Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72961 kertaa)

Poissa Georgina

• Hiushörhö
Vs: e.l.f.
« Vastaus #180 : 17.09.11 - klo:20:53 »
^Tuohan sisältää lähinnä vain silikoneja, jotka yleensä tekevät rasvaisesta ihosta vain vielä kiiltävämmän. Lisäksi olen itse huomannut, että jos erehdyn laittamaan mitään muuta kuin (silikonitonta) kosteusvoidetta mineraalimeikkipohjan alle, tuloksena on parissa tunnissa kauhea lieju. :-X

Parhaiten meikkipohjan pysyvyyteen on mulla vaikuttanut puuteri (Lumenen Natural Code). :) Saattaa kestää jopa 12h! Verrattuna 6h ilman puuteria, ja 2-4h normaalilla meikkivoiteella.

Mineraalimeikkipohja pysyy kyllä minulla ihan hyvin, kunhan puuteroi kasvonsa kertaalleen päivän aikana. Olen käyttänyt tähän asti Sassy Mineralsin puuterimaista primeria, joka kyllä hillitsee rasvoittumista, mutta ei auta paljoa poskipäiden ihohuokosongelmaan. Mietin olisiko jostain voidemaisesta tuotteesta enemmän apua.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #181 : 17.09.11 - klo:21:21 »
^^Ai, olenpa kateellinen! Silikoneilla kun saa niin mukavasti siloitettua kasvoja, että käyttäisin itsekin mielelläni jos voisin. Ja niin, jos suuret ihohuokoset vaivaavat, niin silareillahan ne saa parhaiten jemmaan. :) Eli on sittenkin varmaan ihan kokeilemisen arvoinen tuote.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #182 : 19.09.11 - klo:01:35 »
^Tarkennettakoon vielä (koska se jäi ehkä edellisessä viestissä epäselväksi), että mulla ei siis ole kokemusta kyseisestä tuotteesta vaan puhuin silikonia sisältävistä pohjustajista ja mattavoiteista noin yleensä :)

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #183 : 19.09.11 - klo:09:49 »
Ärsyttää, kun se Sassyn primer on riittänyt tähän asti ihan hyvin, mutta vaihdettuani e-pillerimerkkiä, iho on reagoinut menemällä ainakin tilapäisesti huonompaan kuntoon. No, ehkä ostan tuon e.l.f.in primerin, kun ei ole pahan hintainenkaan, ja käytän sen tässä ihon paranemista odotellessa.... ;)

Pitääkö muuten paikkaansa, että Custom Lips-nappien koostumus vaihtelee värien mukaan? Luin Make Up Alleystä arvostelun, että toiset ovat kuivempia kuin toiset, eikä vaaleimmissa ole juurikaan pigmenttiä. Nuo custom-paletit houkuttelisivat kyllä. Paljon viikonloppureissuja tekevälle sellainen paletti, jossa olisi esim. yksi huulipuna, kaksi yhteensopivaa luomivärisävyä ja poskipuna olisi todella kätevä, kun ei tarvitsisi raahata isoa arsenaalia mukana.
« Viimeksi muokattu: 20.09.11 - klo:00:29 kirjoittanut Georgina »

Poissa Nana

• Haiven
  • *
« Vastaus #184 : 22.09.11 - klo:10:16 »
Elfin primerissa on tosi vähän tavaraa hintaansa nähden. :-\ Pullo suurentaa sisällön määrän, minkä näkee aika hyvin tästä kuvasta.

Onko joku jo ennättänyt kokeilemaan Studio cream blush poskipunia? Ainakin tämän perusteella kauniita sävyjä näyttäisivät olevan. MakeupAlleyssakin noille poskipunille on annettu hyvä arvio. Ainoastaan hinta on aika iso verraten muihin elfin tuotteisiin (6,50£).

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #185 : 22.09.11 - klo:11:26 »
Ensimmäinen elfin paketti kotiutui tännekin tänään. Lähinnä siis kynsilakkapainoitteista, lähetyslista näytti tältä:
- Nail Polish Plum, Black, Hot Pink, Passion Pink, Cranberry, Purple Dream ja Matte Finisher
- Therapeutic Conditioning lip balm Strawberry Creme
- Lip Stain Heartbreaker
- Bush Tickled Pink ja Fuchsia Fusion
- Complexion Perfection

Mitään en ole vielä kerennyt testaamaan. Alkutuntuma on järkytys tuosta pakkaustörkymäärästä mikä noista kertyi, kun aukoi tuotteet pakkauksistaan. Conditioning Lip Balm oli pienempi kuin oletin. Olen myös hieman pettynyt nettisivujen sävykarttoihin, koska Lip Stain ja poskipunista Tickled Pink eivät mielestäni vastanneet yhtään tuotekuvauksessa olevaa sävyä. Lip Stain on melkein ruskea, samoin Tickled Pink ei mielestäni ole pinkkiä nähnytkään. Saa nähdä sitten kuinka käyttäytyvät kasvoilla/huulissa.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #186 : 22.09.11 - klo:12:26 »
^ Harvoin sävykuvat vastaavat todellisuutta missään nettikaupassa, siksi aina googlaan sävyt ennen kuin tilaan :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 22.09.11 - klo:12:53 »
^ Kiitos vinkistä, ensi kerralla sit Google ahkerampaan käyttöön :)
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #188 : 28.09.11 - klo:11:32 »
Nyt taisi käydä niin, että HD-puuterista tuli meikäläisen ehdoton HG-puuteri! Meikkasin aamulla ennen kahdeksaa ja naamassa ei ole havaittavissa kiiltoa nimeksikään 0_0 Normaalisti naama näyttää jo parin tunnin kuluttua meikkaamisesta liejuiselta ja sotkuiselta. Mikään muu puuteri ei ole tehnyt samaa. Eikä maksa paljon edes normihinnalla. Taidan seuraavan tarjouksen aikana tilata muutaman varastoon  :3
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 28.09.11 - klo:20:05 »
Studio blush peachy keen: muistuttaa minusta sävyltään enemmän aurinkopuuteria kuin varsinaista poskipunaa. On aika vaalea ja hieman kimaltava eli juuri sellainen kuin tykkään aurinkopuuterin olevan. 

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #190 : 28.09.11 - klo:20:17 »
Mun mielestä Peachy Keen on ihan supervaalea, mä käytän sitä korostusvärinä. Olis vähän saanu olla tummempi, että menis poskipunana. :/ Ehkä talvi-iholla..

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #191 : 28.09.11 - klo:21:24 »
Muutamat kokemukset tilauksesta:

e.l.f. Lip Stain sävyssä Birthday Suit
Pigmenttinen, pinkki ja mattapintainen. En ole käyttäny kirkasta kiiltoa ollenkaan sillä tahdon pitää huulipunan mattana.

e.l.f. Luscious Liquid Lipstick sävyssä Baby Lips
Huulikiillon väri on läpikuultava ja huulilla hennon vaaleanpunainen. Olisin pitänyt tästä vähän peittävämpänä, mutta tällaisenaan tätä tulee käytettyä ehkä vain toisen huulipunan päällä.

e.l.f. Studio Matte Lip Colour sävyssä Natural
Tästä tuli tilauksen suosikkituote! Huulilla peittävä ja mattapintainen roosan värinen huulikynä.
Harmi ettei tästä ollut oikein muita järkeviä värejä, jokin nudesävy olisi ollut aivan ihana.

e.l.f. Nail Polish Clear & Light Pink
Kirkas kynsilakka oli ihan peruslaatua, vaaleanpunainen kuivuu melko hitaasti.

e.l.f. Eyelid Primer (Sheer)
Ensimmäinen pohjustusvoiteeni silmämeikille. Hiukan hankala levittää tasaisesti, mutta pitää
nestemäiset rajaukset ja luomivärin paikoillaan (rajaus on itse asiassa pysynyt tänään
kiinni jo 12 tuntia leviämättä).

e.l.f. Eyebrow Lifter & Filler sävyssä Ash
Kulmakynän terä on liian paksu tarkkaan piirtojälkeen eli tätä ei voi oikein käyttää. En myöskään ymmärrä tuota lifter-osuutta (jonka pitäis siis vaalealla värillä korostaa kulmakarvojen muotoa), mulle sävy on ainakin aivan liian vaaleanpunainen ja luonnoton.

e.l.f. Eyebrow Treat & Tame sävyssä Ash
Ostin tuotteen tuon ruskean kulmakarvoja muotoilevan geelin takia, mutta tässäkin harja on taas aivan liian paksu ja lähinnä sottaa. Olen sitten levittänyt tuota läpinäkyvää geeliä kulmakarvoille ja harjannut ne muotoonsa.

e.l.f. Studio Makeup Mist & Set
Oon yrittänyt tätä jo monta päivää käyttää mutta ei vaan toimi mulle. Suihkin aina meikin alle ja annan hetkisen kuivahtaa. Haisee ensinnäkin jollekin vaikulle, ja kasaantuu iholle vaikka yritän kaukaa suihkuttaa. Imeytymisen jälkeen mineraalipohja tarttuu aina ihan hämmentäviin kohtiin naamaa, viimeksi nenän alle tehden kuivan ihottuman näköisen meikkikasauman. Muuten iho on kyllä hyvin kosteutettu eikä vastaavaa oo ilmennyt pelkällä meikkipohjustuksella.

e.l.f. Clarifying Pressed Powder sävyssä Ivory
Aika keltainen sävyltään vaikka nettisivuilta sai käsityksen lähes värittömästä puuterista. Ei myöskään ihan säväyttänyt käytössä.

Tuossa olikin itse asiassa melkein koko tilaus, kaikesta ei oo vielä kattavaa kokemusta. Harmittaa kun jäi tilaamatta tuo HD-puuteri (se tuntui kalliilta enkä ollut varma toimivuudesta) ja nyt nykyinen puuteri alkaa kaiken lisäksi loppua... Tuon lisäksi unohdin viimeksi tilata lip primerin, se kutkuttaa vieläkin :)

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #192 : 28.09.11 - klo:23:17 »
e.l.f. Studio Makeup Mist & Set
Oon yrittänyt tätä jo monta päivää käyttää mutta ei vaan toimi mulle. Suihkin aina meikin alle ja annan hetkisen kuivahtaa. Haisee ensinnäkin jollekin vaikulle, ja kasaantuu iholle vaikka yritän kaukaa suihkuttaa. Imeytymisen jälkeen mineraalipohja tarttuu aina ihan hämmentäviin kohtiin naamaa, viimeksi nenän alle tehden kuivan ihottuman näköisen meikkikasauman. Muuten iho on kyllä hyvin kosteutettu eikä vastaavaa oo ilmennyt pelkällä meikkipohjustuksella.

Täysin samaa mieltä hajusta. Mä olen suihkinut tätä valmiin meikin päälle. Olenkohan mä ihan dummy. No anyway, alle tai päälle, haju on karmea. Se on sellainen vanha hikisukka-oksupuklu-ällö. Hyi yöks.

Nyt mä meen elffin sivuille lukemaan käyttöohjetta..

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #193 : 28.09.11 - klo:23:37 »
^Mäkin oon käyttänyt sitä noin, on kyllä toiminut mulla vaikkei mikään huipputuote ole. ;D Mutta haju on ihan kamala, siihen yhdyn... :-X

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #194 : 30.09.11 - klo:20:40 »
Mullakin muutamia kokemuksia:

Mineral Booster, Sheer
Tätä on ollut mulla ennenkin. Käytän siis irtopuuterina, oikein luonnollisen ja kivan näköinen kasvoilla. Muistuttaa mun mielestä Bare Mineralsin Mineral Veiliä.

Nail Block
Tää on tosi tehokas! Saa hyvin höylättyä esim liuskottuneet kohdat sileiksi. Tykkään.

Tinted Moisturiser SPF 15, Honey
Tää oli ehkä hieman tumma mulle, mutta ei kyllä muutenkaan vakuuttanut. Ehkä sävyttävät kosteusvoiteet ei oo vaan mulle, kun on niin epätasaisen värinen iho.

Blending Wedges
Kuten sanottu, nää on aika pikkusia. Toimii kuitenkin tarkoituksessaan hyvin.

Studio Lip Primer and Plumper
En oikein tiiä oonko saanut tästä mitään irti. Oon kyllä käyttänyt huulipunan alla, mutten nyt tiiä onko se pidentäny kestoa. Plumper-puoli kirvelee huulilla mutta ei kyllä pullista.

Tone Correcting Concealer, Honey
Tää oli aika turha myös. Ei peitä kyllä yhtään, eikä pysy..
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.