Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72829 kertaa)

Poissa armi

• Tukkaguru
Vs: e.l.f.
« Vastaus #150 : 29.07.11 - klo:17:49 »
Olipa kiva alennus! Olen pitkään tehny elfin sivuilla ostoskoreja ja miettinyt tilaamista, joten nyt en paljoa aikaillut. :)

Mulle on tulossa:
Studio Makeup Mist & Set
Liquid Eyeliner   Black
Pressed Powder   Porcelain
Complexion Perfection
Concealer   Ivory
Studio Matte Lip Colour   Natural
Lip Primer and Plumper
Under Eye Concealer & Highlighter    glow/fair
Cream Eyeliner   White
Cream Eyeliner   Coffee
Mineral Infused Face Primer
High Definition Powder
plumping lip glaze   Oasis
plumping lip glaze   Baby Doll
Studio Matte Lip Colour   Tea Rose
So it goes.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #151 : 29.07.11 - klo:19:42 »
Mä meinasin ensin, etten tee tilausta, mutta tein kuitenkin. :D
Tilasin muun muassa meikinalusprimerin sekä hd-puuterin, joita muuten ei välttämättä tulisi tilattua.
Upea tarjous kyllä!

1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #152 : 30.07.11 - klo:10:06 »
Nyt kun vielä yritän muistella, mitä kaikkea on tullut tilattua... ;D

Mineral Eyeshadowit ovat varsin hailakoita, tuo pirun primerikin on koko ajan out of stock, joten en ole vielä sen kera päässyt kokeilemaan. :-\ Iso plussa multa kuitenkin siitä, ettei nämä ärsytä silmiä. Etenkin valkoista luomiväriä tulee usein käytettyä silmäkulmassa, ja tähän asti kaikki omistamani sellaiset ovat päivän mittaan saaneet aikaan silmän kuivumisen ja ajoittain lievää kirvelyä. Jatkan siis näiden testailua avoin mielin! Varoituksen sana kuitenkin siitä, että värit näyttävät paljon vaaleammilta sivuilla. Esim Royalin ja Socialiten totesin todella tummiksi.

Mineral Booster (shimmer) tuo ihanaa, kevyen kevyttä hohtoa naamalle, ja pitää rasvoittuvuuden kurissa! Tähän jäin heti koukkuun. :P Ainoat miinukset on todella hienojakoinen koostumus (pölyää varmasti aika paljon, ja sitä sitten hengitellään) sekä A-vitamiini, jonka luin edistävän vanhentumista jos sitä käyttää naamalla auringossa. :( Kuitenkin niin loisto tuote, etten auringossakaan voi olla käyttämättä...

Kynsilakat sävyissä Cranberry ja Moonlight. <3 Molemmat aivan upean värisiä. Harmi vain, että tuo Cranberry kuivuu mulla todella hitaasti. Pysyvyys oikein hyvä, ei valittamista sen puoleen.

Mineral Blush sävyssä peach oli aikamoinen... Järkytys? Kuvittelin sen olevan hailakka oranssi, niinkuin Coral, mutta kimalteilla. Se näyttäytyikin sitten räikeän oranssiksi, jota on asteen vaikeampi saada oikein annosteltua ja levitettyä. Sekoittelen tätä varmaan Lily Lolon Doll Faceen, se kun ei sisällä juuri muuta kuin kimalteita ja varmasti tarvitsisi vähän pigmenttiä.

Studio Matte Lip Colour sävyssä Tea Rose. Positiivinen yllätys. :) Levittyy hyvin, tuntuu huulilla pehmeältä ja kosteuttavalta, ja on nimensä mukaan matta. Näitä pitää tilata enemmän! :D

Zit Zapper. Toimivuudesta en oikein osaa sanoa, mutta en kyllä yleensäkään osaa tällaisten tuotteiden kanssa. Kuitenkin hintaan nähden hyvä, ainakin kuvittelen, että tämä on nostanut pari "ihonalaista" finniä pintaan.

Mineral Blemish Kit sen sijaan tuntuu aika turhalta tuotteelta. En huomaa mitään vaikutusta, eikä tällä ole edes peittoa. Lisäksi askarruttaa INCIssä oleva Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer - eikös tuo ole jokin silikoni? En halua mineraalimeikkeihini silaria!

Mineral Foundation Fair. Sopii hyvin vähän päivettyneille kesäkasvoille, ei kovin peittävä. Pysyy kuitenkin hyvin, ihan tyytyväinen olen siis ollut.

Mineral Concealer Fair on varsin kylmän sävyinen tuohon meikkipohjaan verrattuna, en tiedä onko se hyvä vai huono. Ei peitä mielestäni kovinkaan hyvin.

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 30.07.11 - klo:10:47 »
Voi elämä mun kanssa. Oman tilaukseni tein silleen aika naftisti, että en enää kasannut ostoskoriini mitään, kun se alennusraja oli ylitetty. No, en kai eilen illalla sitten vähän laittanut kaverin ostoskoriin vielä tavaraa?  O:)

2kpl cream eyelineriä ja tummempi poskipuna, koska tajusin etten omista mitään muuta kun raikkaita ja haaleita.
Nyt mietin sitten, että meneeköhän noi cream eyelinerit postissa kirjemaksulla, siinähän taitaa olla rajana 3cm paksu, jos oikein olen tajunnut? Pakkauskin on tietääkseni muovia, eli ei hajoisi ilman kuplamuovia.
Niin ja miksen miettinyt tätä ennen kun käskin tilaamaan? No eikai se sitten mitään jos maksikirjeeksi menee.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #154 : 13.08.11 - klo:17:56 »
Tilasin kasan siveltimiä kun tuon 50% alennuksen kanssa halvalla sai, ja olen täysin rakastunut Studio Stipple brushiin<3 Mulla on ollut paljon hankaluuksia mineraalimeikkipohjan levitämisessä kabukin kanssa jos haluan vain kevyttä ehostusta, mutta tämä oli vastaus siihen! Tällä saa tumpelokin ohuen kerroksen, ja tämä käy myös hyvin poskipunan tai shimmerin levitykseen, jos niitä meinaa tulla liikaa (niinkuin mulla :D). En tajua miten olen elänyt näin kauan ilman tätä! :P

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 15.08.11 - klo:18:42 »
-50%:n tarjous oli liian houkutteleva, joten tänään sit saapuikin paketillinen e.l.f.iä :)

Noin parillakymmenellä punnalla sain kaiken tämän:
Waterproof Eyeliner Pen: Black + Ash
3pk shine eraser set
Lip Stain: Birthday Suit + Heartbreaker
Small Brush Holder
Complexion Perfection
Nail Polish: Dark Navy
Lipstick: Seductive
Eyelid Primer (Sheer)
Flawless Finish Foundation: Caramel

Näistä ennestään tuttuja tuotteita oli vain kynsilakka (eri sävyä tosin aiemmin käyttänyt) ja kiillonpoistopaperit. Joten huomenna aamulla on sit melkein kuin joulu kun pääsee montaa uutta tuotetta sutimaan kasvoille :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 27.08.11 - klo:10:47 »
Parit kokemukset:

Nail Polish Party Purple Kiva tummanlila glitterinen lakka. Tosi nätti kynnellä, pientä miinusta siitä että kuluu kärjistä nopeasti. Levittyy nätisti ja peittää hyvin kahdella kerroksella.

Nail Polish Mint Cream Kiva sävy. Vaati kolme kerrosta peittääkseen riittävästi. Hieman hitaampi kuivumaan kuin Party Purple.

Studio Single Eyeshadow Coffee Bean Ihana glitterhohtoinen ruskea luomiväri, sävyn nimi kuvaa aika hyvin. Tästä tuli heti lemppari. Levittyy hyvin ja on riittävästi pigmenttiä.

Slant Tweezer Hyvät peruspinsetit.

Studio Lengthening and Volumising Mascara black Hyvä ripsiväri, levittyy nätisti ja tuuheuttaa sekä pidentää nimensä mukaisesti. Ei varise eikä sottaa salilla hikoillessakaan. Todella hyvä hinta-laatu-suhde! :ts

Brightening Eye Colour Drama sekä Teal Dream Molemmat neljän värin paletit mielestäni hyviä. Levittyy helposti ja on riittävästi pigmenttiä, myös tuossa vihreässä ja sinisessä värissä. Drama hakkaa kyllä H&M:n neljän värin paletin samassa valko-harmaa-musta -sävyssä melkein 6-0. Luomivärit pysyvät hyvin, varsinkin kun laittaa saman merkin Eyelid Primeria alle (tätä mä käytän nykyään päivittäin, aina luomivärin alla).

Blending Wedges Nämä olikin tosi pieniä, puolet pienempiä kuin meikkisienikolmiot yleensä. Saa kuitenkin levitettyä ainakin Avonin puuterimeikkivoiteen nätisti joten uskoisin toimivan hyvin myös nestemäisen meikkivoiteen kanssa. :)

Eye Colour Applicators Hieman kovia mutta ihan hyviä perusaplikaattoreita luomivärien levitykseen. Ei pahaa sanottavaa.

Poissa iina

• Haiven
  • *
« Vastaus #157 : 29.08.11 - klo:13:52 »
Elfillä taas alea, tosin vaan enää tämän päivän eli koodilla CARNIVAL saa tuotteista -50% 29.8. klo 11.59 pm asti, minimitilaus 28 euroa.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 30.08.11 - klo:10:41 »
Minua kiinnostaisi sitten arvostelut noita huulten pullistajista  ;)

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #159 : 04.09.11 - klo:15:11 »
Tilaamistani tuotteista nousi kolme todellista HG:tä. Ensinnäkin Studio-sarjan primer on aivan loistava! Plussaa myös pumppupullosta. Geelimäinen koostumus. Tasoittaa ihoa todella kauniisti.

HD-puuteri on ihana! Tästä en voi enkä edes osaa sanoa enempää. Puuteri on hienojakoista ja tekee aivan ihanan pinnan. Ostan varmasti uudelleen.

Tavissarjan eyelid primer on myös aivan loistava. UDPP on loppumaisillaan, mutta en tiedä, onko sitä tarvis ostaa. Elfin primer toistaa värit todella hyvin. Aivan niin hyvä turnauskestävyys ei ole kuin UDPP:llä, mutta pitää silmämeikin kyllä normipäivänä tosi hyvin paikoillaan. Ostan varmasti uudelleen tätäkin!
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 08.09.11 - klo:20:11 »
Lisäillen tänne pikkuhiljaa lisää kommentteja ...

Eye lid primer – pitää luomivärin siistinä noin puolikkaan työpäivän ajan. On siis toki tyhjää parempi – ja halpa – mutta ei mulla vedä vertoja Guerlainin pohjustajalle tai UDPP:lle.

Studio Lip stain – sävy Red carpet on mulle täydellinen punainen! Salaisuus on nimenomaan olla laittamatta kiiltoa maalin päällä, koska sillä tavalla puna pysyy huulilla paljon hyvin eikä juurikaan leviä hampaisiin tms.
Multa löytyy myös sävy Birthday suit eikä siinäkään sävyssä ole valittamista. Tämä sävy taas näyttää huulilla paljon paremmalta kun päälle on laitettu kiilto.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #161 : 08.09.11 - klo:21:27 »
Tilaamistani tuotteista nousi kolme todellista HG:tä. Ensinnäkin Studio-sarjan primer on aivan loistava! Plussaa myös pumppupullosta. Geelimäinen koostumus. Tasoittaa ihoa todella kauniisti.

Täsmälleen samaa mieltä. Nyt ymmärrän mitä iloa primerista on. Siis silikonistahan tuo on, mutta tekee ihanan sileän mattapohjan, tasoittaa pinnan ja meikkivoide levittyy helposti ja kauniisti päälle.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 08.09.11 - klo:21:52 »
Hilippa, oliko tuo studio lip stain mielestäsi pigmenttistä vai huulikiiltomaista väriltään? Houkuttaisi nuo pinkit sävyt mutta toivoisin enemmänkin huulipunamaista peittävyyttä kuin sellaista hailakkaa kiiltoa.

Itku kun heräsin liian myöhään noihin -50% alennuksiin, nyt täytyy melkein odottaa seuraavaa supertarjousta. Mietin jo jokin aika sitten valmiiksi joululahjat mitä tilaan ;D sitten samalla kun jokin ohittamaton tarjous taas tulee.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 09.09.11 - klo:08:27 »
Hilippa, oliko tuo studio lip stain mielestäsi pigmenttistä vai huulikiiltomaista väriltään? Houkuttaisi nuo pinkit sävyt mutta toivoisin enemmänkin huulipunamaista peittävyyttä kuin sellaista hailakkaa kiiltoa.

Punainen red carpet on tosi pigmenttinen. Vaaleammasta birtday suitistakin kyllä tulee väriä huuliin, muttei mielestäni yhtä peittävää.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #164 : 10.09.11 - klo:17:07 »
Itku kun heräsin liian myöhään noihin -50% alennuksiin, nyt täytyy melkein odottaa seuraavaa supertarjousta. Mietin jo jokin aika sitten valmiiksi joululahjat mitä tilaan ;D sitten samalla kun jokin ohittamaton tarjous taas tulee.

Just pompsahti sähköpostiin 50% tarjouskoodi 250KFB  :)

Ja tässä vähän lisätietoa edittinä perään.. Syy alelle on ilmeisesti FB-fanien määrä (250 000?); minimum order value of £25, valid until 2am (UK time) on 12/09/2011.
« Viimeksi muokattu: 10.09.11 - klo:17:24 kirjoittanut honeytestdriver »