Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72527 kertaa)

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: e.l.f.
« Vastaus #135 : 25.05.11 - klo:12:56 »
Onko tuo Eyelid primer ostamisen arvoinen? Olen pohjustanut luomet aiemmin vaan meikkivoiteella ja puuterilla, harkitsen siis oikean pohjustusaineen hankkimista kun tietyt luomivärit mulla ei pysy koko päivää nätisti vaan karkaa luomivakoon.. ::) Katselin että ei olisi pahan hintainen ainakaan.

Minä ainakin olen tykännyt, taitaa olla toinen putkilo jo menossa (vaikka tosi pitkään kestää yksikin). Ei valittamista luomivärien pysyvyydessä tämän kanssa. Olen testannut myös Urban Decayn ylistettyä primer potionia, ja täytyy tunnustaa, että tämä on minusta parempi omille luomilleni (lievästi rasvoittuvat). Ja ennen kaikkea hinta on tietysti lyömätön!

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #136 : 25.05.11 - klo:23:44 »
Minä olen kanssa tykännyt eyelid primerista, luomet rasvoittuvat pelkällä meikkivoiteella mahdottomasti, tällä selviää normipäivän loistavasti. Studiopuolen kabuki on kanssa ahkerassa käytössä, ei tosin pohjan levittämisessä kun on sen verran löysä, mutta kiva aurinkopuuterin kanssa. Lisäksi ne "normilinjan" perus luomivärisiveltimet ovat todellakin hintansa väärtejä.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 26.05.11 - klo:07:33 »
Okei, saitte ylipuhuttua. Laitoin tilaukseen. :D Elfin omasta kaupasta tuo on näköjään loppu, mutta Ebaysta löysin postikuluineen 5,50$. Ei siis pahan hintainen, katsoin että Elfin kaupassa olisi postikulut olleet 4,50€. En nyt tarvitse muuta, mutta voisin harkita tilaavani tuolta puuteria ja muuta tarpeellista sitten vähän myöhemmin. Tietääkö joku muuten noista puuterisävyistä, onko riittävän vaaleita suomalaiselle kalpeanaamalle?

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #138 : 26.05.11 - klo:13:05 »
Olen tilannut useasti Elfiltä, ja jaksoin vihdoin naputella joitakin kokemuksiani. Kaikkia huti-ostoksiksi osoittautuneita tuotteita en edes muista, mutta toisaalta näitä uskaltaa kokeilla halvan hinnan takia.

Professional Shine Eraser. Rasvoittuva t-alueeni ei tule enää toimeen ilman näitä paperilappusia! Ehdoton HG-tuotteeni, joilla taputtelen t-alueelta kiillon pois pari kertaa päivässä. Näitä tilaan aina uudestaan. Vain pari pakettia kerralla, niin on hyvä syy tilata usein ja samaan pakettiin sitten aina jotain muita tuotteita testattavaksi...

Eye shadow primer. Toinen HG-tuotteeni Elfiltä. Minun rasvoittumiseen taipuvaisilla luomillani hakkaa sekä Urban Decayn että Lumenen primerit. Koostumukseltaan aika lähellä UDPP:tä.

Siveltimistä käytössä on suunnilleen päivittäin Eye shadow brush ja Studio Fan Brush. Esim. luomiväripensselit ovat sellaista Coastal Scents -sutien tasoa eli ihan ok.

Mineral lip stick. Huulipunat on kestävyydessään sellaista ihan hyvää markettilaatua, vähän kuivanpuoleisia tosin. Natural Nymphillä saa luonnostaan tosi punaisistakin huulista nudet, Nicely Nude on myös kaunis vaaleanpunainen (hassua, kun nuo nimet tuntuu olevan väärinpäin).

Waterproof Eyeliner Pen. Näitä mulla on ollut about joka sävyssä ja ovat olleet ahkerassa käytössä. Helppo ratkaisu kiireaamuihin, kun ei ehdi ruveta kikkailemaan pensselin ja kostutettavan eye liner -kakun kanssa. Harmi vain, että ovat Elfillä muuttaneet näiden terää kapeammaksi ja terävämmäksi; entisistä, vähän paksummista tuntui lähtevän paremman väriä.

Custom Eyes. Toimivat "Customise your compact"-periaatteella, eli ostetaan tyhjä paletti ja valitaan siihen 4 luomivärinappia. Luomivärit ovat yllättävän pigmenttisiä, melko pehmeitä koostumukseltaan. Varisevat jonkin verran meikatessa, mutta hinta-laatusuhde näissä on mielestäni erinomainen. Miinusta erittäin suppeasta sävyvalikoimasta.

Natural Radiance Blusher. Tuskastuttavinta Elfin normi-poskipunissa on pakkaus. Ensimmäisestä tilaamastani rikoin kannen, kun en älynnyt, että kansi liukuu auki eikä nouse. Esim. Innocence on kaunis vaalea sävy, joka toimii arkipunana hyvin. Koostumus näissä on aika pöllyävä eikä pigmentin määrässä ole ehkä hurraamista, mutta itse tykkkään, kun ei tarvitse pelätä liian punaisia pelleposkia; on helppo levittää.

Studio Blush, sävyssä Gotta Glow. Tätä highlighteria on joissakin blogeissa hehkutettu Narsin Albatrossin dupeksi. Kaunis, hyvin vaalean kellertävä sävy on käsittääkseni korostussävynä oikein toimiva - mulle koko highlighter-homma on vielä sen verran uusi tuttavuus, etten osaa vahvemmin ottaa kantaa.

Studio Complexion Perfection (pressattu pastellisävyinen puuteri). Nätti tuote, mutta ei tämä taida mitään ihmeitä tehdä. Itse käytän meikkivoiteen päällä, puuterin korvikkeena alueilla, jotka eivät vaadi "oikeaa" puuterointia kiillon pitämiseksi kurissa. Ehkä tämä vähän tasoittaa ihon sävyä meikkivoiteen apuna. Mutta siis ennen kaikkea nätti tuote! ::)

Studio Cream Eyeliner. Geelil-linereista olen testannut vain mustan. On jäänyt vähäiselle käytölle (so many liners, so little time!) ja ehtinyt kuivahtaa, mutta muistaakseni uutena toimi ihan siinä missä esim. Coastal Scentsin geelirajauksetkin.

Lip Lock Pencil. Tämä on sellainen väritön peitepuikon näköinen systeemi, jolla olen pohjustanut huulten rajat, ja on se vähän saattanut auttaa huulipunaa pysymään. Aine on aika kovaa ja vahamaista, eli ei toimi vähänkään rohtuneilla huulilla. Puikko tahtoo tipahdella ulos säiliöstään eli pakkaus ei kyllä laadullaan vakuuta. Vähän turhake tuote.

Duo Eye Shadow Cream. Tilasin luomivärin pohjustajiksi, mutta olivat niin rasvaisia, etten saanut toimimaan sitten millään. Harmi, sillä esim. Butter Pecan:issa oli todella kauniit sävyt. Samoja värikomboja on Elfin normi-luomiväriduoissa, joten Butter Pecanin saatan tilata vielä sellaisena versiona kokeiluun.

Shimmer Eyeliner Pencil. Tilasin alarajauksia varten, mutta nämä olivat niin "rasvaisia", että suttasivat alaripset klimppiin. Huomattavasti pehmeämpiä kuin esim UD:n 24/7 kynät, jotka mulla toimivat hyvin alarajauksissa. Lisäksi toinen silmäkulma alkoi vuotaa aina kun näitä käytin, niin pahasti, että muukin meikki meni ihan suttuiseksi kyyneleitä pyyhkiessä - enkä edes siis käyttänyt vesirajassa vaan ripsirajalla. Kauniit Blissful Blush ja Boldly Bronzed siis valitettavasti joutuivat jatkamaan matkaa mappi Ö:hön. Upean purppuraisen Plum Passionin säästin vielä kokeiltavaksi ylärajauksessa.

Retro

• Vieras
« Vastaus #139 : 16.06.11 - klo:19:31 »
Hain e.l.f.-pakettini äsken ja olen täällä jo ihan intona testaillut kaikkea. Mineraalipohjaa kesäksi olin ostamassa, mutta satuin nettikauppaan sellaiseen aikaan, että 15 £:n ostoksista sai kaupan päälle Everyday brights luomiväripaletin, niin pitihän sitä sitten kaikkea ottaa kokeiluun...  ;D

Hankin siis Mineral Concealerin, sävyssä Light, Mineral Foundationin myöskin Lightina ja Mineral Boosterin Sheerina. Tilasin viime syksynä pohjan sävyssä Fair, mutta sekin oli hippasen tumma kalpealle naamalleni, käytin loppuun tässä keväällä. Ajattelin tuon Lightin olevan vähän tummempi ja onhan se. En rusketu kovinkaan paljoa (konttorirotta...), eli tuskin jää liian vaaleaksi. Kokeilin äsken noita kolmea päällekkäin ja jo tuo concealer teki tosi tasaisen jäljen, vaikkei ihan tummia silmänalusia peittänytkään. Kaikilla kolmella tuli tasaisen ja nätin, muttei paklatun näköinen iho.
Lisäksi tilaukseen mahtui Mineral Eye liner sävyssä Coffee. Vaikutti ihan hyvältä, liukui kuin unelma ja jälki oli pehmeä. Kestävyys vähän jännittää, mutta tulevat päivät sen näyttävät. Kynsilakoista sävy Champagne, joka oli kyllä tosi erivärinen, kuin miksi sitä luulin. Kuvien perusteella näytti minusta kivalta nudesävyltä, mutta enemmän tämä on mielestäni vanha roosa vähäisellä sinihopealla shimmerillä. Eiköhän tuo kuitenkin tule käytettyä.

Tuo kaupanpäällispaletti on kyllä tosi kätsä tällaiselle aloittelevalle luomivärien käyttäjälle, tuossa on siis 32 pientä luomivärinappia. Tuskin tulee kaikkia käytettyä, mutta kiva kokeilla miltä mikäkin väri omassa naamassa näyttää. :) Ehdin jo silmiini tällätä toisessa rivissä (ylhäältä katsottuna) olevia sinisiä. Levittyivät pehmeästi, toisissa oli enemmän pigmenttiä kuin toisissa. Kädelle swatchasin alarivin mustaa kultaisilla hileillä ja siinä ei kyllä ollut pigmenttiä yhtään. Laatu siis vaihtelee melkoisesti paletin sisällä.
Alla vielä ryövättyä kuvaa:

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #140 : 22.06.11 - klo:18:14 »
Joku aika sitten tilasin useamman näitä 1,5 puntaa maksavia 4 värin paletteja.
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~14.htm
Aika moni oli täysin surkea, kuten Matte mauve, Nouveau neutrals, Ivy ja Hazy Hazel. Ehkä tummat sävyt paleteissa voivat toimia, mutta vaaleat ovat vähäpigmenttisiä.

Vakikäyttöön onkin jäänyt vain yksi paletti, Brownstone. Siinä on neljä mattaa ruskean sävyä, eli hyvin luonnollisen meikin saa näillä. Kaikista väreistä saa pigmenttiä kohtuullisesti. Tykkään Elfin luomiväripalettien ideasta; pieni koko, halpa hinta ja neljä väriä yhdessä paletissa. Mutta laatu ei ole ihan kohdallaan.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 28.06.11 - klo:02:24 »
Huomatkaa etta elfilla on kaikki tuotteet puoleen hintaan keskiviikkoon asti. Saatoinpa juuri tilata  ;D

anko

• Vieras
« Vastaus #142 : 29.06.11 - klo:22:42 »
Miksihän nonpareilista ei saa enää tilattua elfiä EU-maihin? Oli niin kätevää ostaa sieltä. Ehdin ihastua elfin nestemäiseen eyelineriin ja oisin halunnu kokeilla sitä eri sävyissä, mutta ei sitä nyt tule yksinään tilattua elfin omilta sivuilta.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #143 : 30.06.11 - klo:10:29 »
^ Huomasin saman jutun pettymyksekseni, eli eipä tarvi enää tuoltakaan tilata. Voikohan olla mahdollista, että e.l.f on kieltänyt myynnin, jotta eurooppalaiset ostaisivat e.l.f:in UK-kaupasta, eikä jenkeistä asti?
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 28.07.11 - klo:11:28 »
Huhhuh, sain oikein urakalla täyttää äsken elfin ostoskoria! Sielä kun on se alekoodi, että puolet hinnasta pois jos tilaa vähintään 30 punnalla (n. 33-34€) ja minähän tilasin. Vaikka en aluksi aikonut.
Postikuluineen pääsee 21€ jos haluaa käyttää koodin ja oikeasti, en käsittänyt miten paljon sillä saa tavaraa! Elfin puolitetuilla hinnoilla kun koittaa kerätä summaa täyteen kun tuotteet on melkein kaikki 85senttiä ja studion 2€.

Kerran olen aikaisemmin elfiltä tilannut ja tykkäsin tuotteista, joten nyt saa kamaa lisää pian mielinmäärin :P

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 28.07.11 - klo:13:59 »
Kiitos vaan Lauramainen, täältäkin lähti tilaus äsken. ;D En siis ole elfin postituslistalla niin en tiennyt tuosta alennuksesta ennen sun postausta..

23 tuotetta = noin 27 euroa postikuluineen. Ostoskoriin hyppäsi siveltimiä, muutamat luomivärit, pari puuteria (otin kahta sävyä kun en ollut varma kumpi mä olen...), kasa kynsilakkoja, kynsinauhakynä, ripsiväri, pinsetit ja meikkivoidesieniä. ::) Ainiin ja eyelid primer, mullahan on jo se ja totesin hyväksi niin piti tilata lisää ettei vaan pääse loppumaan!

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #146 : 28.07.11 - klo:22:37 »
Hoho, mulle on tullut jo viime parin viikon aikana kaksi pakettia elf:iltä, mutta pakkohan munkin oli tuo tarjous hyödyntää! :D Tulen laittelemaan tuotekokemuksia kunhan kerkeän, etenkin elf:in mineraalimeikkeihin olen ihastunut! :-*

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 28.07.11 - klo:23:07 »
Ite tilasin mineraalipohjan ja ihan valkkasin yhden, saas nähdä miten mätsää omaan ihoon! Puuterimainen pohja antaa vaan vähän anteeks värissä, jos ei muuta kun vähän poskiin sipase. ;)

Ja joo, ehdottomasti tuote-esittelyitä! Itsekkin muutaman tuotteen tilasin ihan niiden vuoksi, osan uteliaisuudesta. Voisin näppäillä tänne sitten omia kokemuksia myös.

Äh, ei jaksais odottaa. Sivuilla puhuttiin 1-2 viikkoa ja voi tuska jos joudun sen 2 viikkoa venaileen! *hypistelee näppejään*. Viimeksi minulla taisi mennä viikko.

Poissa iina

• Haiven
  • *
« Vastaus #148 : 29.07.11 - klo:14:32 »
Voivoi mikä turmion foorumi tämä onkaan  :P. En ollut ennen kuullutkaan ko. paikasta ja täytyihän sitä alekoodi hyödyntää: tavaraa tulossa säkkitolkulla ja eikä entisetkään mahdu kaappiin...että kiitos vinkkaajalle  :ts

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #149 : 29.07.11 - klo:16:33 »
Onhan tuo tarjous tuolla co.uk:ssa? Katselin, ettei ainakaan sen etusivuilla mitään sanota ??? Ois muutama tuote kiva ostaa.

Edit. Löysin koodin.
« Viimeksi muokattu: 29.07.11 - klo:16:51 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos