Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72923 kertaa)

Poissa Puf

• HAIRahtanut
Vs: e.l.f.
« Vastaus #165 : 10.09.11 - klo:17:15 »
Itku kun heräsin liian myöhään noihin -50% alennuksiin, nyt täytyy melkein odottaa seuraavaa supertarjousta. Mietin jo jokin aika sitten valmiiksi joululahjat mitä tilaan ;D sitten samalla kun jokin ohittamaton tarjous taas tulee.

Just pompsahti sähköpostiin 50% tarjouskoodi 250KFB  :)

Mitä, nyt jo! Mulla ei ollu postissa mitään vaikka oon postituslistalla. Voitko vielä kertoa tarjousajan ja minimiostosumman tai muut rajoitteet? =)

Edit. Kiitos honeytestdriver!
« Viimeksi muokattu: 10.09.11 - klo:17:40 kirjoittanut Puf »

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #166 : 10.09.11 - klo:17:31 »
Kävin editoimassa tuota aiempaa. Piti tulla heti kertomaan kun muistin tämän ketjun ja itse tilasin hirmuisen kasan kaikkea kivaa edellisessä alessa, pakkohan se oli kun oli niin halpaa.

Poissa Nana

• Haiven
  • *
« Vastaus #167 : 10.09.11 - klo:19:54 »
Kiva, että tuli uusi -50% ale näin äkkiä, kun missasin sen aiemman. Tilasin seuraavat:

Studio Fan Brush
Studio Bronzer: Warm Bronzer
Wet Gloss Lash and Brow Clear Mascara
Studio High Definition Powder
Studio Cream Eyeshadow: Dawn
Studio Cream Eyeshadow: Candlelight
Studio Powder Brush
Blending Wedges

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 11.09.11 - klo:00:09 »
Täälläkin tilattiin alen kunniaksi kasa uusia meikkejä. ;D Nyt pari uutta arviota.

E.l.f. Studio Angled Eyeliner Brush
Käytän tätä Elfin mustan Cream Eyelinerin kanssa. Aluksi käytin rajauksen kanssa mukana tullutta pientä sivellintä, sitten yhtä Sigman rajaussivellintä, mutta sen hukuttua päätin tilata tämän. Hieman oli opettelemista tämän taitetun kärjen kanssa, mutta tällä saa hyvinkin tarkkaa jälkeä ja intensiivisempää kuin muilla. Tykkään.

E.l.f. Studio Conditioning Lip Balm SPF 15, Peaceful Pink
Tämä oli paljon isompi mitä kuvittelin. Ihanan väristä huulivoidetta, kiva mieto tuoksu ja maku! Kivan näköistä huulilla, antaa hennon vaaleanpunaisen sävyn. Plussaa aurinkosuojasta, tää on varmaan ihana rannalla ja ulkomailla (mulla kuivuu huulet auringosta aika herkästi).

E.l.f. French Manicure Set, Pink
Vaaleanpunainen ja valkoinen ei mitenkään kovin pigmenttisiä lakkoja. Valkoista joutuu laittamaan vähintään kaksi kerrosta, mutta todella nätit kynnet näillä saa aikaiseksi. :) Hyvä hintaansa nähden.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #169 : 14.09.11 - klo:18:55 »
Toimivatko e.l.f.in mineraalipohjat ja peiteaineet iholla, jolla on paljon peitettävää (punaisuutta, aknearpia)? Entä pysyykö rasvaisella t-alueella, vai liukuuko päivän mittaan pois? Olen käyttänyt Everyday Mineralsia tähän asti, mutta nyt olen päästänyt meikkipohjapurkin kulumaan liian loppuun ennen uuden tilauksen laittamista. Mietin tulisiko Briteistä nopeammin. Ja tietty edullinen hintakin houkuttaa.... ;D

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #170 : 14.09.11 - klo:18:58 »
Mulla on elfin yks mineraalipohja, se on tosi kevyt kyllä. Mätsää ihoni väriin, mutta ei se ainakaan omien poskien punotusta poista nimeksikään.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #171 : 14.09.11 - klo:19:29 »
Munkin mielestä on varsin huonoja peittävyydeltään sekä meikkipohja että peiteaine. :-\ Lisäksi olivat mulle liian tummia ja persikkaisia sävyjä, kun itse kaipaan vaaleaa ja keltaiseen taittavaa. Pysyvyys on kuitenkin mielestäni hyvä, parempi kuin Loloissa, joita yleensä käytän.

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #172 : 14.09.11 - klo:23:20 »
Taidan sitten vain pistää EM:lle tilauksen menemään, ja ostaa e.l.f.iltä vain värikosmetiikkaa. :/
Kaipaisin itsekin juurikin vaaleaa ja keltaiseen taittuvaa pohjaa.

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #173 : 15.09.11 - klo:10:25 »
Taas on ilmaiset postit tarjolla, koodilla QZXEU. Voimassa "3 pm UK time on 15/9/2011", eli kannattaa kiiruhtaa, jos aikoo tarjouksen käyttää!

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 15.09.11 - klo:21:00 »
Nyt taas e.l.f.:illä tarjous, saa 5£ hinnasta pois, jos tilauksen yhetissumma 15£ tai enemmän.
Koodi on 15SPECIAL ja voimassa 16.9.2011 3pm asti UK:n aikaa.

Kylläpä siellä nyt on tarjouksia tarjouksien perään. :D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #175 : 16.09.11 - klo:15:44 »
Toimiiko Mineral Infused Face Primer mineraalipohjan alla? Entä kosteusvoiteeseen sekoitettuna tai sen päälle levitettyn'?
On kokemusta noista voidemaisista pohjustajista ainoastaan Avonilta, ja se ei sopinut rasvoittuvalle iholleni kosteusvoiteeseen sekoitettuna. Tykkään kuitenkin käyttää suojakertoimellista voidetta meikin alla.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #176 : 16.09.11 - klo:16:08 »
^Tuohan sisältää lähinnä vain silikoneja, jotka yleensä tekevät rasvaisesta ihosta vain vielä kiiltävämmän. Lisäksi olen itse huomannut, että jos erehdyn laittamaan mitään muuta kuin (silikonitonta) kosteusvoidetta mineraalimeikkipohjan alle, tuloksena on parissa tunnissa kauhea lieju. :-X

Parhaiten meikkipohjan pysyvyyteen on mulla vaikuttanut puuteri (Lumenen Natural Code). :) Saattaa kestää jopa 12h! Verrattuna 6h ilman puuteria, ja 2-4h normaalilla meikkivoiteella.

Poissa Nana

• Haiven
  • *
« Vastaus #177 : 17.09.11 - klo:09:34 »
Nyt on nähtävästi viimeinen -50% alennuskampanja menossa. Koodi LAST50, minimitilaus 25£ ja voimassa 19.9.2011 (8 am uk time) asti. Saa nyt nähdä jääkö sitten todellakin viimeiseksi -50% alennukseksi tämä, vähän epäilyttää.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #178 : 17.09.11 - klo:11:03 »
Miks ees menin vilkaseen tätä ketjua  ::) Pakko oli tehdä tilaus, mies kiittää  ;D Halvalla lähti mut en mä kyllä oikeesti TARTTIS mitään..

Eli mukaan tarttui:

-Studio stipple brush
-Nail Polish Pearl Pink
-Nail Polish Moonlight
-High Definition Powder HD Powder
-Eyeshadow Primer (Sheer)
-Kabuki Brushes Kabuki Face Brush
-Professional Shine Eraser x2
-Eyelash and Brow Wand
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #179 : 17.09.11 - klo:18:16 »
^Tuohan sisältää lähinnä vain silikoneja, jotka yleensä tekevät rasvaisesta ihosta vain vielä kiiltävämmän.

Mulla on kyllä ihan vastakkaiset kokemukset. Slikoninen pohjustaja tai mattaava kosteusvoide ainakin mulla pidentään meikkipohjan kestoa ja iho pysyy kiillottomana pidempään.