Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72912 kertaa)

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
Vs: e.l.f.
« Vastaus #240 : 04.05.12 - klo:18:03 »
Tämmöinen tarjous on tullut sähköpostiin http://elfukblog.blogspot.co.uk/?utm_source=FREE+Spring+Bundle+-+This+weekend+only%21&utm_campaign=Spring+Time+Bundle&utm_medium=email.

FREE Spring bundle codes valid from 12:30pm GMT 04/05/2012 until 9:30am GMT 08/05/2012. Min spend £15/€17 before the code is applied.

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #241 : 15.05.12 - klo:23:30 »
Waterproof Lengthening & Volumizing Mascara on ok, ripsien pituus ja runsaus ei paljoa muuttunut, mutta pito on hyvä.
Super Glossy Lip Shine huulikiillot sävyissä Strawberry ja Honey Do. Strawberry oli ihan eri näköinen kuin kuvassa. Molemmissa on aika mielenkiintoinen tuoksu, josta en vieläkään osaa sanoa että tykkäänkö vai en. Huulikiiltoja mainostettiin tahmaamattomiksi, mutta koskaan aiemmin en ole käyttänyt yhtä liimamaisia huulimeikkejä. Sävyt on ihania ja kiilto kaunis, mutta tuntu huulilla on todella outo. Tuskin ostan näitä enää.
Nestemäinen eyeliner sävyssä Plum on paras  <3 sivellin on ihanan ohut ja sävy kaunis. Siveltimeen tulee kerralla turhan paljon väriä, mutta liiat voi pyyhkäistä pois.
Natural Radiance Blusher poskipuna on luottotuote, sävy on luonnollinen pinkki.
Rajaussivellin ja meikkivoidesivellin on ok hyviä hinta-laatusuhteeltaan.

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #242 : 17.05.12 - klo:12:09 »
Jos Facebookissa elf saa 400 000 tykkääjää tulee 40% ale kaikesta, joten eikun tykkäämään  ;D Saatan odottaa hieman miten etenee ennen kuin tilaan seuraavan kerran... Nyt tykkääjiä siis noin 350 000 ja 10 000 välein oli aina joku kampanja.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #243 : 02.06.12 - klo:10:40 »
Tilasin viimeisimmän tilauksen mukana noita Lotion Wipeja. Itse asiassa ihan toimiva tuote! Minulla tahtoo sääret kuivahtaa, mutta olen todella laiska rasvaamaan ihoa, ja tuommoisella liinalla on kätevä pyyhkiä iholle vähän lisäkosteutta. Vähän jää iho tahmeaksi, mutta ei mitenkään pahasti.

Haju vaan ei ole parhaasta päästä, olevinaan siis kookoksen ja vaniljan tuoksuinen, ja vaikka niitä tuoksusta löytyykin, niin haju on jotenkin pistävä ja kemikaalinen. Vaikea kuvailla. Harmi sinänsä, koska muuten nämä olisivat todella hyviä ja tilaisin varmasti uudelleenkin.

Ja koodeja (toimivat 6.6. saakka):

Ilmainen toimitus (minimitilaus 12 €): SHIP4ROYALTYEU
Mystery bag (minimitilaus 17 €): JUBILEEBAG
30% alennus tilauksesta  (min. 24 €): CELEBRATE30

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #244 : 04.06.12 - klo:21:17 »
Kävin Elfin sivuilla katselemassa, niin ainakin kynsilakkojen hinta on noussut! Tosin ei kallista vieläkään, mutta silti.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #245 : 11.07.12 - klo:12:18 »
Elfillä on nyt kampanja -50% kaikesta, voimassa 14.7. asti ja koodi on INDEMAND50. Minimitilausraja on 35 euroa (ennen alennusta) ja mulla olisi vaan pari juttua mitä haluaisin tilata, joten jos joku muu on tilaamassa niin tulisin mielelläni mukaan :)
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 11.07.12 - klo:14:38 »
Ihanaa, viimein e.l.f-ale! :l Olenkin odottanut alea jo jonkin aikaa, täydella hinnalla en halvoista hinnoista huolimatta ole viitsinyt tilata koska tarvitsin paljon kaikkea ja alehan tulee ajoittain kuitenkin.

Tilaukseen lähti:

Cream Eyeliner - Purple
Cream Eyeliner - Metallic Olive
Daily Brush Cleaner
Lip Lock Pencil
Studio Brush Case
Studio Pout Perfector
Studio Stipple Brush
Small Angled Brush
Radiance Enhancer - Spotlight
Studio Concealer Brush
Studio Bronzers Cool Bronzer
Makeup Lock & Seal
Complexion Perfection
Studio Angled Foundation Brush
So it goes.

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #247 : 11.07.12 - klo:16:25 »
Tämmöset lähti tilaukseen. Oisin halunnu vielä tilata toisen Powder brushin, mutta oli loppu, samoin kuin aurinkopuuteri/poskipunaduo.Ihanan edullista  :D

False Lashes   Natural Lash Kit   
Brightening Eye Liner -   Black   
hypershine lip gloss   NEW - Bubble Gum
Nail Polish   Lilac   
Contour Brush   Contour Brush   
Under Eye Concealer & Highlighter   glow/light   
studio pigment eyeshadow -   Golden Godess
super glossy lip shine spf 15 - Candlelight   
Flawless Finish Foundation -   Buff   
Flawless Finish Foundation -   Sand   
super glossy lip shine spf 15 -   Pink Pop   
Bronzers   Warm Bronzer   
Nail Polish   Gum Pink - (New Formula)

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 13.07.12 - klo:15:43 »
No niin, tein ensimmäisen tilaukseni Elfille! Todella edullista kyllä kerrakseen. Koriin päätyi;

- High Definition Powder £3.00
- Makeup lock & seal £1.88
- Brush Shampoo £1.88
- Waterproof Eyeliner Pen, sävy Coffee £0.75
- Shimmer Eyeliner Pencil, sävy Black Bandit £0.75
- Shimmer Eyeliner Pencil, sävy Twinkle Teal £0.75
- Liquid Eyeliner, sävy Midnight £0.75
- Train Case, meikkipussi musta £6.00
- Professional Shine Erase puuteripaperit £0.75
- Eyelash and Brow Wand £0.75
- Small Brush Holder, sivellinteline x2 £6.00
- bamboo powder brush £2.75
- Brow Comb and Brush   

Erityisen innoissani olen HD-puuterista, koska ostin juureskauppoina sellaisen ja olen tykännyt siitä _todella_ paljon. Olen vuosikausia käyttänyt Grimasin irtopuuteria, ja nyt vasta tajusin että kuinka p*ska tuote se on! HD puuteri on todella todella hienojakoinen ja jättää luonnollisen mattapinnan kasvoille, 3 punnalla se on puoli-ilmainen. Odotan myös kovasti kahta sivellintelinettä ja suurta meikkilaukkua, joka maksoi 6 puntaa. Siihen mahtuu juuri sopivasti kaikki shampoot, hiustuotteet, deodorantit jne.

Tein tilausta niin kauan, että osa tuotteista aina välillä katosi korista. Olisin keksinyt vaikka mitä tilattavaa, mutta koitin olla rehellinen itselleni ja myöntää, etten tarvitse ainuttakaan luomiväriä, huulipunaa tai korostustuotetta.. Joten aika tylsillä tuotteilla mentiin, joskin rajauskyniä tilailin useamman  :) Kynsilakkoja en viitsinyt katsella, koska niitäkin on ihan liikaa ja olen todella tarkka niiden suhteen laadusta, en usko elfin täyttävän kriteereitäni. Harmillisen moni tuote oli jo loppunutkin, mutta ehkä ensi kerralla sitten.
« Viimeksi muokattu: 13.07.12 - klo:15:44 kirjoittanut Mindela »

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #249 : 13.07.12 - klo:16:43 »
Ah, sainpa minäkin tehtyä tilauksen kun sain siskon mukaan tilaamaan  :D

Tulossa olisi:

-High Definition Powder (ihan ykkönen edelleen!)
-Mineral Booster, Small Shimmer
-Dual Pencil Sharpener
-Super Glossy Lip Shine Spf 15, Watermelon
-Shimmer Eyeliner Pencil, Black Bandit

Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 13.07.12 - klo:17:06 »
Edellisen tilauksen antimia:

Studio concealer beige - Pitkästä aikaa ostin peiteaineen ja sattui muuten parhaiten mätsäävä sävy ikinä!! Paljoa peitettävää ei (onneksi) kasvoissani yleensä ole, mutta silloin kun haluan viimeisen päälle meikkipohjan tehdä niin pistän peiteainetta silmänalusille ja kasvon arvelle. Hyvin riittää peittokyky siihen ja levitettävyyskin on just passeli.

Kynsilakka Fair pink - Päivettynyttä ihoa vasten sävy näyttää mulla jotenkin oudolta... Pitää odotella miltä tämä näyttää sitten talvi-ihonväriä vasten... Siihen asti menee varpaiden kynsissä kun ne on esille paljon vähemmän kuin sormien kynnet  :)

Liquid eyeshadow - Kuivuu nopeasti ja kestävyys luomella ihan kohtalainen. Sävy Misty mauve oli siis mun valinta. Musta on tullut laiska silmämeikin tekijä ja siksi tykkään luomivärisävyistä jotka "toimivat" yksinään luomella mustan rajauksen kanssa, ja sellainen sävy tämäkin onneksi on.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 14.07.12 - klo:19:51 »
Alen innoittamana lähti multakin Elf-neitsyys. :D

Harmi kyllä aika monet mua kiinnostaneet tuotteet oli lopussa, mutta sain kuitenkin riivittyä tavaraa kasaan sen £30 edestä. En nyt jaksa sen tarkemmin listata mitä tuli tilattua, mutta kynsilakkoja, rajauskynä, poskipuna ja jotain korostustuotteita ainakin on tulossa. Vähän kyllä jänskättää tuotteiden laatu, kun nuo hinnat on niin järjettömän alhaiset.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #252 : 17.07.12 - klo:08:31 »
Alen innoittamana lähti multakin Elf-neitsyys. :D

Samma här :D

Tilasin mm. kynsilakkoja, ripsivärin, huulikiiltoja sekä Professional shine eraser -vihkosia. Toivottavasti viimeksi mainitut ovat yhtä hyviä kuin perinteinen paperipuuteri, olisi kiva löytää niille edullinen ja toimiva vaihtoehto.

Mielenkiinnolla odottelen millaisia tuotteita paketista paljastuu. Ja noilla hinnoilla ei yhtään harmita jos osoittautuvatkin kehnoiksi..

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #253 : 24.07.12 - klo:13:49 »
Vaikka tilauksen lähetykseen laittamisessa menikin viikko (ihan ymmärrettävää), niin kuljetus oli kyllä taas todella nopeaa! Perjantaina 20.7 lähetetty paketti saapui tänään :ts
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #254 : 25.07.12 - klo:09:55 »
Tilasin viimeisimmän tilauksen mukana noita Lotion Wipeja. Itse asiassa ihan toimiva tuote! Minulla tahtoo sääret kuivahtaa, mutta olen todella laiska rasvaamaan ihoa, ja tuommoisella liinalla on kätevä pyyhkiä iholle vähän lisäkosteutta.

Eilen lähti uusi tilaus matkaan, ja sain kerättyä ostoskoriin paljon sellaisia tuotteita jotka olivat viime viikolla lopussa. Mm. mineral infused face primer, powder brush ja cuticle pen.

Eli pääsen pian testailemaan esimerkiksi noita lotion wipejä, ovat (teoriassa siis, toivottavasti myös irl) tosi kätsyjä kaltaiselleni kuivaihoiselle mutta laiskanpuoleiselle rasvaajalle. Tulis vaan äkkiä se paketti :)