No niin, tein ensimmäisen tilaukseni Elfille! Todella edullista kyllä kerrakseen. Koriin päätyi;
- High Definition Powder £3.00
- Makeup lock & seal £1.88
- Brush Shampoo £1.88
- Waterproof Eyeliner Pen, sävy Coffee £0.75
- Shimmer Eyeliner Pencil, sävy Black Bandit £0.75
- Shimmer Eyeliner Pencil, sävy Twinkle Teal £0.75
- Liquid Eyeliner, sävy Midnight £0.75
- Train Case, meikkipussi musta £6.00
- Professional Shine Erase puuteripaperit £0.75
- Eyelash and Brow Wand £0.75
- Small Brush Holder, sivellinteline x2 £6.00
- bamboo powder brush £2.75
- Brow Comb and Brush
Erityisen innoissani olen HD-puuterista, koska ostin juureskauppoina sellaisen ja olen tykännyt siitä _todella_ paljon. Olen vuosikausia käyttänyt Grimasin irtopuuteria, ja nyt vasta tajusin että kuinka p*ska tuote se on! HD puuteri on todella todella hienojakoinen ja jättää luonnollisen mattapinnan kasvoille, 3 punnalla se on puoli-ilmainen. Odotan myös kovasti kahta sivellintelinettä ja suurta meikkilaukkua, joka maksoi 6 puntaa. Siihen mahtuu juuri sopivasti kaikki shampoot, hiustuotteet, deodorantit jne.
Tein tilausta niin kauan, että osa tuotteista aina välillä katosi korista. Olisin keksinyt vaikka mitä tilattavaa, mutta koitin olla rehellinen itselleni ja myöntää, etten tarvitse ainuttakaan luomiväriä, huulipunaa tai korostustuotetta.. Joten aika tylsillä tuotteilla mentiin, joskin rajauskyniä tilailin useamman

Kynsilakkoja en viitsinyt katsella, koska niitäkin on ihan liikaa ja olen todella tarkka niiden suhteen laadusta, en usko elfin täyttävän kriteereitäni. Harmillisen moni tuote oli jo loppunutkin, mutta ehkä ensi kerralla sitten.