Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72526 kertaa)

LP_Alice

• Vieras
Vs: e.l.f.
« Vastaus #120 : 15.03.11 - klo:18:17 »
^Mä yllätyin tuosta Mango Madnessista kuinka oranssi se on, siis selvästi oranssimpi kuin tuossa sun linkkaamassa kuvassa. Mielestäni vastaa eniten Fire Coralin sävyä tuolla elfin sivuilla - paljon räikeämpi siis. No, ihan kiva tämä on näinkin, ei siinä mitään. :D Tässä on myös selvästi parempi koostumus kuin toisessa tilaamassani lakassa (Coral). Sitä oli vaikea levittää tasaisesti, ja lähti jo tokana päivänä lohkeilemaan, mutta tämä Mango Madness on nättinä vielä kolmatta päivää.

Tuo Passion Pink kyllä rupesi houkuttamaan muakin...! :-*

Hitsi mua harmittaa, kun tuo mineraalifoundationin vaalein väri on koko ajan out of stock kun mä haluaisin tilata. :( Tahtoo hetinyt!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #121 : 15.03.11 - klo:18:33 »
^ No just! Mä odotin vähän tuollaista pehmeämpää oranssia.... Ja elän toivossa että tuo Passion Pink olisi todella noin upea luonnossakin, jotenkin niin herkullinen että tulee ihan vesi kielelle :-* Onhan sitä toki muillakin merkeillä laatueroja eri sävyjen kanssa, mutta elf tuntuu oikein kunnostautuneen siinä ::) Vaan noilla hinnoilla pitänee olla tyytyväinen että ovat näinkin hyviä!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #122 : 16.03.11 - klo:15:26 »
Jess! Tänään kotiutui toinen paketti, jossa Studio Mist & Set spray, ranskalainen manikyyripakkaus sävyssä light pink, nestemäiset eyelinerit coffee ja black sekä professional shine eraserit.

Ensivaikutelma kun tuota Mist & Set sprayta naaman suihkutin, oli kiillon katoaminen ja hieman kuivempi tunne (hyvällä tavalla siis) nassulla. Raportoin illemmalla, paransiko tuo pysyvyytta. :D Mulla siis meikit liejuuntuu alle kuudessa tunnissa, olenkin siirtymässä pikkuhiljaa mineraaleihin siinä toivossa, että ne pysyisi paremmin. Tämä kuitenkin piti tilata, kun lupaa pysyvyyttä ilman silikonipommia.

Ranskalaisen manikyyripakkauksen suosittelen jättämään väliin, ja ostaaman vastaavanlaiset lakat siitä koko kynsilakkojen valikoimasta. Vaaleanpunainen lakka tosi hailakka, huonosti levittyvä, onneton suti - lopputulos epätasainen. :-\ Sama ongelma on mys valkoisessa lakassa, ja kärkien maalaaminen tuollaisella sudilla on kyllä haasteellista, etenkin kun lakka tuppaa keräänymään tiettyyn kohtaan ja siinä on sitten pieni lammikko. ::) Mä en siis koskaan käytä niitä tarroja, yleensä ne tekee homman vaan hankalammaksi, mutta ehkä tässä olis vähän helpottanut... Lopputulos näillä ei ihan hirveä, mutta ei kyllä nättikään.

Eyelinerien kärki aika paksu, ei ihan helppoa saada ohutta jälkeä, mutta onneksi irtoaa hyvin vedellä eli helppo korjailla.

Nuita shine erasereita koklaillen sitten perjantaina bileissä, pääsevät testiin oikein vaativissa olosuhteissa. :D

Edit. Tänään kesti meikki jopa 8 h ihan kiitettävästi :o Laitoin siis kaksi suihkausta koko naamaan ja vielä erikseen yhden otsaan. En tiedä olisiko meikki jopa kestänyt pitempään, mutta suihkuun oli mentävä, joten voihan olla, että tuo olisi pitänyt meikin kauniina vielä muutaman tunnin. Eli toimii tämä tuote ainakin mulla!
« Viimeksi muokattu: 16.03.11 - klo:21:04 kirjoittanut Alice »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #123 : 16.03.11 - klo:19:15 »
Mulla on nyt muutama tilaus takana ja tykkään tosi paljon niistä Natural Radiance poskipunista! Ei oo liikaa pigmenttiä, muttei liian vähääkään! Varmana sopii semmosille, jotka ei niin paljon oo tottunut käyttämään poskipunia. Mulla on sävyt, Flushed, Innocence, Shy ja Coy. Myös Glow, mutta se menee eteenpäin, liian lämpöinen mulle. Tai siis ei ehkä liian, mutta oon niin selkeästi kylmäsävyinen, ettei käy mulle. Nuo kaikki muut käy tosi hyvin! Tosi vaikea niitä on avata, mun poikaystävä joutu avaa muutamaan kertaan, että löystyivät niin, että saan ne nyt ite auki :D

Sitten multa löytyy: Eyebrow Treat and Tame NEW - Ash, sopivan vaalea ja viileä sävy kulmiin, kylmä vaaleanruskea. Tätä tuun käyttämään varmana jatkossakin. Sillä kirkkaalla hoitopuolella saa kulmat ojennukseen ilman, että niistä tulee kovat.

Mechanical Eyelash Curler:
Aivan paskat, lens suoraan roskiin! Sinne meni sekin euro seittemänkymmentä, är. En suosittele, ripset jää jumiin väliin ja sattuu.

Nourishing Cuticle Pen: Tässä on ainakin toistaseks niin kova se pää, jolla laitetaan, että sattuu. En tiedä pehmeniskö ajan kanssa tai jos kosteuttas jollain öljyllä tai ihan vedellä. Ois kätevä muuten, kun vois kantaa mukana.

Shimmer Eyeliner Pencil: Näitä pari sävyä, kivat sävyt, pysyy hyvin. Kannattaa katsoa netistä sävykuvia tarkemmin, ei vastaa lainkaan mitä sivuilla on. Siksi mule ihan turha oli esim. Plum Passion, liian lämmin violetti. Twinkle Teal ihan siinä rajoilla sopiiko vai onko liian lämmin vihreä. Voisivat hieman pehmeämpiä olla, ei siis kannata sisärajauksessa käyttää. Blissful Blush nätti neutraali vaaleanruskea, mutta mulla on yksi rajauskynä, joka on mulle parepi, kylmä vaaleanruskea niin tuokaan ei sitten vakuuttanut mua sävynsä puolesta. En näitä osta siksi enää.

Super Glossy Lip Shine spf 15: Tilasin sävyt Candlelight ja Goddess. Ensimmäinen aivan liian lämmin mulle, pitää antaa eteenpäin jollekin kaverille. Goddess on siinä rajoilla,mutta menee, varsinkin kesäläl taatusti. Plussaa suojakertoimesta ja tuntuu mukavalta huulilla. Voisin myöhemmin ostaa jossain viileämmässä sävyssä kyllä!

All Over Color Stick: Tämä mulla on sävyssä Spotlight ja tilasin matkakäyttöön. Helppo käyttää eikä tartte pelkää murenemista. Nopea laittaa korostusta poskille, en tätä muualla käyttäiskään. Tuoksu ei niin kiva, mutta onneksi ei poskilla tuoksu.

Waterproof Eyeliner Pen:
Mulla on tämä mustana. Ei ole kyllä vedenkestävää nähnytkään. Ja joutuu painamaan aika paljon, että väri kanssa tulee mustana joten siksi ei hyvä, jos tahtoo ohutta jälkeä niin kuin mä tahdon. Muuten tarkka ja hyvä tällä tehdä, jos sävyä tulis paremmin. Onneksi ei maksanut paljon mitään, mutta tätä tulee tuskin hommattua toiste ellei nyt ala sitten paremmin toimimaan.

Under Eye Concealer & Highlighter:
Mulla sävy Fair. En ole silmänalusilla testannut, mutta tuntuu kädelle hyvin levittyvältä ja tarpeeksi vaalea! Highlighter-sävyä voisin käyttää silmän sisänurkassa esim, muttei missään nimessä silmien alla, tuossa on nimittäin vähän kimallehippusia.

Lip Gloss (Mineral): Sävyssä Au Naturale mulla. Liian lämmin, siksi lähtee eteenpäin. Tuoksuttomuudesta plussaa. Voisin ostaa toisessa sävyssä.

Luscious Liquid Lipstick: Sävyssä Strawberry. Ihana läpikuultava rehellinen punainen sävy. Mulle ei käy liian maalatut huulet, mutta tämä on siksi niin hyvä, kun on kevyempi. Ja kiva levityssysteemi. Oon nyt pitkästä aikaa ihastunut huulien maalaamiseen, kun oon löytänyt tämmösiä vaihtoehtoja :)

Hypershine Lip Gloss: Sävyssä Fairy. Kaunis vaalea sävy, sopii meikkiin, kun meikkiin. Kiillon nimi kuvastaa sävyä hyvin. Tykkään! Levityssysteemi tässäkin hyvä. En pidä tuubista niin paljoa nimittän. Näillä saa parenmin levitettyä huuliin.    

Wet Gloss Lash and Brow Clear Mascara: Kumpaakin puolta käytän ripsiin hoitoaineena meikinpesun jälkeen, koska molemmissa päissä täysin sama INCI :D Ja suojaa hyvin ripsiä! Mä oon jo pitkään käyttänyt tämmösiä ripsien hoitomascaroita, koska taivutan ripsiäni aina meikatessa.

Lipstick (Mineral):
Sävyssä Natural Nymph. Ihana kaunis vaaleanpunainen ja tuntuu hyvältä ja pehmeältä huulilla. En käytä huulipunissa kuin vaaleita tai huulten värisiä sävyjä, niin tää on siksi tosi loistava sävy. Suosittelen!

Ja sitten vikana, muttei tosiaankaan vähäisimpänä kynsilakat, mulla on sävyt: Red Velvet, Cranberry, Dark Glitter Purple, Royal Purple, Dark Navy ja Blush. Kaikki tosi nättejä sävyjä ja levittyy hyvin, en ois olettanu, että näin hyviä lakkoja tällä hinnalla! Tilaan vielä jossain välissä sävyt: Mint Cream, Lilac, Purple Dream, Metal Madness ja Teal Blue. Ainakin googletin kuvia ja näytti nekin ihanilta sävyiltä :) Eikä mulla creme sävyjä edes ole kuin pari! JA tuomosia vaaleita ollenkaan.

Edit2. Cream Eyeliner:
Löytyy sävyssä Black. On tosi hyvä ja pysyy, teen tällä kissamaiset rajaukset silmän ulkonurkkaan ja tosi nätisti saa tehtyä. Eikä leviä vaikka silmät vuotais. Löysin siis lempparin tähän tarkoitukseen! Muuten nimittäi rajaan luomeni nestemäisellä rajauksella.Tulossa myös violettina, toivottavasti ois kanssa kunnolla violetti eikä esim. luumun sävyinen, kun se ei sovi mulle.

Tässä nyt oli meikän kokemuksia, kirjottelen joskus lisääkin! Tulipas pitkä viesti :D

Onko kokemuksia näistä: Lip Lock Pencil (pysyykö puna tai kiilto paremmin) ja Shimmering Facial Whip Spotlight (voiko sekoittaa meikkivoiteen joukkoon, jotta sais meikkivoiteesta ohuemman/kevyemmän? Luulis, että sävy ainakin sopis siihen tarkoitukseen. Siis että onko tuo heleytysvoide tavallaan?

Edit. Ja joo-o, TYKKÄÄN elfistä <3 ;D Poikaystävä kiusaa tosta nimestä mua, että oonko mä nyt vähä niin kuin Legolas-tyttö ja kattoo aina onko mun korvat muuttunu, hahahha :D
« Viimeksi muokattu: 16.03.11 - klo:20:43 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 16.03.11 - klo:20:40 »
Tosi vaikea niitä on avata, mun poikaystävä joutu avaa muutamaan kertaan, että löystyivät niin, että saan ne nyt ite auki :D

Joo mulla oli ihan sama tossa Natural Radiance-poskipunassa, mutta nyt se on löystynyt niin että joka kerta kun avaan sen niin se koko kansiläpyskä lähtee irti. ;D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #125 : 16.03.11 - klo:20:41 »
^ Jep mä kerran niin lujaa avasin, että lensikin koko väriosa toiselle puolelle kämppää ;D Onneks ei hajonnut!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #126 : 17.03.11 - klo:10:53 »
Aaaaaahhhhh....tää on niin karkkia silmille lukea uusia elf-arvosteluja ;D Mulla on kehittynyt wish-lista jo kohtalaisen pitkäksi 8) Poskipunien kanssa oon ollut aina vähän huono, mutta silloin harvoin kun uskaltaudun käyttämään, niin on kyllä niin paljon terveemmän ja hehkuvamman näköiset kasvot. Eli mun pitää ryhdistäytyä sillä saralla. Tuo Natural Radiance kuulostais just napilta mulle! Mutta: onko se kovin hileistä/säihkyväistä? Kaipaan nimittäin eniten sellaista hyvin maltillisesti hohtavaa kevyttä punaa, ei saa ole selkeästi kimalteista.

Laitoin eilen Mint Creamia aluslakan (Trind) päälle. Ensinnäkin sävy on todella loistava! Googlettaessani kyseisen lakan ennen tilausta, osui silmiini lause "juuri oikea sävy; ei tee käsistäni lohenpunaisia" ja tämä pitää paikkansa minunkin kohdallani. Vaikka sivellin on kolho ja tuppaa väkisin puskemaan aurausvakoja, niin aavistuksen vetinen koostumus onneksi pelastaa tilanteen -> soljuu täyttäen vaot. Lakka kuivuu kohtalaisen nopeasti, mutta ilman kolmea kerrosta ei tule kesää, mikä mulla yleensä vähentää kiinnostusta lakkaan, mutta tässä sävy on niin nappi ja on kohtalaisen helppo levittää kuitenkin, että ehkäpä tämä on ihan ok.
Fire Coralin pigmentti oli huomattavasti parempi; jo yhdellä (paksuhkolla) kerroksella tuli ihan ok tulos, kahdella ohulla täydellinen.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #127 : 17.03.11 - klo:13:01 »
^ Noiden Natural Radiance -poskipunien kanssa riippunee sävystä, miten hohtava/matta on. Itselläni on jokapäiväisessä käytössä Glow, koralli jossa on aika voimakas kultainen hohde (mutta ei hileitä).

Ostin tämän myös sävyssä Shy, mutta sävy ei ole sellainen hento vaaleanpunainen kuin nettisivun kuvassa vaan enemminkin malva, joka ei sovi minun ihonsävyyni ollenkaan vaan näyttää jotenkin likaiselta, joten on jäänyt käyttämättä. Koostumusta kuvailisin satiiniseksi eli ei mitenkään hirmu hohtava mutta ei täysin mattakaan.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #128 : 17.03.11 - klo:13:08 »
Mä tykkään enemmän Innocence-sävystä kuin Shysta. On "tyttömäisempi" vaaleanpunainen ja nätti sävy. Missään sävyissä ei ole hileitä mitä mulla on. Sopivasti hohdetta, tuo valoa kasvoille. Kannattaa Shyn kanssa käyttää hohdetuotetta poskille, niin ei näytä niin likaiselta ja mitä varovaisemmin laittaa, niin likaisuus ei näy onneksi :) Flushed on pinkein sävy, muttei mikään överi pinkki, sopii varmasti niin kylmäsävyisille kuin neutraaleillekin. Poskille en ole vielä testannut.

Poissa Jangsara

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #129 : 19.03.11 - klo:10:12 »
Öh, en tiedä onko tämä luotettava (tai edes uusi) juttu, mutta näköjään e.l.f:iä voi tilata myös enemmän tai vähemmän suomalaisesta nettikaupasta: http://www.mic.fi/
Toimivuudesta tai luotettavuudesta en tiedä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #130 : 19.03.11 - klo:17:44 »
^ Kävin uteliaisuuttani kurkkaamassa. Hinnat on vaan puolet kalliimmat kuin Enkuista tilatessa. Muuten vaikutti ihan selkeeltä ja näppärältä kun on kiinteät postaritkin, jotka ei Suomen hinnaksi ole ihan mahdoton ollenkaan.

Noista poskipunista, mua jotenkin himottaisi nuo Studion poskarit enemmän, mutta taitaa olla kyse puhtaasti rasiasta ::) Muuten kyllä noi Natural Radiance Blusherit kuulostaa erittäin sopivalta, luultavasti mullekin voisi nappisävy olla tuo Innocence.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #131 : 23.03.11 - klo:15:52 »
Täytyy todeta, että elfin asiakaspalvelu on ensiluokkaista laatua! Laitoin eilen viestiä asiakaspalveluun, koska kaksi kynsilakkaa tuli väärän värisinä ja yksi Custom Eye Shadow oli pirstaleina paketissa. Vastaus tuli melkein saman tien. Pyysivät ottamaan kuvan rikkoutuneesta tuotteesta invoicen kanssa ja lähettämään heille. Kun tein tänään työtä käskettyä, niin jälleen tuli nopeasti vastaus, että hyvittävät sekä molemmat lakat että luomivärin mulle takaisin. Todella ystävällistä ja tehokasta palvelua kyllä!
Vaivan palkkana saan pitää nuo kaksi väärän väristä lakkaa, jotka kaikeksi onneksi sattuvat kyllä istumaan mulle! Nudea en olisi normaalisti ikinä tilannut, mutta äsken piti kokeilla miltä sellainen näytätä, niin sehän toimii varsin kivasti!

Nyt innolla odotan kuun vaihtumista että kukkaron nyörit vähän heltiää ja josko tulisi taas ilmaiset postarit kehiin. Mulle on nyt kehittynyt suorastaan pakkomielle Mango Madnessista ja Passion Pinkistä ::) Niin, ja yksi todella pitkään kaipaamani must-tuote löytyi elfin valikoimasta: Signature-meikkipussi! En ole aiemmin tullut tutkineeksi sitä tarkemmin; luulin että se on yksi iso pussukka, mutta se onkin kaksiosainen -> toisen vetoketjun takana on sivellinosa ja sitten toisen vestkarin takana perinteinen pussiosa. :-*

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #132 : 24.03.11 - klo:23:10 »
Minkälaisia kokemuksia näistä kahdesta puuterista: Pressed Powder Porcelain ja Translucent Matte Powder translucent? Onko tarpeeksi vaalea, jos on kalkkilaivan kapteeni? Ja tarkoitin nyt tuota studio-linjaa.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #133 : 07.04.11 - klo:17:50 »
^ Minulta ei noita puutereita löydy, mutta joku aika sitten etsin niistä tietoa. Translucent puuteri ei lukemieni kommenttien mukaan ole oikeasti translucent, vaan siinä on persikkaista sävyä. Googlaamalla katselin kuviakin, enkä usko että tuo sopii hyvin vaalealle iholle. Sama juttu tuon toisen puuterin kohdalla, ei taida olla tarpeeksi vaalea.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 24.05.11 - klo:15:55 »
Onko tuo Eyelid primer ostamisen arvoinen? Olen pohjustanut luomet aiemmin vaan meikkivoiteella ja puuterilla, harkitsen siis oikean pohjustusaineen hankkimista kun tietyt luomivärit mulla ei pysy koko päivää nätisti vaan karkaa luomivakoon.. ::) Katselin että ei olisi pahan hintainen ainakaan.