti, olen pitkälti samaa mieltä kuin muutkin tätä kokeilleet. Kynsilakkoja sävyissä Coral ja Mango madness. Coralia kokeilin, ja koostumus on aika huono, vaikka väri on täydellinen. Kupliakin tuli muutamaan kynteen. :-\ Jotenkin vaikea saada tasaista lopputulosta, ja kuivuu myös vähän huonosti. Peittävyys kuitenkin hyvä.

Kabukisivellin on ihanan pehmeä ja yllättävän tuuhea. Mineraaliposkupunakin mahtui pakettiin, sävyssä pink - nousi heti lemppariksi! Juuri oikea sävy, sopivasti kuultava ja tasaisesti levittyvä. Pitää ehdottomasti tutustua elfin muihin mineraalimeikkeihin! :)

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #117 : 12.03.11 - klo:11:30 »
^Aaaapua nyt alkoi himoittamaan toi mineraaliposkipuna!  :D Kuulostaa ihanalta, kokeilen varmaan kun nykyinen poskipunani olisi vähän loppumassa. Inhottaa kun E.l.f. koukuttaa niin pahasti. ;D Onneksi on niin halpoja tuotteita, niin ei ainakaan suurie menetyksiä tule, jos tuote ei sovikkaan.

Retro

• Vieras
« Vastaus #118 : 12.03.11 - klo:12:03 »
Mä löysin myös e.l.f.stä HG-poskipunan, juurikin tuon mineraaliposkipunan sävyssä Coral. Täydellinen väri, kestää varmaan ikuisuuden eikä ollut hinnalla pilattu. Myös Studio kabuki on jokapäiväisessä käytössä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #119 : 15.03.11 - klo:18:08 »
Saapuipa nopeasti elfin tilaus! Tänään kannettiin ovelle ja tilauksen pistin sisään 8.3. Ärsytyksen aihetta silti kerrakseen, kun kaksi kynsilakkaa meni väärin; oikean nimisissä pakkauksissa oli sisällä väärät lakat. Ärts. Oh well, täytyy pistää palautetta ja toivon mukaan saan Mango Madnessini ja Passion Pinkkini... Niiden tilalla tuli Nude ja Purple Pleaser. ensimmäinen ajatus oli, että okei, tiedän että elfin sivujen värikartat ei todellakaan ole kohdallaan, mutta että näin pahasti pieleen.... ::) Mutta toisaalta mä olin nimenomaan googlettanut lakkoja, jotta saisin paremman käsityksen lakoista. Noikaan ei itse asiassa ole hullumman värisiä, mutta mä tarvitsen tarvitsen 8) nuo kaksi joita en siis saanut...

Näiden kuvien perusteella aloin kyseisiä lakkoja kuolaamaan:
Passion Pink (ihana kultainen shimmerrys!)

Mango Madness

Kynsilakoista Fire Coral ja Mint Cream tulivat niinkuin pitikin. Ensin mainittua laitoin tänään yhden kerroksen aluslakan päälle, ja yhdellä kerroksella sain ihan passelin peiton, tosin kahdella tulisi kunnollinen. Suti on kyllä niin maan järkyttävä tuossa. Harmin paikka. Todella kolho ja pitää aika runsaasti laittaa lakkaa että leviää tasaisesti tai muuten suti tekee leveää rainaa kynnelle. Tämä on mielestäni vetisempää kuin Mod Mauve ja Lilac. Mutta näistä con'sseista huolimatta kiva sävy ja tulee kyllä käyttöön! Taitaa tuo sudin laatu vaihdella vähän miten sattuu.

Complexion Perfection puuteri vaikuttaisi ihan käyttökelpoiselta viimeistelypuuterilta. Sinänsä nuo sävyt ei kyllä vaikuta meiksin monenkirjavaan complexioniin mitenkään.... ::) Tykkään kyllä vaihteeksi käyttää kiinteää puuteria ja iso plussa siitä, että ei ainakaan vielä tämän yhden käyttöpäivän aikana kuivattanut tai tehnyt mitenkään jauhoista lopputulosta.

Vasta viime viikolla tuon tilauksen jälkeen aloin enemmän googlettamaan elfin tuotteita ja onneksi löytyy paljon mielipiteitä ja swatcheja pitkin nettiä! Alkaa kohdentumaan tämä seuraavan tilauksen tarvelistani vähän selkeämmin :ts

All Over Cover Stickistä sen verran mainitsen, että Apricot Beige on kellertävämpi kuin kuva ja nimi antaa ymmärtää, Rosy Beige on melkein oranssi (nämä mulla on itselläni). Googlettaessa törmäsin swatchaukseen, jossa Ivory onkin itse asiassa keltaisempi vielä kuin Apricot, ja jos haluaa neutraalimpaa mutta about saman tummuusluokan sävyä, niin Light Beige on sellainen.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.