Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72530 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: e.l.f.
« Vastaus #210 : 31.12.11 - klo:12:49 »
Vähän arvioita:

+ High Definition Powder on ollut aivan loistava. Juuri niin hyvä kuin mitä täällä on kehuttu.

+ Studio-sarjan siveltimet ovat olleet järjestäen hyviä. Omistan Powder, Fan, Stipple ja Concealer Brushit. Powder Brush on pääkäytössä mineraalipohjan kanssa.

- Sen sijaan Waterproof Lengthening and Volumising Mascara - Black oli pienoinen pettymys. Tuuheuttava se ei ole lainkaan, pidentävä jonkinverran. Huonoin puoli on se, että vedenpitävyyttä siinä ei ole lainkaan. Huomasin jo levitysvaiheessa, koska yleensä wp't eivät suorista taivutuksia kuten vesiliukoiset. Tämä siis suoristi taivutukset. Ja kun pesin pois, niin kokeilin pelkästään vedellä, että miten lähtee ja sehän lähti helposti. Jos pitää vesiliukoisista ripsareista, niin siinä tapauksessa tämä on ihan hyvä perus-arki-ripsari.

- Brightening Eye Liner - Black oli niin ikään harmistus, koska kuivuutensa takia oli vähän turhan työläs käyttää ja lisäksi pigmenttiä oli turhan haljusti. Lopputulos oli lähempänä harmaata.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #211 : 10.01.12 - klo:16:53 »
Mä tein tuossa muistaakseni 4. päivä tilauksen, joka tänään (10 pv)  saapu. Ihan ällistyttävän nopeaa toimintaa, vaikka elffin facebooksivuillakin pyydetään kärsivällisyyttä, jotta kaikki saadaan postitettua!

Tilasin mattapäällyslakan, kolme kynsilakkaa (Golden Goddess, Smoky Brown ja Passion Pink), cream eyerlinerin, kuuden luomivärin natural -paletin, eyelid primerin, natural radiance blusherin (Flushed) ja Shimmer eyerline pencilin mustana. Vielä en ole kerennyt paljoa testailemaan, mutta olen ihan hämmentynyt kuinka nopeaa paketti tuli!
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #212 : 11.01.12 - klo:18:17 »
Kiitti Chaoksellekkin vinkistä! Olen käyttänyt Cream Eyelineriä mikrossa muutamia kertoja ja kyllähän se pehmenee siitä huomattavasti ja näyttää intensiivisemmältä, mutta kuitenkin tuntuu tositosi kuivahtaneelta. Kyllä tää varmaan kohta roskikseen menee, ellen keksi jotain muuta käyttötapaa. 
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #213 : 26.01.12 - klo:21:19 »
Taas huippunopeaa toimintaa elffiltä, tilasin sunnuntaina ja tänään saapui!  :ts Tilasin kynsienhoitokynän, zit zapperin, vedenkestävän rajauskynän, peitepuikon ja HD-puuterin.

Tuo HD-puuteri on parhaista parhain edelleen, tekee naamasta niin paljon silosemman näköisen kun muut puuterit, ja pitää kiillonkin niin tehokkaasti pois  <3 Toivottavasti eivät ikinä lopeta sitä. Vedenkestävää kynääkin testailin, oikein nätisti levittyi ja ilman pohjustajaakin on pysynyt mun rasvaluomilla oikein nättinä monta tuntia :)
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #214 : 27.01.12 - klo:22:57 »
Sähköpostiin tuli mielenkiintoinen viikonlopputarjous, alennuskoodilla saa nyt ilmaisen toimituksen ja 9£ arvoisen tilaajalahjan ;) Minimisumma 12€.
Harmi kun yllättäen aina tällasina hetkinä kaikki tarvitsemani perustuotteet (kirkas päällyskynsilakka, eyelid primer) ovat loppu, mutta taidan muiden tuotteiden takia silti tilata.

HD-puuterin inc on muuten kaikessa lyhyydessään Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Silica. Jotenkin vähän karmiva inc, mutta tuota on kehuttu niin paljon että pakko ängetä se tähän samaan tilaukseen.

edit. Alennuskoodit: lauantain koodi FLASHSATEU ja sunnuntain FLASHSUNEU
« Viimeksi muokattu: 27.01.12 - klo:23:05 kirjoittanut Puf »

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #215 : 29.01.12 - klo:16:17 »
^ Itsekin tilasin, kun oli niin houkutteleva tarjous. Tilasin kolme Moisturising Lip Tinttiä, sävyt Guava, Blush ja Cherry. Yllätyslahjani on varmaan Beauty Book http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~307.htm, koska se ilmestyi siihen yllätyslahjakohtaan lukemaan tilauksessani. Ei siis kovin yllätys, mutta kelpaa :D
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #216 : 29.01.12 - klo:17:03 »
Yllätyslahjani on varmaan Beauty Book http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~307.htm, koska se ilmestyi siihen yllätyslahjakohtaan lukemaan tilauksessani. Ei siis kovin yllätys, mutta kelpaa :D

Mullekin tuli toi ostoskoriin tilausta tehdessäni, mutta siinä mainoksessa sanottiin, että lahjan arvo on vähintään 9 puntaa, mutta nuo Beauty Bookit ovat 6 puntaa. Pistetäänkö pakettiin mukaan vielä jokin ekstrajuttu...?

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #217 : 30.01.12 - klo:20:35 »
^ Tätä mietin myös tilatessa. Aluksi järkytyin että tilaajalahjana on jokin turha kauneuskirja mutta onneksi tuo näyttikin olevan jokin meikkipaletti. Mutta lahjan piti tosiaan olla 9 punnan arvoinen eli oletan että sieltä tulee joku lisäjuttu tuon mukaan. Toivottavasti vielä lähettäisivät Natural-sävyssä paletin, tuo oli ainoa joka todella miellytti ;D
« Viimeksi muokattu: 30.01.12 - klo:20:38 kirjoittanut Puf »

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #218 : 06.02.12 - klo:12:40 »
No nyt tuli paketti ja yllätys. Tai yllätykset.. Odotin palettia, mutta vaaleanpunaisen jättikokoisen yllätysmuovipussin sisältä paljastuikin seuraavaa:
- Violetti Gem Tools matkapeili. Siis tollanen bling bling pikkupeili, jonka sain kerran auki. Siis ihan oikeasti, en saa sitä enää auki. Ilman, että kynteni irtoavat  :# Jäänee käyttämättä
- Shimmer Eyeliner Pencil, sävynä vaikuttaisi olevan Black Bandit. Mukana pieni teroitin. Yllätävän vähän shimmeriä odotuksiin nähden, joten tulee ehkä käytettyäkin
- 2 kynsilakkaa: molemmat sävyjä joita EN tilaisi. Purple Pleaser on tollanen tunkkainen lila suoraan 70-luvulta, jos positiivisesti katsoo niin vähän on sellaista marjapuuron vivahdetta. Elfin sivuilla näyttää tummemalta kuin purkissa. Toisen täytyy olla (käsittämättömän pientä tekstiä tossa lapussa pohjassa) Metal Madness, joka on Elfin sivuilla metallihopeaharmaa, purkissa taas tällä kertaa tummempi. Vähän sellaista kimaltavaa sulaa lyijyä.

Ihan hyvä yllätyspaketti, koska nyt tulee testattua tuotteita ja sävyjä, joita ei muuten ostaisi. Paitsi tuohon matkapeiliin en koske, peukaloon sattuu vieläkin..

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 06.02.12 - klo:13:01 »
^ Ilmeisesti tuo Beautybook-meikkipaletti oli vaan merkattu kaikkiin tilauksiin, vaikkei sitä taidettu kellekään lähettää. Katselin ELF:in facebook-sivuilta keskustelua, ja aika moni oli saanut yllätyslahjana kynsilakkoja ja meikkikyniä. Eli aika turhia minulle  :P

Poissa Candy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #220 : 06.02.12 - klo:16:30 »
^Mulle tuli tuo Beautybook kaupan päälle. Siinä on aika kivoja sävyjä, en ole vielä kestävyyttä testaillut. Poskipunat ja aurinkopuuterit näyttää myös kivoilta. Huulikiilloista ei kyllä saanut yhtään mitään irti.

Tilauksessa oli:

Blush candid coral Tosi kiva sävy, ei poskipunaöveri-vaaraa.

HD Powder Tykkään. Jättää ihanan pinnan iholle. On tosin liian vaalea, jos on vähänkin päivetystä. Nyt talvellakin on vähän siinä ja siinä.

Hypershine lipglossit bubblegum ja bare Sävyt on kumpikin oikein kivoja, mutta ei mun mielestä levity hyvin. Taidan laittaa eteenpäin.

Radiance enhancer spotlight Sävy näyttää oikein hyvältä. Lähinnä ajattelin poskipäille korostukseksi.
1c M ii

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #221 : 06.02.12 - klo:18:36 »
Mitä ihmettä, tiesin yhden tilaajan saaneen tuon 6 in 1 beauty to go-paletin ja luulin kaikkien saavan sen. Mun paketti odottaa vielä postissa, toisaalta ihan mukava jännätä nyt mitä jämäpaloja tuolta tulee ku en ollu pohjattoman innostunut tuon meikkipaletin sävyistä! :)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 07.02.12 - klo:13:56 »
- Violetti Gem Tools matkapeili
- Shimmer Eyeliner Pencil, sävynä vaikuttaisi olevan Black Bandit.
- 2 kynsilakkaa: molemmat sävyjä joita EN tilaisi. Purple Pleaser ja  Metal Madness

Mulle tuli samat tavarat, valitettavasti. Höh, olisin mieluummin ottanut jonkun luomiväripaletin vaikka  :D. Vaikkakin ilmaisia tuotteita, niin jää käyttämättä minulla, joten eteenpäin lähtevät nämä. Hieman voisi myös moittia elf:in toimintaa, kun antoivat tilausta tehdessä ymmärtää, että saa sen Beautybookin.

Mineral Moisturizing Lip Tint värilliset huulivoiteet olivat mukava yllätys. Näistä saa sopivasti väriä ja kosteutusta huulille. Maistuvat hieman makealle.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #223 : 10.02.12 - klo:11:42 »
Myös minä sain tuon tylsän tavarapussukan  ::) Eyeliner jää varmaan käyttöön kun en sellaista ole omistanut sitten teini-iän ja pitkästä aikaa voisi kokeilla.

Tilasin ensimmäistä kertaa e.l.f:n tuotteita,ensivaikutelma ei ihan vakuuta. Pakettiin eksyi lähinnä studio-linjan tuotteita esim. hd-puuteri,complete coverage peittari ja finishing mist. Peiteaine ei nimestään huolimatta ole kovinkaan peittävää mutta menettelee.Light-sävyn vaaleimmat napit  ovat  melko tumma,tummimpia tuskin tulee käytettyäkään. HD-puutria töpöttelin kasvoille,aika perus kamalta vaikutti. Pelkään että on melko kuivattavaa. Finishing mist vei turhan pakkeliuden hyvin mennessään,muista vaikutuksista en niinkään tiedä. Testaillaan nyt ja katsotaan.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #224 : 18.02.12 - klo:13:33 »
Mun yllätyspussissa oli myös nuo eyelinerit, matkapeili ja kynsilakka. Laitan noita varmaan jollekin eteenpäin ku ei ollu mua miellyttäviä sävyjä.

HD-puuteri: En huomannut mitään erikoista naamassa levityksen jälkeen, mutta puuteri tosiaan pysyy iholla vähintäänkin sen 12 tuntia! Naama ei oo vielä kertaakaan kiiltänyt siinä vaiheessa ku alan naamanpesulle. Clarinsin irtopuuterin piti pystyä ihmeisiin, mutta mun nenän se pitää kiillottomana enintään 2 tuntia eli HD-puuteri taisi jäädä nyt pysyvään käyttöön :) Harmi ettei lopputulos ole täysin matta, toisaalta tulos on hyvin luonnollinen.

Studio Powder Brush: Valtava ja pehmoinen sivellin, puuterin annostelu helppoa.

Cream Eyeliner, Black: Pysyy kans mielettömän hyvin eyelid primerilla pohjustettuna (yksi vakiotuotteistani). Levittäminen oli vaikeaa tuolla mukana tulleella siveltimellä, joten vaihdoin omaan siveltimeen. Eyeliner levittyy paremmin ja hallitummin kuin vanha kakkulinerini, mutta mokia on melkein mahdoton korjata enää virheliikkeen jälkeen.

French Manicure Set, Nude: Nämä eivät tosiaan oo niin hyviä kuin normaalipuolen lakat. Sain ihan järkevän näköisen lakkauksen aikaiseksi, mutta lakat levittyvät jotenkin epätasaisesti. Nudelakan oon monesti joutunut päivän jälkeen poistamaan halkeilun ja yön aikana ilmestyneiden "ilmakuplien" takia. Tällaisia ongelmia ei ole ollut normaalipuolen lakkojen kanssa, vaikka nekään eivät parhaimpia kokeilemiani lakkoja ole.