Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72688 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: e.l.f.
« Vastaus #15 : 30.11.09 - klo:20:58 »
Onko kukaan testannut studio-sarjan poskipunia, näyttävät erittäin kivoilta? Hyvännäköisiä tekoripsiäkin on tuolla ja muutaman siveltimenkin voisi ostaa...tässähän ihan innostuu!
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #16 : 01.12.09 - klo:17:23 »
^ Multa löytyy Studio-sarjan poskipunia sävyt Peachy keen ja Mellow mauve, sekä se jossa on yhdessä poskipuna ja aurinkopuuteri. En ole vielä ehtinyt testailla, mutta pakkaukset on ainakin tyylikkäät. Sävyt olivat hieman pettymys, etenkin Peachy keen joka on hieman likaisen sävyinen.

Ainakin voin hehkuttaa mineraalihuulipunia. Tosi kivoja nudepinkkisävyjä ostin. Yleensä olen tottunut laittamaan huulikiiltoa punan päälle, kun monet punat vaan kuivattaa huulia. Näitä voi käyttää yksinään, muistaakseni sisälsivät jotain kosteuttavia aineita. Tahdon kyllä ostaa lisää.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 01.12.09 - klo:18:58 »
mulla on studiolinjan contouring blush ja bronzing powder sävyssä blushed/bronzed (?), ja oon kyl tykänny tosi paljon. Poskipuna muistuttaa tosi paljon Narsin orgasmia. Ei kyllä ehkä maailman riittoisinta, sillä tilasin sen loppukesästä ja nyt jo pohja pilkottaa!Se on kyl oikeestaan ollu ainoa poskipuna mitä tänä syksynä oon käyttäny. Mut suosittelen!

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 03.12.09 - klo:14:49 »
^ Multakin löytyy just tuo poskipuna/arskaduo. Piti ostaa vaikka saman sävyisiä poskipunia löytyy aika monta jo entuudestaan. Kaunis sävy kyllä. Aurinkopuuteria opettelen vasta käyttämään, kun en ole ennen sellaista omistanut. Nyt melkein haluttaisi tilata muitakin Studio-linjan aurinkopuutereita.

Harmittaa melkein katsoa e.l.f:in jenkkisivuja, kun siellä on aina niin hyviä tarjouksia kuten mineraalit/studio-sarja miinus 50-75%. Tulee silti usein tsekattua nuokin sivut, kun taitaa tuotteet tulla ensin jenkkeihin myyntiin ja sitten vasta e.l.f:in UK-sivulle.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 15.12.09 - klo:17:46 »
Onko kukaan testannut studio-sarjan poskipunia, näyttävät erittäin kivoilta?

Mulla on Tickled Pink joka on nätti luonnollinen vaaleahko hohtava (ei mun mielestä liian) pinkki ja Peachy Keen joka on nimensä mukaisesti persikka. En ole ihan varma sopiiko Peachy Keen mulle (sain sen tänään, en ole ehtinyt kokeilla), saattaa olla liian lämmin.

Olen nyt 2 kertaa tilannut tuolta ja on kyllä ollut hintaansa nähden tosi kivoja tuotteita. :ts
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 19.12.09 - klo:19:51 »
Kokemuksia viimeisimmän tilauksen tuotteista:

2 in 1 conditioning gloss (Fanatic): tätä olen pystynyt käyttämään vain kirkkaana huulikiiltona, koska en saa tulemaan ulos sitä keskellä olevaa värillistä ainetta.

27 piece mini makeup collection: luomiväreissä on kiitettävästi pigmenttiä ja pysyvät pohjustajan kanssa hyvin. Vihreät sävyt on suosikkeja. Ne 3 huulikiiltoa, joita olen kokeillut, jättävät huulet melko mattapintaisiksi, joten siksi jäänevät vähemmälle käytölle. Poskipunasta pöllysi tosi paljon väriä kun sitä kokeilin. Sävy on ihan nätti, mutta käyttömukavuus ei kovin hyvä koska irtoväriä lähtee niin paljon, että kun sitä yritin pois puhaltaa niin sitä jäi huulikiiltojen pintaankin ja se sotki myös peilin. Yritän muistaa, että jatkossa pitää poskipunaa sutia todella hellällä kädellä.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 22.12.09 - klo:18:04 »
^ Kivan näköisiä nuo 2 in 1-kiillot, mutta harmi kyllä taitavat olla hyvin epäluotettavia. Youtubesta olen katsonut pari videota, joissa mainitaan juuri tuo ongelma, että ei koskaan tiedä tuleeko sitä läpinäkyvää kiiltoa vai värillistä. Vaikuttaa muuten kivalta idealta.

Tuo meikkiboksi taitaa jäädä itselläni käyttämättä, koska värit eivät houkuta minua. Lisäksi nuo poskipuna ja aurinkopuuteri ovat minulla erikseen jo olemassa.

Mineraalihuulipunista olin aluksi aivan innoissani niiden koostumuksen ansiosta, mutta nyt kuivat huulet vaativat jotain alle tai päälle. Plussaa siitä etteivät sisällä mitään helmiäistä, vaan ovat mattoja. Voisin kuitenkin pari sävyä vielä hankkia.

Seuraavaan tilaukseen (kunhan vain tulisi uusi tarjous) pistän siveltimiä, kabukin, pinkin Studio-poskipunan, pari huulipunaa...

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #22 : 06.01.10 - klo:13:04 »
En ole vielä tuolta tilannut, mutta aivan hurjan kova on houkutus! Koska mun sävymaailma on vielä vähän hakusessa (vaikkakin siis selkeästi viileä olen) niin nuita malttaisi vähän tilalla enemmänkin testiin. Mietinkin minkäverran pigmenttiä mahtaa olla luomiväriessä, hyvä kuulla etteivät mitään kuraa ole.
Koskapa mun ihoni ei ole koskaan hermostunut silikonista eikä parabeeneista niin mua ei haittaa lainkaan vaikka tuotteet niitä sisältävätkin. Jojoba sensijaan on isompi vihollinen. Sivut vaikuttavat myös mukavan loogisilta ja selkeiltä. Plussaa inci-listojen näkemisestä!

Tilausaikeissa on nyt ainakin mineraalipohja ja correctori, luomivärejä, kosteuttava huuliväri.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 09.01.10 - klo:10:20 »
Mineraalipohjan ostamista olen minäkin monesti harkinnut, mutta epäilyttää sen sisältämä vismutti. Nimittäin BareMineralsin (Bare Escentualsin) meikkipohjan käytön aikana kasvoni meni todella huonoon kuntoon (paljon näppyjä), ja ihon kunto parani kun lopetin tuon käytön. Onhan toki mahdollista että näpyt johtui jostain muusta, mutta jos niiden syynä oli paljon parjattu vismutti, niin eipä passaa mun myöskään e.l.f.-mineraalipohjaa käyttää.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #24 : 18.01.10 - klo:20:12 »
Noniin, nyt on tilaus sisällä! Laitoin tuonne alekoodeihin tiedon parin päivän ajan voimassaolevasta tarjouksesta ilmaisista postareista kun tilaus yli £10. Vähänkö oon iloinen että tuli jätettyä viimeksi tekemättä tilaus, kun nyt kävi näin onnellisesti :ts

Mulle tulossa 4 settiä luomivärejä, parit cover all'it, new moisture lipcolor ja pinsetit. Päätin sittenkin skipata ne mineraalipohjat kun jotenkaan ei ole liikaa tuohon luottoa... (edit:) niin ja tuli luettua jonninverran arvosteluja; kakkunaamariksi moittivat, joten en jaksa intoutua omakohtaiseen kokeiluun.

Tänään tuli tilaus, tosi nopeasti! Ja paketointi oli erittäin kohdallaan.
Yllätyin kyllä noiden luomivärien pigmenttirikkaudesta. Tilasin siis Brightenin Eye Coloreita muutaman. Lisäksi erittäin miellyttävä tuttavuus on tuo huulivärikiilto mikälie :) Lucious Liquid Lipstick; vähän turhan pitkä kynän omainen tuote, mutta sieniaplikaattori on erittäin miellyttävän tuntuinen käyttää. Ja ihan kivasti kosteuttavaakin. Kiiltoa on mun makuuni ihan maksimimäärä. Vaan jatkossa tulen kyllä tilaamaan muutaman näitä lisää!
Tuosta kierremekanismista täällä joku valitteli ettei saanut toimimaan....ohjeessa lukee että pitää10-12 kierrosta vääntää ennenkuin väriä alkaa tulla sieneen, mutta mä ruuvasin sitä varmaan lähemmäs 30 kertaa että alkoi tulla väriä. Väriä itsessään on aika vähänlaisesti, varsinkin kun tuo mekasnimi on noin valtavan niin luulisi olevan edullisempaa pistää enemmän väriä laitteen sisään.
Peitevärit (Rosy Beige ja Apricot Beige) vaikuttivat sopivan rasvaisilta käyttää; koska mulla peiteaineet tuntuvat herkästi kuivattavan ihoa ja näyttää loppupäivästä ikävälle...tuosta osaan kuitenkin sanoa kun pääsee testaamaan "tositoimissa". Tuoksu on melko voimakas ollakseen peiteväri; kiva karkkimainen appelsiinin tuoksu, mutta aika turhaa olla tuoksua peiteaineessa!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 21.01.10 - klo:16:00 »
Tässä vähän elf mineraalihuulipunien vertailua.

Fiery Fuchsia ja Ripe Rose:
- hyvin saman sävyisiä punaruskeita, Ripe Rose on tummempi.
- Ripe Rose on matta.

Runway Pink ja Nicely Nude:
- hylsyssä näyttävät hyvin saman sävyisiltä.
- Runway Pink on aika vaalea pinkki, ehkä makuuni liian paljon vaalentaa huulia.
- Nicely Nude on myös pinkki, mutta hienovaraisemmalla tavalla ja hieman persikkaan vivahtava.
- Runway Pink on matta.

Pouty Petal:
- kun laitan huulille, niin väriä tuskin huomaa, eli hyvin läpikuultava ja luonnollinen.
- ei-matta.

Natural Nymph:
- peitepuikon värinen nudepuna, käytän joskus toisen huulipunan päälle.
- matta.

Kaiken kaikkiaan elf-punat ovat todella pehmeitä ja mukavan tuntuisia huulilla. Osassa punia on pientä kimalletta, mutta hyvin hyvin pientä. Ei siis mitään pearl-punia, joita inhoan. Eikä mattakaan tarkoita kuivaa koostumusta.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 13.03.10 - klo:20:26 »
Tone correcting concealer - Mun putkilossa lukee sävyn nimenä vain fair mutta ilmeisesti on virallisesti apricot beige (fair).
Peittokyky ei ole kovin kummoinen, eli esim. tummia silminalusia tai näppyjä peittämään tämä eri riitä.

Minty lip gloss - Tosiaan minttuinen tuoksu kiillossa on! Sävy D7 Miami näyttää putkilossa kivan luonnolliselta, mutta aika reippaalla kädellä saa huuliin sivellä jotta niihin saa edes vähän kiiltoa.  

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #27 : 30.04.10 - klo:00:08 »
Tykkään kovasti Studio Linen soiveltimistä, ja paljon muustakin tän Linen tuotteista. Ei tarvii murehtia jos joku menee rikki meikkipussissa jos ei halua kalliimpia kuljetella mukana.
Studion bronzerit ja all over finish dust ja HG powder on mahtavia. Mineral boosterkin on budjetillisesti ihan hintalaatu kohallaan. 4 € 12 g (?) tilailen täältä usein sillon vaan kun saa ilmaiset postarit coden.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #28 : 30.04.10 - klo:00:11 »
^ Kivan näköisiä nuo 2 in 1-kiillot, mutta harmi kyllä taitavat olla hyvin epäluotettavia. Youtubesta olen katsonut pari videota, joissa mainitaan juuri tuo ongelma, että ei koskaan tiedä tuleeko sitä läpinäkyvää kiiltoa vai värillistä. Vaikuttaa muuten kivalta idealta.

jos puristaa sivulta saa kirkasta huulikiiltoa, jos puristaa pohjasta saa väriä siihen mukaan :)
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 02.05.10 - klo:17:41 »
Studion bronzerit ja all over finish dust ja HG powder on mahtavia. Mineral boosterkin on budjetillisesti ihan hintalaatu kohallaan. 4 € 12 g (?) tilailen täältä usein sillon vaan kun saa ilmaiset postarit coden.

High definition powder antaa reilusti hillitymmän kuulauden kasvoille, kuin vakiotuotteeni NYXin Highlighter. Käytänkin näitä tuotteita usein yhtäaikaa. Mineral boosterista en kyllä saanut mitään irti. En huomannut mitään eroa, paitsi ehkä iho näytti epätasaisemmalta.