Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72919 kertaa)

Poissa Mindela

• Tukkaguru
Vs: e.l.f.
« Vastaus #255 : 25.07.12 - klo:23:37 »
Munkin aletilaus saapui tänään  :) Vähän ensitunnelmia; tilaamani meikkilaukku (train bag) näyttää tosi hyvältä ja juuri passelin kokoiselta, siveltimet yllättävän hyviltä ja meikkisivellitelineet oli kivoja. Shimmerisissä meikkikynissä kimalletta on todella vähän, mutta kestävyys vaikutti hyvältä. Halpa tussimainen eyeliner, sekä dipattava oli molemmat hyvin pigmenttisiä ja on pysyneet kämmenselässä koko päivän. Hyvältä vaikuttaa! Lock&seal vaikuttaa mielenkiintoiselta tuotteelta, en oikein edes tiedä et mitä se on :D
« Viimeksi muokattu: 25.07.12 - klo:23:39 kirjoittanut Mindela »

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #256 : 27.07.12 - klo:18:16 »
Rakastan elfin Studio ja Mineral meikkisiveltimiä! Myös kulmakarvageeli on osa omaa päivittäistä meikkirutiinia. Haluaisin kokeilla myös Lip Stainia, joka on tosiaan nyt niin muodissa olevia tussimaisia huulivärejä.

Vähään aikaan en ole mitään tilannut itselleni, mutta vähän aikaa sitten tuli paketti äidilleni, jossa oli juuri noita Mineral-meikkisiveltimiä ja kynsilakkoja. Olen ollut hyvinkin tyytyväinen elfin tuotteisiin, vaikka jotkin tuotteet ovat tuottaneet myös pettymyksiä. Noilla hinnoilla ne pettymyksetkään eivät tunnu niin karvailta :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #257 : 27.07.12 - klo:20:27 »
Ekassa paketissa tulleet meikit ovat nyt olleet testikäytössä pari päivää, ja ensivaikutelmat ovat olleet voittopuolisesti plusmerkkisiä :)

Conditioning lip balm on ihanan hoitavaa ja tekee huulista superpehmeät, väripigmenttiäkin on runsaasti eli peittävyys ja kesto on huulipunan luokkaa. Ainoa miinus paukahtaa imelästä ja mun makuun liian voimakkaasta tuoksusta. Super glossy lip shine on myös kivan kosteuttavaa ja pysyy huulilla pitkään, paitsi että siinäkin on ällövahva ja kovin keinotekoinen tuoksu...tulee mieleen yskänlääke :D

Kynsilakat olivat pienoinen pettymys, ei laadun vaan värien suhteen. Tilasin sävyt Light pink ja Mod mauve jotka ovat livenä täysin erilaiset kuin elfin nettisivuilla olevat samplet. Eivät sovi yhtään mun väreihin, joten lakat lähtevät samantien kiertoon. No, onneksi voi lohduttautua sillä että näillä hinnoilla ei satunnaiset hutiostokset harmita.

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #258 : 28.07.12 - klo:09:10 »
Mä taas oon tosi tyytyväinen kynsilakkoihin. Tilasin jonkun vaaleanpunaisen ja sen vaaleanlilan ja tosi nättejä sävyjä!
Meikkivoidesävyt meni ihan metsään...Tilasin Buffin ja Sandin. Buff on tosi punapohjainen ja Sand on taas tosi vaalea sävy. Samoin se undereye concealer & highlighter oli hirveen vaalea vaikka otin sen medium sävyn.. tai sit oon vaan ruskettunut ? :D

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #259 : 28.07.12 - klo:15:04 »
Äidilleni tilaamat kynsilakat meni osin metsään. Toinen oli tummansininen ja hyvin tumma sininen sieltä paketista paljastuikin. Mutta toinen väri oli nimeltään Champagne ja voitte varmasti kuvitella minkälainen väri siellä nettisivuilla oli. Se tosiaan oli sellainen shamppanjamainen pastellisävy, mutta paketissa oli jokin hyvin tumma vaaleanpunaruskea.
Laadusta en siis itse osaa sanoa mitään, kun en ole käyttänyt.

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #260 : 28.07.12 - klo:23:13 »
^ Musta kyllä tuo champagne on tuossa kuvassakin jo melko tuhnusävy.
Mun sävyt tais olla tuo Gum pink ja Lilac ainakin. (en ole kotona, en voi tarkistaa tuota pinkkiä) Tuo Lilac oli luonnossa itseasiassa vielä kivempi kuin kuvassa.
Niin ja tosiaan se mun highlighter&concealer sävy olikin light.
Nyt tekis mieli tilata ^ tuosta se medium sävy ja meikkivoiteesta oliko se nyt caramel. Muutama kynsilakkakin ois kiva saada ja toinen powder brush. Noo ehkä vois oottaa kyllä vähän aikaa, jos tulis joku kiva kampanja.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #261 : 30.07.12 - klo:08:40 »
Kynsilakoista vielä: Light pinkin piti olla hennon vaaleanpunainen mutta mun saama sävy on keskitumma lohenpunainen. Ja Mod mauve on puolestaan viileä tummahko punaruskea. Normaalisti karttelen erityisesti lohenpunaista (brr mikä väri..) eli lakat saavat uuden kodin pikaisesti jostain muualta kuin mun luota.

Haluaisin koettaa vielä onneani ja tilata seuraavaksi mintunvihreän ja nuden lakan elfiltä, mutta vähän epäilyttää. Jos sama ilmiö toistuu, niin mun tuurilla paketissa on joku räikeä turkoosi ja tumma ruskea :D

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 30.07.12 - klo:14:39 »
Se mintunvihreä lakka on ihan jees värinen. Mun kynsissä lopputulos oli about samanlainen kuin tässä: http://www.guapizimo.com/wp-content/Elf_mint_cream.jpg

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #263 : 30.07.12 - klo:14:53 »
^Oijoi, ihana sävy. Taidan sittenkin laittaa elfille vielä yhden tilauksen ja toivoa parasta, että lakat olisivat tällä kertaa luvatun värisiä.

Hotsittaisi kokeilla myös paljon kehuttua HD-puuteria ja tilata lisää Super glossy lip shinejä eri sävyissä. Tilipäivä, tule jo ;)

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 30.07.12 - klo:15:06 »
Tilaus läksi  ;D  En jaksanut jäädä odottamaan mitään kampanjaa, kun tuotteet on muutenkin niin halpoja. Tulossa on:

Makeup lock & seal - Ei vielä testattu  :D
Mineral Infused Face Primer - Haju ei mikään hirveän mahtava ja kuivumisessa tuntuu menevän aika pitkään. Meikki näyttää tosi hyvältä juuri laitettuna, tiedä sitten pysyykö meikkivoide tämän kanssa pidempään parempana kuin ilman primeria.
High Definition Powder - Just niin ihanaa hienojakoista silkkistä puuteria kuin muiden arvostelut sanovat.
Professional Shine Eraser - Joo, kyllähän noi rasvaa imee. Varmaan tulee kuljetettua laukussa jatkossa.
Individual False Lash Kit - Liima huonoa, mutta itse ripset ihan kivoja! Näyttävät hyviltä silmissä, harmi vaan, että näitä on vaan yhtä pituutta, tykkäisin laitella sisäkulmaan lyhyempiä karvoja.
Kabuki Face Brush - Ihanan pieni ja pehmoinen, mahtava ostos!

Toivelistalla on kyllä vielä lisää kaikenlaista, mutta niiden kanssa yritän odottaa seuraavaan mega-alennusmyyntiin asti  :)

Edit: Maanantaina tilatut tuotteet oli torstaina toimitettu. Todella nopeaa palvelua  :ts Laitan tähän samaan viestiin ekat kommentit tuotteista.
« Viimeksi muokattu: 02.08.12 - klo:23:21 kirjoittanut Kayla »

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #265 : 01.08.12 - klo:00:25 »
Iih, tilasin juuri hirmu kasan sälää, sekä muutaman pienen jutun blogiini tulevaan arvontaan palkinnoksi. Palkintoja en tietenkään vielä paljasta tässä listassa :p
Tilaukseen lähti:

Powder Puffs
Eye Crease Brush
Super Glossy Lipshine (Juiced Berry)
Hypershine Lipgloss (Vixen)
Brush Shampoo
Lipstick (Barely Bitten, Mineral-puolelta)
Mechanical Eyelash Curler
Healthy Glow Bronsing Powder (Sun Kissed)
High Definition Powder
Wet Gloss Lash and Brow Clear Mascara

Tuolta voi kyllä oikeasti ostaa vaikka mitä. Nyt keskitin tilaukseni sellaisiin juttuihin, jotka olen jo aiemmin todennut hyviksi tai joista olen kuullut hyvää, joten olettaisin tuotteiden olevan kelpokamaa.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 04.08.12 - klo:05:05 »
Arvosteluja :)

Cream Eyeliner - Purple

Kiva tummanvioletti sävy, koostumus hyvä ja tasainen.

Cream Eyeliner - Metallic Olive
Muistuttaa enemmänkin ruskea-kultaista kuin vihreää, mutta toki tässä on myös oliivin sävyä. Ei kuitenkaan selkeä vihreä. Levittyy melko epätasaisesti, väriä joutuu paikkailemaan ensimmäisen kerroksen jälkeen.

Daily Brush Cleaner

Kiva tuote, suihkautan vanulappuun ja pyörittelen päivittäistä pientä putsausta vaativat siveltimet (peitevoide, meikkivoide, rajaus). Putsaa hyvin, mutta päivittäinenkään käyttö ei korvaa siveltimien viikkopesua. Yllättävän iso pullo, odotin pienempää.

Lip Lock Pencil

Hyvä, samanlainen kuin muut vastaavat.

Studio Brush Case
Juuri sopivan kokoinen eli melko tilava laukku siveltimille matkailuun. Pysyvät siistissä paketissa!

Studio Pout Perfector
Tämä on melko tummaa, odotin enemmän kaiken huulimeikin kanssa sopivaa kiiltoa. Isoja glitterpalasia jotka tarttuvat huuliin kuin tauti. Sävyn takia voi jäädä käyttämättä, vaikka huulet näyttävätkin pulleammilta ja näteiltä tämän kanssa.

Studio Stipple Brush
Hieman "löysä", mutta sopii hyvin tarkoitukseen johon tätä käytän eli meikkivoiteen lopulliseen buffaamiseen.

Small Angled Brush
Kulmakarvoille ja rajauksiin. Melko tönkkö, joka sopii minulle hyvin, sillä en pidä esimerkiksi Sigman aika löysästä vastaavasta siveltimestä. Rajausten kanssa helppo hallita.

Radiance Enhancer - Spotlight

Aika perus highlighter, sävy on kiva vaaleanpunainen. Pakkauksesta tulee aika helposti liikaa väriä siveltimeen, mutta toisaalta pakkaus on kätevä kuljettaa meikkilaukussa eikä kaikkea siveltimessä olevaa väriä tarvitse käyttää kerralla, sillä tämä ei kuivu. Sopii hyvin meikin freesailuun päivän (tai yön :D) mittaan.

Studio Concealer Brush

Tämäkin on melko jämäkkä sivellin, mutta oikein toimiva.

Studio Bronzers Cool Bronzer

Kivaa että tarjolla on myös viileä sävy. Sopii myös varjostuksiin sillä ei ole liian oranssia. Melko erisävyinen kuin nettisivujen kuvassa.

Makeup Lock & Seal

Jännin uusin tuotteeni. Olen käyttänyt tätä kulmavärin kanssa, liikkuvalle luomelle tulevien luomivärien kanssa sekä uusimpana käyttökohteena kakkumascaran kanssa. Ripsienpidennysten takia en voi käyttää wp-mascaraa, mutta vesiliukoinen leviää. Tämä siis ratkaisee ongelman ja kakkumascara höystettynä tipalla tätä pysyy oikein hyvin. Parantaa myös kulmavärin pysyvyyttä, luomivärien kanssa en ollut erityisen vakuuttunut.

Studio Angled Foundation Brush

Hyvä, jämäkkä ja sopivan kokoinen meikkivoidesivellin. Viiston muodon ansiosta tällä on tosiaan helppo levittää meikkivoide esim. nenän ympärille.
« Viimeksi muokattu: 04.08.12 - klo:05:07 kirjoittanut armi »
So it goes.

Poissa Ulriikka83

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #267 : 11.08.12 - klo:17:50 »
Ilman Elfin High Definition Powderia ei arjen tai juhlankaan meikki toimisi.. Varsinkin aamuni ovat niin hektisiä, että jokainen meikin vaihe on tarkkaan mietitty.. Töihin rynnätessä vielä hikoilen kunnolla ja sitä jatkuu jonkin aikaa ::)
Kaikesta tästä huolimatta pohja pysyy kauniina ja se pysyy pitkin päivää nättinä pienen korjailun turvin..
Meikkien suhteen erittäin vaativa ystävänikin ihastui puuteriin niin, että tilasi sitä itselleenkin.. ;D

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 11.08.12 - klo:18:35 »
Ihastuin elfin minereaalipuolen huulipunaan! Loistava tällaiselle huulimeikkiin vasta totuttelevalle! Omani hankin Barely Bitten sävyssä. Ei ehkä vastannut mitä nettisivulla kerrottiin/näytettiin, mutta sävy on kyllä minusta ihana!

Itse vielä totuttelen tuohon High Definition Powderiin. En oikein tiedä miten mun pitäisi sitä käyttää. Tosin tällä hetkellä käytän eniten mineraalimeikkipohjaa.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #269 : 24.08.12 - klo:20:17 »
Olen nyt lämmennyt tuolle HD Powderille! Tosiaan auttaa kasvoja pysymään mattana ja häivyttää mun jättisuuria huokosia.

Maanantaina tein tilauksen äitiäni varten ja saapui jo nyt perjantaina, äärimmäisen nopeaa toimintaa!  :ts Itse tilasin samalla Shine Eraser-lappuja, jotka sujautin jo laukkuuni. Veikkaan, että ovat käteviä poistamaan ensin rasvan ja lisäämällä vähän puuteria pysyy huomattavasti paremmin mattana!