Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72827 kertaa)

LP_Alice

• Vieras
Vs: e.l.f.
« Vastaus #195 : 03.10.11 - klo:13:40 »
Mua kiinnostaisi tietää, miten tuota HD-puuteria käytetään? ??? Ihan normaalin puuterin tapaan? Vähän hämäävää tuo, kun tuote lupaa peittää juonteita, mutten ymmärrä, miten väritön puuteri joka lätkäistään meikin päälle voisi sellaista tehdä... :P

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 03.10.11 - klo:14:01 »
Mua kiinnostaisi tietää, miten tuota HD-puuteria käytetään? ??? Ihan normaalin puuterin tapaan? Vähän hämäävää tuo, kun tuote lupaa peittää juonteita, mutten ymmärrä, miten väritön puuteri joka lätkäistään meikin päälle voisi sellaista tehdä... :P

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta nuo HD puuterit taittavat valoa ja pehmentävät näin ryppyjä ja muita "virheitä", eivät taio niitä kuitenkaan pois  ;). Eikä niissä ole esim. titaanidioksidia, joka saattaa kuvissa luoda valkoisen maskin. Käytetään ihan normaalisti kiinnittämään meikki.

Jänskä juttu muuten Elf-kokemuksestani. Ostin viime vuonna tuollaisen 32 luomivärin paletin. Olin heittämässä pahvipakkausta pois kun huomasin, että sisällä oleva tueksi taivutettu pahvinpalanen oli printattu molemmin puolin. Toisella puolella oli yllätys, yllätys Lancomen painatusta. Nuohan Elfit tehdään Kiinassa, tuli vain mieleen, olikohan tuo Lancome-pahvi ihan legit vai feikki-tehtaalta. Mutta ainakin kierrätys toimi.
« Viimeksi muokattu: 03.10.11 - klo:14:08 kirjoittanut Pepper »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 03.10.11 - klo:16:02 »
Studio Makeup Mist & Set: Todella hyvä tuote, harmi vaan että haisee järkylle. On kuitenkin hajusta huolimatta mielestäni käyttökelpoinen ja edullinen versio moisesta suihkeesta. Kiinnittää meikkiä hieman ja poistaa esim. liian puuterisen lookin. Ostan uudestaan.

Liquid Eyeliner; Black: Perushyvä eyeliner, pysyy hyvin koko päivän ja sivellin on mielestäni juuri sopiva: saa ohutta tai paksua jälkeä. Välillä siveltimen päässä on nukkaa, jota on ärsyttävä poistaa sormin, mutta muuten hyvä tuote. Ostan uudestaan, jos satun olemaan eyelinerin tarpeessa silloin kun tilaan muutenkin Elfiltä.

Pressed Powder; Porcelain: Muuten hyvä ja jättää tasaisen pinnan, mutta sävy on minulle liian tumma. :(

Complexion Perfection   : Huippu tuote mutta kuluu harmittavan nopeasti. Hieman tasoittava vaikutus, parempi viimeistelyyn kuin tavallinen puuteri. Ostan uudelleen.

Concealer; Ivory: Tää on se puikkomainen. Hyvä peitepuikko, toimii. Ostan uudelleen, jos satun peitepuikkoa tarvitsemaan muutenkin Elfiltä tilatessa.

Studio Matte Lip Colour; Natural; Tea Rose: Natural on pinkimpi sävy, Tea Rose hieman rusehtava. Kynän kärki on sopivan kokoinen ja väriä on helppo levittää. Kuivattavat hieman huulia, joten kuorinta ja kosteutus alle ovat tarpeen. Ovat jääneet melko vähälle käytölle, jostain syystä sävyt eivät oikein toimi minulla sillä ovat jotenkin ...harmahtavia?

Lip Primer and Plumper: Primer on vähän kuin peitesävy huulille, plumper on kirkas huulirasvamainen puikko. Ihan hyvä tuote, plumper todella hieman suurentaa huulia. Kannattaa välttää laittamasta liikaa, sillä kihelmöinti voi muuttua ikäväksi ja huulien seutu alkaa punoittaa. Ostan kuitenkin uudelleen, kätevä monitoimituote punan/kiillon seuraksi.

Under Eye Concealer & Highlighter; Glow/Fair: Tosi hyvä tuote! Valkea highlighter sopii koko kasvoille, mutta varsinkin silmäkulmissa (niin sisä- kuin ulko) ja kulmaluulla kirkastaa hyvin katsetta. Helppo häivyttää ihoon. Peitevoide-puoli todella toimii silmänalusille, on helppo levittää ja kirkastaa katsetta. Ei ehkä toimi vaativimmilla silmäpusseilla yksinään, mutta esimerkiksi järeämmän peitevoiteen päällä kirkastaa lookkia. Tavallisilla, tummilla silmänalusilla riittää yksinäänkin. Ainoa miinus pakkauksesta, josta meinaa aina voidemaista peittaria tunkea ulos sotkemaan meikkipussia. Ostan kuitenkin ehdottomasti uudelleen, halpa ja toimivuudeltaan valokynää parempi.

Cream Eyeliner; White; Coffee: Koostumukseltaan todella "creameja", ei yhtä geelimäisiä kuin esim. Fluidlinet. Pehmeitä, helppoja ottaa siveltimeen ja käyttää rajaukseen. Eivät pysy hyvänä ihan koko päivää. Hintaansa nähden kuitenkin hyviä. Coffee-sävy on matta, white hieman helmimäinen. Whitea käytän sisärajaukseen. Ostan varmaan uudelleen.

Mineral Infused Face Primer: Geelimäistä silikonia, joka levittyy hyvin ja siloittaa ihon pinnan. Meikkivoide on helppo levittää tämän päälle. Miinusta pakkauksesta, jossa on liikaa turhaa muovia tuotteen määrään nähden. Ostan kuitenkin uudelleen.

High Definition Powder: Ihana! <3 Todella tekee ihon tasaisemman näköiseksi ja kiinnittää meikin. Tuotetta on reilusti ja pakkaus on hyvä, puuteria ei varise pitkin pöytiä. Jättää ensin valkean haamulookin, mutta ylimääräiset voi sutia puuterisiveltimellä pois ja valkeus häviää. Ostan ehdottomasti uudelleen, tilaisin Elfiltä ihan pelkästään tämän tuotteen takia.

Plumping Lip Glaze; Oasis; Baby Doll: Oasis on sävynä minulle liian lämmin, joten on jäänyt käyttämättä. Baby Doll on "perinteinen" pinkki. Väriä voi käyttää yksinään, jolloin tulos ei ole erityisen kiiltävä vaan enemmän luonnollinen ja tummempi. Huulia suurentava kiiltopuoli tuo väriin hieman hohtoa ja shimmeriä. "Plumppaava" efekti on juuri sopiva ja viilentää hieman huulia. Tykkään, ostan sävyjä lisää.
So it goes.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #198 : 13.10.11 - klo:11:17 »
Tulipa taas tehtyä tänne tilaus -40% alen innoittamana. Mukaan tarttui tottakai pari HD-puuteria ja muuta mukavaa:

-Natural Radiance Blusher Coy             
-Liquid Eyeliner Copper          
-Shimmer Eyeliner Pencil Gunmetal                 
-Shimmer Eyeliner Pencil Blissful Blush             
-Nail Polish NEW - Red Velvet             
-Liquid Eyeliner Black              
-Nail Polish Mint Cream              
-Lip Lock Pencil
-Blush Tickled Pink          
-Mineral Booster Large-Sheer (Weight: 17.8g)             
-Eyelid Primer Eyelid Primer (sheer)          
-Eyeshadow Elegant             
-Eyeshadow Confident             
-Eyeshadow C Brush Eyeshadow C Brush             
-Nail Polish Chocolate          
-Eye Widener Eye Widener (white)      

En malta odottaa että pääsen testailemaan  ;D   

Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #199 : 14.11.11 - klo:21:40 »
Tarvitsisin kylmän pinkin huulipunan (siis vähän sellainen "bubblegum pink") ja mieluiten hieman läpikuultavana. Mikä e.l.f.in sävy olisi lähinnä tätä?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #200 : 26.11.11 - klo:00:59 »
Oli pakko pistää tilausta, kun tuli tarjousmeili ja oon himoinnut noita Lip Staineja! Eli tulossa niitä kolmea sävyä (yksi löytyy jo, sitten mulla on sävyt: Heartbreaker, Birhtday Suit, Red Carpet ja Fashionista), Cool Bronzer (varjostuksiin), pari uuden sävyistä Cream Eyelineria (Teal Tease ja Punk Purple), pari uuden sävyistä Brightening Eyelineria myös (Teal ja Electric Purple), Mascara Primer, pari Studio Matte Lip Colouria (Tea Rose ja Natural)  ja kirkkaan lakan aluslakaksi :)

Odotan jo kovasti! Tykkään elfistä melkoisen paljon!

Edit. Lisäsin mitkä sävyt tilasin.
« Viimeksi muokattu: 26.11.11 - klo:01:21 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #201 : 27.11.11 - klo:19:43 »
Tilasin pari viikkoa sitten, kun oli tarjous ilmaisista postareista ja sai kympin arvoisen yllätysboksin. Olikin jännä avata yllätyslahja, kun ei tiennyt mitä se sisälsi. Paketissa oli kaksi kynsilakkaa (turhia minulle) ja kaksi luomivärisivellintä, jotka kyllä kelpaavat. Muutenkin tilasin Studio-linjan siveltimiä, mutta en tiedä olivatko ne hyviä ostoksia. Stipple brush on ainakin melkoisen harva, luulin sen olevan tiiviimpi. Eyeshadow C Brush vaikuttaa hyvältä muuten, mutta on kooltaan aika iso, joten tarkkaa työtä en tällä saa tehtyä. Powder Blush vaikuttaa ihan hyvältä, vaikkakin tykkään lyhyistä siveltimistä ja nämä kaikki kolme ovat makuuni vähän liian pitkiä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #202 : 09.12.11 - klo:20:42 »
Nonniin, pitkästä aikaa tilausta elfille....hyödynsin tuon 4v-synttärialen. Tulossa on:

High Definition Powder
Brightening Eye Liner - Black
Brightening Eye Liner - Electric purple
Waterproof Lengthening and Volumising Mascara - Black
Fan Brush
Concealer Brush
Studio Stipple Brush

Eilen saapui tämä tilaus, jonka siis tein 27.11. Paketti shipattiin 30.11. Voi vitsit, että toi HD puuteri vaikuttaa ihanalle! Oon oikein emätyytyväinen, että tilasin sen, vaikka olin vähän kahden vaiheilla tarvitsenko. Siis todellakin tarvitsen!! :l

Ja Electric Purple on juuri hyvän sävyinen; tarpeeksi viileä violetti. Myös kaikki siveltimet vaikuttavat oikein passeleilta.

Ai että oon happy happy! :-*
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #203 : 25.12.11 - klo:14:12 »
Vähän kokemuksia jälleen:

Healthy Glowing Bronzing Powder, Luminance:
Todella kauniin sävyinen, mutta mun ihon sävyyn ei sovi lainkaan :-\ Aivan liian keltainen, näytti kummalliselta ja vähän jopa "sairaalta". Menee isosiskolle siis, joka on lämminsävyinen. Kaunis hohto tuossa oli, sopiva ja halpahan tuo oli, ei siinä mitään...Meinas tänään mennä meikki pilalle tämän takia, mutta korjasin sen tällä:

All Over Color Stick, Persimmon:
Tätä sipaisin poskipäille hohtoa tuomaan ja voi miten nätti sävy! Ja nyt on hyvä tulos :) Mä tilasin näitä muissakin sävyissä: Pink Lemonade ja Lilac Petal. Spotlight on jo aiemmin hommattuna. Näissä on tosi vähän tuota tavaraa, mutta noilla hinnoilla ja alennukset päälle, niin ihan sama :D Kivoja, kun saa nopeasti meikattua posket, ajattelinkin enemmän kiirekäyttöön nuo, tosin tulee muutenkin käytettyä, kun niin nättejä sävyjä. Tuoksu on hieman yök, kun putelista haistaa, muttei onneksi poskilta haise mihinkään! Huulille en kokeilis juuri tuoksun takia.

Studio Cream Eyeliner Punk Purple ja Teal Tease: Nää on niin upeita sävyjä! Pigmenttiä löytyy, pysyy ja hohtaa. Käytän sekä rajauksena, että myöskin luomivärin pohjustuksena ja toimii kummassakin loistavasti. Näistä pettymys oli perus Black, ei tarpeeksi musta ja tahdon, että musta näkyy kunnolla ja on mieluiten metallinen. Ja se luumun sävyinen oli myös ihan blääh, ihan ruskea! Ja se ei sovi yhtään mulle.

Studio Blush, Pink Passion: Täydellinen matta kylmä pinkki sävy! Pigmenttiä on rutkasti, pitää olla varovainen, kun laittaa. Ehdottomasti tahdon monta sävyä itselleni lisää, kunhan uus ale tulee :P

Ai niin ja!

Studio Matte Lip Color: Tea Rose lähtee isosiskolle, mä näytän tuossa sävyssä ruumiilta. Natural on kiva sävy! Tämä on kynämäinen tuote, tulee tarkka tulos ja on tosiaankin matta ja pysyy hyvin. Pitää vain kosteuttaa huulet hyvin ennen tätä (ja mielellään kuoria myös). Harmi, ettei ole enempää kivoja sävyjä, jotka sopis, kaipaisin pinkin eri sävyjä.

Studiio Lip Stain: Multa löytyy Heartbreaker, Birthday Suit, Fashionista ja Red Carpet ja kaikki on nättejä sävyjä ja pysyy hyvin. Kosteutus myös näissä tärkeä ennen meikkaamista. Joskus käytän tuon kiiltoa päällä, joskus en. Yleensä laitan kiiltoa ja sitten painan huulet kerran paperiin, jotta liika kiilto lähtee pois. Jos ei laita kiiltoa, tulos on mattainen ja vähän epätasainen, siksi mieluummin kiiltoa. Näitä en kaipaa enempää, vaikka hyvä tuote onkin. Tykkään enemmän tuosta kynämaisesta huulipunasta :)

« Viimeksi muokattu: 25.12.11 - klo:14:21 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 26.12.11 - klo:20:20 »
Flawless finish foundation (Sand): Mulla on pitkään ollut hyvä tuuri meikkivoiteiden sävyjen suhteen, ja niin tämä Sand-sävykin osui nappiin. Koko päivää meikkivoide ei kasvoilla virheettömänä pysynyt, mutta eipä niin ole tehnyt yksikään meikkivoide tähän asti. T-aluetta joutuu siis päivän aikana puuteroimaan, mutta normaaleilla kasvojen osilla meikkivoide pysyi hyvin.

Waterproof eyeliner pen (Black ja Ash): luomeni rasvoittuvat sen verran, että ihan pientä rajauksen "kulumista" oli joskus päivän päätteeksi näkyvissä. Rajaus ei onneksi kuitenkaan leviä pahasti tai sotke luomiväriä. Musta oli tarpeeksi musta, ja myös harmaa Ash oli melko tumma. Sivellin on tarpeeksi jäykkä jotta levittäminen tarkasti sujuu helposti.

Studio brush shampoosta tykkäsin kovasti! Puhdistaa hyvin ja pesun jälkeen en siveltimistä ole tämän tuotteen jäljiltä mitään tuoksua huomannut.

Studio daily brush cleanerissä sen sijaan on voimakas tuoksu, mutta onneksi tykkään siitä. Kätevä ja nopea tapa raikastaa siveltimet.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 29.12.11 - klo:20:46 »
Mun musta Cream Eyeliner on kuivunut ihan mahdottomaksi. En saa kuivalla siveltimellä siitä mitään irti enää, pakko aina kastella sivellin. Siltikin jälki on hirveän valju, ei yhtään tarkka ja intensiivinen. Taitaa roskikseen lähteä, onhan tää mulla kohta vuoden päivät ollut. Melkein päivittäin oon käyttänyt, eikä varmaan puoliakaan ole kulunut!
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #206 : 29.12.11 - klo:21:46 »
^
Mullakin alkoi näkyä kuivumista cream eyelinerissä, vaikka pyrin sitä säilyttämään aina ylösalaisin. (mikäli se mitään vaikuttaa edes) Itse en kuitenkaan jaksa eyelineriä heittää pois, vaan suljen sen säännöllisin väliajoin minigrip-pussiin ja laitan pariksi minuutiksi kuumaan veteen sulamaan. ::) Sitten siitä taas irtoaa väriä entiseen tapaan ja on mukavan pehmeääkin. Sulattamisen jälkeen kannattaa tosin esim. pumpulipuikolla vähän tasoitella eyelinerin pintaa. Ehkä tällä konstilla saa jopa koko eyelinerin seuraavan vuoden aikana käytettyä..
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 30.12.11 - klo:06:48 »
Millaista tuo Tinted Moisturiser on? Mä en ole koskaan edes kokeillut sävyttävää kosteusvoidetta. Tarviiko laittaa puuteria päälle? Mietin kun olen kohta lähdössä reissuun ja tuollainen ei paljoa maksaisi, reissun jälkeen kuitenkin menee hetki ennen kuin musta taas tulee ihan vaalea enkä viitsisi sen takia hankkia uutta meikkivoidetta. ::)

PS. Toi Clarifying Pressed Powder (ivory) on mun lempparipuuteri. ;D Halpaa, levittyy hyvin eikä kökköönny. Naama kiiltelee kyllä jo 3-4h päästä mutta kiiltomato lähtee naamalta kasvopaperia painellessa.
« Viimeksi muokattu: 30.12.11 - klo:12:53 kirjoittanut Mena »

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 30.12.11 - klo:14:35 »
^^Kiitos, en ollut ajatellutkaan tuota! Kauan se pysyy pehmeänä, vai joutuuko ennen jokaista käyttökertaa tekemään saman tempun? :) Itsekään en viitsisi kuitenkaan käyttökelpoista tuotetta roskikseen heittää.

Ja Mena, mä oon kokeillut tota mutta mun iholle ei sopinut. Mulla on rasvoittuva ja epätasainen iho, niin se ei tasoittanut mun ihonsävyä tarpeeksi, eikä pysynyt. Mutta ei siinä paljoa menetä, jos kokeilee.  ;)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #209 : 30.12.11 - klo:15:08 »
^ Tai mikroon kymmeneksi sekunniksi kansi auki. Mulla muutaman viikon pysyy hyvänä näin. Tosin kaikki cream eyelinerit ei välttämättä tule tästä paremmaksi.